Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    הפלקונס מאבדים גם את דיון ג'ונס לעונה. מכה קשה מאוד.

    וגם גרג אולסן פצע את הרגל מחדש. הדיכאון מתחיל חברים.
     
  2. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    @sandro

    ראית את כל המשחק של הג'טס? עושה רושם מהתקציר שיש לו הרבה ביצים, במיוחד איך שהצליח לחזור מפיק סיקס כאילו כלום לא קרה. גם נראה שהמתאם שלו לשם שינוי מנסה לעזור לו עם מהלכי מסירה קצרים ומהירים ולאט לאט נותן לו לטפטף קצת מסירות לעומק כמו בטאצ'דאון הראשון.
     
  3. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    לאנדי ריד יש בית חרושת לגמדים. את הטובים הוא שולח לשחק פוטבול, ואת אלו שלא, הוא אוכל.
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    1. סיימתי לצפות הרגע במינסוטה-סן פרנסיסקו. קודם כל - אלוהים שישמור אותי ואותנו ואת כולכם. דבר שני, המצב הוא כזה יונית - לרודג'רס במצבו הפיזי הנוכחי, עם הרסיברים האלה ועם השיטה הההתקפית הזאת אין סיכוי לשרוד את ה-DL הזה בחתיכה אחת. בניגוד לחצי השני מול שיקאגו שבו הם הגבירו את הקצב והתחילו לשחרר מסירות קצרות (אבסורד שצריך שתיכרת ל-QB הרגל בשביל לעשות את זה רק כדי לגלות כמה זה אפקטיבי), למינסוטה יש את הקורנרים וה-ILB's כדי לסגור אותם הרמטית. שאנהאן נאלץ להריץ שם איזה 15+ ריצות אבודות ל-1-2 יארד רק בשביל שהם יצטרכו לכבד את הפלייאקשנ'ס החולניים שלו כדי שההתקפה תתפקד ותתקדם איכשהו, וגם זה בחצי קלאץ' ובעזרת המון פנאלטיז. אני במקומם הייתי לוקח את ה-L ביום ראשון ו-live to fight another day כשהניידות של רודג'רס לא מוגבלת כי באמת שלא זכור לי מקבץ מפלצות כזה עמוק ואיכותי בדיפנסיב ליין אחד מאז שהתחלתי לצפות בפוטבול. הם אשכרה מעלים רוטציה של 8 שחקנים ש-37.5% מהם פרו בולר'ס, 50% שווים הרכב ביותר מחצי ליגה ו-12.5% פוטנציאל לשחקן הגנה טופ 10 היסטורי אם הוא נשאר בריא ולא עושה שטויות מחוץ למגרש. דאניל "CREATE A PLAYER" האנטר. שילוב גודל ומהירות מהמטומטמים שנראו ואחרי 3 שנות לימוד תחת זימר החל מהעונה גם עם פאקינג טכניקת פאס ראש עילאית ו-Football IQ כדי להיות בלתי ניתן לעצירה. הוא יכול לנצח עם כוח, עם מהירות, עם bend, נגד דאבל טימ'ס, טריפל טימ'ס, וואטאבר. זה ג'אדביון קלאוני פוגש את וון מילר. סך הכל יחד עם שאר חיות האדם סביבו הם סיימו עם 26 Pressures ו-9 QB Hits על גארופולו, 3 סאק'ס (+2 שהתבטלו בגלל פנאלטיז) ו-7 TFL's. איך QB עם MCL SPRAIN אמור לשרוד את זה ועוד כשמייק מקארתי הוא הפלייקולר שלו? לאדושם הפתרונים.

    2. אוהב מאוד את מה שראיתי מלאק (עדיין חלוד קצת מבחינת reads אבל גם עם החלודה הזו טופ 10 בליגה במקרה הגרוע. מבחינה פיזית לא נראה מוגבל בשום צורה, טפו טפו טפו) והקולטס שכנראה ימשיכו להפסיד לא מעט העונה בגלל פרסונל נחות (הגנה מחוררת בכל חוליה אפשרית וסקיל פוזישנס חמודים אך טעוני שיפור) אבל השיטה ההתקפית של רייך תפורה עליו ואולי יותר חשוב - מקלה רצח על ה-OL (ששיחק בלי שני התאקלים הפותחים) שלראשונה אחרי 6 שנות גלות נראה לא רע בכלל ועוד מול DL איכותי כמו של סינסי. כשביש גדא כמו @אלעד מעורב בסיפור ובעל אינטרס צריך לקחת הכל בעירבון מוגבל אבל ברוח הימים האחרונים אני מרשה לעצמי להמשיך בגל האופטימיות זהירה שמציף אותי לקראת ההמשך. ורק לחשוב שמקדניאלס היה אמור להיות אחראי על כל העסק הזה. ואם כבר מקדניאלס אז ד"ש למאטי PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP.

    3. מכירים את זה שאין לכם מושג אז אתם שולחים בחירת סיבוב 3 על שחקן בעייתי עם עבר של סמים ואז הוא נראה מזעזע באימונים+נתפס שוב על סמים והולך לקבל השעייה לשנה אז אתם מעיפים אותו אבל אז מתחילה העונה ואתם רואים שאחרי שהעפתם את הרסיבר המועדף על ה-QB+זרקתם כסף על רסיבר מת ההתקפה שלכם מתה קלינית אז אתם מתקשרים אליו ומחתימים אותו שוב לעונה רק כדי שיבוא לשחק כמה משחקים עד שתתקבל ההחלטה בעניינו (שהיא לא שאלה של אם אלא רק של מתי) והוא יושעה?

