מחזור 6 בליגת העל :: כמה עוד חדרה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Butragueño, ‏5/10/18.

  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,779
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    יש איזו אגדה שחדרה, בדומה לנתניה, עלתה בלי יותר מידי שינויים בסגל\הרכב לליגת העל.
    מכבי נתניה עלתה ליגה עם ורגוץ, כחלון, עלי מוחמד, אביב אברהם, ניקו אולסק, דיא סבע וערן לוי כשחקני הרכב מהקבוצה שעלתה ליגה. גם קובי מור, ודידייה קוגבנייה מצאו עצמם לא פעם בהרכב וגם גלזר ושרם הגיעו כשחקני חיזוק מהליגה הלאומית מבית"ר ת"א רמלה.

    בהרכב של הפועל חדרה אתמול השחקנים היחידים שעלו איתה ליגה הם השוער אג'ידה, לאבדידי, וסלים עמאש.
    במשחק הקודם ראינו גם את עלי חטיב אבל על חשבון סלים עמאש.
    כלומר הממוצע הוא 2-3 שחקנים שעלו עם הקבוצה ליגה. מקסימום 4 כמו מול הפועל חיפה.
    בינתיים משהו עובד שם טוב אבל כבר ראינו קבוצות שפותחות ככה ולא רחוקות בסוף העונה מלרדת ליגה.
    ראינו את זה בלאומית כמה פעמים וגם בליגת העל.
    הם אכן משחקים טוב. לא גונבים שום דבר. אבל בליגה הזו כשיש מומנטום ואיכשהו הכל הולך- זה מספיק. הייתי קצת מחכה עם טאפוקו רייקארד, מתיאוס קאנאברו, על פלומיין כבר שמעתי שזה נוואקמה הבא, ולוסיו זה כבר דייגו קוסטה.

    בואו נגיד ככה, אם זו קבוצה בתקציב מינימום בלי שום קומבינות וחוזים כפולים, אם השחקנים האלה כאלה גדולים בינואר כל הליגה מפרקת אותם.
     
  2. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,318
    לייקים שהתקבלו:
    5,808
    אלפי אוהדים מהמרכז, פקקים שלא נגמרים, תחנה שיושבת על האצטדיון, ורכבת ישראל דורשת עשרות אלפי שקלים מהקבוצות כדי להוציא רכבת בסיום המשחק. חולירות.
     
    Nigel de Jong ו-חייל שוקולד אוהבים את זה.
  3. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    זו לא קבוצה שמנצחת במקרה. רואים את הדומננטיות שלהם נגד קרית שמונה, את השליטה שלהם לפרקים במשחק נגד ביתר. יש להם ביטחון כל כך גדול והזרים שלהם באמת סוסים, ההגנה שלהם איכותית מאוד.
    אני לא אומר שהם יזכו באליפות אבל זו קבוצת פלייאוף עליון בטח עם איך שהליגה נראית.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,779
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    כפי שזה נראה עכשיו.
    כשקבוצה בכושר טוב ובמומנטום הכל נראה נהדר.

    בכל מקרה עיקר הדגש בתגובה שלי היה למה ש @Telkiyski כתב על פערי הליגות.
    השחקנים הבודדים שעלו עם חדרה ליגה ומשחקים היום גם היו בליגה א'. זה אומר שאין פערים בין ליגת העל לליגה א'?
    כמו בכל מקום בעולם, לעיתים יש הפתעות בגביע(עדיין לחצי גמר מגיע גג קבוצה אחת לא מליגת העל וזה לא משהו שקורה לעיתים קרובות).
    וכמו בכל מקום בעולם אין פערים יוצאי דופן בין צמרת ליגה שניה לתחתית ליגה ראשונה.
    חדרה יכולה לסיים פליאוף עליון כפי שרהמ"ש עשתה את זה. וכפי שרעננה עשתה את זה. וסופו של דבר הבדל בין פליאוף עליון לתחתון הוא משחק-שניים של מאני טיים. עונה שעברה אם נתניה מפסידה לק"ש(והגיע לנו להפסיד שם אילולא יכולת אדירה של דני עמוס, שער נדיר של דיא סבע והבק על כל המגרש) אני שם את הבית שלי על זה שהיא לא מסיימת בפליאוף עליון.

