מחזור 9 בליגת העל : האלופה וסגניתה מנצחות, גם בני יהודה וקרית שמונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏2/11/18.

  1. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    אני כבר לא מצפה לכלום מהקבוצה הפאטתית הזאת.
    שמח בשביל בוז'י,מקצוען אמיתי. לא מכיר הרבה שחקנים שהיו חוזרים לשחק אחרי מה שהוא עבר.

    דרך אגב מה הסיפור עם קלינגר ? גם עקיצות מאפק וגם הקוף תקף אותו באולפן המרכזי.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לפני המשחק הימרתי שבית"ר תנצח בסמי עופר וגם כשמכבי חיפה הובילה, והייתי במשמרת בעבודה - ידעתי שהתוצאה תתהפך. כשראיתי את התוצאה בסיום, ולא קשור לזה שאני מן הסתם לא מחבב את בית"ר - ישר אמרתי 'איזה אפסים אנחנו'(הפועל). כי מכבי חיפה היא האקמול של הליגה ואנחנו היינו האקמול שלהם.
    בית"ר ירושלים מתחילה את תהליך הצעידה שלה למעלה, לפלייאוף העליון וקלינגר עם אחלה סיפתח. במצבה של בית"ר, לחזור לפיגור זה אחלה. יהיו בעיות בדרך ומשחקים חלשים ולא רק כי זו קלישאה, אלא כי יש בעיות בסגל ויש שחקנים פצועים, אבל בית"ר בידיים טובות. מכבי חיפה? מועדון שהולך לאיבוד, וכמה אירוני זה שמאור בוזגלו הוא זה שכבש את השער נגדה. רק למכבי חיפה זה יכול לקרות. אבל אני שמח עבור בוזגלו בתקווה שהוא באמת בריא, יש בו את הקסם וליגת העל הבינונית שלנו זקוקה לו. איתו, בהנחה והוא בריא, שוב, וביחד עם ורד - אפשר לומר שיש לבית"ר משחק אגפים מהמשובחים בליגה.
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אין מה להסתנוור מהמשחק של אתמול, בית"ר עדיין חלשה מאוד ומכבי חיפה פשוט חלשה יותר. ההבדלים על הקווים גם הורגשו, ראו שלקבוצה אחת יש מאמן שעושה חילופים ולקבוצה השניה יש עוזר על הקווים שהשחקנים מרגישים חופשי לשים עליו זין, ככה היה אצלנו בשבוע שעבר שקיבלנו חמישיה מבני יהודה. אני משער שבית"ר עם מרטן הייתה מפסידה לחיפה של רוטן אבל טיימינג זה כמעט הכל בכדורגל, כמו למשל שערן לוי יוצא החוצה דקה וחצי לפני שבוזגלו משווה בבעיטה חופשית. אם לוי על המגרש הוא בועט וכנראה גם לא כובש.

    המשחק בשבוע הבא יוריד אותנו לקרקע, אולי אם נעלה בהרכב שונה לגמרי נמזער נזקים. לבאר שבע יש יותר מדי כלים להעניש אותנו ונוסיף את הנתון שכל נוד שם(ראו ערך זריהן) משדרג את עצמו פי 4 במשחקים נגדנו.
    די ברור אחרי אתמול שערן לוי ואולנארה לא יכולים לשחק ביחד, זה או לוי וסילבסטר בהתקפה או אולנארה כאשר ורד ואינברום באגפים. בוזגלו בינתיים יכול לעלות רק מהספסל, מרכז הקישור בעייתי, ההגנה עדיין זוועה ואין מגן ימני. לקלינגר יש הרבה עבודה בינואר ועד אז צריך לחלץ נקודות כמו אתמול כדי לברוח מהתחתית.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    זה היה אידיוטי לגמרי אם ערן לוי היה לוקח כדור חופשי מצד שמאל כאשר מאור בוזגלו על המגרש.
     
  5. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    רק מאמן טיפש וחסר עמוד שדרה כמו קלינגר, יבנה על מתפרצות עם שני השחקנים הכי איטיים שלו בעמדות החלוץ והקשר ההתקפי. המחצית הראשונה הייתה אחת המביכות שראיתי מקבוצה בארץ( את השנייה לא ראיתי).
     
    קשר ימני אוהב/ת את זה.
  6. Noam77 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/17
    הודעות:
    852
    לייקים שהתקבלו:
    516
    מין:
    זכר
    רק חבל שאת הלקחים הוא יפיק מולנו :D
     
    zivmay אוהב/ת את זה.
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    זה הרגיש כאילו מכבי חיפה רק באה להוכיח שהיא קבוצה טובה יותר ומהרגע שהרגישה שהיא כבר הוכיחה מספיק, היא פשוט החלה לנמנם.
     
