ריאל מדריד 2018/19:: רעש לבן בפתח, גם אם זה עידן חדש...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    באמת היה קשה לבצע רכש הקיץ, אבל סיונרה כבר ראה את הכל קורה בקיץ שעבר, ששם היה אחושלוקי את מי להביא, כולל את הזארד שלא היה זמין הקיץ.
    יש מספיק שחקנים לרכוש שהם לא הטופ של הטופ שבאמת לא היו זמינים הקיץ. מה עם אנדרה סילבה שהגיע בהשאלה עם אופציה לקנייה בזול? מה עם איזה שחקן ימני שמסוגל לעבור שחקן? מה עם בלם מחליף שהוא לא נאצ'ו שפציעה שלו גומרת לנו את העונה?
    לריאל אין שום בעיה להוציא כסף. קנינו בשנתיים האחרונות מגינים מחליפים ב80 מיליון יורו. חלוץ בקושי ב-20 מיליון.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני רואה את זה הפוך בקשר להאזרד - נתן מונדיאל גדול אבל לא היינו צריכים את זה כדי לדעת כמה הוא נפלא. יותר הגיוני היה להביא אותו עכשיו לאחר עזיבת כריסטיאנו, כגלאקטיקו החדש, כשצ'לסי בסוג של כאוס ומשחקת רק בליגה האירופית, ולא אחרי עונת אליפות גדולה כמו ב-2017.
    בקיץ שעבר איבדנו את חאמס ומוראטה שזה 40 גולים בעונה וזה המון. אבל הקבוצה זכתה בדאבל היסטורי ועשתה עונה אדירה. זו העונה הכי טובה שאני זוכר כאוהד למרות כדורגל בעייתי. אחרי הצלחות כאלה קשה לבצע שינויים בסגל. יכולנו להגיד "לא" לאמבפה אז. היה לנו את הלוקסוס מה גם שלפי הדיווחים זה נפל על שכר גלאקטי.

    אנדרה סילבה זה בול פגיעה של סביליה אבל האם היית מעלה את השם שלו לפניכן? הטעות היא שלא רכשו שחקנים להרכב. בלם יגיע כי התייאשו מואייחו הפצוע הכרוני.

    אין לי מושג מתי יגיע שחקן רכש טוב להתקפה ואיזה אופציות טובות יותר יש בכלל או יהיו בקיץ. האזרד במאה מיליון וכאילו חסכנו? הלוואי אך זה בא עם עונה גמורה.
     
  3. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    אם כבר מחכים לקיץ לרכש,ללכת בכול הכוח רק על אמבפה. שיעלה כמה שיעלה,אין שחקן שיסרב לריאל מדריד.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אמבפה בסה"כ בשנה השנייה שלו שם ובהנחה ופאריס לא תזכה בצ'מפיונס למה שיירצה לעזוב את המדינה שלו עם כל הכבוד לריאל מדריד? "גם זמנו יגיע" מה שנקרא הוא עדיין לא בן 20 והילד עם אופי טוב ולא מרדן כמו ניימאר שהוא כן הפנטזייה הרטובה של פרס ונראה לי ריאלי יותר. אבל זה שחקן שאני מתנגד ממש להבאתו.

    כריסטיאנו החביא המון מגרעות של הקבוצה הזו שמעבר לשיאה. הסגל שרץ המון שנים יחד כבר עשה את שלו. הם שבעים ועייפים. יש כמה דרכים לשנות למשל, גם במרכז השדה כלומר לרכוש שחקנים בסגנון אחר.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ראוליטו זה כבר מתחיל לעצבן, את כל הדברים שאתה אומר ש"אי אפשר היה לצפות", "אף אחד לא ידע" סיונרה ידע לפני שנה וחצי. אי אפשר לנהל דיון כשצד אחד לא קורא הודעות של הצד השני.
    ריאל מדריד 2018/19:: רעש לבן בפתח, גם אם זה עידן חדש... | עמוד 9 | Asoccer.co.il - לאנשים שאוהבים כדורגל
    ריאל מדריד מתנהלת כבר כמה שנים בצורה שערורייתית. האם פרס לא יכל לצפות את העזיבה של רונאלדו ולהתכונן גם לפני המונדיאל?
    רונאלדו גם לא החביא יותר מדי מגרעות. שנה שעברה בליגה יחד איתו הקבוצה לא נראיתה טוב. כמובן שבלעדיו זה עוד יותר גרוע.
     