    לא קונה הוקוס פוקוס. יש לי מספיק ניסיון לדעת איך העליות המטאוריות האלה שלא מבוססות על כלום מסתיימות... לרוב באופן לא נעים... גם אם מסיימים את העונה איכשהו בסדר על האדים של הדלק... עונה לאחר מכן זה מתפוצץ...

    למי שעובר בראש לכתוב את זה לגבי נתניה, אז לא- נתניה לא דוגמה. נתניה עברה מהפיכה די רצינית שניה לפני פתיחת העונה ולדעתי המאמנים שלנו גם עוד לא כל כך מבינים איפה הם נמצאים...

    לקבוצה של העונה שעברה היה בסיס נהדר להמשיך בצמרת בלי בעיה בכלל.
    קרה מה שקרה ומחשבים מסלול מחדש. כולם בערך חוץ מברדה ודראפיץ שמנסים להמציא גלגל.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מקווה שהירידה ביכולת של חדרה, כשתגיע, לא תהיה תלולה, לא ביכולת במשחק ולא בקצב צבירת הנקודות, אני כבר יכול לספר לכם על מקרים מהליגה הספרדית. בינתיים תענוג לשמוח בשמחה שלהם.

    לגבי הפועל הערב - מצפה לנצח את אשדוד, הדרך פחות חשובה אם כי בשלב מסוים אני ארצה לראות כדורגל קצת יותר טוב ופחות קשה לצפייה. הפועל כבשה רק שלושה שערי זכות, ההתקפה הגרועה בליגה, ואמנם יש לנו מנגד את ההגנה הטובה בליגה, בצוותא עם מכבי, אבל אלה נתונים איומים. בעיקר בגלל עומר דמארי אבל לא רק. מצפה לראות משחק יותר טוב מזקרי ועאבד, עם יותר מפעולה טובה במשחק. ספורי שחקן המפתח שלי, כמה שזה נשמע מצחיק. מעניין אם יהיה קצת יותר קהל היום. אגב, 'אופוריית הדרבי', מביך לשמוע את זה אפילו בצחוק, כולה עשינו תיקו.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הגול השני של אצילי הוא קלאסה לכל דבר, מעט שחקנים בארץ עושים גול כזה, בניגוד לשער הראשון שהוא משהו אחר לגמריי. הוא לא חגג, ולמכבי אין מה לחגוג ובעיקר לחוגג אין מה לחגוג.
    מכבי ניצחה ברוורס מה שנקרא וזה בסדר, אבל הרוטציות כן ייפגעו בסופו של דבר, עטר רצה לבעוט במשהו אחרי שלא שותף(לכבוד זימונו לנבחרת - צוחק), והגיע הזמן שנראה ממכבי קצת יותר כדורגל אחרי חודשיים וחצי של עבודה. הם הרשימו בדיוק במשחק ליגה אחד - נגד הפועל רעננה כשכבשו רביעייה. היחס של מכבי לגולים פר מצבים הוא הגבוה בליגה לדעתי, זה מעיד על איכות מקדימה אבל זה לא תמיד יישאר כך. אני כן אוהב את ההצטרפות של דור פרץ מגל שני, הוא פשוט לא יודע לבעוט. גם לא ממש אפשר לומר שבית"ר הייתה חלק מזה שמכבי לא הייתה טובה, כי בית"ר לא עשתה שום דבר מיוחד או לא צפוי.
    לגבי בית"ר, החילוף של בוזגלו אולי נבע ממחשבה של מצב נייח וקצת היסחפות עם הרומנטיקה, לדעתי זה לא היה הזמן הנכון. גם הוא שלא חזר באמת וגם ערן לוי על המגרש זה די קטע לבית"ר אפשר לעשות משהו ו-ורד הרגיש שהוא משחק לבד. המקום האחרון יפה להם :)
     
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,259
    לייקים שהתקבלו:
    6,230
    לא הייתי מודד את מכבי ת"א על הפסד אתמול בדיוק כמו שאני לא מודד אותה על הניצחון.
    נכון, היא משחק רע, אולי מציגה את הכדורגל הכי גרוע שלה ב-6 השנים האחרונות, אבל מה זה אומר על הליגה שלנו שזה מספיק למקום שני?

