המחזור השמיני בפרמיירליג: משחק העונה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏5/10/18.

  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אז היום גילינו שואן דייק אנושי.
    רק מראה שכל בלם יכול לתת 90 דקות מעולות ובשנייה אחת לעשות טעות קשה. לשחקני הגנה יש את התפקיד הכי תובעני בכדורגל.
     
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מעניין האמת לקרוא את התגובות פה.

    אני אכתוב מה שחשבתי לכתוב עד הדקה ה-85 והטעות הקשה של ואן-דייק: אני דווקא לא הרגשתי שלוברן נתן משחק יוצא דופן, היו לו שני מצבים שבהם הוא לקח סיכון די גדול לקבל פנדל, אני חושב שבכל מקום אחר במגרש היד שלו לפנים של ז׳סוס היא עבירה, אם כי לא הרגשתי רע במיוחד כשכמה דקות אחרי זה פרננדיניו לא נענש על דבר דומה למאנה. היו לו כמה תאקלים מעולים אבל אחרי שרואים בכמה משחקים את ואן דייק וגומז מסתדרים בלי ה-last ditch האלה, קצת פחות מתלהבים.

    ואז הגיעה הטעות של ואן דייק שיצאנו ממנה בנס, וגורמת לפסקה הקודמת להיראות מטופשת...

    אני חושב שהתוצאה הזו טובה עבורינו בנסיבות הנוכחיות, גם אם בסיטואציה אחרת זה משחק שהיינו רוצים להתאבד על 3 נק׳ בו. ההתקפה שלנו לא בסנכרון בכלל ואני חושב שכולם מבינים שבלי שהם יכנסו לעונה הזו יהיה לנו קשה מאוד להתחרות באמת, כל עוד אנחנו מצליחים להוציא תוצאות מאוד מרשימות גם בלי ההתקפה אנחנו נשארים רלבנטיים למירוץ הזה. נראה אם המשחקים הקלים יותר אחרי הפגרה יעזרו לנו קצת להשתחרר.

    מילה טובה מגיעה להנדרסון ו-ויינאלדום. ולקלופ האפס הפחדן העלוב שהעלה שחקן ש-100% מאיתנו לא רצו להראות בהרכב אחרי כמה חודשים שלא שיחק, והשחקן החזיר לו עם MOTM.
     
    owen11111 ו-Big Virgil אוהבים את זה.
  3. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני שמח בשביל לוברן והכל, אבל מה זה עוזר לי שהקבוצה שלי לא באה לאנפילד בשביל לנצח ? קלופ לא עלוב ופחדן אבל אני יכול להבין את כל הביקורות שנרשמו על ההרכב.
    צחוק צחוק אבל זה כבר משחק שני ברציפות שלא הגענו למצב אחד נורמלי מול היריבה, ואנחנו קבוצה שעד לפני כמה חודשים ההתקפה הייתה החלק הכי חזק בה.
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מה זה בכלל אומר ״לא באה בשביל לנצח״? זה כמו אלכס שבטוח שיש שחקנים שמנסים להפסיד בכוונה?
    אנחנו שיחקנו מול יריבה חזקה מאוד, כזאת שנכוותה מאיתנו כבר שלוש פעמים ועשתה התאמות דפנסיביות כדי להקשות עלינו להגיע למצבים. מהצד השני גם אנחנו עשינו התאמה אחת הגנתית וזה לוברן ע״ח טרנט. בדיעבד אני חושב שזה השתלם לנו וזה בכלל לא מובן מאליו ששמרנו את סיטי שקטה כל כך בחלק ההתקפי.

    זה די ברור שיש לנו בעיה בהתקפה עכשיו. זה מאוד רומנטי ומפתה להאמין שפתאום במשחק גדול כל השלושה יחזרו לעצמם ויתנו פה קלאסיקה מהעונה שעברה, לכולנו הייתה תקווה קטנה כזו בלב, אבל צריך להסתכל ריאלית על הדברים. בכושר שבו השלושה האלה נמצאים, הטרייד אוף הזה ברור - אתה סוגר את המשחק כדי להקטין את הסיכויים שלך לספוג, גם אם זה פוגע ביכולת שלך לתקוף.