    hbs7 ו-EsheD אוהבים את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשזוכים בתארים לא עושים הרבה שינויים. עונת 2016/17 הייתה הגדולה בתולדות המועדון. כמה זמן מנצ'סטר יוניייטד שחקה את הסגל שלה? אני לא מזלזל בריצה המטורפת של כריסטיאנו אשתקד החל מינואר כשהגולים יצאו כמו קטשופ, גם בליגה. אסנסיו לומד שקשה להיות בפרונט ושהציפיות עולות. גם בייל אגב לא כוכב טהור לדעתי. הוא הרבה פעמיים מוותר וזז הצידה תרתי משמע. כריסטיאנו "הסתיר" את החולשות של מודריץ שנראה קטסטרופה וגם אם חייו תלויים בזה הוא לא יבקיע, החולשה של קרוס ושל כל משחק ההתקפה. על הקיץ הזה יש לי רק מילה אחת להגיד: ביזיון.

    אבל היי, לך גם היו תלונות על זידאן ואתה בדעת מיעוט. כאילו שסגל טוב בהכרח שווה לתארים.
     
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    החוכמה לעשות את השיניים והריענון, רגע לפני שבאה הנפילה. דבר שכולם פה בפורום צפו שיקרה.
    בריאל לא רק חיכו שתהיה נפילה,הם מחכים להתרסקות.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עם כריסטיאנו זו עדיין קבוצה תחרותית לכל דבר ובלעדיו ממש לא, גם בגלל הפציעות של בייל ולכן אי אפשר לסמוך עליו. הקיץ הזה הוא חרפה ואולי הקיץ הגרוע ביותר מבחינתי כאוהד. לפניכן זה עוד היה נסבל ויש אמונה בצעירים אם כי מעט מוגזמת. סבאיוס לא צריך להפוך משחקן 18 למחליף ראשון. אולי רב הנסתר הגלוי ויש משהו שאנחנו לא יודעים, אולי שיפוץ הברנבאו בלי מימון מבחוץ או ווטאבר. אני לא מצדיק את ההתנהלות של המועדון וגם אני צפיתי בעיות.

    זה מעצבן וכאילו עצמו עיניים. אבל עונה אחת חרא זו לא התרסקות. התרסקות זה מילאן, זה מנצ'סטר יונייטד..
     
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    לא אמרתי שהריאל מתרסקת,אבל בדרך הזאת זאת הדרך הבטוחה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המבחן של ה-B-B-A: ריאל מדריד תחזור לכבוש?

    לא מזמן דיווחנו כאן שלופטגי לא חזר ולו פעם אחת על ההרכב השנה. ממשחק למשחק היו שינויים תכופים. אחד הדברים שהמאמן כן ניסה לשמור הוא האמון בטריו ההתקפי שלו: גארת' בייל[כשהוא בריא]-מרקו אסנסיו[שחקן הרכב מובהק]-קארים בנזמה[זה לא חדש]. ולמרות ההתחלה הטובה, אין ספק ששלושת האלה הם האחראיים הגדולים ביותר לבצורת העלובה של ריאל מדריד שלא כבשה כבר ארבעה משחקים ובסה"כ 409 דקות - מאז השער של אסנסיו נגד אספניול בברנבאו שאושר בזכות ה-VAR. לטריו ההתקפי שלנו יש רק עשרה שערים: בנזמה - 5, בייל - 4, אסנסיו - 1. ליאו מסי לבדו כבש 11. והם חייבים לספק את הפתרונות.

