ליברפול 2018/19

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,541
    לייקים שהתקבלו:
    18,449
    לא, לא כולם מסכימים עם זה.
    אתה למשל לא חושב שהוא קטסטרופה עם הכדור.

    כמו שרשמתי, גם אם יש לו משחק טוב, זה לא מספיק טוב מבחינתי. כי זה השחקן. המאפיינים שלו כשחקן זוועתיים מבחינתי וזה לא משנה אם הוא נותן פה ושם משחק טוב או לא.

    לא נכנסתי בהנדרסון אחרי המשחק בשלישי, אבל הואשמתי פה בצורה מסוימת אז אני השתמשתי בהנדרסון כדוגמה לביקורת שלי על שחקן. כלומר אני יכול להרחיב על מה הבעיה שלי איתו.

    אני אגיד יותר מזה. אם הוא היה מסוגל לתת הופעה כמו בשלישי בצורה קבועה, אז אפשר איכשהו לחיות עם זה (למרות שזה לדעתי לא מספיק טוב עבור קבוצה ששואפת לטופ). אבל הוא רחוק מהלראות יכולת כזאת באופן קבוע. מילנר, אגב, יש לו מאפיינים דומים כשחקן אבל הוא יציב מאוד ביכולת שמראה.

    במידה מסוימת, הנדרסון גם קורבן פה של שאר הסגל. הוא לא יכול "להסתיר" את החסרונות שלו כשמשחקים איתו ווינאלדום ומילנר כי אף אחד בקישור הזה לא באמת מסוגל לתפקד כקשר שמניע את הכדור.
    הם פשוט טובים ממנו פיזית (לדעתי גם חכמים ממנו כשחקנים). וזה אני רושם כשאני מאוד לא מחזיק מווינאלדום ונכנסתי בו המון פה בעונה שעברה. אבל אני כן חושב שהוא טוב מאוד העונה כקשר אחורי ורשמתי את זה. הביקורת שלי עניינית ולא אישית.
    כשווינאלדום קשר אחורי, ויש לו חסרונות בולטים, אני כן חושב שהוא תורם לנו בצורה עקבית העונה (וגם כמה משחקים כאלה בעונה שעברה כמו סיטי בחוץ). יש לו איכויות שבאות לידי ביטוי בתפקיד הזה והחסרונות שלו פחות באים לידי ביטוי. אני לא חושב שאנחנו מקבלים את זה מהנדרסון ובין שניהם אין לי ספק מי קשר אחורי טוב יותר.


    בקשר לגיל ש"6 משחקים הספיקו לו להעדיף את גומז" - הרי גם בעונה שעברה גיל דרש לראות אותו מקבל הזדמנות כבלם ולא כמגן. זה לא כאילו לוברן מצוין ופתאום מעדיפים עליו מישהו אחר כי הוא טעם החודש.

    ואני ארשום שוב - זה מאוד מאוד מוקדם עם גומז. יש לו את כל הנתונים להיות בלם מהטובים בליגה והוא נתן 6 משחקים פשוט מצוינים עד כה, אבל ברור שמי יודע איך זה יתפתח. אני כן חושב שלהתעקש לדחוף שם שוב את לוברן במצב העניינים הנוכחי זה שטות.
     
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,174
    לייקים שהתקבלו:
    16,020
    אני חושב שהמינוס הבולט של הנדרסון הוא שאם אנחנו נגד קבוצה שלוחצת, כלומר רוב משחקי החוץ בליגה או נגד קבוצות חזקות מהצמרת אז הוא מתקשה מאוד להניע כדור והוא הרבה פעמים בוחר באופציה הקלה של למסור אחורה אם הוא לא מאבד. יש לי בעיה רצינית עם זה.
    האם אין לי בעיות עם מילנר ו-ווינאלדום? יש לי...בעיות גדולות מאוד. לכן אני חושב שאני מנתח נכון אם אני אומר ששלושתם "בסדר" וצריך לקוות שאחד מהם יהיה בתקופה טובה ועליו לבנות לצד קייטה ופאביניו בהנחה שהם רמה מעל.
    כרגע אני חושב שמילנר הכי טוב מבין ה3 אבל מכיוון שפאביניו בכלל לא בעניינים ואין לי מושג מה הוא שווה אז אני כן רץ עם הנדרסון גם בשבת למשל.