    מה שכן הייתי מודד, זה מה יקרה לקבוצה כשהיא תכנס למומנטום שלילי. במצב כזה, המזל והיריבות החלשות כבר לא יהוו תירוץ. מספיק רצף של בני יהודה, מכבי פתח-תקווה והפועל חיפה שבה יאבדו נקודות ברצף, ואז נראה איך היא יוצאת מזה. רק ככה מודדים קבוצה שהולכת לאליפות.

    אגב, אותו הדבר לגבי ב"ש. אם האדומים מהמשחק אתמול יתחיל ורצף של 6-7 ניצחונות רצופים, זה אומר אותו הדבר עליהם. הכל עניין של איך מתמודדים במומנטום שלילי ואיך מנצלים מומנטום חיובי. ב"ש כבר הייתה במומנטום שלילי העונה. נקווה שיצאה מזה, כדי שתהי איזשהי תחרות בליגה החלשה הזו.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הליגה פה חלשה ובכך אין ספק. אני חושב שמהמחזור הראשון ועד המשחק נגד מכבי פ"ת אפשר היה להגדיר את באר-שבע כמשבר אחד גדול, והיא השמיטה שם יותר מדי נקודות, משהו שלמכבי אני לא מניח שיקרה בהדים האלה. לפחות בטרנר היא(באר-שבע) הצליחה לגרד תיקו. כן רואה את שתיהן ככאלה שמסוגלות לתת רצף נצחונות ואולי זה יקרה בעוד כמה מחזורים. אני עדיין חושב אגב שמעניין לראות את חדרה נגדן. כשזה עוד משחק ועוד משחק, השאננות כלפי חדרה מצד היריבות - פוחתת, ומכבי ובאר-שבע הן עדיין היחידות ש-10 דק' טובות מספיקות להן כדי לכבוש לא שער אחד אלא שניים אפילו.

    כמו שאמרנו, מעט השחקנים הטובים שיש בארץ מתקבצים בשתי קבוצות בלבד. שכטר ועזרא(נזהר קצת עם ההגדרה לגביו) עזבו את בית"ר לשתי הגדולות ואפשר אפילו לדבר על סאבו. נניח שבן-בסט בהפועל חיפה הוציא מעצמו תמיד הרבה מעבר וכנ"ל ערן לוי בנתניה, וכמובן דיא סבע כבר לא. מכבי חיפה אפילו לא ניסתה באמת לצרף מישהו.
     
  9. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,259
    לייקים שהתקבלו:
    6,230
    חדרה נהדרת, קבוצה שכנראה עלתה בידיעה שתספיק לנו עונה אחת בליגת העל, פשוט החליטה לשחק כדורגל. לשחק ולתת ליריבה לשחק.
    בלי קשקושים של מסירות רוחב, הגבהות, נפילות על הריצפה סטייל בני יהודה וכו'. הם משחקים מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה, ולא פלא שרוב השערים שלהם מגיעים בדקות האחרונות (או ברבע שעה האחרונה).

    כשאין פחד, תוקפים כל הזמן. עם כל הכבוד למכבי ת"א וב"ש, לקבוצה האלו יש פחד גדול. אצלן כל איבוד נקודות הוא קריטי. מכבי ת"א מגיעה אחרי 3 עונות ללא תואר (משמעותי), הפועל ב"ש רוצה לשבור את המיתוס של רצף 3 האליפויות וזה משפיע אחת על השניה.
     
    Sir Alex Ferguson ו-גלץ אוהבים את זה.
  10. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    צודק ואני חושב שכאן קש נפלה. תרתי משמע.
    הם ניסו להחריב את המשחק בכל צורה, יצאו להתקפה פעם ב30 דק וכל שאר הזמן חיפשו איך להעביר אותו.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    כל שנה מחדש אני שומע כמה הליגה כאן רעה, כאילו בעונה לפני הרמה כאן הייתה של ליגת האלופות.
    הליגה הישראלית שומרת על אותה רמה בינונית ומטה כבר הרבה מאוד שנים.

