Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    קלהאן הקורנר הכי טוב שלנו ואין לו בכלל מתחרה.

    ניצחון מבאס בתאכלס. קיבלנו תצוגה מחפירה של טרוביצקי, לא פחות.

    רגע, לאריזונה יש עדיין 3 טיים אאוטס.
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא עם פלייקולינג מהמטומטמים ומול הגנה של חיות מאומנת על ידי ויק פאנג׳יו.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר



    אני מבין את ההיגיון מאחורי החוק הזה מבחינת ה-NFL. הם רוצים לשמור על הפרנצ'ייז פליירס והנכסים הכי יקרים של המועדונים, הם רוצים לראות יותר התקפות, יותר נקודות על הלוח. זה יביא יותר רייטינג כי התקפה מביאה רייטינג שמביא כסף, רק שהבולשיט הזה מתחיל להוציא את החשק. אי אפשר לשמור יותר על קיוביז. זה fucked up רציני. זה לא פוטבול anymore. זה בדרך להיות מלאכותי כמו הטיפול בסופרסטארים של ה-NBA.

    לפחות יש את הפטס.
     
  4. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    שנייה אז מה הסיפור עם קליי? הוא נכנס בסמית' עם כל המשקל ? מה הכוונה בכלל כי הרי עצם זה שקליי רץ ומתקל את סמית' אומר שסמית' חוטף את כל המשקל של קליי ויותר מזה.
     
  5. rex_grossman Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    74
    לייקים שהתקבלו:
    39


    אף פעם לא התלהבתי במיוחד מהמספרים המדהימים בקריירה של בריס.
    אבל כשרואים את וונץ,לאק,טורבינסקי וברדפוד משלשלים אפשר להעריך אותו הרבה יותר.

    תופס גם על ריברס שמשחק בלי הגנה ורסיברים שמפילים את הכדור כל שבוע.
     
  6. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    מקארת'י יצא גיבור שהתאפק ולא רצח מישהו על הקווים. אני פשוט לחצתי על איקס ויצאתי מהדפדפן עם השידור והפסקתי לצפות במשחק. התגובה של קליי הייתה אחד הדברים העצובים. ראו עליו שהוא פשוט מיואש וניכר שהוא כבר לא יודע מה לעשות. ה-roughing the passer האחרון שלו לפני העונה היה ב-2014 או משהו כזה ועכשיו יש לו 3 ב-3 מחזורים. אין לזה ערך ספורטיבי. זה פלאג פוטבול. אם אני מאמן של קבוצה ב-3rd&12 אני אומר לקו ההתקפה לאפשר לפאס ראש להגיע לק"ב ולתת להם להוריד אותו כדי לסחוט את ה-15 יארד פנאלטי.
     
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני נוטה לחשוב שבסופו של דבר הלחץ התקשורתי יעשה את שלו. יש קונצנזוס די ברור בנוגע להחלטות הבזויות האלה ולמרות שהן פוגעות בגרין ביי (שלא הפסיקו או מפסיקים להתלונן על הפגיעות ברודג'רס כבר שנים), דבר משמח בסך הכל, המצב הזה פשוט לא הגיוני ובטח לא sustainable אם לליגה אכפת מהרייטינג שלה.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    דווקא נראה לי שאלה מסוג ההחלטות שנתלונן עליהן עוד הרבה, אבל הרייטינג דווקא כן יעלה בגלל הסקור הגבוה ולכן החוקים יהיו אפילו מחמירים יותר.
     
  9. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    http://www.up2me.co.il/images/95855126.Xxx


    שיא מדהים לדרו בריז בניצחון ניו אורלינס באטלנטה. הפסד שני ברציפות לפטריוטס, בפאלו הדהימה במינסוטה.


    תקצירי וידאו בולטים ממשחקי אמש:

    אטלנטה - ניו אורלינס

    מינסוטה - בפאלו

    דטרויט - ניו אינגלנד

    פילדלפיה - אינדיאנפוליס

    קנזס - סן פרנסיסקו

    כאן ניתן לראות תקצירים וקטעי וידאו נוספים מה-NFL (מתעדכן).