    לגבי גומז, 6 משחקים מרשימים מאוד, הראה המון דברים שאני רוצה בבלם ולא יודע אפילו אם יש בלם כזה בשוק. והוא בן 21! רק שימשיך ככה. הלוואי.
     
  3. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    גם לוברן וגם הנדרסון יכולים מבחינתי להישאר במועדון, כל עוד הם לא שחקני הרכב. במקרה של הנדרסון ובכללי בגלל שהוא קשר, למשחקים מסוימים הוא מתאים יותר.
    כל עוד יש לנו סגל עמוק ואיכותי זה לא אמור להפריע. לוברן זה בלם שפותח בהרבה קבוצות פרמיירליג (בחייאת, לקבוצה כמו ארסנל אין בלם טוב ממנו, ליונייטד אולי רק את ביילי). אז אני מבין את השנאה אליו, אני גם לא מחבב אותו יותר מדי בלשון המעטה אבל מקצועית הוא יכול להיות בלם שלישי בכל קבוצה בליגה שהיא לא מנצ'סטר סיטי.
    מוקדם מדי לדיוני גומז-לוברן, as long as גומז ממשיך ביכולת הזאת הוא צריך להישאר, ואם זו אכן הרמה שהוא מציג ברוב העונה הוא גם יהפוך לבאנקר לצד ואן דייק, זה הכל.
    הנדרסון זה הנדרסון, הוא מציע פיזיות, מלחמה, וטווח מסירות ארוך (לא משהו שג'יני או מילנר לא יכולים לתת אגב.). הוא פה בגלל שכנראה הוא חשוב בחדר ההלבשה וכביכול הפך ל"סמל" עם השנים.
    אז במקרה שלו, as long as אין לו בעיה להיות שחקן רוטציה ותו לא, הכל טוב.

    הבעיות היחידות שהיו לי אי פעם עם לוברן והנדרסון זה שהם לא איכותיים כדי לשחק בהרכב הראשון, הנדרסון כבר הוכח שלא באנקר בהרכב ועם לוברן צריך לראות מה יהיה - וזה לגמרי בידיים של גומז, הוא רק צריך להמשיך את הפורמה הנוכחית.
     
  4. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,415
    לייקים שהתקבלו:
    3,848
    אין להנדרסון שום טווח מסירות. הוא מוסר ב99 אחוז מהפעמים אחורה או הצידה מסירות קצרות ולא מנסה אף פעם (בערך פעם בכמה חודשים) מסירה קשה שבאמת שוברת קו הגנה. די כבר עם השקר הזה. אליסון, ואן דייק, רוברטסון, ארנולד ובטח מילנר מוסרים יותר טובים ממנו. אין לו כלום חוץ מלחץ ואגרסיביות שכמו שכבר רשמתי, יכולים להועיל בסיטואציות מסויימות.
     
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    מסכים איתך, לא ראית מה כתבתי בסוגריים ?
     
  6. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,415
    לייקים שהתקבלו:
    3,848
    אוקיי לא שמתי לב כנראה. אבל העניין הזה עם טווח מסירות זה משהו שהמון אוהדים שלנו מזכירים אותו למרות שהנדרסון לא נתן מסירה מעניינת אחת מתחילת העונה.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  7. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    דיון לוברנפול 2018-2019 (-:
     
  8. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אין ספק שלוברן מספר 1 בלייצר אקשן.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,174
    לייקים שהתקבלו:
    16,020
    להנדרסון יש טווח מסירות מעולה, הוא גם נותן את המסירות האלה במהירות ויודע להעביר אגפים מהר יותר ממילנר ו-ווינאלדום.
    לא צריך לקחת ממנו את מה שכן יש לו.
    אחרים נותנים מסירות כאלה? בדיוק נמוך יותר.
    הוא המוסר הכי טוב בקבוצה.
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,541
    לייקים שהתקבלו:
    18,449
    הוא לא. הוא לא מוסר טוב יותר מואן-דייק וגם לא מארנולד.

    הוא פשוט נותן מסירות כאלה בתדירות גבוהה יותר. הבעיה היא שהוא נותן מסירות כאלה גם כשזאת לא הפעולה הנכונה. כמו כשהוא מקבל את הכדור מחוץ לרחבה בימין - יתהפך העולם והוא ימשיך להקפיץ את זה בנגיעה ראשונה לרחוק בלי שום קשר לאם יש לנו שם שחקנים או לא.
     
