ליברפול 2018/19

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    תהיתי אם מתישהו תגיע תגובה כזו. גומז נתן שישה משחקים נהדרים, באמת מעל לכל מה שאפשר היה לצפות, אבל הוא (עדיין) כדורגלן פחות טוב מלוברן, והאחרון הוא בצדק הבלם השני שלנו.
    כשמדברים על זה שגומז נראה טוב מאוד ליד ואן דייק ולפני אליסון זו נקודת זכות גדולה מאוד עבור שני האחרונים, אבל גם מעלה את הנקודה - למה ששחקן יותר טוב ממנו לא יראה אפילו עוד יותר טוב?

    הרי זה שויינאלדום נתן חמישה משחקים טובים לא ישכנע אף אחד שהוא צריך לשחק עכשיו בלי הפסקה לפני קייטה ופאביניו.
    מאורן לא ציפיתי לאובייקטיביות בקשר לפייבוריטים (הנדרסון נתן משחק לא רע מול פסז׳...), אבל מגיל אני קצת מופתע. בתחילת העונה לא דירגת את לוברן מעל גומז? זהו, כל מה שהיה צריך לשכנע אותך זה חודש?
     
  2. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,888
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    לא יודע מה הייתי עונה על את מי אני מדרג יותר גבוה מבין שניהם, אבל אני יודע שלא הייתי משנה את הציוות הנוכחי במרכז ההגנה אם לא חייב. למה שעם לוברן זה לא יראה יותר טוב? כי אחרי 4 שנים שאנחנו רואים אותו ואת הbrain farts הקבועים שלו אז סיכוי גבוה שזה לא יראה יותר טוב.
    ההשוואה עם ווינאלדום לא מתאימה כי לא ראינו עדיין מה יש לקייטה ופאביניו להציע ועם כל זה שווינאלדום נראה טוב (וזה רק כשהוא קשר אחורי), יש סיכוי שהם ייראו יותר טוב.
    הייתי אם כבר משווה את זה לארנולד שגם הוא כמו גומז נכנס לעניינים באופן לא מתוכנן בגלל פציעה לקליין, נראה טוב יותר ממה שציפינו וגם נתן דברים מעבר, אם במקרה שלו זה יכולת התקפית גבוהה מזאת של קליין אז על אותו משקל אני חושב שאפשר להגיד שגומז נותן לנו פרטנר מושלם לואן דייק שיש לו את כל התכונות שצריך בשביל לתת קאבר כשואן דייק הוא הבלם המוביל שיוצא תמיד לתקל את הכדור או החלוץ. לוברן באופי שלו הרבה יותר דומה לואן דייק ולא משלים אותו בצורה חלקה כמו גומז.
    את קליין כמובן שאף אחד כבר לא חושב להחזיר להרכב היום.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני לא מסכים עם הדמיון לטרנט וקליין. בנקודת הזמן של אוגוסט 2018 לטרנט ברוזמה יש עונה מלאה כמגן בקבוצת גמר צ׳מפיונס שהייתה בין החזקות באנגליה ונסיעה למונדיאל, לקליין יש עונה אחת טובה בליברפול שסיימה חמישית? להבדיל, לגומז יש כמה משחקים נחמדים כסותם חורים פה ושם, ללוברן יש חלק מלא בעונה המוצלחת של הקבוצה וההופעה של קרואטיה במונדיאל. מבחינת מה שהם השיגו בקריירה זה לא בדיוק דומה, וזה בלי לכתוב שום דבר שלילי על גומז שעד כה מרשים מאוד העונה.

    מה שאותי משעשע זה שלחלק מהאוהדים נוח מאוד להתעלם מההשפעה של פקטורים כמו יכולת האימון של קלופ, המנהיגות של ואן דייק והרוגע של אליסון, ברגע שמדובר בשחקן שהם לא אוהבים. מרעיפים עליהם מחמאות ובצדק, אבל באותה מידה לא מאמינים לשנייה שיכול להיות להם אפקט חיובי על לוברן.
    והאמת היא שלוברן נראה טוב מאוד מאז שהוא משחק ליד ואן דייק. לגבי עניין הסגנון אני לא בטוח בכלל, אגב, כי לוברן עושה את תפקיד ה״ואן דייק״ בצורה די מחורבנת. הוא אולי חושב שהוא מנהיג ומארגן אבל הוא עושה את זה רע, ברגע שואן דייק לקח את הנטל הזה ממנו זה חסך לנו הרבה צרות.

