ליגת האלופות חוזרת:: שלב הבתים הראשון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏18/9/18.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    בלי פסיכולוגיה בגרוש. מה הופך אותי ל"אנטי כריסטיאנו"? שאני טיפה מציאותי ולא מגלה רגישות לשחקן שהורחק מהמפעל שלשמו הביאו אותו? ראבק, תחסוך ממני את השטויות האלה.

    ממה שראיתי לא השתכנעתי שהגיע לו אדום, אבל קצת פרופורציה לא תהרוג אף אחד. זעקות הקונספירציה כי "קל לשרוק נגדו" זאת טענה כ"כ מגוכחת שאני לא יודע איך להתייחס אליה ברצינות.
    בתור פריק של סטטיסטיקה אני מציע שתברר אצל המקורות שלך כמה עבירות ללא כדור הוא ביצע בספרד, ואת כמות ההצגות שלו שהולידו הרחקות ופנדלים הודות למעמד שלו.

    ולשאלתך - אם נתעלם לרגע מהניסיון הפתטי לעקוץ כמו ילד קטן, הסופר קופה בדיעבד שירת בעיקר את בארסה ששייטה לדאבל קל עם סגל נחות משמעותית.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    איך אמר דל פיירו, זה מקסימום צהוב.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כריסטיאנו זורק את עצמו ורוצה פנדל - זו הייתה אחת הבדיחות הגדולות בפורום במונדיאל 2006 כי זה היה נכון. לא אגיד שהוא לא צלל מאז אבל הרבה-הרבה פחות. האדום בסופר-קופה בשנה שעברה הוא משהו שמאוד נוח לך להתעלם ממנו. אני לא עוקץ אף אחד, במשחק הזה הוא קיבל אדום, לא התרכזתי במסביב. אגב, אני כמו ראמוס, מעדיף צ'מפיונס מאשר דאבל, אבל אתה גררת אותי לזה. גם נגד בילבאו ב-2014 הוא הורחק שלא בצדק. כנראה שאין לך טיעון משכנע כי בתגובה שלך אתה מתרכז בעיקר בווליום נגדי ולא במשהו שהוא ת'אכלס 'תחסוך ממני את זה'. הוא היה מתוסכל מאוד כשהורחק שלא בצדק, בהופעת בכורה בצ'מפיונס, המפעל שלו, בקבוצה החדשה שלו. הוא לא יכל לדעת שיובה תסתדר נהדר בלעדיו ואולי גם חשש מההשלכות האפשריות כמו לא לשחק באולד-טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד שזה משחק ענק גם בלי קשר למימד הרגשי ועצם זה שהוא אקס. אמרת שלא הגיע לו אדום - ובזה זה נגמר, נעשה לו עוול.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מעביר נושא, חבל שההודעה הזו תיכתב רק בת'רד של בארסה: מסי והבעיטות החופשיות.

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/09/19/15373716003705.Xxx

    במארקה מצאו תזמון מצוין לתהות בקול רם האם ליאו מסי הוא בועט החופשיות הגדול בהיסטוריה או לפחות הגדול ביותר בתקופה הזו? מסי עצמו כבש 42 שערים בקריירה בבעיטות חופשיות. במארקה כתבו שהמפנה הגיע דווקא עם מראדונה שאמר לו אחרי כמה ניסיונות לא מוצלחים באימון ארגנטינה - "תירגע ליאו, פחות כוח. קח עוד כמה שניות. הכדור לא מבין עדיין מה אתה רוצה ממנו?". למסי יש 26 שערי ליגה בכדורים חופשיים, 4 בצ'מפיונס, 3 בגביע המלך, 2 בסופר-קאפ האירופי ועוד אחד בסופר-קופה הספרדי, ושישה נוספים בנבחרת. הנה עוד אפשרויות לפי סקר המארקה::
    רוברטו קרלוס וסגנון הבעיטה הייחודי, דיוויד בקהאם, רונאלדיניו, ז'וניניו, פירלו, כריסטיאנו רונאלדו, מראדונה, מיכאלוביץ', זיקו. שמות שהוזכרו מחוץ לטופ 10: די-באג'יו, דל-פיירו, ריבאלדו, אלבארו רקובה ועוד ועוד ועוד.
    * אני לא בטוח עד כמה הנתונים שהציגו כאן נכונים, הם נראים לי קצת 'מוגזמים' ומפרגנים מדי.

    אני חושב שכריסטיאנו לא מתאים לרשימה, האחוזים שלו בשנים האחרונות קטסטרופה, בזבוז של בעיטה. אני מכור אז אני אבחר ברוברטו קרלוס בגלל הסגנון וכמה גולים עוצרי נשימה, ברור שמבחינת אחוזים אין לו את זה. ז'וניניו שני. בקהאם - גדלנו עליו. טוטי חסר לי בין האפשרויות
     
  5. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    כריסטיאנו רונאלדו התחמק מספיק פעמים בקריירה שלו מכרטיס אדום בגלל מכות באמצע המגרש שהשופט לא ראה. זה עבר בשקט. אבל זה לא קשור למקרה הנוכחי.