    יום שלישי (25.9):

    3:15 בלילה: טמפה ביי באקנירס (0:2) - פיטסבורג סטילרס (1:1:0) ; שידור ישיר ב-FOX


    * ערוץ FOX (אפיק 63 ביס, אין כרגע בהוט).
     
  10. sandro Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/12
    הודעות:
    674
    לייקים שהתקבלו:
    281
    החוק לדעתי נורא, אבל מקארתי האפס הזה הוא אחרון שיכול לבוא בטענות למישהו או משהו בנוגע אליו, ואני מקווה שבפעם הבאה הוא יקבל התקף לב או שבץ. מה שהבן אדם אמר רק לפני שנה אחרי התיקול של באר על רודג'רס:

    "I didn't like the hit. I had a chance to watch it last night on the plane. He's out of the pocket. He's clearly expecting to get hit, but to pin him to the ground like that, I felt was an illegal act. To sit here and lose any of your players on something like that doesn't feel very good. I didn't like the hit. It was unnecessary, illegal, whatever you want to put it. It was totally unnecessary in my opinion."

    שיחנק עכשיו עם הדייסה שהוא עזר לבשל.


    כמה Hot Take לגבי משחקי אתמול:

    - לא מופתע מהטיולון הקליל מול הצ'רגרס, מאוד מודאג מהפציעות של טאליב ופיטרס. נראה שהאחרון גמר את העונה, מקווה שאצל טאליב מדובר רק בנקע ולא בפציעה יותר רצינית. בעונה הסדירה ובטח בבית האיום של הראמס זה אמור להספיק לBye, בפליאוף מול אטלנטה ופילי זה כנראה שלא. בכל מקרה מבחן רציני ראשון לGOAT מול הויקינגס (חחחחחחחח ) בחמישי.

    - מהומס חתיכת פריק, ועוד משחק או שניים כאלה וגם אני כבר לא יוכל לעמוד בזה יותר ויקפוץ על הHypetrain של הצ'יפס כמו אישה מוכה.

    - המשחק של לאק דיי מטריד אותי. שמרני ברמות האלכס סמיתיות, ושהוא כבר מנסה לזרק ליותר מ20 יאדר פעם ברבע הוא מאוד לא מדויק. לא יודע אם סתם ניסיון להגן עליו עם Play calling סופר שמרני, מזג אוויר רע או שבאמת מנסים להסתיר שם יד חצי מתפקדץ אבל זה לא נראה מי יודע מה. כמובן שהשימוש בבריסט לHail marry בסוף גם כן מעלה סימני שאלה ולאק יכול לטעון עד מחר שזה לא קשור ליד שלו.

    - לכל מי שטעה בנוגע לסיבה בגינה ג'ימי G גמר את העונה:
    - לא שהיו לי יותר מדי ספקות בנוגע ליכולת האמיתית בורטלס, אבל אני חייב שירדה לי אבן מהלב שראיתי את הסקור בורד במשחק טנסי - ג'קסונוויל. לא יודע מה הייתי עושה אם היה מתחיל לתקתק דרייבים משחק שני ברצפיות.

    - אומנם עוד מוקדם, אבל זה מרגיש שהעונה של הפאטס תלויה בחזרה של שחקן אחד שלא נגע בכדור במשך כמעט שנתיים וחוזר מACL ואחד אחר שמאז 2013 לא עשה יותר מדי חוץ מלעשן מריחואנה ולהסניף קילוגרמים של קוק. לחזות בפטרסן רץ משהו שאני אפילו לא יכול לקרוא לו ראוט ב3 WR סט זה אחד הדברים המביכים שראיתי. אבל העיקר שויתרו על קוקס בשביל ראנינג בק בסיבוב הראשון.

