Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    צודק, לא התכוונתי שהטרייד הספציפי הזה היה טאנקינג אם היה מתבצע. המשפט היה בתגובה להערה על זה שקארול לא יודע להפסיד ונאחז בקרנות המזבח בניסיון לנצח בכל מחיר.

    בכל מקרה, אם אתה שואל אותי לגבי עמדתי על הטרייד, אני חושב שכתבתי גם פעם קודמת - אני כן חושב שהדבר הנכון לעשות היה לשלוח אותו. אבל כל הנקודה שלי היא שזו לא החלטה כזו הזויה להשאיר אותו ולהחליט שמנסים להוציא מהקבוצה הזו פלייאוף העונה. ברור שזה התפוצץ בפנים בדיעבד, אבל זה לא היה סיכון בלתי סביר בעליל. אני לא מזלזל בבחירות דראפט אבל לא צריך להפוך בחירת סיבוב שני למשהו שיגדיר את השנים הבאות של הארגון.

    היה לסיאטל את הסייפטי הכי טוב בפוטבול, בשיאו (לפחות על פי הסמפל סייז הקטן שהוא סיפק לנו העונה), על חוזה של 8.5 מליון לשנה הקרובה, עם אפשרות לפרנצ'ייז טאג בסכומים שלא יהיו אסטרונומיים בכלל (כי זו עמדה יחסית פחות מתוגמלת מקורנר/DL וכו'). שמו עליו תג מחיר מסוים שעבורו הם מוכנים להקריב את התרומה שלו העונה. כנראה המחיר היה גבוה ממה שהשוק היה מוכן משלם, והחליטו שמוכנים לקחת את הסיכון של פציעה ולראות אם מישהו יעלה את ההצעה או אם הערך שלו עבור הקבוצה ירד (למשל, אם היינו עכשיו 0-4).

    לגבי ההשוואות לשרמן ובנט - שרמן היה על חוזה של 13 מליון ואחרי פציעה קשה. אני לא זוכר מה היה מספר הקאפ של בנט, אבל בכל מקרה אם להסתכל על מה שהוא עושה באיגלז עד כה זו ממש לא השוואה רלוונטית. מעבר לכך, לא יודע עד כמה לקחת ברצינות רכילות לוקר רום, אבל נשמע ששניהם היו ממובילי תנועת מרד נגד קארול (נשים רגע בצד את השאלה האם זה מרד מוצדק או לא...). ET אמנם היה רחוק מלהיות השפעה חיובית ובוגרת העונה, אבל לפחות מבחוץ נשמע שהסכסוך שלו היה על הרצון לקבל הארכה ולא על השיטה של קארול. בקיצור, מבין את האנלוגיה אבל חושב שהיא לא לגמרי רלוונטית.
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אחרי שצפית ב-4 משחקים שלכם העונה שהיו פחות או יותר 1 ל-1 מה שאני בתור אוהד כורסא מפגר מיבשת אחרת צפה בדיון בינינו ערב תחילת העונה אתה עדיין אשכרה מאמין שזה לא היה כזה הזוי לנסות להוציא מהקבוצה הזו פלייאוף העונה? עם הפרסונל, צוות האימון והפילוסופיה שלו (ברייקינג ניוז - בראיין שוטנהיימר לא היה OC מגוון ויצירתי בכל אחת מ-700 התחנות הקודמות שלו בקריירה אלא בדיוק היצור שגילית) ומול התחרות הזאת?

    זה לא התפוצץ בפנים בדיעבד - זה התפוצץ בפנים עוד לפני שזה התחיל. אני מבין למה אוהדים כמוך לא רצו לקרוא את הכתובת הזאת שהייתה על הקיר ולכן אין לי טענות אליך אבל לקברניטי הספינה הטובעת הזאת הייתה אחריות לפעול בהתאם והם עשו את כל הצעדים השגויים ביותר בספר שיאטו משמעותית את תהליך הבנייה מחדש שלכם. קבוצה עם אינספור חורים בסגל כמו סיאטל לא יכולה להרשות לעצמה להקריב בחירת טופ 50 בגלל אגו טריפ של מאמן שאיבד קשר למציאות ומבאס אותי לראות שבתור אוהד אתה תומך בזה במקום לקרוא לזה כמו שזה - MALPRACTICE. כי למקרה שעדיין לא התעוררת ואתה צריך עוד כמה גיים ברייקס ממשחקים של קנזס והראמס באמצע שראסל ווילסון יורק דם מול אריזונה - פיט קארול כרגע שם זין על הסיהוקס, העתיד של הסיהוקס והאוהדים של הסיהוקס. מה שמעניין את פיט קארול זה איך פיט קארול לא מתבזה ומוסיף עוד איזה 1-2 ניצחונות חלולים למאזן W-L שלו כדי שלא ייראה רע מדי בעתיד המאוד קצר שנשאר לו בקדנציה. בדיוק כמו מאמן שבועט פילד גול בפיגור 12.

