הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    לא ראיתי את משחקי ההכנה, אז אתן נתונים יבשים על הרכש של הקבוצות:

    ראשון לציון לדעתי בנו קבוצה בינונית מאוד וזו מחמאה. איתי שגב, קולשוב במצבת הישראלים ביחד עם עמית אבו וטישמן מהליגה הלאומית (ולא מהמצטיינים שם).
    בגזרת הזרים הגיעו שחקנים מליגה שניה בתורכיה ואיטליה (דשון סטיבנס שהגיע מקליארי ורשם 16 נקודות והחליף הרבה קבוצות בקריירה) בנוסף לקמרון לונג החינני מאשדוד.

    במכבי אשדוד העזיבה של נימרוד לוי תשפיע.
    תום מעיין, עידו פליישר ואוראל לב בסגל הישראלי ביחד עם המתאזרחים רוזפלט, פאלאס (קיבל 2 דקות משחק בנס ציונה בעונה שעברה), פמברטון (מכללת דנבר, 11 נקודות בממוצע) וספסנר וייס (שהגיע מגלבוע גליל שם שיחק 15 דקות בממוצע וקלע 2.5 נקודות).
    בגזרת הזרים זה נראה הרבה יותר טוב עם:
    לנדון מילבורן שיחק בליגה הראשונה באיטליה במדי קרמונה. לפני שנתיים כיכב באילת והוביל אותה למקום השני בתום העונה הסדירה,
    פול סטול המצוין המוכר לנו ממכבי חיפה וזכה איתה באליפות,
    וטולפסן שהיה טוב בעונה שעברה בראשון לציון.

    בגלבוע גליל קשה לא לחשוב שהם לא נחלשו אחרי העזיבות של בראון וליידי המצוינים.
    לדעתי הביאו שם זרים מאוד בינוניים (ככה זה נראה).

    ----------------
    התחזית שלי שראשון לציון וגבלוע גליל ייאבקו בתחתית או בעונה משמימה באמצע טבלה, אשדוד תהיה פחות מהנה לצפייה כמו בעונה שעברה אבל צריכה להתבסס על מקום בטופ 4 ביחד עם חולון (זה נראה הרבה יותר טוב מהסגלים של הפועל תל אביב ועירוני נהרייה).
    בלתי נמנע לחשוב שהפועל באר שבע תהיה הפתעה העונה בליגה. נראה סגל לא רע.
    תהיה חגיגה אמריקאית בקונכייה? (כריסטון מאקלוהומה סיטי מהNBA, שחקן סגל נבחרת ארצות הברית ושחקן נבחרת אורגוואי),
    גם במשחקי ההכנה הם הראו אופי גדול שחזרו מפיגור דו ספרתי נגד נהרייה לניצחון וכמובן הניצחון המדהים על חולון בגביע.

    יהיה שמח העונה.

