המחזור השני בפרמיירליג: Knowing Me, Knowing You

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏17/8/18.

  1. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    הוא כבר זכה בתארים משמעותיים...
    ואף אוהד כדורגל לא ישכח את העבודה שהוא עשה בדורטמונד. יש לי תחושה שבעוד עשור נגיד את אותם דברים על התקופה שלו בליברפול, בין אם הוא יזכה ב"תארים משמעותיים" ובין אם לא.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    לא מספיק יחסית ליכולות אימון שלו. הוא מאמן טוב יותר מכל מאמן בטופ היום, אולי אפילו מפפ.
     
  3. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    הבן אדם ב-2 וחצי עונות הגיע ל2 גמרים אירופיים, אני בספק אם היה הולך לפסז' או באיירן היה מגיע לאותו דבר. זה שהוא הפסיד אותם זה כבר קשור למשחק נתון (וקאריוס). וכמובן היה את הגמר ב2013.

    ואגב הדוגמא של מוריניו, בכל המקומות בהם הצליח היו מועדונים מהדרג השני(פורטו, צ'לסי בזמנו, אינטר). עד עכשיו בשתי המשרות שהיו לו לחץ ברור לזכות בתארים הוא הצליח בצורה סבירה אבל לא יוצאת דופן.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    צ'לסי עם רומן מועדון עם לחץ מטורף לגמרי על מאמן לאור ההשקעה הכספית כמובן. גם אינטר מועדון לחוץ ביותר שאכל מיליון מאמנים.
    אפילו ליפי נפל שם בשיא גדולתו המקצועית.

    קריוס זה בדיוק העניין. הוא מאמן במקום בו שוער חלש מחרבן לו הכל ברגע הכי לא מתאים. הסיכוי שזה יקרה במועדון טופ נמוך יותר.
     
  5. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    אתה יכול להשוות את צ'לסי לבאיירן/פסז' שכל עונה שאתה לא לוקח אליפות + חצי גמר צ'מפיונס מתוייגת ככישלון? ואני לא מתחיל לדבר על ברצלונה או ריאל.
    אינטר מועדון לחוץ (בזירה האירופית בטוח שלא, גם לגבי הליגה אחרי הקלצ'ופולי היה לו הקלות) אבל שוב, לא ברמה של הקבוצות שציינתי.

    לגבי קאריוס - זה בעיקר קארמה. הרי הוא המשיך עם לוברן שנתן משחק מושלם בגמר, אז מה? כבר ראינו גם בקבוצות גדולות שחקנים בינוניים מחרבנים ברגע לא מתאים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/8/18
    golding אוהב/ת את זה.
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    בוא לא נקצין לצד השני: אם לא היה מעניין את קלופ ״מרדף התארים״ הוא לא היה נותן לליברפול לשלם סכומי עתק על ואן דייק ואליסון. הוא לא היה מביא את מאנה, סלאח, קייטה ואחרים. הוא לא היה זורק את קאריוס, אינגס, וכו׳. ה״ערכים״ שלו כאיזה רובין הוד נזרקו לפח במהלך השנה האחרונה.

    ואני אומר את זה בצורה הכי חיובית שיש. קלופ זנח לא מעט עקרונות שפגעו בו כמנג׳ר בתוך המגרש ומחוצה לו. אלה חדשות מעולות לליברפול. עכשיו רק נותר לחכות איך ימשיכו לחזק בשבילו את הסגל שעדיין מצריך שיפור משמעותי בהסתכלות על מרתון מול המפלצת שנבנית בסיטי.
     
    oranfu, Liverpool-Forever ו-golding אוהבים את זה.
  7. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אין קשר בין הערכים שאתה מציין לערכים שאני ציינתי. בסופו של דבר קלופ, כמו כל מאמן אחר בליגה הזו, רוצה יותר מהכל לנצח. אחרת הם לא היו עובדים איפה שהם עובדים ולא היו מגיעים לאן שהגיעו.

