גביע הליגה 2018/19

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏29/8/18.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    הרים וגבעות של תאוריות נבנו פה על סמך המשחק הזה. אנחנו לא מוכנים להתחרות ואף יותר מזה, הגולים שספגה חמישיית ההגנה המחליפה מצביעה על כך שלא מוכנים לזכות בתארים כי... הרכב שמכיל בלחץ 2 שחקנים מה11 הראשונים נראה פחות טוב מההרכב הראשון - מי היה מאמין?

    לא רציני והזוי מכל זווית שמסתכלים על זה.

    סיטי הייתה פייבוריטית במירוץ הזה ב12 לאוגוסט ונשארה הפייבוריטית גם נכון לרגע הזה. המשחק הזה שבו שיחק הרכב שכמו שנאמר פה לא סביר להניח שנראה יותר בשום נקודה בעונה לא מוכיח את זה ולא מלמד שום דבר חדש. ואם אני כן מתעקש להסיק ממנו משהו חדש, אלה רק דברים חיוביים (כי השלילי לא באמת חדש) - למשל ששאקירי יכול לתת אימפקט גדול יותר משחשבנו, ושאולי סטארידג' למרות ההחמצה הנוראית זה בכל זאת שחקן שיכול לתת לשלישייה מנוחה פה ושם במשחקי גארבג' כמו היום ועדיין לתת שערים.

    לא יודע, מרגיש לי כמו דיבורים מאוד מאוד ריאקציונריים ותלויי תוצאה כי איזה הופעת נפל שלנו שתצדיק את זה בטח לא הייתה פה, כאילו אם היינו מנצחים את המשחק 1-0 אז במקום לשפוך רעל על המחליפים היו עושים את ההפך. קצת פרופורציות לא יזיקו. חטפנו 2 גולים של ליברפול 2016 כי מה לעשות, איזה קטע, זו בול ההגנה של 2016 והיא הזכירה לנו למה אף חלק בה כבר לא שייך ל11 הראשונים נכון לרגע זה, כשהיחיד שבכלל באזור החיוג הזה הוא לוברן שלא עשה לעצמו טובות בכלל במשחק הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/9/18
    Coutinho10, Mellow29 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    No Carabao Cup means we will have a week to train between Cardiff (h) and Arsenal (a) at end of October. Arsenal will play League Cup in midweek.

    לא רק שאני לא מתעצבן, אני שמח לעוף מהתחרות הזאת. מה כן מפריע לי? שצ'לסי חגגה באנפילד. משחק הליגה נגדם הגיע בול בזמן.

    אני גם לא מופתע מהיכולת בחלק האחורי, אני רואה בטוויטר אנשים עפים על הסגל שלנו אבל יש פער משמעותי בין שחקנים ב11 לשחקנים בספסל. קליין כל כך נגר לעומת ארנולד, פער עצום וזה משפיע על כל המשחק שלנו. קליין לא מסוגל לתת המשכיות למהלכים כמו שארנולד נותן. אני תופס ממורנו יותר ממה שרוב האוהדים תופסים ממנו כי חושבים שהוא אפס מוחלט ועדיין רוברטסון בקלות טוב ממנו, סולידי ממנו, גם ביניהם יש פער משמעותי מאוד.
    לוברן היה מחריד, נזכרתי למה רציתי שנמכור אותו לפני 8 חודשים, אם לא כשיר שיישב עם המילואים כמה חודשים עכשיו עד שיהיה בסדר, זה היה על הפנים. גם מאטיפ לא הרגיע אותי אבל יש גבול איך אפשר להראות כשאתה בתוך חמישייה אחורית כזאת.
    פאביניו רשמתי, ייקח לו עוד המון זמן אם בכלל יתאים. לדעתי מאוד איטי לליגה הזאת, הרכישה הזאת מריחה לי כמו פלופ שבדרך אבל נראה מה קלופ יחפש איתו.
    קייטה לדעתי היה טוב, מאוד מעורב, אני בכלל הייתי פותח איתו בשבת.
    הנדרסון היה בסדר גמור, פעם אחת הזאר הוציא אותו משלוותו אפשר לחשוב, עניין של אגו.
    סטארידג' בסדר...אבל כמו בחלק האחורי, יש פער ברור בין פירמינו אליו, אין מה לעשות. להזכירכם הוא החמיץ מול שער ריק גם ובאופן כללי התנועה ומשחק הלחץ שלו זה משהו שלא מספיק טוב עבורנו. החוזה שלו מסתיים בקיץ, זאת העונה האחרונה שלו אצלנו אני די בטוח.
    שאקירי היה טוב, הוא אחלה רכש כדי להיות האופציה ההתקפית מהספסל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/9/18
    oranfu ו-אלעד אוהבים את זה.
  3. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    כמה דברים:

