תקשורת או תשקורת?

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Gass12, ‏25/11/16.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מניח שדי גבוה. לעיתון הארץ לא באמת אכפת מעבירות מין. עובדה שהוא עדיין מעסיק את יצחק לאור ומורן שריר(ואם זיון שכל הוא הטרדה מינית אז גם את אלון עידן)
     
  2. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    מה יש להם להיפטר ממנו? עד שלשום הוא נחשב שם יוקרתי. הוא גם לא עובד בעיתון אלא רק כותב טור דעה פעם בשבוע. זה באמת כל כך מופרך שהוא עשה את הדברים האלה? כל החבורה של הגברים האשכנזים שהיו בערוץ 1 בשנות המונופול-חיים יבין, גבי גזית, יעקב אחימאיר-כבר נפלו בעניינים האלה (אחימאיר לא הטריד אבל חשף דעות שוביניסטיות ומיושנות).
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אתה יכול גם להגיד שמאלנים. כן כל הגווארדיה הזאת שכל הזמן השנים הטיפה נגד הכיבוש ונגד הימין נחשפת היום במערומיה, תרתי משמע. נכון חבל שזה קורה באיחור "קל" כשהחבר'ה גם ככה עוד שניה מתפגרים(טומי לפיד כבר הספיק להתפגר) אבל כנראה שזה בגלל שינויי הזמנים.

    וכן יעקב אחימאיר הוא ימני, אבל הוא לא נחשד בשום הטרדה מינית. נראה שסתם ניסית לדחוף אותו "בשביל האיזון".
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מה הקשר לדיעות הפוליטיות שלהם? האם הרצון לכיבוש בנות המין השני מתקזז עם הרצון לכיבוש הארץ?
     
    Scouser אוהב/ת את זה.
  5. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אמרתי שאחימאיר לא נחשד, אבל שני הדברים היחידים שאני זוכר ממנו בשנים האחרונות זה ביקורת על סיקור אוהד של יציאה מהארון של אנשים מוכרים (בסגנון "לא מעניין אותי עם מי הם שוכבים"), ובשבוע שעבר ביקורת שוביניסטית ומזלזלת על ציפי לבני שהיא רצינית מדי כשהיא מתראיינת. הוא דינוזאור.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא, אבל זה מציג את הצדקנות העילאית שלהם כמשהו מגוחך. רוצה לשמוע משהו מצחיק? באותו ראיון מפורסם של חיים יבין שבו הוא הודה בדברים הלא כשרים הוא גם טינף על האמא של המתנחלים, הוא כנראה חשב שהם אלה שיצאו הרעים מהראיון הזה. האידיוט לא שם לב שמי שיצא רע מהראיון זה הוא עצמו. בעקבות אותו ראיון הוא נמחק לגמרי בציבור.

    גם אבא שלי הוא דינוזאור(אתה לא רוצה לשמוע את מה שהוא חושב על כדורגלנים עם קעקועים) אבל זה עדיין לא אומר שהוא מטרידן מינית. גם בתקופה ההיא היה גבול ברור שרוב האנשים לא עברו אותו. אבל החבר'ה של רוממה ראו את עצמם כמלכים, כאלה שהכל מותר להם, אגב לא רק הם אלא גם החבר'ה של כסית אבל זה דיון אחר.
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    חיים יבין כבר היה מזמן בפנסיה כשנתן את הראיון הזה, הוא מחק את עצמו הרבה לפני. אולי בראש שלך אתה מצפה מכל השמאלנים להיות מלאכים (סטנדרט אותו אתה לא דורש מהצד השני של המפה, אין לי מושג למה). אנשים יכולים להיות חלאות עם נשים ברוח התקופה ולחשוב שהכיוון אליו הולכת מדינת ישראל מבחינה מדינית הוא לא לטובתה ויכול להיות אדם נהדר לכל הבריות ולחשוב שארץ ישראל חשובה יותר ממדינת ישראל. אין שום קשר.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    יש לחלוק על הימין מבחינה מדינית, ויש להכפיש אותו, להתנשא עליו, להתייחס אליו כאל מצורע, להדיר אותו מהשידורים. זה מה שהימין הרגיש מרוממה בימיה הגדולים, וזה מה שהימין הרגיש לאחר מכן כשאותם נבלות הלכו לעבוד בערוץ 2. מה שרינה מצליח אמרה בסופ"ש האחרון זה הכי מורשת רוממה שיש, והיא הרי גדלה שם.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כי הימין לא מתנשא מעל השמאל? זאת תכונה אנושית. יש הרבה קולות שלא היו קיימים בחברה הישראלית לאורך שנים וחבל, זה לא רק ימניים אלא אנשי הפריפריה, מתנחלים, חרדים, גאים ועוד כמה קבוצות. הם עכשיו דורשים את המקום שלהם בהגמוניה הישראלית ובצדק. טבעי שמי שרואה את זה נעלם תמיד ינסה להגן על מה ששלו. זה לא קשור לימין ושמאל אלא לחלוקה לתתי קבוצות בחברה הישראלית.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לצערי עד היום הימין לא מקבל את המקום שהוא ראוי לו בטלוויזיה. כשאתה רואה את מהדורת שישי זה מרגיש כמו מובלעה של מרצ. זה מנותק לחלוטין מרחשי העם. זר שיגיע לפה ויהיה ניזון רק מזה לא יבין איך ראש ממשלה כל כך כושל, שהחריב כל דבר במדינה הזאת, זוכה בבחירות פעם אחרי פעם.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    "העם" מביא לערוץ 20 רייטינג של פחות מ5%. אתה חי באשליה שתוצאות הבחירות אומרות כל דבר מלבד אמון של חלק גדול מהאנשים במר כלכלה ובסלידה ממפלגת העבודה. זאת שוב טעות נפוצה, אתה חושב שכולם שותפים לדעה שלך, כשבסוף הדבר היחיד שמשותף לחלק גדול ממצביעי הליכוד ולך כימני "אמיתי" בבחירות זה אי-האמון במועמד שמנגד, וחוסר רצון להצטייר כ"שמאלנים", גם אם הדעות שלהם דומות מאוד לאלו של השמאל, בעיקר בשל עבודת שיווק ותעמולה נהדרת של הימין בשנים האחרונות.
     