    יצא ארוךךך.... (מה לא עושים בשביל כינוי?)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/9/18
  2. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,078
    לייקים שהתקבלו:
    485
    מין:
    זכר
    וואו אני מוחמא מאוד @גלץ :tearsofjoy::tearsofjoy:
    את נהריה ראיתי בהפסד שלהם לב"ש ודווקא הם נראו כמו קבוצה מאוד חלשה, הזרים שלהם מאוד לא הרשימו "והכוכב" הישראלי שלהם הוא יפתח זיו למרות שנתן משחק מצוין אני לא מחזיק ממנו יותר מדי, בנוסף מבחינת ישראלים המצב שם לא מדהים. דגן יבזורי נתן משחק ששום שלשה לא נכנסה והוא נראה רע, מנסטרנקו אף פעם לא החזקתי, אור סולומון אולי בתור מחליף יכול להיות מקסימום סביר(הוא לא ממש הצליח בקדנציות קודמות בליגה), רום גפן הוא שחקן לא רע עם קליעה טובה שבא אחרי עונה טובה בגליל \, לדעתי הוא מסוגל להיות שחקן משלים לא רע(ובטח עדיף על יבזורי אם ימשיך ביכולת הנוכחית).
    לדעתי מכבי אשדוד תהיה יותר טובה משנה שעברה כי בנו שם סגל טוב.
    אני חייב להודות שאני לא מת על עידו פליישר, לא יודע הוא אף לא נראה כמו מישהו שיכול להיות שחקן טוב אבל וואלה נתן משחק ראשון טוב ויהיה מעניין לראות אותו העונה.
    בנוגע לגלבוע די ברור שהם יחלשו העונה אחרי ששנה שעברה היו להם זרים מטורפים, אבל אני עדיין רואה אותם לא נאבקים בתחתית אולי אמצע כמו שאמרת כי הסגל הישראלי שלהם לא רע חואקין שוכמן, סקוורר ובוגרי נבחרת העתודה שזכתה בכסף ביוון אריאל נבון ונתנאל ארצי בנוסף לאריאל בית הלחמי שאני מאוד מחזיק ממנו כמאמן ולדעתי הוא הביא זרים שכן יעזרו(ג'יימס קלי נגד אשדוד נראה פשוט מצויין) לדעתי תהיה בגלבוע קבוצה לוחמנית כמו שנה שעברה אבל פחות איכותית(נסו אתם להביא שחקנים שימלאו את החור השחור שהשאירו לידיי ובראון).
    ראשון לא יודע למה אני לא מחזיק מרוב הישראלים בסגל שלהם חוץ מקולשוב אבל אני חושב שבנו שם קבוצה נחמדה יחסית לשנה שעברה, בלייזר סביר מבחינת ישראלים קיימים, איתי שגב בינתיים גם בנבחרת וגם במשחק נגד הרצליה נראה כמו מבוא לשחקן כדורסל(שזה שיפור) מתחיל לתת נקודות וריבאונדים(הייתי בהלם כשראיתי בשתי משחקים הוא נתן דאבל פיגרס*/aaarofl) , יהיה מעניין לראות את עמית עבו אם יקבל הזדמנות בליגה לדעתי מגיעה לו לפחות הזדמנות כי עדיין יש לו קליעה לא רעה, טישמן לדעתי יהיה מחליף סביר הרי הוא בא על תקן לתת מנוחה לשחקנים ואדם אריאל די חלש לדעתי. בסופו של יום הקבוצה של שרף נראית לא רע והיא שיחקה כמה רמות מעל בני הרצליה בגביע ווינר, אבל זאת לא אינדיקציה לעונה לדעתי זאת לא קבוצה שתילחם על הירידה.

    שתי הקבוצות הכי חלשות שראיתי עד עכשיו הן נהריה שהרחבתי עליהם והפועל ת"א(את נס ציונה ראינו משחקים נגד קבוצה חלשה מאוד שהיא לא פקטור וגם גלאדנס בא על תקן זר חמישי, עכשיו אני לא יודע אם בא רק לאירופה או גם לליגה אז אין לי עוד דרך לשפוט אותם,אני אשפוט אותם יותר נגד קלוז' ). הפועל נראו נוראי נגד שרלואה פשוט זוועה, השחקן שהיה הכי טוב אצלם היה דאליס ג'וינר והוא הוחתם רק לאירופה. סטו דאגלס נראה זוועה, לימונד עם פציעות וכו' וגיל בספק אם יחזור להיות טוב ומשפיע(גם כשיחזור אני מאמין שיהיה לא רע), על גינת ומנקו חפרנו מספיק), מור ושולר לא נראו מספיק טוב וגם הולמס לא היה מדהים, אמינו גם כן היה לא משהו. אגב נתון מביך מהמשחק של הפועל בשרלואה, מסתבר שהם מסרו שלושה אסיסטים כל המשחק(לפי הסטטיסטיקה באתר של פיב"א)

    בחולון די ברור שיש בעיה עם מי שירכז את המשחק אחרי העזיבה של בלאט וטו הולוואי.

    @Sir Alex Ferguson וואלה אני זוכר שקראתי על זה שסטורם נפצע במשחק האימון הראשון של העונה ושכחתי מזה לגמרי כשכתבתי עליו, לוקח בחזרה מה כשכתבתי עליו.