    מכבי תל אביב של העונה פחות טובה ממכבי תל אביב של ארבלדזה נניח או קרויף בשנה שעברה? בני יהודה של העונה פחות טובה מבני יהודה של העונה הקודמת? סכנין של העונה פחות טובה מסכנין של העונה הקודמת? מכבי פתח תקווה של העונה פחות טובה ממכבי פתח תקווה של העונה הקודמת? קריית שמונה של העונה הנוכחית נופלת מקריית שמונה של העונה הקודמת? העולות החדשות הפועל תל אביב וחדרה נופלות מהעולות של שנים קודמות כמו הפועל עכו והפועל אשקלון שירדו בשנה שעברה בצורה מבישה הרבה לפני סוף העונה?
    ארבע הקבוצות היחידות שנופלות מבחינת כדורגל מהקבוצות שלהם בשנה שעברה הם הפועל באר שבע (שאולי השבוע מסמל שינוי אצלה), מכבי נתניה, הפועל חיפה ובית"ר י"ם.
    מכבי תל אביב, בני יהודה, סכנין, מכבי פתח תקווה, קריית שמונה, הפועל תל אביב וחדרה (שמשחקות במקום אשקלון ועכו) הם כולם קבוצות טובות יותר מהקבוצות המקבילות שלהם בשנה שעברה.
    אשדוד, מכבי חיפה והפועל רעננה נשארו באותה יכולת משנה שעברה (רק לטעמי מה שהספיק שנה שעברה לרעננה ואשדוד להישאר בליגה לא יספיק השנה לאור העובדה שהפועל תל אביב וחדרה טובות מהקבוצות שירדו מאשקלון ועכו).
    יכול אפילו להיות שהליגה השנה תהיה טובה מעט משנה שעברה, בגלל שאין נמושות כמו עכו ואשקלון, ובגלל שיש יותר קבוצות שהשתפרו מאשר קבוצות שדרכו במקום או הלכו אחורה.

    עדין הרמה לא תהיה גבוהה כי הניהול כאן הוא לא מספיק טוב, אבל בכל שנה אני נתקל באותם תגובות כאילו בשנה שעברה היה כאן משהו אחר לגמרי ופתאום נפילה אדירה.
    אכזבה? תדהמה? כדורגל ישראלי הוא כדורגל ישראלי. מי שמחפש רמה גבוהה שיצפה במשחקים מהליגות הגדולות בעולם ובליגת האלופות, הישועה לא הייתה ולא תהיה מהקבוצות בישראל.
    הרמה של הליגה הישראלית לא משתנה בצורה דרסטית, בטח בשלב הנוכחי של העונה כשיש הרבה קבוצות בליגה שערכו שינויים גדולים בסגל בקיץ חלקם גם בעמדת המאמן בקיץ ועדין מעצבים את עצמם ועדין מחפשים את הדרך שלהם.
    בגלל זה אני גם לא רואה איזה משבר יוצא דופן של מכבי תל אביב, זה לא שבהמשך היא תפגוש פתאום קבוצות באיכות אחרת, בדיוק להפך, למזלה היא קיבלה את טרנר כשעדין לא היינו מחוברים, ואת טדי כשבית"ר עדין מחפשת את דרכה ועדין תחת לוזון, אם נתחבר אני אופטימי כי יש עוד המון נקודות בקופה ועוד 3 מפגשים ראש ראש עם מכבי, אבל אני לא חושב שנראה פתאום את מכבי נכנסת לרצף של הפסדים רצופים או הרבה משחקים ללא ניצחון, זה יהיה מרתון ונצטרך לקזז את הפער לאט לאט וביסודיות בהנחה ובאמת המשחק המחזור מעיד על התחברות שלנו.
     
    קשר ימני אוהב/ת את זה.
  12. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    הרמה העונה בליגה ירדה בצורה דרסטית, צריך להיות עיוור כדי לא לראות זה
    אתה בוודאי רואה את זה, אבל לא מתאים לך להודות בזה
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    ברור, כי שנה שעברה היה מרתק לצפות בבונקרים של בני יהודה, וביכולת שהציגו עכו ואשקלון...
     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הרמה פה אותו דבר כבר 20 שנה.

    כל שנה מספרים כמה הליגה חלשה ואיך פעם זה לא היה ככה.

    זה יותר נדוש מכתבה ברקנטי על הזרים של מכבי כדורסל.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  15. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    תמשיך לראות תקצירים ולחשוב שאתה יודע