    modric19 אוהב/ת את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    יש טעות נפוצה לייחס את ההצלחה של ביבי לכריזמה שלו או ל"דמות" שלו. לא בכיוון בכלל. הסיבה היא פשוטה-המדיניות הבטחונית-מדינית שלו מצליחה להבדיל מהמדיניות הכושלת של השמאל שקדם לו+רעיונות לא משכנעים שהשמאל מעלה כאלטרנטיבה. עובדה שבבחירות 2006 ביבי עם כל הכריזמה שלו התרסק, בעוד אהוד אולמרט הפחות כריזמתי וקולח ניצח בענק. פשוט אז הרעיון המדיני של אולמרט(ההתנתקות) היה במיינסטרים, בעוד הרעיונות שביבי הציג נתפסו כהזויים. מאז החברה זזה ימינה וזה מתבטא היטב בבחירות.
    בסופו של דבר של דבר זה כן עניין של שמאל וימין, השמאל מנסה לטשטש את זה כדי להציג את בוחרי הימין כדבילים שטחיים. כאילו שאם השמאל יהיה רק יהיה יותר "קשוב לפריפריה" הוא יחזור לשלטון. ראינו כמה זה הצליח עם אבי גבאי.
     
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתה טוען פה מול אנשי קש. אני לא מנסה להחליט "למה" נתניהו מצליח, אלא מתייחס לזה כעובדה גמורה. לצורך הדיון, זה לא משנה למה נתניהו מנצח. חלק גדול מתומכי הליכוד הם תומכים שלו כראש ממשלה וכמנהיג מדינת ישראל. אתה ממשיך עם הטעות הנפוצה של לחשוב שכולם מסכימים עמך אידאולוגית. מהיכרות עם מספיק בוחרי ליכוד (ירושלמי אחרי הכל), אנשים מסכימים עם נתניהו וסולדים ממפלגת הליכוד, כנראה שלא מספיק כדי להצביע למתחרים.
    בפועל, הליכוד היא מפלגה חסרת אידאולוגיה, בכל המישורים האפשריים, מלבד המטרה של להשאר מפלגת שלטון ולספק רמת חיים גבוהה לנבחרי הפריימריז שלה.
    לנזק שמפא"י עשו לשמאל בפריפריה יקח עשרות שנים להתאחות אם בכלל. אתה חושב שזה בגלל "האידאולוגיה", כשבפועל, תדבר קצת עם מצביעי ליכוד ותשאל אותם מה הם חושבים על ההתנחלויות. מניסיון אישי אתה לא תהיה מרוצה מהתשובה.
    באופן כללי, ואתה נוהג להתעלם מזה בהודעות שלך, אתה מצביע בבחירות לאלטרנטיבה הטובה ביותר, ולא לדבר הטוב ביותר ביקום. נתניהו לא צריך להיות הכי כריזמטי בעולם, אלא פשוט יותר כריזמטי מהיריב. אם כבר, האזכור של בחירות 2006 מחליש את הטיעון שלך לגביי "עליונות אידאולוגית". כשאולמרט הציג אידאולוגיה שמתכתבת עם מה שרוב הישראלים כנראה רוצים, וזה היפרדות מהפלסטינים (בין אם בטווח הקצר או הארוך), הוא הצליח לנצח מועמד כריזמטי ומנוסה כמו נתניהו.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני לא מבין מה אתה מחדש פה בדיוק, זה ברור בכל מערכת בחירות בכל מדינה שאין דבר כזה מועמד מושלם מהסיבה שאין דבר כזה אנשים מושלמים.


    הרשה לי לפקפק בזה שכמות המכרים שלך מהווה את רוב מצביעי הליכוד. אבל תן לי ללחוש לך סוד-רוב מצביעי הליכוד לא גרים בירושלים.



    איך זה מחליש את הטיעון אתה חוזר בדיוק על מה שאמרתי. הבחירות הן אידיאולוגיות. אם ביבי מחר יכריז שהוא רוצה לתת מדינה לפלסטינים, לחלק את ירושלים ולפנות את אריאל הוא לא יקבל יותר מנדטים ממרצ. כל הסיפורים האלה על זה שיש לו כת של מעריצים שבויים היא קשקוש בלבוש. הכל זה אידיאולוגיה חבר. כרגע האג'נדה הימנית היא במיינסטרים וביבי בשלטון כי מבין הימנים הוא הכי מנהיג והכי כריזמתי.
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מעולם לא אמרתי שאני מכיר את רוב מצביעי הליכוד, אלא שאני מכיר מספיק כדי להבין את הלך הרוח. האם אתה טוען שרוב מצביעי הליכוד גם תומכים בהרחבת ההתנחלויות?
    והעובדה שברגע שפוליטיקאי ימני הראה שהוא מוכן לוותר על חלק מהמדינה וזכה בבחירות מראה שזה מה שהישראלים כנראה תומכים בעמדה. הם אולי ירצו יותר בטוחות לגביי היכולת של ישראל להגן על עצמה אחרי הניסיון בעזה, אבל בגדול הם בעד שקט ולא בעד ארץ ישראל השלמה.