    לפרוטוקול, אני גם כרגע לא הייתי משנה את הציוות במרכז ההגנה, אבל זה יצטרך להשתנות כי גומז ו-ואן דייק לא ישחקו כל משחק 90 דקות. ואם לוברן יחזור להרכב בגביע הליגה או באלופות ויתן הופעה או שתיים שקטות - מה שסביר מאוד שיקרה כי משחק ההגנה הקבוצתי שלנו השתפר - יהיה לו קייס טוב מאוד לחזור להרכב.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  4. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    זה לא שונה אפילו טיפה מטרנט-קליין, מה גם שדיברנו על העונה שעברה ולא על זו הנוכחית. בעונה שעברה טרנט היה עם פחות ניסיון אפילו מגומז.
    אני בתור גדולי המחמיאים ללוברן אשתקד חושב שהוא לעולם לא יהיה איזה בלם גדול ומאידך חושב שגומז יכול להיות בלם מעולה בליגה. כרגע הוא מעולה, אין שום סיבה להחליף אותו בלוברן. מסכים עם גיל ואורן בקיצור, כרגע גומז משכיח לחלוטין את לוברן (לא כזה קשה כן ?).
     
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בוודאי שזה שונה, אתה אולי דיברת על העונה שעברה אבל Rushie כתב ״את קליין כמובן שאף אחד כבר לא חושב להחזיר להרכב היום״. קליין בכלל לא היה רלבנטי בעונה שעברה.
    גומז יכול להיות בלם מעולה, נכון. כרגע אני רוצה את השחקנים הכי טובים על הדשא כדי לזכות בתארים, ולא לבנות לעתיד. מי שחשב שלוברן יותר טוב מגומז ב-20 לאוגוסט לא אמור לחשוב ההפך ב-20 לספטמבר, זה הכל.
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ע"ס החודש האחרון במה לוברן יותר טוב מגומז?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    @Mellow29
    אם תסתכל אחורה בהודעות שלי על לוברן תראה שמעולם לא תפסתי ממנו בלם טוב, לכן זה לא מפתיע שאני מעדיף מישהו אחר עליו כבר אחרי 5 מחזורים.
    זה נכון שהדירוג הזה מאוד נזיל כי הוא מבוסס על מעט מחזורים.
    אני חושב שגומז חייב להמשיך בהרכב במשחקי הליגה עד שיפקשש מספר פעמים ואז הדיון הזה יכול לצוץ מחדש.
    הסיבה שטוב שלוברן חזר היא כי אני לא בטוח עד כמה גומז מסוגל לשחק בכל המשחקים האלה מבחינה פיזית ועל מאטיפ עברה עונה מזעזעת.
     
    Scouser Tommy, oranfu ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  8. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,888
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    כשמדובר בלוברן שאני מכיר כבר תקופה ארוכה ולעומק, אני חושב שאני יכול להניח שגם האימונים של קלופ וגם הנוכחות של ואן דייק ואליסון לא יספיקו כדי להפוך אותו לבלם שמספיק טוב כדי לפתוח אצלנו, וזו תהיה הנחה יותר מסבירה. על אותו משקל אני יכול להגיד שאי אפשר לתלות את כל ההופעות של גומז בשוער ובבלם שלצידו, אולי הוא פתאום נראה כזה טוב כי הוא הגיע לבשלות פיזית או כי לשם שינוי הוא משחק בעמדה הטבעית שלו?
    ואן דייק שיפר מאוד בנוכחות שלו את הסטייט אוף מיינד בהגנה ועדיין הוא לא יכול להיות שם בשביל כולם וגם איתו לוברן הצליח ב5-0 להחזיר משום מקום את רומא לחצי הגמר באנפילד, והזכרון שלי קצת בוגד בי אבל אני חושב שהיו גם בליגה עוד מקרה או שניים של אשמה שלו בשערים שספגנו והכריחו אותנו להבטיח את ליגת האלופות רק במחזור האחרון.
    בעניין ההתאמה לואן דייק, לוברן שיחק תקופה ארוכה בדיוק את התפקיד הזה שואן דייק עושה אצלנו, וגם בחצי השנה האחרונה הוא היה יוצא לא מעט לכדורים או לתקוף את החלוץ שלו לפני שהוא מסתובב עם הפנים לשער שלנו, מה שהכריח את ואן דייק לעשות את הcovering ולא שהוא רע בזה, אבל כשיש לך בלם עם משחק ראש והתמקמות כמוהו אתה מעדיף שהוא תמיד יהיה זה שיצא החוצה מהרחבה. שימו לב שעם כמה שואן דייק היה נפלא בחצי העונה שעברה, העונה יש סביבו אפילו עוד יותר באזז כי הסטטיסטיקות שלו בנגיחות וזכייה בכדורים הפכו להיות לא אנושיות כשהוא יוצא לכל כדור וזוכה כמעט בהכל. אני מאוד אוהב את זה שיש לידו בלם שיכול באופן טבעי לשחק את הקרבאליו ולתת לו להיות הטרי בצורה שהיא קבועה.
     