    כל מה שביקשתי זה שאופ"א לא תתן הילוך חוזר אחד מקילומטר ולא תחזור למקרה כדי להשכיח אותו. יכול להיות שחוקית זה הספיק לשופטים כדי להרחיק אותו. יכול להיות שווידאו היה מחזק את השופט, ולא מתקן אותו.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה מצחיק שבעידן שבו הכל מתועד, דיון על "האם מסי הוא בועט החופשיות הגדול בהיסטוריה?", לא מתייחס בכלל לכמות הבעיטות של שחקן ולקושי שלהן, דברים שמאוד קל למדוד. למה הדיונים נשארים ברמת ההתלהבות אחרי בעיטה חופשית מוצלחת?
    זה לא אופ"א, זה הבמאי במגרש. רוב הסיכויים שמגיע מולנסיה. בכל מקרה, להשכיח אותו כנראה שלא יצא לה אם זאת הייתה המטרה.

    בכל מקרה, במידה ורונאלדו לא היה מורחק. האם ניתן היה לטעון שולנסיה קופחה? כיצד היא נפגעה מהמהלך?
    היה אפשר לשבת אחרי המשחק ומקסימום לתת לרונאלדו הרחקה רצינית.
     
  7. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    הכוונה היתה שלא לחזור להילוך חוזר נורמלי יצרה את האפקט הזה. או שלא רואים בבירור את העבירה שהיתה וזה מספיק כדי לייצר באז לטובת כריסטיאנו, או לא רואים את טעות השיפוט ועדיף לא להראות בבירור שהשופט טעה. כך או כך, לדעתי מדובר בהנחיה מראש.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מקווה שהבנתי את הכיוון שלך - אני חושב שבלתי-אפשרי למצוא נתון על מספר בעיטות(גם אותי זה מרתק), התחילו לספור בעיטות ואחוזי דיוק של כריסטיאנו ואחרים בכדורים חופשיים רק בעשור האחרון. אז לא נוכל לדעת מה הרקורד של דל-פיירו וטוטי למשל, זה בלתי-אפשרי. אני מניח שרוב הכותבים כאן ראו את השחקנים האלה בועטים וכל אחד היה מהבעוטים של הקבוצה שלו לפרק זמן שהוא מספיק. זה לעולם לא יהיה דיון אובייקטיב במאה אחוז וגיבוי המספרים הוא דל, זה עניין של תחושה. כמובן שיש משמעות אם שחקן כבש שער בכדור חופשי במשחק גדול. כולם רואים ביוטיוב את הגול של רוברטו קרלוס נגד צרפת אבל אם זה היה במונדיאל היה לזה באז הרבה יותר גדול.

    המספרים של חלק מהשחקנים שהוזכרו, לפי המארקה[כבר אמרתי שמשהו מוזר בנתונים האלה].
    - רוברטו קרלוס: 25 שערים
    - פירלו: 43 שערים
    - מיכאלוביץ': 50 שערים
    - כריסטיאנו רונאלדו: 56 שערים
    - דיוויד בקהאם: 65 שערים
    - רונאלדיניו: 66 שערים
    - ז'וניניו: 76 שערים
     
  9. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    חייב לציין שהמחזור הזה גרם לי שוב לתהות על כמות הכשרונות הצרפתיים בנמצא, זה פשוט מטורף. שחקנים כמו מרסיאל,דמבלה,פאקיר וקורנט(הוגים קורנה?) לא הוזמנו/לא היו פאקטור בכלל בקמפיין של צרפת, וזה כשבנזמה, חלוץ שאם כל הביקורת עליו עדיף על המון חלוצי נבחרות אחרות, נשאר גם הוא בבית.
     
    modric19 אוהב/ת את זה.
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בטח שאפשרי, פשוט כנראה שלא עושים את זה. מראה כמה הרמה של הכדורגל נמוכה יותר מאשר של ענפי ספורט אחרים, בטח אמריקאים, באיסוף וניתוח מידע. אתה מדבר על תחושה? תחושה לא אמורה להגיד כלום במקרה הזה. דוגמא מצויינת היא כריסטיאנו רונאלדו שבעט אלפי בעיטות עם אחוזי הצלחה עלובים ועדיין נחשב על פי כל מני עיתונאים ופרשנים כבועט חופשיות טוב, והנה זה מגובה אפילו בסטטיסטיקה (שמראה, כאמור תמונה מאוד חלקית): הוא כבש יותר בעיטות מאשר מיכאלוביץ' ופירלו. תחושה יכולה להיות רלוונטית כאשר מדברים על דברים שקשה למדוד, כמו היכולת של צ'אבי או מודריץ' לשלוט במשחק מול כל קשר שתשים מולם או ההשפעה של לאן-דייק על היכולת של כל השחקנים מסביבו, לא כאשר יש לך מצב בדיד שאתה יכול לכמת למרחק*זווית*אחוז פגיעה=איכות הבועט.
     