    לא מכירים? אז הנה, תכירו:


    לא יודע איזה מצוות עשיתי שמגיע לי כל הטוב הזה. בחלומות הכי ורודים שלי לא הייתי מתסרט את הקומדיה הלא מצחיקה הזאת ככה. אם הליגה משעה אותו ביום שישי 48 שעות לפני המשחק יש מצב טוב שאני אחזיר את נשמתי לבורא כי לא יהיה יותר לאן להתעלות בחיים האלה.
     
  5. rex_grossman Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    74
    לייקים שהתקבלו:
    39


    בינתיים בבולטימור יש בעייתי קצת יותר מוצלח....
    יהיה מעניין לראות אם זה יצליח נגד קבוצה שהיא לא הבילס. אחלה מאצ'אפ מול הבנגאלס בחמישי.
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    בסך הכל הרסיבר האהוב ובעל התיאום הטוב ביותר שהיה לדרק קאר ב-3 שנים האחרונות. בקטנה. נעיף אותו וניתן את הכסף לג'ורדי ירו בי לי בלבלב לפני שנתיים נלסון ואז נזרוק לו bubble screens ברדזון ונתפלא שזה נגמר במינוס שלוש יארד.
     
  7. sandro Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/12
    הודעות:
    674
    לייקים שהתקבלו:
    281
    ראיתי את הגרסא הדחוסה בליג פאס, ולא באמת ניתן להסיק ממנה יותר מדי, אבל ממה שכן זה נראה הופעה מבטיחה לרוקי QB. פחות מתרגש מהתאוששות מהפיק בזריקה הראשונה (וזאת הייתה זריקה איומה בעיקר ברמת ההחלטה של להוציא אותה בכלל) אלא יותר מהסבלנות, קור רוח, הנוחות בפאקט והיכולת לצאת ממנו שהוא קורס, שאלו דברים שלצערנו לא נפוצים בכלל בליגה ובטח לא משחקנים שנה ראשונה. וכן המשחק ההתקפי נראה לא רע בכלל תחת בייטס (שוב מהמעט שניתן לקלוט מהגרסא המקוצרת) , אבל חייבים לקחת בחשבון את היריבה ואת הגינהום שהלך שם בשני הצדדים של המגרש(מאט פטרישה מתחיל להבין איך הולכים להיראות החיים שלו בלי GOAT QB ובליצ'ק שמחפים על ההגנה הזוועתית שלו על בסיס שבועי). אבל סך הכל וייב חיובי מההתקפה הזאת ויהיה מעניין לעקוב.
     
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
  9. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034

    המסירה המדוברת.

    לקראת הסוף זה נראה כאילו לג'ורדי יש מגנט על הכפפות.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    Stretford Ender, sandro ו-golding אוהבים את זה.
  11. sandro Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/12
    הודעות:
    674
    לייקים שהתקבלו:
    281
    הוידאו הכי מחרמן שראיתי מאז שצפיתי בCoach Film של שוני אונס את גרודון במשך 60 דקות אתמול.

    טיזינג קטן להמחשה (18+):
    https://media.giphy.com/media/SKwV7byvMI4Ds9z0EK/giphy.Xxx

    אני ספרתי שלושה רסיברים פנויים, כולל TD קל לTE שנשאר לבד לגמרי. כמובן שג'אוף הוציא מסירה דוחה מאחורי קוקס שגמרה לו את כל התנועה שנגמרה בשלמה ל 20 יארד במקום 40+.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/9/18
  12. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    GEAUX TIGERS
     
    Bobby Pires אוהב/ת את זה.
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    במצב רגיל הייתי מתחבא מתחת לניאגרה של השירותים מחשש לחתימה בניו אינגלנד ב-72 שעות הקרובות. לצערי במצב שבו מלקקי הצוואר השקיעו בניגר הנ"ל בחירת דראפט #41 אני חושב שאין מנוס מלהגיע למסקנה שהוא נעצר אתמול בבורבון סטריט מסניף קוק מכף רגל של זונה טרנסקסואלית והולך לקבל באן לכל החיים.

    3 שנים הוא ביו יו הזה עם החיים ועם קליבלנד ועם הליגה וכל מה שהיה צריך כדי לדחוף אותו מהקצה לאבדון היה... שהאיש שהעולם סובב סביבו ייכנס לו לחיים. פאקינג שבועיים לא שרדנו ביחד. לא יודע אם אני יותר מצטער עליו או עליי. לא פשוט להיות אנחנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/18
    Bobby Pires, sandro, golding ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    טוב מסתבר שלא אוברדוז מהרואין כי אם אוברכושיזם שזה אמנם לא אידיאלי אבל עדיין לא בלתי הפיך או שווה הרחקה לצמיתות. מה שאומר שקריירה וחיים של בן אדם עדיין לא נהרסו ואולי חשוב מכך - לאורה עדיין לא איבדה את אחד הסייחים הבכירים והחשובים ביותר בחדר המיטות שלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מקווה מאוד מאוד מאוד שאינדי, סן פרנסיסקו, גרין ביי (חח על מי אני עובד אבל זרמו לרגע כי הצורך זועק והמחיר יהיה מתחת לריצפה) והג'טס שורפות את קווי הטלפון. פאקינג שורפות. כל דבר אחר לא בא בחשבון. אולי אולי דאלאס . כל עוד גארט נושם אבל רצוי שלא.

    *את הקבוצה שאין להזכיר את שמה אני בכלל לא מתכוון לציין למרות שהם עם הצורך ההכרחי ביותר מבין קבוצות הליגה.
    ** אוקלנד וגרודן וויילדקארדס רציניים. בהתחשב בחצי שנה האחרונה אני לא אתפלא בכלל לראות אותו מציע בחירת סיבוב 3/4 (כל דבר מעבר לסיבוב 6 = הרבה יותר מדי)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/18
    golding ו-Sweetness אוהבים את זה.