    - ג'ון גרודון : 10 מיליון דולר לעונה ושליטה מלאה בפרנצ'ייז 0 מ-3. אני: מנוי לGamepass וחופשת סמסטר - 3 מ-3. Give me his fucking job.
     
    owen11111, golding, אלעד ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    חייב להגיד שלמרות שאני לא מסכים עם החוק והייתי מעדיף שלא יהיה קיים - עד עכשיו לא מזיז לי מה שקורה. לא יודע איך להסביר את זה כל כך ונראה לי שזה קשור לכך שאני מרגיש שהוא עדיין לא הכריע אף משחק ושכל הקבוצות שסבלו ממנו היו מפסידות או צריכות להפסיד איתו או בלעדיו. בינתיים אני לא שותף לכל צונאמי הדמעות שהולך ברשת מכל העולם הצבוע שבדרך כלל יודע איך להשתגע כשקאם ניוטון לא מקבל שריקות ראפינג דה פאסר (למרות שהוא כן וטופ 3 בליגה מאז עונת הרוקי שלו) אבל אז משתגע כשהופכים את ה-QB לחיה מוגנת. הרכבת יצאה מהתחנה ולא תחזור לעולם, בעיקר בגללם, והגיע הזמן להשלים עם המצב החדש ולנסות להסתגל, קשה ומסובך ככל שיהיה. אני מאמין שבשנים הקרובות אנחנו נתחיל לראות יותר פאס ראשרס שלא מנסים להוריד בכלל את ה-QB לקרקע אלא מתמקדים בסטריפ של הכדור.

    והרייטינג לא יזוז במילימטר בגלל הנושא הזה. הוא מפריע בעיקר להארדקור'ס חולים שיצרכו ויצפו בבפאלו-אוקלנד מסריחות את וומבלי ב-8 בבוקר שעון ארה"ב. על CASUAL FANS שמגיעים למסך רק כדי לצפות בכוכבים כמו רודג'רס ובריידי בכלל אין צורך להרחיב את הדיבור. הם הסיבה שהחוק הזה קיים ונאכף.

    העובדה שרייך הוציא אותו בשביל ההייל מארי בסיום אומרת הכל על מצב הזרוע שלו אבל למרות זאת אני לא חושב שמדובר בבעיה יותר מדי גדולה בליגה של 2018. איזו קבוצה חוץ מהצ'יפס מריצה שיטה עם הפגזות לעומק? הדיבור היום זה מסירות קצרות ומהירות גם כדי להגן על ה-OL הגרועים וגם כדי לנצל את החוקים הדרקוניים נגד דיפנסיב בק'ס שלא יכולים לגעת ברסיברים עד 5 יארד (אם כבר זו הבעיה האמיתית שלמי באמת אכפת מפוטבול והגנות צריך להתלונן עליה, אבל כולם התרגלו לשואה הזאת בדיוק כמו שהם יתרגלו לשואת הראפינג דה פאסר). זה אולי לא הפוטבול האהוב עליי אבל זו המציאות היום ואפשר להוציא את זה לפועל גם עם זרוע אלכס סמיתית כל עוד המוח מספיק חד.

    אני מניח שההתקפה תהיה בסדר (אם כי לא נעול על זה ב-700% כשמדובר ברסיבר בן 32 שחוזר מ-ACL ואחרי שנתפס על PED ועל ניגר מסומם שהוא אולי עילוי פיזי אבל עדיין צריך לעבוד ולהרוויח את האמון של ה-QB שאני מניח שלא יקרה במהירות) אבל הסיפור האמיתי של העונה שלהם בינתיים ובמיוחד של אתמול בלילה הייתה בעיניי ההגנה שלא נראה כאילו יש לה PRAYER העונה. היא בנויה בצורה מחרידה לפוטבול של 2018 עם OFF BALL LB's איטיים וכבדים שלא מסוגלים לעמוד בקצב של רצים וסלוט'ס, פאס ראש בינוני במקרה הממש טוב וסקנדרי שממשיך to underperform. דטרויט פשוט טחנו להם את הצורה אתמול מהסנאפ הראשון עד האחרון גם scheme wise וגם ב-point of attack, בהמשך ישיר למה שראינו בג'קסונוויל בעונה שעברה ועם כל הכבוד לבליצ'ק והכל אני לא רואה איך הוא מוצא פיתרון לחרא הזה אחרי שהייתה לו שנה שלמה והדבר הכי טוב שהוא מצא זה אדריאן קלייבורן כפאס ראשר #1 ובנטלי כ-ILB שיוסיף מהירות (חח). והייטוואר שכבר שנים השחקן ההגנתי הטוב ביותר נראה עם 3 רגליים בקבר. הבן אדם כבר לא מסוגל לזוז יותר על המגרש.