    ההשוואות לבנט ושרמן היו בהקשר להגדרה של טאנקינג. מדובר בשני שחקנים שעדיין גם אחרי פציעה וגם עם פתיחת עונה פושרת טובים יותר מהאהבלים שאתם מעלים במקומם. להיפטר מהם מאי אילו סיבות אשר יהיו פוגע אובייקטיבית בסיכויים של הקבוצה להצליח העונה ולהשיג מטרות הזויות כמו פלייאוף. ועדיין לא תפסת את המהלכים האלה כטאנקינג, ובצדק, כי הם לא היו כאלה. הם היו מהלכים של קבוצה בריבילדינג שהחלון שלה נסגר ומנסה לחתוך בהפסדים (במקרה של שרמן והפציעה) ולהשיג מה שהיא יכולה עבור פאס ראשר איכותי שכבר לא יכול לעשות עבורה הבדל אמיתי. בדיוק כפי שהיא הייתה אמורה להבין במקרה של ארל תומאס אבל במקום בחרה לצאת קטנה וקטנונית וללכת ראש בקיר נגד כל העולם עד שהקארמה עשתה את שלה.
     
  3. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    כרגע יושבים ב2:2. הנה הקטגוריות של המשחקים לפי איך שאני ראיתי את זה.

    משחקים שצריכים לנצח:
    קרדינלס בבית
    ניינרז בבית
    ריידרס בחוץ (בלונדון)
    ליונס בחוץ

    can go either way:
    ניינרז בחוץ
    פנתרס בחוץ
    צ'רג'רס בבית
    פאקרס בבית

    משחקים שמחקתי:
    וייקינגס בבית
    צ'יפס בבית
    ראמז בבית ובחוץ

    אם היינו עושים את התרגיל הזה לפני העונה הייתי מוסיף את הברז ואתכם בחוץ לרשימת ה50-50 ואת השניים שניצחנו לניצחונות. אני לא חושב שזה היה כזה הזוי לחשוב שאפשר להוציא 9-7 מהלוח הזה עם תומאס. ברור שזה יכול להסתיים באותה מידה ב7-9, אבל זו בדיוק הנקודה בהימור.

    אתה מדגיש את האקסודוס בהגנה, ואלה באמת שחקנים מצויינים, אבל עד כה ההגנה שלנו מתפקדת בסדר גמור עם הרבה טייקאווייז ותרומה יפה מהמחליפים ולמרות התמודדות עם הרבה פציעות מתחילת העונה. הבעיה החמורה בקבוצה של השנה היא בהתקפה, שנראית יותר רע מזו של שנה שעברה, ואני לא חושב שזה היה כ"כ צפוי. לא היה turnover משמעותי כמו בהגנה וברמת הפרסונל אני אפילו חושב שיש שיפור מתון. אמנם הפסדנו את גרהאם אבל קיבלנו קו הרבה יותר טוב משנה שעברה, את קארסון בריא ואת פני שלפחות ה-FO התלהב ממנו מאוד. אז כן, לא הכרתי את שוטנהיימר לפני (אני מודה שאני צופה כמעט ורק במשחקים של סיאטל והיילייטס של חלק מהאחרים), אבל האם זה באמת היה כזה מוגזם לצפות שיהיה יותר טוב מבוול?
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
     
    Sprewell ו-golding אוהבים את זה.
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    בוא נניח שאני זורם רגע עם התחזיות האלה (ואני לא אגב - בעיניי אתם אנדרדוגס מול דטרויט בחוץ ונגד הריידרס בוומבלי, ואם לא הפציעה של ג'ימי GQ גם את הניינרס אצלכם בבית הייתי מעביר למשחקי 50/50, שהם חוסר הסכמה בפני עצמם - בכל אחד מהמשחקים שסימנת ככאלה אתם אנדרדוגס של 3-7 נקודות) - 9-7 שווה פלייאוף? ב-NFC? כוויילד קארד? אולי אם השנה היא 2007. כתבתי לך כבר בדיון הקודם בינינו על הסתברויות. סימון X ניצחונות ערב פתיחת העונה = תקרה שברוב מוחלט של המקרים לא מתממשת עבור יותר מ-1-2 קבוצות בענף הכי נאצי שקיים. אם התקרה הזו היא פאקינג 9-7 המשמעות היא שהסיכוי לפלייאוף all things considered הוא נמוך עד כדי לא קיים. אחרי 4 מחזורים והצורה שבה נראיתם בהם (ה"ניצחון" באריזונה הוא הכל חוץ מניצחון, בטח של קבוצה שחיה בסרט שהיא שווה פלייאוף), שהייתה צפויה מראש, למרות התרומה האדירה שקיבלתם במשך 15 רבעים של פוטבול מסייפטי אני לא יודע איך אפשר להגדיר את ההתנהלות של קארול ושניידר חוץ מהזויה.