    וכמובן עדכון מכבי רמת גן כי לי יש שריטה קשה. הקבוצה קיימה 5 משחקי אימון וניצחה בכולם, ביניהם ניצחון טוב על חבל מודיעין שהקבוצה הופיעה בסגל חסר מאוד(6 שחקנים שיחקו). בחבל מודיעין משחקים רז ניסים כהן, מתן נאור, אלן סקוורר וארז מרקוביץ'.
    ברמת גן במסגרת השיתוף פעולה עם שחקן אמיתי משחקים בעיקר בוגרי נבחרות צעירות כמו: נווה בן שמן ממחלקת הנוער של מכבי תל אביב, דביר ריוונגולד ממחלקת הנוער של הפועל ירושלים ואיתי מושקוביץ' ממחלקת הנוער של גלבוע\מעיינות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/18
    Roma אוהב/ת את זה.
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    ראשון לדעתי קבוצה טובה דווקא, קולשוב הישראלי לטעמי הטוב בליגה (לא כולל מתאזרחים). לונג היה טוב מאוד באשדוד שנה שעברה. לא יהיה פשוט למכבי היום.
    אשדוד וגליל באמת לא נראות משהו. גם חולון האמת (למעט דקוואון ג'ונס שעושה רושם יעשה פה קרנבל בליגה) לא נראתה טוב בהכנה. הרצליה עשתה כמה רכישות מעניינות אבל התרסקה מול ראשון ברבע הגמר.
    נס ציונה נראית קבוצה סבירה.

    לדעתי מכבי, ירושלים והפועל ימשיכו להיות ראש חץ ואני מהמר על ראשון כרביעית. חולון בטח יתעשתו כמו כל שנה ואחרי מחזור 5 דנשה יביא מישהו כוכב.
    נס ציונה והרצליה (למרות המשחק נגד ראשון) לדעתי גם יהיו לא רעות.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,165
    לייקים שהתקבלו:
    2,408
    הרצליה עפה בשמינת ולא ברבע וגם הגביע הזה לא מדד, נהריה הגיעה לגמר אשתקד וכמעט ירדה.
    לא נותן סיכוי לראשון לציון והפועל ת״א להיכנס לחמישייה, עם ראשון לציון אני עוד נזהר כי לא עברתי לעומק אבל הפועל ת״א ?
    בדרך לעונה קשה, הפועל ת״א זה סיר לחץ ואני לא בטוח אם ייתנו לדני פרנקו שקט לסיים את העונה, פתיחת עונה רעה והכסא זז.
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    יש לנו יתרון בהרבה אספקטים בחצי גמר ובגמר אם וכאשר אבל בעמדה אחת אנחנו בחיסרון אדיר, עמדת המאמן. גרינברג וצביקה עולים על קטש בכל פרמטר.
    ולמרות זאת, אין סיבה לפקשש את התואר הזה.

    אני מקווה שייתן לאמארה דקות, כי אני מגיע למשחק בעיקר לראות אותו ואת הזרים ולא את הבן המועדף בלאט ושאר הבינוניים.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני רואה שספאחיה ממשיך להיות הג'נטלמן שהכרנו משנה שעברה וממשיך לקבל טכניות והרחקות.
    איש נעים נבן.
     
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    אני חושב שהדבר הכי חכם שהנהלה שלכם צריכה לעשות זה למנות אותו למאמן, יהיה לו חיבור נפלא עם הקהל שלכם והוא גם אוהב להיכשל.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    חחחח לא אמרת שחסמת אותי? או שעשית לי הייד או משהו?

    לספר שחסמת מישהו ואז עוד בטמטום מוחלט לחשוף את עצמך כשקרן. ועוד על מה.

    אתה יותר מביך מההפסדים שלכם במפעל הפרטי המשני שלכם ששימון מרשה לכם לשחק בו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/10/18
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    הסרתי את החסימה לראות את התגובה שלך לאירועי שרלרואה אבל לא היו. אז ראיתי את התגובה הזאת אז בחרתי להגיב :)
    לא אשקר, לפעמים בא לי לראות את המרמור שלך, זה כבר הפך למצחיק ומנחם.
    ---
    כן האמת ההפסדים שלנו שנה שעברה מביכים, אין מה לעשות היו הרבה טעויות מקצועיות - סגל ומאמן. השנה נבנה סגל טוב על הנייר אבל מאמן בינוני ובית סופר קשה. נקווה לטוב.

    עריכה:
    אם אתה רוצה לראות את הפועל באירופה אתה יכול. אפילו כפול 2 יש שני הפועל באירופה ואפילו במפעל שאתה אוהב. הפועל ירושלים וחולון. מומלץ.