    -אין מצב שבארקלי לא בנבדל וזה מזעזע שלVAR הדבע הזה יש רק זווית אחת. כל זה בהנחה והיד של פרמינו לא נחשבת כקו הנבדל האחרון, כי זה נראה שהיד שלו תכסה את הנבדל של בארקלי.
    -צ'לסי מזעזעים כשמתקיפים נגדם במתפרצות, זו לא רק ליברפול אלא כל קבוצה שעמדו מולה עד עכשיו זיינו אותם בתחת בכל מתפרצת ורק בכל מיני מזליקים כאלה זה לא נגמר בגול.
    -מוראטה היה צריך להבקיע איזה 2 עוד כשצ'לסי שיחקו כמו שצריך ב20 דק' הראשונות, התעלל שם במי שזה לא יהיה ולא יצא מזה כלום, ממש עצוב.
    -למרות שאני לא אוהב את היותר מדי התמזמזויות האלה עם הכדור בשיטה של סארי (אם כי היום כשהכדור כן היה ברגליים של צ'לסי, הם היו יותר ישירים), הוא הביא לכאן את מה שאני אוהב לראות מקבוצה וזה לחץ לחץ לחץ על הכדור. שימשיך כך רק להשתפר במתפרצות אחי.
    -אני לא מהאלה שירוצו לעסות להזארד את הערמונית כדי שיחתום על חוזה חדש, אבל זה יהיה מאוד נחמד אם ישאר.
    -אין מצב שצ'לסי לא מפסידים בשבת
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    ממה אוהדי ליברפול מאוכזבים בכלל?
    מיניולה, מורנו, לוברן, מאטיפ, קליין, סטארידג', אלה שחקנים שבשנים קודמות היו שחקני הרכב בליברפול. אוהדי ליברפול צריכים לשמוח שהם עברו למצב שאותם שחקנים הפכו לשחקני ספסל שמקסימום פוגעים להם בגביע הליגה, ולא לשחקני הרכב שמחרבים להם את הליגה.
    ליברפול לא מסוגלת לעבור בזמן קצר ממצב שהשחקנים למעלה הם שחקני הרכב אצלה למצב שהשחקנים למעלה בכלל לא חלק מהסגל. גם מבחינה כלכלית לא מדובר בסיטי עם מדינה מאחוריה מבחינה כלכלית ויכולת להחזיק על הספסל גם שחקנים עם שכר גבוה, וגם מבחינת זמן, אי אפשר תוך זמן קצר להחליף את כל הסגל, השינוי הוא הדרגתי.
    כרגע ליברפול קיבלו חיזוק בדמות שאקירי כשחקן שעולה מהספסל, בשלב הזה לפעמים גם מילנר, קייטה ופאביניו עולים מהספסל, ככה שיש שיפור עצום מהשנים האחרונות.
    בקיץ הבא ליברפול ירכשו עוד שחקנים שיאבקו על חולצת ההרכב הראשון, מה שידחוק החוצה עוד שחקנים בינונים, מה שיגרום לעומק נוסף בסגל, לא חושב שאי פעם ליברפול תצליח להגיע למצב שיש לה סגל כמו סיטי, אבל במקום אוהדי ליברפול הייתי מאושר מהעובדה שהשמות למעלה הפכו משחקני הרכב לשחקני ספסל בעונה הנוכחית.
     
  5. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מצד אחד ליברפול נמצאת בעונת מבחן ועם סיכוי ריאלי לזכות בתארים חשובים השנה, מצד שני היא עדיין לא בעמדה של "אנחנו הולכים על כל התארים!!" על אף עיבוי הסגל. הגביע הזה תקוע לכל הקבוצות כמו עצם בגרון, זכייה בו משנה רק אם זה התואר ה-3 או ה-4 בעונה ולו רק כדאי לאשש את הדומיננטיות של קבוצה(סגל).
    בליגה+אלופות המצב הוא 7 מ-7 והפסד תמיד מגיע מתישהו, וזה לא הפסד לקבוצה נחותה או מליגה משנית, מה גם שזה מגול נהדר של שחקן מצוין. פשוט התזמון והמפעל הנכון להפסד אם יש דבר כזה. בטווח הארוך יהיה אפשר לראות את ההפסד הזה כמשהו שיצא בשכר גדול - רגליים טריות למפעלים החשובים, מבלי להיכנס אפילו לתחום של פציעות. ואם לא יצא שכר בטווח הארוך, נצחון אתמול לא יהיה משהו שיהיה אפשר להסתכל עליו בדיעבד ולהגיד "נו טוב, לפחות זה".