    Cup of Tea אוהב/ת את זה.
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,128
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    2 נקודות שלא ראיתי שמציינים וחשוב מאוד להזכיר בנוגע לגומז - לוברן:
    • מדובר בשחקן בן 21, מה שהפסיק לעשות ולעבור עד הגיל מראה על הפוטנציאל העצום שלו, למה להזיז אותו מהרוטצייה מבלם שני לשלישי ?
    יש לו נקודת זכות על הגיל, גם אם זה אומר שהוא לא טוב מלוברן.

    • כמה פעמיים ראינו את ג׳ו גומז ב-3 השנים האחרונות משחק כבלם במשך תקופה ?
    אף פעם.
    לשפוט שחקן שלא משחק בעמדה שלו, לא פייר, תקענו אותו כמגן שמאלי בהתחלה, אחר כך כמגן ימיני, מגיע לו צ׳אנס בעמדה הטבעית שלו.
     
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אני לא ראיתי פה מישהו מצהיר בלי שום צל של ספק שגומז הוא כבר בלם טוב יותר מלוברן, ואני לא רואה איך זה רלוונטי. ובכללי הטיעון שלך לא ברור לי - חודש זה לא מספיק כדי להגיד שגומז טוב יותר, אז... לוברן צריך להכנס ישר חזרה להרכב? לא. מי שמשחק טוב שימשיך לשחק, אתה לא רואה אף אחד קורא לקלופ לזרוק את ווינאלדום מההרכב לצמיתות ולהכניס את פאביניו למרות שהברזילאי פוטנציאלית שחקן הרבה יותר טוב (במקסימום מבקשים להתחיל להכניס אותו לעניינים).

    ההגיון שלי אומר שאם שחקן פתח מצוין את העונה וכל חוליית ההגנה נראית טוב כרגע, כשהוא חלק ממנה, אז לא צריך לעשות שינויים רק לשם לעשות שינויים וכי על הנייר X הוא הבלם השני וY השלישי ועכשיו השני חוזר מפציעה.

    לוברן לא בלם גדול. בינינו, גם אתה יודע את זה. למה לא לתת לגומז צ'אנס להמשיך לרוץ בהרכב בתקווה שבסוף נרוויח בלם באמת גדול? נכון לרגע הזה, אין בזה שום חסרון לטווח הקצר - גומז מצוין וההגנה עומדת נפלא. צריך להחזיר את לוברן לכושר משחק וכמובן שהוא יהיה חלק מהרוטציה המתבקשת בהגנה, אבל אין שום סיבה שברירת המחדל תחזור להיות ואן דייק-לוברן ברגע שהוא חוזר. כשגומז יפשל (ואני ריאלי - לבלם בגילו סביר להניח שזה יקרה לא משנה כמה מוכשר) יהיה מקום לדיון הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/9/18
    Scouser Tommy, oranfu ו-אלעד אוהבים את זה.
  11. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אם להכנס רגע לנעליו של מלו, התגובה שלו לא הייתה: ״תנו ללוברן את המקום בהרכב, מי זה גומז בכלל?״, אלא יותר כמענה להודעה של אורן שאמרה ״כל עוד הוא במועדון זה רע״.
    קשה להתעלם משני דברים:
    1) שללוברן הייתה עונה טובה למדי בעונה הקודמת, לבטח מאז שואן דייק הגיע. מי שמתעלם מההופעות שלו מול פורטו, סיטי, בגמר מול ריאל ומונדיאל מרשים, שופט אותו בצורה לא הוגנת.
    2) שללוברן עוד לא הייתה את הפריבילגיה לשחק עם אליסון מאחוריו.

    אני לא אומר שברגע שלוברן חוזר לכשירות הוא אוטומטית יהפוך לבלם השני שלנו, ממש לא. אבל לתאר אותו כחסר מושג שרק פוגע במועדון זו הגזמה.
    גומז כרגע בכושר מדהים, כנראה הכי טוב בקריירה. ובשלב הזה, לא חושב שיש למישהו ספק שהוא ימשיך להיות הבלם שפותח לצד ואן דייק.
    אבל בשלב כזה או אחר של העונה, אנחנו נצטרך את לוברן, ואם הוא יראה טוב, אין סיבה שלא תהיה תחרות בינו לבין גומז.