    בתמונה הגדולה, אני מאוד מרוצה שלקבוצה שלנו יש יכולת לבוא עם יותר מגישה אחת למשחק נתון. זו אינדיקציה לקבוצה הרבה יותר חזקה ושלמה טקטית מאשר קבוצה שיודעת לבוא למשחקים רק במוד של all in.
    זה מאכזב כי ברור שבסיטואציה אחרת, נניח בעוד חודשיים כשהשלישיה תהיה בכושר, אנחנו נרגיש שאנחנו יכולים לנצח את סיטי בבית בהופעה טובה. אבל בסיטואציה הנוכחית תיקו זה בסדר גמור.
     
    owen11111 ו-Rushie אוהבים את זה.
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני מסכים עם חלק מהדברים, אבל התחושה היום הייתה שפפ פספס את ההזדמנות שלו ולא כי נתנו איזה משחק הגנה גדול. לראייה, יכלו בכיף להישרק גם 3 פנדלים במשחק הזה ואז כולנו היינו מרוסקים עכשיו.

    שלמות טקטית ? סבבה הוא הראה המון גיוון בגישות שלו למשחק אבל גם מצד שני הרבה פעמים הוא "הולך על בטוח" מדי. ההרכב שפתח היום לא יכול היה לנצח את סיטי בחיים, ואתה יודע מה ? לעשות את זה באנפילד זה אפילו קצת "מוריניואי" מצידו.

    היחיד שיכול לצאת מבסוט מתיקו באנפילד זה פפ והוא יצא מאוכזב אם תשאל אותי. הייתי סבבה עם תיקו במצבים מסוימים, כמו נניח משחק שבו אנחנו קרובים לנצח אבל מכורח האיכות של סיטי נאלצים להסתפק בתיקו. זה לא מה שהיה היום, היום עלינו למגרש בידיעה שכל דבר יותר מתיקו זה ברכה.
     
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בשביל שישרקו 3 פנדלים צריך חוסר מזל די גדול.

    לא מסכים שההרכב הזה לא היה יכול לנצח את סיטי בחיים. הוא לא היה יכול לנצח אותה בצורה של 3-0 דורסני, לגמרי. אבל לפני המשחק מישהו בטוויטר הזכיר את המשחק שלנו נגדם בערב השנה החדשה של 2016, ניצחנו שם מנגיחה מוקדמת של ויינאלדום ומשחק שבו די הצלחנו לנטרל אותם. זה סוג ההופעה שרצינו, זה גם סוג ההופעה שהצלחנו לכפות. אני מבין את הרתיעה כי זה לא הופעה מאוד ״ליברפולית״ ביחס למה שהתרגלנו, אבל זה סוג ההופעות והנצחונות שלדעתי חסרים לנו בפרטואר כדי להפוך לקבוצה חזקה יותר.

    פפ פספס את ההזדמנות, אבל גיל גם צודק כשאומר שאם פפ היה מסתכן יותר היה יכול גם לחטוף.
     
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני מבין לגמרי את הדעה שלך, אני פשוט חושב אחרת.
    כשאני מסתכל על עונה כוללת מי תעשה יותר טעויות עד סוף העונה - ליברפול או סיטי, אצלי יוצא ליברפול.
    בגלל זה אני ציפיתי/רציתי לראות אותנו מנסים לקחת היום משחק שהוא הכי על 6 נק' שיש.

    אנחנו בנחיתות מולם בעונה שלמה, ואם אכן נישאר שם גם בשלבים מאוחרים יכול להיות שנגיע למצב שנצטרך 3 נקודות מולם באיתיחד. זה יהיה כ"כ הרבה יותר קשה ובטח עכשיו, כשאני רואה שפפ לא מתבייש לבוא הגנתי כשזה הדבר הנכון לעשות.
     
  8. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    מוכן לטרייד?קבל את מוריניו +30 מליון.
     
  9. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אחרי ששומעים את ההשתפכות ההדדית של שני המאמנים אחרי המשחק אתמול מבינים עד כמה שניהם ראו את המשחק הזה כאחד שבו לא חייבים להילחם על הניצחון.
    הם היו חותמים על 0-0 עוד לפני שריקת הפתיחה ושיחקו בהתאם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/10/18
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אני לא יודע עד כמה נכון להגיד שקלופ לא בא להלחם על נצחון. זה היה המשך ישיר למה שאנחנו רואים כבר שבועיים, ההתקפה נחלשת משבוע לשבוע. בכל המשחקים האלה לא רצינו לנצח?

