Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    כל מילה. הפרסונל בשני צדי הכדור מאד בעייתי. בקיצור, לא חושב שלא תהיה פעילות רצינית לפני הטרייד דדליין, זה חייב לקרות.

    בכל מקרה בפלייאוף נהיה ומשם בריידי גדול */aaa021*/aaa021
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מפה לשם משם לפה נשמע שאחד הפאס ראשרים הכי טובים בליגה איבד שפיות בשבוע האחרון (ויש מצב שזה מסביר את ההתפרקות ההזויה של מינסוטה ביום ראשון):



     
  3. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מבאס רצח, מקווה שייצא מזה.

    ברמה המקצועית, ברור לכולנו שמדובר בשחקן על שבלעדיו לוייקינגס יהיה קשה מאוד להגיע לסופרבול. לא חושב שאפשר לייחס את מה שקרה נגד באפלו בהכרח להעדרות שלו, אם כי זו כן אינדיקציה למה שיכול לקרות מול קבוצת התקפה איכותית שבאה מוכנה למפגש עם ההגנה הזו (שיש לה מלא כלים, אבל אין כלי חשוב כמו פאס ראשר שהוא אליט).
     
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מקצועית הם היו צריכים לפרק את בפאלו בלעדיו ובלי עוד חצי מהפותחים בהגנה ובהתקפה. אבל כשאחד משלושת הקפטנים שלך מאבד את זה במלון יום לפני משחק, מאיים לירות באנשים, מנסה לפרוץ לבית של שחקנים בקבוצה - נשמע לי כמו חתיכת סרט קשה לעיכול ב-24 שעות, במיוחד בענף נאצי שדורש ריכוז על. מי יודע מה מי מו הלך שם שזה בכלל לא יצא החוצה עד הלילה וגם זה רק דרך התקשורת המקומית.

    סופרבול wise זו אמנם מכה מן הסתם אם הוא לא חוזר לתלם עד אז, אבל גם אם לא, מדובר בחוליה הכי טובה ועמוקה של הקבוצה ככה שאם כבר לאבד שחקן מפתח - אז שם. בטח לא באופנסיב ליין הרעוע גם ככה או את אחד מבאר/קנדריקס.
     
  5. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    פירגנת לו, בינתיים הוא עומד על 3 אינטרספשנס לפני המחזור הבא נגד שיקגו.
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר

    נראה אתכם מתפקדים week in week out ככה. קנאים.
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    כפיים לגוטה. נדיר ששחקן עם יכולת ופוטנציאל כזה עדיין זמין בסוף ספטמבר. הייתי בטוח אחרי הזוועות שראיתי ב-SNF שהפאטס יביאו אותו אבל כנראה שהיו זוועות יותר גדולות בוושינגטון שעדיין לא הגעתי אליהן ב-REWATCH השבועי.
     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    זה יותר תוצאה של פציעה של האוס ששולחת אותו ל-IR. לא שהאוס לא מזעזע ובכל מקרה לא אמור להיות לו מקום ב-53, אבל הפציעה לא הותירה ברירה אלא להחתים מישהו.

    סימן שאלה גדול לגבי הכשירות של הבחור וזאת הסיבה שהוא עדיין היה חופשי בספטמבר, אבל זה נון-בריינר להחתים אותו. עכשיו שקינג יחזור לכשירות ואולי נראה קצת יותר מההגנה ששיחקה טוב מול הברז והויקינגיות.

    מה שנחמד בבליצים של פטין עם כל הקורנרים למיניהם זה שהם קטנים מדי כדי לאכול דגלים על body weight. שכל הליינבקרים המפלצות יפנו דרך ושאלכסנדר ידאג לתת בראש לק"ב.
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אני יודע שהוא לא היה כשיר במרץ ונכשל במדיקלס בקרוליינה אבל מאז הוא ביקר אצל איזה חצי ליגה וממה שהבנתי לא חתם בגלל שההצעות לא נראו לו. מניח שכשיתפרסמו המספרים בגרין ביי נוכל להבין אם זה באמת היה קטע כספי או שקבוצות פשוט נרתעו מלגעת בו כי מבחינת כישרון הוא פותח לגיטימי בכל קבוצה בליגה.

    וכן הייתי צריך לדעת שעפתי יותר מדי רחוק עם הכפיים ושלא באמת מדובר במהלך אגרסיבי במטרה להשתפר ולנצח רחמנא לצלן אלא פשוט כי אלוהים הרשע הרג לנו את המיני ריבאס שגידלנו ופיתחנו.

    שזה אגב בול כמו הרסיברים התותחים שבכלל לא הפסידו לנו את המשחק ביום ראשון ולא נתנו את אחת התצוגות היותר פאתטיות שראיתי מחוליית סקיל פוזישנס לאורך משחק שלם. בסך הכל השמיטו 3 first downs ב-3rd downs (זה אומר שכשהם לא תופסים הקבוצה עושה פאנט ויורדת מהמגרש וזה טיפה בעייתי) ועוד 1 ב-4th down. אני אומר מזל שגוטה לא וויתר על נכס משמעותי כמו בחירת סיבוב 5 מותנית על כרטיס לוטו כמו גורדון, זה לא שהמצב בעמדה גרוע ונואש כמעט כמו של הקבוצה שכן הביאה אותו.