    הערכים שהתייחסתי אליהם יותר נוגעים לעובדה שקלופ הוא סוציאליסט, איש מעמד הפועלים שאומר בכל הזדמנות שיש דברים יותר חשובים בעולם מכדורגל ומה שהכי מסב לו הנאה זה סרטונים של שירי אוהדים:



    אם הוא היה אופרטוניסט שכל מה שמעניין אותו זה להיות המאמן עם הכי הרבה תארים, הוא לא היה בוחר ללכת ליברפול, ולא חותם על חוזה ל-6 שנים במועדון.
    זה שהוא החליט להשקיע כל כך הרבה ברכש אולי עומד בסתירה לאמירות שלו בעבר, אבל בטח לא נוגד את הערכים עליהם הוא מדבר.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    זה לא סותר. ברור שהוא מאוד רוצה לקחת תארים, אבל שלא יצא בסוף שהוא בזבז את כישוריו הרבים על מועדון שהתקשה להתחרות באחרים ומנע ממנו תארים בכך.
     
  9. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    מה הלחץ בלהשיג תארים?
    מה רע בלעבוד במועדון שבונה את עצמו לאורך זמן, שאתה נהנה בו ועושה עבודה משמעותית?
    נניח שמחר קלופ או פוצ'טינו עוברים לריאל מדריד וזוכים בטרבל. נו...? זהו נגמר העולם?
    הם יפרשו יום למחרת?
     
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,468
    לאלכס יש ראיית עולם מאוד צרה. לא כל מי שטוען שהוא לא חולק את הערכים ואת השאיפות שלך לחיים אוטומטית משקר ופשוט "מפחד מלחץ".

    חסרים בעולם אנשים שמאוד מאוד טובים במה שהם עושים, אפילו אנשים גאונים, שמוותרים על להגיע לטופ שבטופ בקריירה שלהם מסיבות שונות? כי הם רוצים לעשות משהו שהם אוהבים, או כדי להשאר בעיר ובסביבה שהם אוהבים, או עבור חיי משפחה, או לא יודע מה?

    "לא יזכרו אותו" - מי אמר שהוא רוצה שיזכרו אותו כמו שיזכרו את פרגוסון לצורך העניין? למה החלטת בשבילו שסטטוס זה הדבר הכי חשוב בחיים? אולי חשוב לו יותר שיזכרו אותו כאגדה במס' מצומצם של מועדונים שבאמת התחבר אליהם ואל הקהל שלהם (ושלא יהיה ספק - כמו שאואן אמר כל מי שיודע קצת על קלופ והאני מאמין שלו וקצת על ליברפול שהיא עיר פועלים קלאסית ומעוז הסוציאליזם באנגליה יבין מיד את החיבור) מאשר שיזכרו (מי יזכור? אתה? אנשים שלא בהכרח מעניינים אותו) את רשימת התארים הארוכה שזכה בהם בעודו קופץ ממועדון אחד עם בור לא נגמר של כסף לשני בהפרשים של 3 שנים כמו מוריניו?

    דווקא מאוהד יונייטד היה מצופה להבין את זה. כן, יונייטד של פרגוסון לא הייתה במצב של ליברפול, היא זכתה באליפויות וגביעים, ועדיין... היו כרישים גדולים יותר בזירה כמעט בכל נקודת זמן בתקופה שלו במועדון. המנג'ר הגדול בהסטוריה נשאר עם 2 גביעי צ'מפיונס בקריירה, לא היה יכול לסיים עם יותר אם היה מעביר כמה שנים בברצלונה, ריאל מדריד ומילאן? למה אף פעם לא פזל ימינה או שמאלה?

    ובוא, אתה מדבר כאילו הוא מאמן את דאנדי יונייטד. הוא המנג'ר של ליברפול. כמה אנשים במקצוע שלו מרוויחים יותר ממנו בעולם? מקבלים הכרה כמנג'רים טובים יותר, כבר היום?
     
  11. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    הוא יכול ללכת לאמן במקום שלא גונבים לו את הג׳אנטים כל משחק בית.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    מצטרף לכל מה שנאמר על זאהה, כתבתי שמאוד הייתי רוצה אותו בליברפול עוד בסוף העונה שעברה.
    משהו בו מאוד מזכיר לי את רונאלדו של יונייטד. הוא מפלצתי בקבוצה מאוד נכה, פאלאס הפסידה בעונה שעברה כל משחק שהוא לא שיחק בשביל להבין כמה ההשפעה שלו עצומה.