    אני מסתכל על הפאזל הזה שנקרא ליברפול מהצד. בעליות כבר ראינו שהחלקים במקומות הנכונים, ונראה שגם בירידות החלקים נופלים במקומות שהם צריכים.
     
    Coutinho10 ו-oranfu אוהבים את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אני משתמש במלא באז וורדז לגבי הנדרסון, סבבה. מי שרוצה מוזמן להמשיך לעצום עיניים בזמן שהשחקן הזה תמיד זה שיוביל את הקריסה המנטאלית שלנו (או לוברן).
    כן, הוא מתחבא מהכדור. כן, עדיין הכדור מגיע אליו לפעמים. זה לא סותר. כן, כשהכדור מגיע אליו והוא תחת לחץ הוא נפטר ממנו כאילו זה רימון רסס (הגול של לסטר קופץ לראש).
    הוא לא היה אשם בהפסד אתמול, הוא אפילו לא היה חלש במיוחד. אבל זה השחקן.

    יד לא תופס בקטע של נבדל, רק איברים שיכולים לשחק בכדור. זה נבדל ברור מאוד. הקטע הוא שהתווכחנו בכלל אם בארקלי בנבדל או לא ומתעלמים ממוראטה שבנבדל עמוק ומנסה ללכת לכדור. הרי סיפרו לנו ששחקן בעמדת נבדל שמנסה ללכת לכדור הופך לאקטיבי גם אם לא נגע בכדור (כן, הזכרנו שזה כמו הגול שפסלו לנו נגד טוטנהאם). נבדל ברור ביותר בגול ושערורייה שאושר למרות שהשתמשו ב-VAR.
     
  7. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,253
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    לגבי השער הראשון שלנו: אני חושב שהיה נבדל (לרוס בארקלי יש רגל אנושית ולכן היא מעבר לקו הכחול בתמונה שגולדינג העלה, בעוד היד של פירמינו לא רלוונטית לקו הנבדל), אבל כיוון שהשופטים לא מקבלים את 'תמונת הקו הכחול' אלא תמונת סטילס פשוטה ומדובר בנבדלונצ'יק שקשה להבחין בו גם כך, אני יכול לחיות בשלום עם החלטות כאלו (כן, גם אם הן יפלו נגדי). מוראטה בכלל לא רלוונטי למהלך.
    טעות - כן. שערוריית ואר והוכחה שהשיפוט באנגליה מכור - נו שוין.
     
  8. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    מה אני אגיד לך, חיכיתי שלוברן יקרוס בחצי השני של העונה שעברה, לא קרה. חיכיתי שיקרוס מול סיטי ברבע גמר האלופות, לא קרס. חיכיתי שיקרוס בגמר ליגת אלופות אבל הוא נתן משחק מושלם. חיכיתי שיקרוס במונדיאל אבל הוא הגיע עם קרואטיה לגמר, עם בלם מוזר שמשחק בטורקיה.

    אני לא סובל את הנדרסון, אני רואה אותו ולא מבין מה הוא עושה בליברפול כבר שנים. אבל אני לא מגזים, אתה פשוט מגזים.

    בכל קבוצה יש שחקנים עם אותם תכונות כמו של לוברן והנדרסון, אבל אתה בטוח שהם השחקנים הכי גרועים בעולם. כאילו לצ'לסי אין את דוד לואיז או מוראטה, או ליונייטד את פיל ג'ונס ואשלי יאנג או וואטאבר.

    אם לוברן והנדרסון לא היו קשורים למקצוע הם כנראה לא היו מגיעים מעולם לליגה האנגלית או פותחים בחצי/גמר מונדיאל.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    למה מוראטה אתמול לא נבדל ומאנה בגול שלנו נגד טוטנהאם כן?

    לוברן לא קרס בחצי העונה האחרונה. בראבו. לא קרס נגד רומא, סתם החזיר אותם משום מקום להתמודדות.
    גם לא קרס נגד ווסט ברום, סתם נתן להם 3 מצבים של גול ב10 דקות שלו על הדשא.
    יותר קשה לו להקריס אותנו כשיש שם את ואן-דייק.
    אבל אם תקרא יותר בתשומת לב, תשים לב שאמרתי שהם אלה שמובילים את הקריסה, לא שתמיד גורמים לקריסה.