    אני אפילו אפנק אותך בלוח המשחקים שתוכל לסדר את זה בלו"ז שלך בין התפרעות במגרשי הכדורסל והכדורגל.

    https://scontent.fsdv2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/42948949_2283922168304455_1290692686684094464_n.Xxx?_nc_cat=108&oh=3817f53b8191fd588d9119a5e09ffc2b&oe=5C533555
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין לי הרבה מה להגיב על המשחק אתמול, לא כי זה לא חשוב כמו שספאחייה מיהר להצהיר, אלא כי אין שום חדש תחת השמש. ממשיכים לקבל 30 נק' ברבע, ממשיכים לשמור מקו השלוש כמו הפרצוף שלהם, ממשיכים לאבד כדורים בסיטונות שמתאימה לקבוצה מליגה ארצית (15 עד אמצע הרבע השלישי) וקבלת החלטות שמתאימה לקט סל. ועל הכל מנצח ספאחייה. כבר כתבתי כמה פעמים אשתקד שאיתו זה כבר לא משנה את מי נביא, אין שום סיכוי להגיע לכלום. הוא אחד המאמנים הכי הזויים שהגיעו למכבי. בתחילת שנה שעברה עוד נתתי לו קרדיט, באמצע ובסוף גם את זה הוא איבד. אז בחודש מאי הוא אמר שהקבוצה עדיין מתחברת (אמרה הזויה לכשעצמה) ועכשיו הוא אומר שאנחנו עדיין לא קבוצה למרות שאתמול שיחקו 8 שחקנים שהיו כאן אשתקד. אז באמת, אני לא יודע כמה מטומטמים הם חושבים שהאוהדים הם (האמת שהם מטומטמים, כל אחד ואחד שממשיך למחות ולאיים באי חידוש מנוי ולבסוף מחדש). בקצב הזה גם השנה לא יהיה שינוי. מעריך שבאיזור 10+הפסדי ליגה, לא נהיה פקטור באירופה (בטח לא עם הלוח הרצחני) וזה דווקא כשהסגל עצמו טוב משנה שעברה. לשם שינוי הבעיה שלי לא עם הסגל. אבל כשהאיש שאמור לכוון רק מתעסק עם השופטים כל הזמן (למרות שבלי קשר יש לי הרגשה שלספחייה קל להם יותר לשרוק שתי טכניות מאשר למאמן כמו צביקה, קטש או אדלשטיין) ובגללו ספגנו יותר נקודות שמהוא הועיל לנו, אז ככה זה נראה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא נכנסתי לפורום המון זמן, גם לא באירועי שארלרואה. קצת מפתיע שאף אחד מאוהדי הפועל לא גינה את האירועים, הם בד"כ הראשונים לצאת כנגד הקהל שלהם....
     
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    חחח הדרישה לגינוי.

    מזכיר לי את השיח הישראלי הטיפוסי בו נדרשים ערבים לגנות מקרה שאין להם שום קשר אליו.

    התגעגעתי לישראלידה פה בפורום הכדורסל.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הנה מישהו שחי בסרט עוד יותר רע מספאחייה

    אמארה סטודמאייר: ראיון עם האמריקאי שחזר לשורות הפועל ירושלים - וואלה! ספורט

    הוא עדיין רוצה לחזור ל-NBA? הוא באמת מאמין לעצמו? חבל, סתם הורס את מה שעשה שם. ונכון שאין לירושלים אלטרנטיבות טובות יותר, אבל לא הייתי רוצה כזה שחקן בקבוצה כשאני לא בטוח עד כמה הוא רוצה להיות כאן והראש לא במקום אחר.
     
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    היית רוצה שחקן כזה. שחקן כזה זה ניסיון והכי חשוב מנויים.

    בכל מקרה, אמארה הגיע בשביל אירופה, לליגה הוא לא ירשם וכמו שאמרת הוא חי בסרט אז במילא הוא לא יגיע ל-NBA.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כמו שאתה רואה, את המינויים הפראיירים עושים גם בלעדיו :)
    וניסיון זה יפה, אבל כשאתה לא משחק סדיר זה פוגע ולא משנה כמה ניסיון יש לך. קשה לי להאמין שהוא לא יירשם לליגה, אני מאמין שכן ישלבו אותו מדי פעם. וכן, ל-NBA הוא כמובן כבר לא יחזור.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.