    הדיבור על אקסודוס בהגנה - כי ההגנה והעילויים הספציפיים האלה היו הזהות ומי שסחבו את הקבוצה הזאת ב-6 שנים האחרונות (או ליתר דיוק ב5 מ-6 השנים האחרונות כי הם התחילו להתמוטט כבר בעונה שעברה, שזו אגב ביקורת נוספת על קארול שלא זיהה שהלימון נסחט עד הסוף וניסה להקדים תרופה למכה כמו שבליצ'ק עושה כבר 18 שנים. מצד שני מרגיש לי קטנוני לרדת עליו שלא זיהה לפני שנתיים משהו שהוא עדיין לא זיהה. הוא לא מהטיפוסים ה"מזהים".) לא היה מדובר בהגנה "טובה" או "טובה מאוד" אלא באחת היסטורית עם גיים צ'יינג'רס בכל 3 החוליות. ברגע שהסרט הזה נגמר ואיבדתם את היתרון המשמעותי שהיה לכם על שאר 31 קבוצות הליגה לא מנסים לשחק אותה עסקים כרגיל עם הסתגלות on the fly עם כל מיני דיון ג'ורדנים וניקו ת'ורפים אלא משנים דיסקט ו... תחזיק חזק... מתחילים בנייה מחדש. איך עושים את זה? ממקסמים VALUE של שחקנים מזדקנים בלי עתיד ושבעצמם כבר לא רוצים להיות כאן. שזה בול מה שלא עשיתם.


    לא יודע, תגיד לי אתה אם זה היה כזה מוגזם.*
    https://thumbor.forbes.com/thumbor/960x0/https%3A%2F%2Fblogs-images.forbes.com%2Fmattufford%2Ffiles%2F2018%2F06%2FScreen-Shot-2018-06-05-at-3.31.28-PM.Xxx

    *(חסרים בטבלה - ג'ורג'יה שאצלם הוא גנב כסף כ-OC ב-2015 במשך שנה והוביל את ההתקפה לשפל היסטורי וסיום במקום ה-81 בS&P (כמו DVOA רק של קולג'ים) מתוך 120 קולג'ים במה שהוביל לפיטורים של מארק ריכט שאימן שם 15 שנים והכניס את שוטי לרשימה שחורה שממנה הוא לא יצא עד שפיטי קארול שלף אותו החוצה)

    מה שקורה איתכם העונה בהתקפה היה צפוי מקילומטרים לכל מי שעקב אחרי המהלכים שעשיתם בחצי שנה האחרונה (אחת הסיבות לבדיקת הדמנציה שהזמנתי ושביקשת שנמתין איתה) או הקשיב לשטויות של קארול שעדיין ממשיך לעשות מעצמו צחוק במסיבות עיתונאים היומיות. בן אדם שהפילוסופיה ההתקפית שלו היא גראונד אנד פאונד ב-NFL של 2018 הוא בן אדם חסר מושג שאיבד את זה ושלא מוכן לתת למציאות שאונסת לו את הפנים לבלבל אותו. אני לא יודע איך בתור אוהד אפשר לקבל את ה-MALPRACTICE הזה בשלוות נפש בלי להרגיש זילזול ולעג לאינטילגנציה.

    תגיד לי אתה איזה קבוצות חוץ מסיאטל (#28 ב-OFF Success rate ו-#24 ב-OFF DVOA) ודאלאס (#25 ב- OFF Success rate ו-#23 ב-OFF DVOA) חושבות שזו הדרך היעילה והטובה ביותר להריץ התקפה ב-2018? לא במקרה מדובר בשתי הבדיחות הגדולות ביותר בליגה היום. ואם דאלאס עוד יכולים לטעון להגנתם שהם מאמינים ב-OL שלהם (שהידרדר משמעותית אחרי הפציעות של פרדריק וטיירון סמית שאמנם עדיין משחק אבל איבד צעד וכבר לא העילוי שהיה) סיאטל לא יכולים לטעון לכלום חוץ מאגו טריפ של מאמן שבא להוכיח לעולם שהוא יודע יותר טוב מכולם. בינתיים זה נראה בדיוק כמו הפארסה שזו נשמעת.
     