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/10/17/15398031607962.Xxx

    בגדול: בנזמה שפתח את 5 שערים ב-4 משחקים, הראה שההתחלה הייתה יוצאת דופן ואין באמת שינוי מנטאלי או חשיבתי לאחר עזיבתו של כריסטיאנו| גארת' בייל החל להיפצע, כפי שקרה בדרבי נגד אתלטיקו כשנאלץ לנטוש במחצית, וכך קרה גם נגד אלאבס[עוד קודם לכן הוא לא שיחק נגד צסק"א], ובמרקו אסנסיו תלו תקוות גדולות בעונת הבכורה שלו כשחקן הרכב מובהק - Titularísimo אבל הוא כבש רק שער אחד. אפילו בנבחרת ספרד הוא הפגיז פעמיים.

    קארים בנזמה

    החלוץ הצרפתי כבר רגיל שפגרת הנבחרות היא זמן להתאוששות. הוא החלים מפציעה בשרירים ויעמוד לרשותו של לופטגי נגד לבאנטה. בנזמה לא כבש כבר שבעה משחקים רצופים, רקורד רע מאוד אפילו בסטנדרטים הנמוכים שלו, וחוץ מהמשחק נגד צסק"א כשפגש את המשקוף - הוא ממעט לאיים על השער. הציטוט של לופטגי - "למה שלא יכבוש 40 שערים העונה", שנאמר אחרי הצמד נגד לגאנס - נראה מגוחך לפתע. רק משהו ממש לא צפוי ימנע מבנזמה לשחק בקלאסיקו והוא רוצה לשבור את הבצורת נגד לבאנטה ופלזן בברנבאו, שני משחקי בית נוחים על הנייר.

    גארת' בייל

    העונה הוא ה-כוכב של הקבוצה ללא יוצא מן הכלל. בייל הלהיב את האוהדים השבוע כשכתב ברשתות החברתיות - "לא יכול לחכות כדי לחזור". הוא לא שיחק בצמד המשחקים של ווילס. וניכר ששוב הבעיות הן רפואיות, מעין מסתורין שאופף אותו בשלושת השבועות האחרונים. הרי בייל לא סבל מאז פציעה מינואר ועד ספטמבר, ריצה בלתי-שגרתית עבורו. השער האחרון שלו היה נגד רומא בשער אופייני בריצה לשטח וסיומת קלאסית. הוא היה קרוב לכבוש נגד סביליה אבל החמיץ. בייל יהיה המנהיג הבלתי-מעורער של הקבוצה בקלאסיקו וגם הוא רוצה לשחזר את הביטחון. המספרים המפלצתיים מתחילת העונה התאזנו ובייל מעמיד רקורד די דומה לזה של העונה שעברה, אז נפצע אחרי שכיכב נגד דורטמונד בחוץ עם שער ענק מהאוויר ובישול לכריסטיאנו.

    מרקו אסנסיו

    שער אחד ב-11 משחקים זה מאזן רע. לא לזה ציפו בריאל מדריד. בשנה שעברה בשלב הזה הילד זהר. הוא היה עם שתי בומבות בסופר-קופה נגד ברצלונה וכבש גם שערים בליגה. גם את עונת הבכורה שלו בקבוצה התחיל היטב עם גולאסו נגד סביליה בסופר-קאפ האירופי והקפצה נהדרת נגד סוסיאדד במחזור הפתיחה. אסנסיו התמהמה בדרבי נגד אתלטיקו ונראה חסר ביטחון. במשחקים אחרים הוא לא מאיים מספיק על השער ועדיין לא עשה את הסוויץ' המנטאלי. בשל האמונה הגדולה בשחקן, בריאל מדריד לא הלכו בכל מחיר על האזרד או גלאקטיקו אחר. הוא רוצה לעשות את קפיצת המדרגה אבל זה לא קורה. אסנסיו יודע שהגיע הרגע והוא חייב להחזיר למועדון ולהוציא את הקבוצה מהמשבר.