    פעם ראשונה מאז שאני זוכר את עצמי שאני חושב שיש סיכוי לא קטן שהם בסיחרור שיהיה קשה רצח לצאת ממנו ושהפיתרון היחיד היא דרך התקפה שטוחנת 30-40 נקודות מדי שבוע (שלא בטוח יספיק מול התקפות איכותיות), שזה שוב, ריאלי לגמרי שמדובר ב-QB והשיטה הזאת אבל תלוי מאוד בפרסונל שכרגע לא זמין, וגם איתו עדיין רחוק מלהיות sure thing.
     
    sandro, אלעד ו-owen11111 אוהבים את זה.
  12. sandro Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/12
    הודעות:
    674
    לייקים שהתקבלו:
    281
    הכל שאלה של לאן אתה שואף. בשביל 9-7 ולקבל בראש מאיזו פיטסבורג בWC זה יכול להספיק, אבל לא להרבה מעבר. התקרה שלך עם זרוע כזאת היא מאוד נמוכה ודווקא אני חושב שKC היא דוגמא מצויינת ללמה זה בעייתי כל כך גם ב2018. הרי אותה קבוצה בדיוק שעם מהומס תופרת הגנות כמו של הצ'רגרס כאילו הם עמודי חשמל, לא הייתה מסוגלת לנצח הגנות חזקות (ובטח שבפליאוף) גם אם החיים שלהם היו תלויים בכך. בסופו של דבר אם אתה לא מסוגל לאיים על ההגנת היריבה בהשלמות לטווחים של ה20+ יארד וכתוצאה מכך גם לייצר big plays מפעם לפעם (לא מדבר פה על טילי קרקע קרקע של 60 צפונה כל סנאפ שלישי) יהיה לך קשה עד בלתי אפשרי לשים מספיק נקודות בשביל לנצח משחק. היוצא מן הכלל היחיד שאני יכול לחשוב מהשנים האחרונות זה רק דנבר, ושם ההתקפה הייתה בקושי side kick להגנה פסיכית. אני מאוד מקווה שזה עניין של Taking it easy עם לאק, ושהוא לא נדפק לנצח.


    מרגיש לי פשוט שהיינו בסרט הזה כבר. ההגנה לא מסוגלת לרדת מהמגרש מבלי לקבל נקודות, ההתקפה פותחת חלש את העונה, כל מיני יצורים מניו אינגלנד והסביבה קוראים לפיטורים של בלציק, בריידי נכנס לגרוב, כל גוש קקי נראה פתאום כמו רסיבר לגיטימי, ההתקפה שמה 30 נקודות למשחק, כמות הדרייבים ההגנתיים יורדת משמעותית וכתצואה מכך הScore וזה גורם לה להיראות איכשהו רבע לגיטימית, מסיימים 13-3 ומגיעים לAFCCG/SB. לכן תמיד שמדובר בפאטס הספוטלייט מבחינתי יהיה על ההחלק התקפי של המגרש. ברגע שההתקפה תתחיל לנגן, ההגנה בעונה סדירה בדרך כלל נעה בתחום שבין הלא רלוונטית לאיכשהו מספיקה. זה באמת מרגיש שהעונה הפרסונל בחלק ההגנתי ובעיקר בפרונט 7 הוא זוועה בקטע אחר, אך ניסיון העבר מלמד שזה הכל תלוי בצד השני של המגרש.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר

     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/9/18
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מסכים אבל לא חושב שאלה השאיפות או יותר נכון שאלה צריכות להיות השאיפות. הקולטס צריכים להתייחס לעונה הזאת כעונת מעבר משודרגת שבה הם מורידים את החלודה מ-QB שכמעט גמרו לו את הקריירה וממשיכים לשפשף רוקיז' ושחקנים חדשים הגנתית והתקפית בתקווה ליצור בסיס נורמלי כלשהו לעתיד אחרי החורבות שגריגסון השאיר. ובינתיים דברים נראים על המסלול הנכון למרות המאזן. ספציפית לגבי לאק במשחק מול סינסי* הוא לא היה נראה לי מוגבל פיזית ותפר זריקות לטווחים בינוניים/עמוקים כולל אחת ל-37 יארד שהתבטלה בגלל הולדינג אבל אין ספק שבשבועיים האחרונים הוא נכנס למוד אלכס סמיתי מפחיד ובתוספת הסיפסול הזה להייל מארי גם אני מתחיל לדאוג אבל מנסה לקחת את זה בפרופורציה; QB שלא שיחק פוטבול שנה וחצי ושלא היה מסוגל אפילו לזרוק כדורים עד לפני כמה חודשים במשחק השלישי שלו בסך הכל, בתנאי מזג אוויר קרירים ורטובים של האיסט קוסט באיצטדיונים פתוחים... לא אידיאלי אבל מקווה שזה ההסבר נכון לכרגע ושמשבוע לשבוע הזרוע רק תלך ותתחזק.

    *מול סינסי בבית (זריקות ל-10+ יארד: 5/10, 88 air yards ו-TD. יותר ממספיק לדעתי בשלב הזה):
    https://i.imgur.com/DVk1kOQ.Xxx


    אני מרגיש שהפעם זה שונה פשוט בגלל ההבדלים בפרסונל. בפעמים הקודמות שהיינו בסרט הזה אני לא הייתי שותף ל-doom and gloom של כל האוהדים הבכיינים שלהם כי ידעתי שיש אדלמן ואמנדולה וריבאס והייטוואר ובראונר ודיון לואיס וברנדון קוקס וצ'נדלר ג'ונס. השנה לא רק שאני לא יודע את זה, אפילו על שמות כמו אדלמן וקוקס (נניח גורדון כי זה ה-role שהוא אמור למלא) אני לא באמת יכול להסתמך בוודאות של 100%. אני מניח שהם יקליקו, אבל שניהם מגיעים עם לא מעט סימני שאלה סביבם שאני כבר לא חושב שאפשר לנפנף בנונשאלנטיות הרגילה בטיעון ה"יהיה בסדר" כל פעם כשמדובר במשבר פתיחת העונה שלהם.

    משהו בצורה של ההפסד הזה הרגיש אחרת לגמרי מההזיות של השנים האחרונות. אף פעם הם לא הגיעו כהפסד שני רצוף לקבוצה (בינונית על הנייר במקרה הטוב) כמו דטרויט, עם פרסונל כזה נחות ו-ווייב שלילי בכל האירגון. יש מצב טוב שאני טועה וזה לא שאני חוזה פה עכשיו איזו קריסה מטורפת ופיספוס של הפלייאוף או משהו בסגנון אבל כל עונה מבחינתי זה הפאטס ועוד 31 ופעם ראשונה שזה כבר לא המצב.
     
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מסכים שיש סיבה לדאגה בהקשר של לאק, אבל עוד פרמטר שצריך להכניס למשוואה זו ההגנה של הקולטס שמפתיעה מאוד לטובה ביחס לקטסטרופה שרוב האנשים צפו הקיץ, ומאפשרת לו - ביינתיים - לשחק בצורה יותר קונסרבטיבית (אם כי גם זה לא מטאטא את מה שהיה שם בהייל מארי).
     
    golding ו-Sprewell אוהבים את זה.