    ואגב קצת קונטקסט לגבי הבכי המטורף שהלך על הסאק של CMIII למקרה שמישהו לא צפה וניזון רק מהספינים הבלתי נגמרים (כמוני עד לפני חצי שעה) - עלה לגרין ביי ב-10 יארד של פילד פוזישן ודקה מהשעון בסך הכל לפני שהם קיבלו את הכדור בחזרה. לא שזה אינטרס של האירגון גונב הדעת הזה ליידע מישהו. לוקחים אירוע עם 0 השפעה על התוצאה והמשחק שהתפתח all things considered והופכים לי אותו לסטוריליין של המשחק כדי שלא נתעסק חלילה בכלום שקורה שם בשני צדי הכדור. זה לקח 3 משחקים אבל אני כבר יכול להגיד בביטחון מלא - אין שם PRAYER לכלום העונה. משנה לשנה זה רק הולך ונראה יותר גרוע ואומלל יחסית לעילית של הליגה. וכולם אשמים בלי יוצא מן הכלל.
     
  10. Gary Cahill Member

    הצטרף ב:
    ‏22/7/17
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    141
    מין:
    זכר
    הסבר על מה הלך עם אברסון גריפין מישהו?
     
  11. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    נערך לאחרונה ב: ‏26/9/18
    אלעד, Bobby Pires ו-owen11111 אוהבים את זה.
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מינסוטה הרגישו כבר כמה שבועות שהוא מתנהג מוזר ו"לא עצמו" ואסרו עליו להגיע לאימונים החל מיום רביעי שעבר לפני שהוא הולך להסתכלות ועובר הערכה נפשית. בין לבין מסתבר שאישתו הזמינה עליו משטרה וטענה שהוא ניסה לפרוץ לבית של שחקן בקבוצה (טריי וויינס) ושהוא נעצר/לא נעצר ("מקורות בקבוצה" טוענים שלא) ביום שבת אחרי שאיים לירות באנשים במלון.

    בגדול נשמע שהוא באיזה טריפ אסיד שיצא מכלל שליטה והתחרפן לגמרי אבל אם עוד פרטים הזויים וספציפיים מעניינים אותך -- Everson Griffen jumped out of ambulance, feared for life

    לפרוטוקול ייאמר ששקלתי להמר עליו לפני תחילת העונה ל-DPOY אבל הייתי חזק וצעד אחד לפני עצמי אז לקחתי במקום את דאניל האנטר ככה שאין לי שום קשר לטרגדיה הזאת, אם כי יש מצב שעצם ההתלבטות שלי גזרה את גורלו ועל כך אני מצר.

    *******************************
    התפרסמו המספרים בחוזה של ברילנד - 790K לעונה. מנמיך ציפיות מתחת לריצפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/9/18
  13. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    מקווה מאוד שזאת הסיבה להתפרקות של מינסוטה ושיצליחו להתגבר על כך בזריזות כי זה היה ממש נורא. להפסיד ב-21 בבית לפאקינג בפאלו (ה-UPSET הכי גדול בספורט אמריקאי זה 23 שנה לפי היחסים בוגאס), גרמו לג'וש אלן להיראות כמו פרו בולר. מקווה שיצליחו להרים את עצמם, וזה לא יהיה פשוט כשכבר הערב יש להם את הפאקינג ראמס על הראש. אנחנו רוצים פה משחק תחרותי.

    בינתיים בריאן רוביסון עדיין שחקן חופשי. למה לא להחזיר אותו בעצם.
     
  14. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    אני לא נרדם מהמחשבות של מה גודווין ואבנס יעשו לפולר ביום ראשון, די-ג'קס הולך לשרוף לאמוקמרה את החיים זאת לא שאלה אפילו. אני בתקווה ש PASS RUSH יגיע לשם לפני שהכדור יעלה לאוויר וילחיץ לפיצ'מג'יק ת'חיים, אולי נקבל קצת turnovers - למה פולר מול אבנס לא מסתדר לי בראש (רק בפנטזי)

    חוץ מזה מחזיק אצבעות לטרוביסקי המשחק בסולג'ר-פילד, שזה אחלה זמן ומקום להשתיק מעט את כל הביקורות.

    https://i.postimg.cc/8PJtdjhr/z4ulplq7uko11.Xxx
     
    golding אוהב/ת את זה.
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מאמין שקלהאן ופרינס (אם הוא בכלל יהיה כשיר) יסגרו את דשון ואת גודווין כמו שצריך. חושש מאוד מאבנס כי עם כל הכבוד לפולר הוא לא מסוגל להתמודד עם רסיבר ברמתו. כמו שאתה אומר, התקווה היא שהfront 7 ילחיץ את פיץ ויגרום לו לעשות שטויות, ויש לו נטייה לעשות שטויות במצבים כאלה.

    פלוס אני יוצא מתוך נקודת הנחה שנשאיר את ההגנה רעננה בזכות הtime of possession המשופר מאוד שלנו, גם אם נכון לעכשיו זה לא מניב פירות.

    יהיה משחק טוב.
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.