    המונדיאל מעניין לי את התחת.

    אני מגזים, אין שום בעיה. אתה גם מאוד אוהב את לאלאנה לא? אתה גם אומר שפביניו היה נהדר אתמול. אבל אני מגזים.

    לכל מועדון יש שחקנים חלשים. נו ו? זה אומר שזה צריך להיות סבבה מבחינתי שיש לנו כאלה חלשים? הנדרסון הוא הקפטן שלנו, לוברן עד תחילת העונה (שהיה פצוע) הוא שחקן הרכב מובהק. מנסיון העבר עם המועדון הזה אנחנו גם נאלץ לסבול אותם עד הפרישה שלהם.

    הם קשורים למקצוע. גם לוקאס קשור למקצוע. שיהיו קשורים במקום אחר.
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אני בכלל לא תופס מלוברן. הוא נתן חצי שנה טובה במונחים שלו כי הוא הרגיל אותנו לרמה מאוד נמוכה.
    הייתי שמח להיפטר ממנו ולהביא בלם אחר. יש לו כל כך הרבה ליקויים במשחק ההגנה שלו.
    אני סביר עם זה שהוא בלם 3. מתפלל שגומז ישמור על כשירות ועל הרמה שהפגין עד עכשיו.

    הנדרסון שחקן סגל לגיטימי לגמרי אצלנו. הדיון סביבו כל הזמן יצוץ כי אורן מדבר עליו הרבה אבל זה קונצנזוס שהוא צריך להיות בסגל.
    נגד פסז' הוא היה איש המשחק, הוא היה נהדר.
    לדעתי במשחקי חוץ נגד גדולות צריך להיזהר מלפתוח איתו. הייתי פותח עם קייטה ולא עם הנדרסון בשבת. אנחנו חייבים להיות מסוגלים לספוג את הלחץ ולצאת ממנו במסירות קצרות וגם ששחקנים יהיו מסוגלים להסתובב עם הכדור.

    Alexander-Arnold, Wijnaldum, Lallana and Origi all took part in full training today. U23s left-back Adam Lewis also involved. No sign of Van Dijk, Milner, Mane or Sturridge.
    מדאיג אותי רצח המצב של ואן דייק.
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אה, זה קונצנזוס, אוקיי. הרי אתה בעצמך כל הזמן אומר שהאוהדים שלנו מטומטמים אז אם יש קונצנזוס לגביו זה אומר שפתאום הם לא מטומטמים?

    לפני שמישהו פה ייעלב, מדובר על האנגלים המטומטמים.

    אגב, לפי סטטיסטיקה שאני רואה, גם הגנתית הוא (כמה מפתיע) היה הקשר הכי גרוע שלנו בעונה שעברה. בממוצע, עברו אותו 1.4 פעמים במשחק.
    לצורך השוואה, את צ'אן היו עוברים 1.07 פעמים במשחק ואת ווינאלדום 0.45 פעמים למשחק.

    לא שיש בכלל ספק, מספיק להסתכל על המשחקים ולראות כמה קל לעבור אותו באחד על אחד.

    גרוע בלי הכדור, גרוע עם הכדור. גרוע.
     
  12. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    גם אני לא מת על לוברן והנדרסון אבל הביקורת שלי עליהם היא הגיונית.
    כמה שחקנים כבר יש בעולם שמגיעים לכל משחק day by day ? מבחינתי שחקן שבחצי שנה היו לו משחקים מעולים במעמדים גדולים ושהיה חלש ב 2 משחקים בכל התקופה הזו הרוויח את ההזדמנות לשחק כאן עוד עונה.
    אתה מזכיר את המשחק מול רומא בלי הפסקה, היינו במצב של 5-0, המאמן שלך הוציא את השחקן הכי טוב שלך החוצה במהלך שהוריד את הריכוז של כל הקבוצה לרצפה ומציג את זה כאילו הוא היה קטסטרופה כל המשחק. סך הכל בשניה אחת של חוסר ריכוז חלוץ פי אלף יותר פיזי ממנו כמו אדין דז'קו עשה לו בית ספר כמו שהוא עשה ללא מעט שחקני הגנה מהטובים בעולם.
    איך הגול השני בדיוק קשור אליו ? נגיעת יד שלא הייתה של מילנר.