    Stretford Ender אוהב/ת את זה.
  6. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    שלא תבין לא נכון - אני איתך על כל הביקורת על ההתקפה של קארול (ושוטי). ואפילו אם אני מוכן לקבל התקפה שמבוססת על מקום משמעותי למשחק ריצה - ודאי שלא ככה, אלא עם הרבה יותר יצירתיות, פליי אקשן (כולל לג'ט סוויפ שנראה שתופס חזק בליגה אבל בקושי הגיע אלינו), סקרינים, וכו'. בטח שלא ריצה לחורים 1-4 בדאון ראשון ושני כל שבוע.

    רק חושב שעם הכלים שיש בהתקפה אפשר להוציא הרבה יותר. כן, אני לא אופטימי כרגע עם איך שזה נראה. כן, אני מסכים שהמינוי של שוטי על בסיס הרקורד שלו הזוי. כל מה שאני אומר זה שגם עם הסגל הנוכחי לא היה דמנציה לחשוב שאפשר להגיע לפלייאוף. חלק מההחלטות ברמת הביצוע בזיוניות. ההחלטה ברמת המטרה לא (גם אם היא שגויה / שגויה בדיעבד).

    כלומר, אני מניח שתסכים איתי שההחלטה ששוטי הוא האיש הכי טוב לנהל את ההתקפה שלנו היא החלטה גרועה באופן שבלתי תלוי בשאלה האם הולכים על פלייאוף או לא. אבל השאלה ששואלים לפני העונה (ולפני שבוחרים קואורדינייטורס), לפחות איך שאני רואה את זה, היא מה הציפיות מהחומר הקיים בהינתן ההנחה שאחנו מסוגלים לבחור קואורדינייטורס טובים שיעשו את עבודתם. העובדה שהבחירה התפוצצה בפנים לא אומר שהציפיות מהסגל הזויות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/10/18
  7. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    Broncos’ Vance Joseph: Royce Freeman ‘needs more opportunities’ - Mile High Report

    וואללה. כאילו מה עצר אותך מלעשות את זה אחרי שלינדסי ופריימן טחנו את ההגנה הנכה של הצ'ייפס כל המשחק?

    לא יודע אם אני שמח או עצוב לגבי המשחק. מצד אחד לא היה חסר הרבה שדנבר תנצח, כולה קיובי טיפה יותר טוב(ג'וש רוזן עם יד קשורה) ו/או צוות אימון טיפה פחות רע. מצד שני ניצחונות שקר כאלה לא יעשו יותר מדי טוב לדנבר כי פלייאוף לא יהיה השנה.
     
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    הוא ענק:
     
    Sprewell ו-אלעד אוהבים את זה.
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אי אפשר שלא לאהוב את היצור הזה.
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    Thing is - הכל קשור להכל. אתה לא יכול להפריד רמת כישרון מרמת אימון כשאתה מציב ציפיות ערב פתיחת העונה. לגרין ביי יש את ה-QB הכי טוב שהענף הזה ראה אי פעם ואני לא יודע איך אפשר לקחת אותם ברצינות כ"קונטנדרים" כבר שנה רביעית ברציפות בגלל אימון אומלל (והשנה לשם שינוי מסתמן שה-DC אשכרה בעל מושג כלשהו, ועדיין זה לא באמת מרגיש שהם התקדמו). לפיטסבורג יש כבר שלוש שנים את חוליית ההתקפה המוכשרת ביותר בליגה בפער ניכר וזה אפילו לא קרוב להיות קרוב מספיק בכל פעם שהם פוגשים יריבה רצינית עם מאמנים שיודעים מה הם עושים. כשאני מלכלכך על הסיהוקס כאילו אין מחר וקובע שאין להם סרט לפלייאוף אני מן הסתם נותן משקל עצום למינוי של שוטנהיימר ותפיסת הפוטבול של פיט קארול ב-2018. הנתונים האלה היו ידועים מראש.