    אם הוא יצליח להוריד, אפילו בממש מעט, את הטעויות המטומטמות שלו שנובעות נטו מאובדן ריכוז, ואין המון כאלה, אני לא רואה קבוצה בליגה שיש לה בלם שני/שלישי טוב ממנו.
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    הסכמתי עם כל ההודעה שלך עד שהגעתי לפסקה הזאת.
    אני חושב שיש לו פאקים מעבר לאובדן ריכוז. קל לעבור אותו באחד על אחד, הוא הרבה פעמים מאחר בקפיצה לכדור גובה מול שחקן יריב, הוא מרבה לעשות טעויות ששוות גול שאתה נותן להן לייבל של חוסר ריכוז ובעיני הן טעויות של חוסר איכות.
    נראה שקלופ תופס ממנו לכן גם אני מנסה לשכנע את עצמי שאליסון וואן דייק ימשכו אותו רמה למעלה אבל אני לא משוכנע שזה יקרה.

    לגבי הנדרסון שלדעתי חייב להיות בהרכב בשבת אחרי ההופעה שנתן ביום שלישי, הנה קליפ אחד מגניב שלו, 25 שניות:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/9/18
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,381
    לייקים שהתקבלו:
    3,804
    זה יותר מ25 שניות כי מריצים קצת את הזמן אבל עדיין יפה. האספקט היחיד שהוא כן מועיל לנו בו זה במשחקים כאלו שהוא מגיע במוד אגרסיבי. אני חושב ששלישיית הקישור הזו (שאלעד קרא לה יפה הבינוניזם במיטבו) טובה במשחקים מול קבוצות יוזמות שתוקפות עם הרבה שחקנים ומשאירות שטחים. האגרסיביות שלהם יחד עם הדחיפה של הקהל נותן לנו שליטה במשחק וחטיפות כדורים שמובילות למתפרצות מסוכנות.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אני ארחיב.

    לוברן בן כמה? 29? אני יודע מה הוא שווה. נכון, חצי העונה האחרונה שלו היתה יותר טובה ממה שהורגלנו. גם סקרטל במהלך התקופה שלו נתן עונה אחת טובה משמעותית מהאחרות.
    גומז עוד צעיר ויעשה טעויות שיעלו לנו, אני לא באשליה לגבי זה. אבל ככדורגלן, יש לי בעיות עם לוברן.
    כמו שגיל ציין, קל לעבור אותו באחד על אחד. קריאת המשחק שלו רעה (כמה פעמים הוא יוצא ונתפס לגמרי לא במקום??). הוא גם מאוד נוטה לפאניקה. אז נכון שואן-דייק עוזר להעלים את הפאניקה הזאת אבל היא קיימת.
    מזכירים לי את סיטי? מה לגבי רומא שהוא כמעט חירב אותנו במשחק שהיה בשליטה מוחלטת? מה לגבי ווסט ברום שלא היה רחוק מלקחת לנו מקום בליגת האלופות העונה? הוא נתן להם 3 מצבים של גול ב10 דקות שלו על המגרש.
    אני בחיים לא אוכל לסמוך עליו כי הוא נוטה לפאשלות גדולות הרבה יותר מבלמים אחרים.
    אם הייתי יודע שהוא נשאר במועדון אבל הוא נטו גיבוי לבלמים טובים ממנו - אז אני יכול לחיות עם זה (בקושי). אבל זה לא עובד ככה והוא לא גיבוי.

    למה אני מעדיף את גומז? קודם כל, גומז מהיר. מאוד. זה קריטי. זה עוזר לנו לשחק בקו הגנה גבוה.
    גומז גם מצוין עם הכדור. עכשיו, תכלס גם לוברן לא רע עם הכדור, אבל גומז זה עולם אחר לעומתו. אתם שמים לב כמה הוא יוצא עם הכדור מההגנה העונה? אתם שמים לב כמה הוא זה ששובר את קו הלחץ הראשוני של היריבות עם מסירות בין קווי הגנה? זה חשוב על אחת כמה וכמה כשהקישור שלנו זה קישור כמו ששיחק בשלישי.
    מעבר לאלה, אני מצפה\מקווה שגומז עוד ישתפר. הוא רק בן 21 וזה צעיר באופן כללי וצעיר מאוד עבור בלם.