    אני יודע שיש לנו את השלישייה אבל הוא מסוג השחקנים שהם אוצר שאתה צריך שיהיה אצלך מאשר אצל היריבה. זה כמו ב NBA כשיש לך אופציה לבחור את השחקן הכי מוכשר בדראפט אבל יש לך כבר מישהו טוב על העמדה, ברוב הפעמים הג'י אמס ילכו על הכישרון.

    אני מפחד לראות אותו מקבל את ההכוונה הנכונה במקום אחר, וחוץ מזה ? סיטי מלאה בכוכבי על בהתקפה, לא בטוח שזה כזה נורא אם נשחק עם ההיררכיה בשלישייה אני לא רואה שזה סוף העולם בסיטי.
     
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,468
    זה לא באמת נתון לוויכוח שמאוד יעזור לנו, ואנחנו אפילו חייבים, עוד שחקן רציני להתקפה. שאקירי זה לא מספיק. אם זה זאהה? אני לא משוכנע שאי אפשר למצוא משהו טוב יותר בסכומים שידרשו עליו ואל תתבלבל לרגע, המו"מ מתחיל ב50 מ' ליש"ט לפחות.

    לדעתי הוא היה די תפור על ארסנל בקיץ והופתעתי שלא הלכו עליו, בטח כשהיה לא מעט רעש שהוא לא מחדש חוזה ורוצה לעזוב. היה נותן לה משהו שמאוד חסר לה בהתקפה ובלי איזה תקופת הסתגלות לפרמיירליג.
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,978
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    זאהה רק חתם של על חוזה חדש אז הייתי אומר שבעולם הווינגרים של היום וכפונקציה של הגיל ומה שהוא עשה(כבר שנתיים) המחיר יתחיל אפילו גבוה מזה, ב15-20 מליון גבוה מזה.

    לא יודע מה דומה בו לרונאלדו, זה קצת 2011 לחשוב שיש בו דברים דומים לרונאלדו.
    יש לו פריצה בולטת לעין וצעד ראשון מפחיד,
    אני לא בטוח שזה סוג הווינגר שיתאים לסגנון שלכם שהוא הרבה פחות בנוי על דריבל וכדורים לרגל כמו שזאהה אוהב.

    מה שכן הוא צריך מערכת בריאה כמו שיש אצלכם כדי לקחת את הקריירה שלו באמת צעד אחד קדימה ולממש את ההבטחות שהיו לגביו מגיל 18.
    ארסנל זה לא בטוח המקום כרגע לנחות בו כדי לממש את ההבטחה.

    אולי צ'לסי, אולי מועדון גדול אחר באירופה.
    בטוח שפספסנו אותו, הוא כבר היה אצלינו בידיים ולא באמת קיבל צ'אנס עד שואן חאל חיפף אותו.
    מצד שני, איזה סיכוי היה לו להיות מה שהוא עכשיו אם היה מתגלגל אצלינו כמה עונות?
    טוב לקריירה שלו שעזב.
     
  15. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    בעיני הוא יכול להתאים לכל סביבה התקפית, תנחית אותו אצל קלופ ואני לא אדאג לשניה שהבחור יהיה הצלחה מסחררת.
    קיי, לא רונאלדו של 2011, יותר רונאלדו הלא מלוטש של תחילת הקריירה ביונייטד, בחיים לו יהיה לו את ההבנת משחק של רונאלדו אבל הוא לא איזה טמבל.
    דווקא להביא מישהו ששונה ממה שיש לנו ויכול לתת ערך מוסף כשאחד מהשלישייה לא מתפקד (כמו פירמינו אתמול למשל) זה משהו שיכול להקפיץ את הלבל של הקבוצה בכמה רמות.

    כל פעם שאני רואה אותו הוא פשוט בלתי עציר, מסוג השחקנים שאם אתה לא מפוצץ אותם מכות אתה לא מצליח לעצור אותם. הסצנות מאתמול שהוא רב בערך עם כל אחד מהשחקנים שלנו קורות מולו כבר שנים ואני אף פעם לא חושב שזה כי זאהה שחקן אלים - הם פשוט מפוצצים אותו כי אין ברירה.