    ובנושא אחר: המשבר לא פוסח על טוני קרוס ולוקה מודריץ'. שניהם לא הצליחו במשחקי הנבחרות האחרונים ובהתאמה הרקורד שלהם עומד על שישה משחקים ללא ניצחון לטוני קרוס ועוד חמישה משחקים ללא שער למודריץ' יחד עם משחקי הנבחרות כמובן. המשבר של ריאל מדריד הוא גם באמצע. ההופעה שלהם נגד רומא הייתה מחשמלת כשהם הראו מחוייבות הגנתית וגם הצטרפו המון להתקפה אך זו הייתה הופעה יוצאת דופן שלא העידה על הכלל. מודריץ' בעצמו מודה שהוא מותש עדיין מהמונדיאל.

    אגב, ב-AS הציגו את המספרים של ריאל מדריד עם 'וירוס פיפא' הידוע לשמצה. אין ספק שבעונות האחרונות ריאל סבלה מפציעות רבות ממשחקי הנבחרות - אך התוצאות שלה טובות. ריאל ניצחה ב-16 משחקים אחרי פגרת הנבחרות מאז שנת 2013 והפסידה רק פעמיים(יחד עם 5 תוצאות תיקו) - לברצלונה בקלאסיקו הארור של בניטס, ולאתלטיקו מדריד. הניצחון האחרון המשכנע שלנו אחרי הפגרה היה 3:0 בויסנטה קאלדרון על אתלטיקו, ניצחון תוצרת כריסטיאנו
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    קבוצה שמנוהלת טוב עושה שינויים כשצריך ולא עושה שינויים כשלא צריך, אין לזה שום קשר לתארים. ריאל מנוהלת גרוע ולכן היא לא עשתה שינויים כשהייתה צריכה, והיא מנוהלת בצורה כל כך גרועה שהיא לא עשתה שינויים גם שהיה ברור לכולם שהיא הייתה צריכה.
    אני מתחיל קצת לחזור בי מחוסר ההערכה לזידאן, רק בגלל שאני מבין שהבעיה בריאל חמורה בהרבה. זידאן עזב ועדיין בנזמה עם קביעות של אבי ניסנקורן בהרכב שלנו והקישור עדיין לא מסוגל לתמוך בהתקפה, כנראה בגלל התכונות של השחקנים שבו ולא רק בגלל מאמן שאין לו מושג בטקטיקה.

    תתקן: כמעט כולם.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אודריוסולה, במוד קלאסיקו

    בצל הכתבות המפרגנות לאקס אשרף חכימי שעושה חייל בבורוסיה דורטמונד ואף נבחר ל-'רוקי' של הבונדסליגה בספטמבר - השחקן המצטיין בחודש שזו עונת הבכורה שלו בבונדסליגה - אלברו אודריוסולה מתכונן למשחק הגדול בקריירה שלו. הוא כבר פגש את ברצלונה, ושיחק במדי ספרד, וגם ערך את הפרמיירה שלו במדי ריאל מדריד בליגת האלופות, אבל הקלאסיקו זה משהו אחר. דני קרבחאל פצוע כמובן וייעדר. אודריוסולה צריך לתפוס את הביטחון שלו נגד לבאנטה ופלזן. המגן לא נכלל לצערו בסגל הנבחרת של לואיס אנריקה, אך היו לו זמן רב להתכונן פיזית ומנטאלית לקראת השבוע הזה, וזה טוב.

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/10/17/15397986842307.Xxx

    אודריוסולה השתלב בריאל מדריד לאט-לאט. בתחילת דרכו סבל מפציעה ומעבר לכך בשל החלטות מקצועיות - לא נכלל בסגל של לופטגי. במחזור הרביעי ישב על הספסל נגד בילבאו ובמחזור החמישי ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה והיה טוב נגד אספניול. לוקה בחסר במסירה האחרונה אך נמרץ, מהיר, מחוייב ונע לעומק. בפיחואן העדיף לופטגי את נאצ'ו והוא לא שותף גם בדרבי, אבל חזר נגד צסק"א מוסקבה כשהחליף את קרבחאל שנפצע, ופתח בהרכב נגד אלאבס. בסה"כ יש לו העונה 227 דקות שהן 22% מהדקות של הקבוצה העונה.