    Scouser אוהב/ת את זה.
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,174
    לייקים שהתקבלו:
    16,020
    מוסר טוב מאוד. ממשיך לחשוב שמספר 1 אצלנו.
    ארנולד המוסר הכי טוב בקבוצה? זה יומרני להגיד דבר כזה, הוא ילד בן 19, הוא בעצמו יודה שהוא עוד ישתפר משמעותית עם המסירות שלו, אז מה הוא הולך להיות? המוסר הכי טוב בהיסטוריה של הכדורגל כנראה.
    הנדרסון גם מעביר אגפים ומרווח את המשחק שלנו באופן שאף קשר אצלנו לא עושה. כשיש לו זמן ולא לוחצים אותו אני מעדיף אותו על כל מנהל משחק אחר בקבוצה.
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,541
    לייקים שהתקבלו:
    18,449
    לא אמרתי שארנולד המוסר הטוב בקבוצה. אבל הנדרסון לא מוסר יותר טוב ממנו.

    ואן-דייק נתן 9 כדורים ארוכים\שינה אגפים במשחק בשלישי. דיי בטוח שהם כולם הגיעו לשחקנים כלומר 100% דיוק. זה לא רק הנדרסון.

    זה נכון שהנדרסון עושה את זה יותר מכל קשר אחר אצלנו. אבל שוב, הוא עושה את זה גם כשאין שום הצדקה לעשות את זה. הוא לא כזה מוסר מחונן, הוא פשוט משתמש באופציה הזאת יותר מאחרים אצלנו.

    הנדרסון מנהל משחק עלוב. זה שהוא משנה אגפים לא אומר שהוא מנהל טוב. הוא יודע לשלוט בקצב משחק? הוא יודע לתת גם מסירות קצרות כשצריך? הוא יודע לקדם אותנו מבעד לקווי הגנה? התשובה לכל השאלות האלה היא "לא".

    כשלוחצים אותו הוא לא מסוגל להסתובב עם הכדור והוא לא יכול להתנהל בקור רוח. הוא מחפש להיפטר מהכדור כאילו זה רימון רסס (תזכורת לגול שספגנו מלסטר...).
    אבל כשלא לוחצים אותנו ויש לו זמן עם הכדור - הנעת כדור מהירה היא חשובה על מנת לפתוח פירצות בהגנת היריב. זה חשוב לא בשביל לא לאבד כדור (מה שנכון כשלוחצים אותנו) אלא לשם הגעה למצב הבקעה. הנדרסון לא מניע כדור מהר, הוא לא מבין בכלל את הקונספט של הנעת כדור. הוא מוסר לשם המסירה ובלי תכלית אמיתית.

    לזכותו ייאמר שזה נכון גם לווינאלדום שהוא סופר איטי בהנעת כדור, עוד יותר מהנדרסון.
     
  13. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    למחוק
     
  14. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    שום פעולה של הנדרסון לא קורית מהר, ואם זה קורה אז זה כי עושה דברים על אוטומט.
    הוא רחוק מאוד ממילנר וגם ווינאלדום גדול עליו בלא מעט פרמטרים של המשחק.
    אתה מעדיף אותו כמנהל משחק במשחקים שלא לוחצים אותו ? אז מה זה עוזר לי, בשביל זה מעדיף כבר את ג'רארד בגילו היום אם ככה.
     
  15. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,022
    לייקים שהתקבלו:
    6,725
    גיל, לא יודע איך שמת את מילנר ביחד עם וויינאלדום והנדרסון באותה קטגוריה. הבנאדם עבר עונה פנטסטית במרכז השדה, אחרי עונה טובה מאוד כמגן שמאלי, ורק משתבח העונה. באנקר מוחלט בהרכב ושחקן מרכזי מאוד בשיטה. היציבות שלו היא משהו שוויינאלדום והנדרסון יכולים רק לחלום עליו... בקיצור, לא באותה סקאלה מבחינתי.

    וד"א הוא מוסר הרבה יותר טוב מהנדרסון בעיניי. אבל מסכים איתך לגבי טווח המסירות של האחרון.

    Jurgen Klopp on Liverpool reinvention and why he wants to be Premier League's ugliest - Liverpool Echo

    ראיון מעניין של קלופ, מדבר על שינוי הסגנון מהעונה שעברה. מורגש מאוד ולטובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/9/18
    Cup of Tea אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.