  11. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    לקורנה יש כישרון והיה לו משחק טוב מול סיטי, אבל לשים אותו באותה שורה עם השמות שכתבת זה עוד ממש מוקדם. ליון כמעט מכרה אותו לוולפסבורג בסוף החלון אבל זה לא יצא לפועל ואולי עכשיו אחרי המשחק הזה הוא יוכל לקבל רצף משמעותי של משחקים מלאים בהרכב. שנה שעברה היו לו 30 הופעות בליגה הצרפתית אבל הוא סיים 90 דקות רק 6 פעמים וכמובן לא עלה בהרכב בכל ה30 פעמים, אז יש לו עוד לאן להתקדם.
     
    Bianconeri אוהב/ת את זה.
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אני חייב מילה לגבי פסז',
    מישהו שם צריך לשלם את המחיר על הביזיון שמתקיים בקישור המרכזי שלהם. לפתוח את העונה עם קישור של דיארה, ראביו, וראטי ודי מאריה(שהוא כל כך בינוני ביחס לתקציב המושקע) ולהגיע למצב שמארקיניוס תופס שם מקום, מה לעזאזל?!
    גם אם זה נובע בגלל ענייני פייר פליי, בכסף שנרכש ניימאר היה אפשר לצרף 2 שחקנים מובילים או בדרך לשם(נניח פוגבה, קאנטה, תיאגו, ז'ורז'יניו, פאביניו, קייטה), אפילו הקיץ כשריאל מאוד מעוניינת.
    הניהול המקצועי שם חסר כיוון.
    הביאו 2 סופרסטארים יקרים להתקפה למרות שהסגל כבר הכיל 3-4 שחקני התקפה מצויינים. את מארקו וראטי שלא מצליח להתפתח יכלו למכור לברצלונה בסכום יפה ו"להפחית" את העלויות של ניימאר.
    עכשיו גם התחילו לצרף כל מיני ילדים לתוך סגל יוקרתי ולא בשל.

    גם בעמדת המאמן אני לא בטוח שהם קיבלו החלטה טובה. הקבוצה משוועת לאוטוריטה, וטוכל נראה כמו "מאמן פוטבול מנג'ר".
     
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    טיעון משכנע בעבור מה? הנקודה שלי מלכתחילה הייתה שהתגובה שלו להרחקה, וההכפשות מצד המחנה שלו בתקשורת פשוט מביכות וחסרות פרופורציות. לא סתם אומרים שלאנשים יש זיכרון קצר, כריסטיאנו לאורך הקריירה שלו יצא לא פעם בזול מפגיעות ללא כדור, ובהתאם למעמד שלו גם הרוויח לא מעט מטעויות שיפוט. ככה שלשחרר התבטאות כמו "זה הכי קל לשרוק נגדו" זה על גבול הזלזול באינטליגנציה. מבחינתך זה מה ששם אותי בחברה של "שונאי כריסטיאנו"? תפאדל. גם סוארס וניימאר (שיחד עם כריסטיאנו משלימים את הLVL מתחת למסי) ספגו הרחקות הזויות הודות לרזומה הבעייתי שלהם וגם כי לא קשה במיוחד להוציא אותם מאיזון, אבל גם הרוויחו הרבה הודות למעמד שלהם. לכן אמרתי - פרופורציה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/9/18
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    לא ברור לי איך רונאלדו ברשימת הבועטים הטובים בהיסטוריה (כדורים חופשיים). גם נשמע לי הזוי שהבקיע למעלה מ-50 שערים בבעיטות חופשיות.
    אחוז הפגיעה שלו בכדורים חופשיים עלוב (אולי כי בניגוד למסי הוא ממשיך ללכת על השואו בבעיטה במקום על פשוט לנסות להבקיע).

    מסי הפך לבועט אדיר, זה משהו שהוא שידרג במשחק שלו ברמה מדהימה פשוט.

    הבועט הכי טוב שראיתי היה ז'וניניו, לא מעט בגלל שהיה מבקיע גם מטווחים אדירים. שוערים עשו במכנסיים כשהוא היה מעמיד כדור מ-40 מטר.

    וזה אולי יישמע מצחיק, אבל אני לא חושב שאיציק זוהר נופל מיותר מדי בועטים ברשימה הזאת. הוא לא נמדד באמת ברמות הגבוהות, אבל הבעיטה שלו היתה נדירה.
     
    oFiRzZz, Coutinho10 ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מקווה שאלגרי יקרא את ההודעה שלך ויוריד את רונאלדו להיות הבועט השלישי ברוטציה אחרי פיאניץ' ודיבאלה, שניהם בועטים טובים ממנו. אבל אני חושש שזה לא יקרה.