    ב-AS כתבו על אודריוסולה - "חלק ממועדון ה-30". המגן הספרדי הוא שחקן ההגנה היקר ביותר בהיסטוריה של ריאל מדריד להוציא את דנילו שעלה 31.5 מיליון יורו. אודריוסולה נרכש בסכום דומה לפפה וקונטראו הפורטוגלים - 30 מיליון יורו, והוא עלה יותר מראמוס(27 מיליון יורו), תיאו הרננדס(26 מיליון יורו), וולטר סמואל(25 מיליון יורו). יתר הרשימה: ג'ונתן וודגייט(19 מיליון יורו), ראול אלביול(15 מיליון יורו) וגבריאל היינצה(12 מיליון יורו). איך נאמר בעדינות? אודריוסולה לא רוצה לגמור כמו תיאו.

    https://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2018/10/18/primera/1539879941_776279_1539881027_miniatura_normal.Xxx

    בתקשורת הרחיבו על שלושת השחקנים היקרים ביותר. פפה הגיע בקיץ 2007 ברכש של פדג'ה מיאטוביץ' ואנשים הרימו גבה לגבי מחירו. הוא זכה ב-14 תארים במועדון כשהוא רושם 334 הופעות ו-16 שערים. נאמר בציניות שהוא קצת 'השתפר' מאז משחק הבכורה הקטסטרופלי נגד סביליה בסופר-קופה. הוא שיחק 252 משחקים לצד סרחיו ראמוס וז'וזה מוריניו הוא המאמן שאיתו רשם הכי הרבה משחקים - 125| פאביו קונטראו הוא הרכש השנוי במחלוקת. הגיע כרכש של מוריניו ולאחר עונת בכורה טובה קיבל חוזה חדש נדיב עד 2019. ברזומה שלו בריאל מדריד הרבה שערוריות, 18 פציעות וגם חולצת ההרכב בגמר הדסימה. באף אחת מהעונות שלו בקבוצה לא עלה על 45% מהדקות| דנילו הצטרף לריאל כבר במרץ 2015 עבור 31.5 מיליון יורו. רשם 56 משחקים בהם כבש שלושה שערים ורשם תשעה אסיסטים. לא ממש השתלב בריאל ובלט בחולשתו ההגנתית. נמכר לסיטי אפילו ברווח זעום של פחות ממיליון יורו. "הייתי זקוק לדינמיקה שונה. הרגשתי בנוח עם המאמן ועם חבריי לקבוצה אך רציתי לשחק יותר, לא היה קל לעזוב את ריאל מדריד", סיכם. "היו רגעים קשים אבל זידאן היה כמו אבא בשבילי. זכיתי פעמיים בצ'מפיונס".
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אז מה היה לנו כאן? מועדון שהיה חשוב לו להודיע על מינוי של מאמן הנבחרת שניה וחצי לפני תחילת המונדיאל, נבחרת שהלכה הביתה מוקדם מהצפוי כתוצאה מכך, ואותו מאמן מצעיד את אותו המועדון לפתיחת העונה הגרועה ביותר שלו מזה שנים.

    כן ירבו!
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  14. Guardiola Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/11
    הודעות:
    151
    לייקים שהתקבלו:
    1
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    השעות שאחרי ההפסד ללבאנטה | דימיון בין לופגטי לבניטס?

    "מדריד בהריסות"(מארקה)| "לופטגי בתהום"(AS). לא חשוב באיזה כותרת תבחרו(והיו גם כתבות 'בעדו', נכתב שלופטגי הוא הקורבן ולא הפושע) וכיצד תחשבו את הרצף השחור של ריאל מדריד ללא שער, רצף שהסתיים רק בזכות גול של מרסלו שלא הספיק לכלום מעבר להפסד 2:1 - ריאל מדריד במשבר ענק. לופטגי אמר שעתידו הוא הדבר האחרון שחשוב ושהוא עם "יותר אמביצייה מאיי-פעם לתקן את מה שקורה", והוסיף ש"הכדורגל עושה עוול לעתים", אבל ספק אם זה יקרה. דיווחים סותרים בתקשורת בספרד לגבי המשך דרכו, אם בכלל. "אנחנו למטה, אבל צריכים הרבה שקט נפשי", אמר אמיליו בוטראגיניו. תמונת השבוע היא זו, בכל-מקרה: למי פלורנטינו מתקשר?