    למה כשבלם עולה לנו במשחק אחד מתוך 20 מגיע לו שיכנסו בו כ"כ חזק אבל כשהשלישייה ההתקפית שלנו לא מגיעה לחודש שלם של כדורגל, כשמאנה וסלאח אובר-אגואיסטים וכמעט מחזירים את היריבות שלנו למשחק זה בסדר ? איפה הפרופורציות כאן ?
    בגלל שהיו לו חרא של עונות לפני זה ? אז זהו הוא שרוף לתמיד ?

    אני זוכר שמאנה לקח לנו במו ידיו נקודות מול אברטון ובמשחק של לפני בגלל טעויות שתפסתי את הראש באותו רגע, בגלל אנוכיות מרגיזה שחוזרת על עצמה לא מעט פעמים. אני לא מזכיר את זה כל שני וחמישי, אף אחד לא מזכיר את זה, למה זה יותר טוב ?
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    האמת שאתה צודק בקטע שאתה אומר שזה שזה קונצנזוס זה לא אומר יותר מדי.

    לגבי הסטטיסטיקה שהבאת פה, קל למצוא חורים בסטטיסטיקות בשלוף.
    עברו X פעמים, אוקיי...כמה פעמים ניסו לעבור? למה אין אחוזים של זה?
    יכול להיות שהנדרסון שיחק אחורי יותר ואז ניסו לעבור אותו הרבה יותר פעמים בזמן שאת ההולנדי ואת צ'אן עברו במסירה וזה לא נחשב בסטטיסטיקה.
     
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    הוא היה חלש ביותר מ2, אבל שיהיה.
    הבנתי שמבחינתך חצי עונה מנקה לחלוטין את כל ה3-4 שנים שלפניהם. בסדר, לגיטימי. מבחינתי לא.
    וכן, לוברן שרוף לתמיד. מישהו שבמשך שנים הוא ח-ר-א שחקן אבל נותן חצי עונה טובה (חצי, אגב, כי בחצי שלפני היה זבל כרגיל) והוא כבר בן 29 - שרוף. הוא בחיים לא יהיה מספיק טוב עבורנו.

    אה, סלאח הוחלף אז זה הגיוני שלוברן יתפוס אוויר (כמו שתפס כל כך הרבה בשנים שלו פה). זה קלופ אשם.
    איפה הפיזיות של דז'קו באה לידי ביטוי באותו רגע? היה כדור ארוך, לא מפתיע, לא במתפרצת, לא בהמולה ברחבה, שהדביל קרא לא נכון. ראינו את זה אינספור פעמים איתו. ראינו את זה אתמול.

    כי השלישייה הקדמית שלך מנצחת לך משחקים על בסיס כמעט קבוע. כי להבקיע זה קשה יותר מלקפוץ לכדור גובה בלי שמישהו בכלל קופץ איתך. כי הוא פשוט לא מספיק טוב, אבל אתה מת עליו אז אתה לא מוכן להודות בזה. זה לגיטימי שאתה אוהב אותו.
    וכשסלאח פה לא פוגע מתחילת העונה גם עליו העברנו ביקורת. אתה מוזמן לחפש דיוני מחזורים קודמים ודיון על המשחק נגד פריז.

    הסטטיסטיקה מדברת על עברו בדריבל. אני מסכים שזה לא בהכרח אומר הרבה כי זה מנותק הקשר.
    אבל אני מאמין שרוב האוהדים ישימו לב שקל יותר (משמעותית) לעבור אותו מאשר קשרים אחרים שלנו. הוא פשוט כבד יותר (ובנוסף למחסור החמור באינטליגנציה שלו זה הופך אותו לקונוס כמעט בליגה האנגלית).

    לא יודע כמה ניסו לעבור אבל אם ניסו לעבור אותו בדריבל יותר משניסו אחרים זה גם אומר משהו. זה אומר שזיהו שיש לו בעיה ועדיף לחפש אותו באחד על אחד מאשר שחקנים אחרים.
     
  15. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    בעיניי פאביניו היה מצוין, לי לא הפריעה האיטיות שלו, אני גם מכיר אותו מלפני ואני לא בטוח שהוא כזה איטי כמו שהוא לא הכי בעניינים עדיין. היה לו משחק נטול טעויות בעיניי והיו לו לפחות 3 חילוצי כדור חשובים שהובילו למתפרצות. הוא גם סיפק מסירות בין קווי הגנה בקלילות פעם אחר פעם.
    פלופ ? הוא שיחק 3 דק' רשמיות עד עכשיו, אני ראיתי אותו במונאקו והוא עוד רחוק מאוד מהרמה שהציג שם. קצת מצחיק שהתרגשנו מההחתמה שלו ותוך חודשיים אני שומע את המילה פלופ.