  8. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    כבר 3 שנים שבית"ר מנפחת את החזה שבוע לפני משחק מול ב"ש בטדי ואז יוצאת מהמשחק עם הזנב בין הרגליים
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אף אחד לא מנפח את החזה.

    קלינגר טעה בבחירת שחקני ההתקפה, אבל הגישה הייתה נכונה. קל מאוד להעביר ביקורת ולהתעלם מנתונים חשובים, והם שעד אתמול בית״ר ספגה 19 שערים ב-8 משחקי ליגה, כולל רביעייה וחמישייה. ההגנה סוף סוף נראתה נורמלי אתמול, זה חשוב יותר מהניצחון.

    ואני אוהב את משפטי ״בית״ר חלשה, אבל חיפה חלשה יותר אז אין מה להתלהב מהניצחון״. כמה עוד צריך להכיר את הליגה כדי להבין שבד״כ למעט 2-3 קבוצות שעוד טיפה סבירות, כל הקבוצות האחרות חלשות?
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,212
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אחרי עידן טביב מצפים ממכם להיות בין ה-2-3 סבירות האלה מה לעשות
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    משנה הבאה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל ניצחון זה כיף והפעם לא מדובר במאמן שנאחז בקרנות המזבח כמו לוזון אלא מישהו שברור שיוציא את בית"ר לדרך חדשה. וממתי חושבים בכדורגל הישראלי בפרט רחוק כל-כך, המטרה קודם כל היא לצאת מהתחתית ובית"ר תעשה את זה. אוטוטו מסתיים הסיבוב ונבחן את בית"ר בסיבוב השני. גם אם לא תנצח את באר-שבע בטדי זו לא טרגדייה. גם קלינגר עדיין לומד מה קורה, יש דברים שבמשחקים רואים וזה חשוב יותר מהאימונים. אני מצפה ממנו שברגע שהפצועים יחזרו ובית"ר תתגבש - שקלטינס יחזור להיות השחקן שהיה בעונת הפריצה שלו. אני מאוד אופתע אם בית"ר לא תהיה בפלייאוף העליון.
     
  13. קשר ימני Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/17
    הודעות:
    828
    לייקים שהתקבלו:
    399
    מין:
    זכר
    צריך להיות משתמש חדש מאוד בפורום אייסוקר כדי להיות מופתע מזה שכל מה שעושים פה זה לגמד את כל מי שהוא לא הקבוצה אותה אני אוהד.
    למעט אוהדי מכבי חיפה שמגמדים גם את קבוצתם ט.ל.ח
     
    Maccabi Diamond ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    הבלוג הבאר שבעי : זה היה סיוט, אבל הקיץ של אלונה סוף סוף הסתיים

    הגשם כבר כאן ולמרות שכל הדרכים מובילות אל הים, הפועל שלנו, מבאר שבע, תנסה להמשיך ולהילחם באליפות התל אביבית המתהווה - כבר בתחילת נובמבר. בחורף We Trust

    שי כהן טביבי
    06.11.2018

    1958, המדינה חוגגת עשור, חיים חפר עליו השלום מוציא לאור את שירו, שהפך במרוצת השנים לאחד מסמליה הפואטיים החביבים של בירת הנגב; "בתחנה בבאר שבע עמד קטר". 2018 והקטר שוב בבאר שבע. קטר אדום, שהתעקש ללבוש שחור ולא הותיר זכר מצבעי הקומוניזם המוכרים שהפכו לסימן היכר מובהק. הפועל תל אביב הגיעה לטרנר וממועדון גאה ומפואר, שחתום על כמה מההצלחות הגדולות שידע הכדורגל הישראלי לדורותיו, נותרו 11 שחקנים, חלקם אלמוניים לצופה האובייקטיבי, שהתרכזו במשימה אחת עליונה - הצבת הקטר על פי השער או בשפת העם: בונקר.