    מבין את הנקודה שאתה מנסה להעביר אבל היא מעולם לא הייתה חלק מהדיון מבחינתי פשוט כי היא לא רלוונטית. בגדול - כל קבוצה שמעלה מאחורי הסנטר QB ברמה של ווילסון חייבת לשאוף לפלייאוף ואם ולא מגיעה אליו = כישלון. וכן אני מניח שאם תשים את אנדי ריד/קייל שאנהאן/OC תותח בהתקפה של סיאטל אז לא תקבל חולייה שמדורגת #24 ו-#28 במדדי יעילות. אבל זה נכון בערך לכל קבוצה עם ציוות אימון גרוע שתוקע מקלות בגלגלים לכישרונות, שלמרות השינוי המרענן והחיובי שאנחנו סוף סוף חווים העונה, הן עדיין הרוב המוחלט בליגה הזאת. אם זה היה הסטנדרט אז עבור 80% מה-NFL זה לא "הזוי" לחשוב שהם שווים פלייאוף.

    זאת לא באמת שאלה. כל הפסד של דנבר רק מקרב את היום שבו יגיע מאמן עם מושג כלשהו (אם כי כל עוד אלוויי בוחר אותם קשה להיות אופטימיים) ו/או Competent QB (ראה הערה בסוגריים הקודמים). ג'סטין הרברט מאורגון מסתמן מתחילת העונה כ-QB פרוספקט שלא נופל מהטופ 3 של העונה שעברה וכל משחק שעובר רק הולך ומשתפר עם קור רוח בפוקט ותיקתוקים של זריקות NFL. הוא ההזדמנות השנייה או ה-700 של יצורים כמו גטלמן ואלוויי לתקן את הטעויות ההיסטוריות שהם עשו לפני שנה וכל אוהד ג'איינטס ודנבר שרוצה בהצלחת הפרנצ'ייז צריך לייחל ל-0 ניצחונות עד סוף העונה. למזלן זה לא באמת הולך להיות קריטי לסיים עם בחירת טופ 3/5 כמו בכל דראפט טיפוסי כי רוב הקבוצות החלשות בליגה כבר די נעולות על ה-QB's הנוכחיים שלהם והתחרות היחידה יכולה להגיע רק מכיוון של קבוצות עם QB's שבינתיים מזייפים ולא חתומים על חוזים דרקוניים כמו מיאמי, אוקלנד, טמפה ודאלאס. מניח שמתבקש לציין גם את הסטילרז והצ'ארג'רס אבל זה יצריך טרייד אפ גהינומי ולא באמת ריאלי.
     
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625







    #בינונייםעדשלאיוכחאחרת
     
    golding אוהב/ת את זה.
  12. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    אם אני לא אדע מי אדע? לא רוצה לצאת בהצהרות אבל אנחנו מתקרבים בצעדי ענק לסיפסול וסוף הקריירה של איליי. התצוגה שלו שבוע שעבר הייתה אחת הפאתטיות שנראו מהעמדה העונה ולא בקטע של טעויות וכאלה אלא נטו מבחינת וויתור מראש על מהלכים ופחד לעמוד בפוקט. בניגוד לתירוצים הרגילים - הפרוטקשן היה טוב ברובו והרסיברים התפנו לעומק על הסקנדרי של הסיינטס פעם אחר פעם. וזה כבר לא מקאדו וכבר לא אריק פלאוורס תתאבד וכבר לא אכלו לי שתו לי אלא סימן מובהק של QB מת שאיבד את זה מנטאלית וספק ענק אם יוכל להחזיר. יש לו עד הביי לנסות ואם הוא לא אני לא אתפלא אם לאולטה יפתח אחריו.


    לה קנפורה הכושל והשקרן והפאתט טוען שאריזונה שמו על הבלוק את חסן רדיק ודיון ביוקאנון. רק בשביל ה-0.01% שהוא צודק כל קבוצה עם חוליית ליינבקר'ס איטית וכבדה (80% מהליגה) צריכה להתקשר. במיוחד פיטסבורג, ג'איינטס (יש גם את החיבור עם בטצ'ר ה-DC מאריזונה אז בכלל), פאטס, ראמס, גרין ביי ואטלנטה (תלוי אם היא מנצחת היום, כי אם לא העונה גם ככה אבודה). אמנם מדובר בשחקנים שאיכזבו מן הסתם אבל שום דבר שיש כרגע בקבוצות הנ"ל לא מתקרב להניח את הדעת ואין סיבה לא לקחת צ'אנס על שחקנים צעירים בסביבה, שיטה ובמקרה של חסן גם עמדה חדשה אחרי השטויות שאריזונה ניסו איתו.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    תחזור מהר לאביון לפני שאנחנו מתפרקים
     
    sandro אוהב/ת את זה.
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני לא מסוגל עם הילד הזה.