    אפשר להגיד שאני לא אובייקטיבי, אפשר להגיד שאני אגרסיבי מדי בדברים שאני רושם על שחקנים. אין לי בעיה עם זה.
    אבל זה לא שאני לא אוהב שחקן כי לא בא לי עליו סתם ככה. אין לי שום דבר נגדם באופן אישי. הבעיה שלי איתם היא שאני לא מעריך אותם (או לא מעריך אותם מספיק) ככדורגלנים. פייר? נשבר לי הזין לראות שחקנים חלשים במועדון הזה. עשרות שנים של אכזבות מהמועדון הזה הובילו להרגשה כזאת.
    אני יכול לפרט (לפעמים ארוכות, כמו עם הנדרסון) מה הבעיה שלי עם השחקן.

    לכן, למשל הנדרסון, גם אם נתן משחק ענק בשלישי, זה לא ישנה את דעתי עליו. כי בשורה התחתונה, אני לא מחזיק ממנו כשחקן ולדעתי שחקן כזה פוגע בנו כקבוצה. חושבים שהעבודה ההגנתית שלו היתה מצוינת בשלישי? סבבה. אני חושב שזה שהוא לא מסוגל לשחק עם הכדור פוגע בנו הרבה יותר וזה שנקודתית במשחק כזה או אחר זה לא פוגע בנו לא ישנה את זה. ובואו, זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלו בשנים האחרונות ולחלוטין לא מייצג את הכלל אצלו.
    מהללים אותו על המשחק נגד פריז, לבריאות. או הו כמה משחקים הפוכים שלו אני יכול לתת. משחקים שהוא מתחבא מהכדור ומשאיר את הבלמים תקועים. שהוא הורג לנו את הנעת המשחק כי נותן את המסירות הכי מיותרות שיש העיקר לצאת ידי חובה וששחקן אחר יסתבך עם הכדור.
    משחקים שקל ברמה קיצונית לעבור אותו באחד על אחד. משחקים שהוא לא מצליח לקרוא בכלל את הנעת הכדור של היריבה ומשאיר את כל האזור של ה"קשר האחורי" ריק. משחקים שהוא משלשל על הדשא ומוביל את הפאניקה בקבוצה כי מעיף את הכדור לכל כיוון ברגע שמגיע אליו.
    לא צריך ללכת רחוק, רק לפני שבועיים נגד לסטר ראינו את הנדרסון וראינו איך כל הפאניקה נגמרה ברגע שירד מהדשא.

    אחלה וידאו. אני יכול להעלות פה כמה סרטונים אחרים שלו שמראים את פועלו על המגרש במשחקים אחרים.

    אני לא נהנה לרשום את הדברים האלה. הוא הקפטן ובאופן כללי אני מעריך שהוא אחלה בנאדם ודמות חיובית ביותר מחוץ לדשא. אין ספק שהוא מקצוען. מה לעשות שבכדורגל הוא לא מספיק טוב?
     
    Walkon אוהב/ת את זה.
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    הבעיה איתך שאתה נכנס באותם השחקנים גם אחרי משחק טוב שלהם.
    אתה כותב את הבעיות של הנדרסון כאילו לא כולם מסכימים כבר על זה, מסכימים שיש לו את המגבלות שלו אבל אתה החלטת שהוא שרוף ועדיף לעלות עם גרויץ'/ג'ונס/לא יודע מי מהנוער, זה ההבדל בינך לבין מי שמבקר אותו בצורה אובייקטיבית.
    יש לנו 3 קשרים מרכזיים פחות או יותר באותה רמה (הנדרסון מילנר ווינאלדום), כל תקופה מישהו אחר נראה טוב יותר. להוציא ממך מחמאה על הנדרסון זה אפשרי רק אם תכתוב 100 מילים על החסרונות שלו באותו הפוסט. הבנאדם נתן משחק ענק, הוכיח בפעם המי יודע כמה שיש לו מקום לגיטימי בסגל שלנו. תרצה או לא תרצה.

    מסכים עם מה שגומז נותן ולוברן לא מסוגל לתת. יחד עם זאת, אני גם מסכים עם מי שיגיד שגומז נתן את זה כולה 6 משחקים, צריך לחכות לראות אם הוא יכול להיות יציב. ברור שכרגע אני מעדיף את גומז ב11, אין לי ספק בכלל. אני מאוד מתלהב מפתיחת העונה של גומז ומנסה לשמור על עצמי מאופק לגבי הפוטנציאל שלו. מניח שכמו לגבי מאבק אליפות שלנו, נצטרך לחכות עם זה עד לכריסמס לפחות עד שנדע באמת מה הוא ואנחנו שווים.
     
    Esomech אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.