    בסקר אוהדים במארקה, הדעות חלוקות. קרוב ל-107 אלף אוהדים נשאלו האם כדאי לפטר את לופטגי לפני הקלאסיקו, ו-54% אחוזים טעונים שכן, לעומת 46% שמתנגדים. במידה ונחשיב את תוספות הזמן, ריאל לא כבשה 8 שעות ודקה אחת עד שבא מרסלו, קרוב-קרוב לרצף הכי שחור של הקבוצה איי-פעם בעונת 1984/85. במארקה קיבצו את מיטב התגובות של החלוצים המתוסכלים אחרי שהכדור כביכול לא רצה להיכנס.

    בחלוף תשעה מחזורים, ריאל מדריד מדורגת במקום החמישי כשהמחזור עוד בחיתוליו, עם 14 נקודות בלבד. בעונה שעברה שגם כן הייתה קטסטרופלית, ריאל מדריד התייצבה. לפתע הרקורד של אז נראה נפלא - 6 נצ', 2 תוצאות תיקו והפסד בודד. אז כבשה ריאל 18 שערים לעומת 13 בלבד העונה. גם בעונה השנייה של שוסטר לריאל היו 20 נק'. אבל בסה"כ הקבוצה רשמה חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, דבר שלא קרה לה מאז סיום אותה עונה, והרצף השחור שנבע מהתבוסה בקלאסיקו. אבל הדימיון הגדול העונה בין העונה הנוכחית לבין תחילת דרכו של רפא בניטס:

    את עונת 2015/16 התחיל בניטס עם תשעה משחקים ללא הפסד. בחלוף המחזור התשיעי, ריאל יצאה לפגרת הנבחרות עם 6 נצ' ו-3 תוצאות תיקו ו-77% הצלחה בליגה ויחס שערים 21:3. היא הצליחה לנצח באותה עונה במגרשים קשים כמו הסאן-ממס(2:1) של בילבאו וכן הבלאידוס(3:1) של סלטה ויגו, וסיימה בתיקו בדרבי. ללופטגי יש בסה"כ 51% הצלחה, מספרים נוראיים. מסתמן שגם השחקנים מרגישים ו\או חוששים לדימיון לגבי תקופת בניטס.

    https://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2018/10/20/primera/1540046481_748286_1540046571_portada_normal_recorte1.Xxx

    מרסלו שחזר להרכב ונראה נהדר בהתקפה וכבש את שער הבכורה שלו העונה, אמר לאחר המשחק - "אנחנו עם לופטגי עד המוות. אתם(בתקשורת) צריכים לכבד את המאמנים קצת יותר. זה לא הוגן. כמו שקרה עם בניטס". על בעיית ההבקעות - "לא פייר לשפוט את החלוצים בשלב כה מוקדם. בשנה שעברה כשכריסטיאנו לא הבקיע אני זוכר שבעיתונות אמרו שדבר ראשון ריאל זקוקה לחלוץ. ואז הוא סתם לכולם את הפה". מרסלו העלה פוסט בסיום המשחק ועל רקע התמונה שלו חוגג ומצביע על הסמל, אמר - 'עשינו הכל כדי לנצח אבל לא הצלחנו. בואו נישאר אופטימיים ונילחם עד שניפגש שוב'. ב-AS החמיאו למרסלו וכתבו 'מרסלו השאיר את המשחק מותח'. הקפטן ראמוס, שרשם ציון דרך יפה עם הופעת הליגה ה-400 שלו במדי ריאל מדריד(וקאסמירו עם ההופעה ה-100), סיכם - "אני לא מאמין שהדעה שלי תשפיע בנושא כזה חשוב. החלפת מאמן היא אף פעם לא טובה". עוד אמר - "הקבוצה השאירה את הנשמה על המגרש וסבלה מטעויות אישיות אך זה לא מספיק. רצף התוצאות הזה הוא משהו שריאל מדריד לא יכולה להרשות לעצמה".
     
מצב נושא:
הנושא נעול.