    החניה במתחם האיצטדיון הבאר שבעי שמורה למתי מעט, כך שהדרך מהשכונה הסמוכה אל כותלי טרנר רצופה מפגשים ושיחות מוזרות, שספק אם היו מתקיימות במקום אחר על הפלנטה. בין השבילים הצרים של הרחובות המקבילים למגרש, נפגשו שני אדומים, אוהדי הפועל, שהדרך לשייך אותם למי מן הקבוצות נשענת על סטריאוטיפים זולים. "תאמין לי, אנחנו הפועל בטעות", מפציר אוהדי מקומי באוהד תל אביבי שמנסה להכניס קצת פלפל לשיח, באמצעות התרסה מכוונת נגד מכבי. "הצבעים דומים, אבל איפה אנחנו ואיפה אתם". שלא תקראו לנו אחים במקרה, "אתם הפועל, אנחנו בארשבע". בלי רווח.

    הבחירות לרשויות המקומיות מאחורינו, ראש העיר רוביק דנילוביץ' נבחר לקדנציה שלישית (ובצדק) מול מועמדי קש מזדמנים וניצני השינוי שלו מורגשים בכל פינה בעיר - בעיקר בטרנר. "שמע חבר, ראיתי אתכם העונה, אתם הכי משעממים באירופה", הפגין אוהד באר שבעי עליונות על תל אביבי. התנשאות ועילאיות זה כאן. מ-ה-פ-ך.

    אם במהפך עסקינן, "אתם הפועל של שמאל, אנחנו הפועל של ימין", הסביר אוהד דרומי ותיק לעמיתו לדרך, שניסה להתערבב בהמון הצועד אל האיצטדיון. אין כמו מפגש עם האדומים ממתחם חודורוב כדי לתקן עוול היסטורי - הפועל זו אמנם תנועה שנוסדה על ברכי הסתדרות העובדים הכללית, אבל הצבת קלפי מדגם ביציעי טרנר תוביל לניצחון חד משמעי של ז'בוטינסקי. כמעט כמו רוביק.
    אז בצל פער 13 הנקודות מהצהובים של תל אביב, היו גם רגעים של אחדות, תמימות דעים ורעות. בכל זאת, האויב של האויב שלי הוא החבר שלי. "אל תרימו ידיים, המשבר שלהם עוד יגיע", ניסו לעודד "האחים" מגוש דן, "הם תלויים במיכה ובפרץ, פציעה קטנה והם גמורים". אם אין אוהד הפועל לי, מי לי? ואין כמו מכנה משותף בדמות יריבה שנואה כדי לייצר שבת אחים גם יחד, "את מה שעשיתם באירופה עם קשטן, מכבי בחיים לא תעשה". הנה מה טוב ומה נעים.

    והיה גם כדורגל, אם אפשר לכנות כך את 90 הדקות הבינוניות על הדשא הזועק לשזרוע. הקטר של הפועל מתל אביב הגן בחירוף נפש על התוצאה המאופסת, בעוד האלופה התעקשה לשחק דרך האמצע. הפלונטר במרכז המגרש ניצח כל רגע שפוי של ניסיון ליהנות מהמשחק. התל אביביים עקצו בשער יתרון וחזרו להתבצר בעמדות, באר שבע כבשה פעמיים משערים של מי שרק לפני חודשיים הוצע למכירה פומבית למרבה במחיר, והשמיים אותתו כי החורף מתקרב.

    "גשם פורץ בונקרים, הלוואי יירד גשם", צעק אוהד דרומי לשמיים, כשהעננים סימנו שעוד רגע מרטיב. הרכש המסיבי יתקשה להדביק את הפער, הכישרון בחלק הקדמי לבדו לא יספיק, רק החורף הוא התשובה. "הקיץ של אלונה" הסתיים באווירה קרירה עם שלוש נקודות מול היריבה העירונית של מכבי. קיץ בלהות, הפסדים, מבוכה וגירודים עזים בכל הגוף למראה הטבלה המהדהדת. איפה גילה אלמגור כשצריך אותה. ועכשיו סגריר, הגשם כבר כאן ולמרות שכל הדרכים מובילות אל הים, הפועל שלנו, מבאר שבע, תנסה להמשיך ולהילחם באליפות התל אביבית המתהווה - כבר בתחילת נובמבר, בכלים של חורף.

    אם כבר חורף, אז בירושלים. עד שנדביק את הפער ממכבי, מצפה לנו משחק פיקנטי מול בית"ר "חוגג" ירושלים ולמרות שבמרוצת השנים הפכה העלייה לבירה לטיול נחמד ומהנה, מאז שהצהובים-שחורים הפכו ל-"קבוצת בת", התחזקו בכוכבים מכל הבא ליד ושחקנים שמאוד רוצים להוכיח, צפויה מלחמה אמיתית. תשרי מאחורינו, הקיץ הארור תם, הגשם מטפטף על החלון, בחורף We Trust.