    פפ, לעומת זאת... אני מעולם לא ראיתי סיטי זהירה ומבוקרת כ"כ תחתיו. ובעצם, למה לא לעשות את זה? עושה רושם שעבור פפ גם פשוט לא להפסיד באנפילד זו התקדמות, וסוג של להוריד את הקוף הזה מהגב ולשים סוף לכל הדיבורים על הרקורד של סיטי באנפילד והרקורד של קלופ נגד פפ. הם מבחינתם צלחו את אחד המכשולים היחידים שהיו להם בעונה שעברה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתם יכולים לשאול את פאביו קנבארו שתמיד 'לעג' לתפקיד החלוץ - שיכול לתת גול אחד מעשרה מצבים אבל אם זה גול ניצחון הוא 'המלך' בעוד בלם צריך להיות טוב 100% מהזמן. אני מעט התאכזבתי מהמשחק אתמול, ציפיתי שזה בדיוק יהיה הזמן לראות מהלכי כדורגל נאים, וזה לא קרה. מרגיש לי שליברפול הגיעה עם הלשון בחוץ בהתחשב בשבוע המטורף שעבר עליה, שלא הסתיים בהצלחה גדולה. בדקות האחרונות הרעיון היה אחד בלבד - להרים כדורים מצד ימין. זה נעשה בצורה לא רעה, אבל זה לא מספיק מתוחכם. סאלאח עם בעיטות לא טובות בניגוד לשנה שעברה ולוקח לו לטעמי שנייה אחת יותר לחשוב מה עושים. מאחרז היה נק' אור במנצ'סטר סיטי, חבל על הפנדל העלוב.
    מצד שני, יופי של צמרת, נכון לעכשיו בהתבסס למשחקים למן פתיחת העונה, ובלי לבדוק שיקול של איכות כללית בסגל ועוד - צ'לסי לחלוטין שווה לסיטי ולליברפול. לטעמי היא גם 'רעבה' יותר מסיטי. ארסנל, אם תסיים רביעית זה ייחשב כהישג, אני לא זוכר רצף של שישה נצחונות ליגה שלה, לדעתי באמת צריך ללכת הרבה זמן אחורה.
     
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לא הבנתי באיזה הקשר הגיע הרפרנס של קנאברו.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אולי אני טועה, אבל הרושם שאני קיבלתי מהמשחק זה שגם קלופ הגיע בגישה מאוד זהירה, וכמו שפפ ראה הזדמנות להפסיק את המפולת נגד ליברפול, קלופ ראה במשחק הזה הזדמנות לא להפסיד נקודות לאלופה.
     
  14. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,378
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    כשקלופ בוחר לא לעלות עם ארנולד, המגן עם הפוטנציאל ההתקפי הכי גבוה שהיה אצלנו מזה המון שנים אלא עם גומז שיתן כוח הגנתי ברור מה הכוונות שלו.
    גם בצד השני, מחצית ראשונה סיטי עם משחק מאוד מבוקר ומשעמם, לא התאבדה מבחינה התקפית אלא הניעה כדור מאוד בסבלנות ופחדה לאבד אותו מהחשש ממתפרצות. במחצית השנייה יכול להיות שפפ ניסה לעקוץ אותנו בנשק שלנו, נתן לנו את הכדור וניסה לנצל את השטחים שמתפנים אצלנו ולצאת מהר קדימה. רק שהוא נזכר להכניס את סאנה בדקה 70 ומשהו למזלנו, ממש פחדתי כשראיתי אותו עולה.
    אבל אני בטוח ששני המאמנים מרוצים (בלב לפחות) מהתיקו.
     
    owen11111 ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  15. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    לטעמי קלופ לא שינה משמעותית את הגישה שלו, מלבד ההתאמה בעמדת המגן הימני (שהיא מובנת לנוכח הכושר של AA והיריבה) ראינו את אותו לחץ גבוה וסגנון המשחק הרגיל של ליברפול.
    ההבדל הוא שבניגוד למשחקים קודמים שבהם היו סבירים, מאנה ופירמינו היו נורא חלשים + הפציעה של מילנר שהוא כרגע מייצר המצבים העיקרי של הקבוצה.

    שורה תחתונה - משחק די סתמי שאין גם הרבה מה להסיק ממנו להמשך, סימון וי קלאסי.