הליגה הצרפתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏4/8/17.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    דובר על הנרי.

    כמו במקרה של פוצי, לז'רדים מגיע להתקדם, ובכלל לא היה צריך להתחיל את העונה הזו. הוא לא יכל לעשות יותר טוב מ - 2016/17 בכל מקרה.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    הנרי כנראה יוצג בשני.
    מינוי מעניין, לדעתי לא רק סיבות מקצועיות עמדו מאחורי הפיטורים של ז'ארדים שהוכיח בשנים האחרונות שהוא יודע להתמודד עם שינויים גדולים בסגל ופתיחות עונה חלשות. ולהמציא את עצמו ואת מונאקו מחדש. כנראה היה רצון במונאקו לרענן את הקווים בשם יותר סקסי כדי להוסיף באז סביב הקבוצה וכנראה ידעו שם שהנרי שקושר ללא מעט קבוצות בצרפת מאז תחילת העונה לא ישאר המון זמן מחוסר עבודה. הימור גדול של מונאקו לטעמי.
    הנרי מצטרף לרשימה מכובדת של שחקני עבר צרפתים גדולים שהמשיכו לאימון, היחידים שאפשר לומר שהצליחו הם זידאן, דשאן ובלאן, שלושה שנחשבו לעמודי התווך של תור הזהב של הנבחרת בסוף שנות התשעים. לגבי השאר? פחות, ויירה עושה צעדים ראשונים בניס והצליח להתאושש בינתיים לאחר פתיחת עונה רעה. מיקאל לאנדרו שהצטיין כפרשן לא הצליח בעונה שעברה להעלות את לוריאן חזרה לליג1 אבל קיבל העונה צ'אנס נוסף. מקאללה נכשל בבאסטיה לפני 4 שנים ונשלח הביתה לאחר מספר חודשים בתפקיד ובינתיים מנסה להשתקם בבלגיה ו-ווילי סאניול למרות התחלה מבטיחה בבורדו סיים רע ופוטר לאחר עונה וחצי בתפקיד.

    @EO11 יש לו כדורגל והפעם משחק בקבוצה שמתאימה למידותיו.

     
    אלעד ו-Clichy אוהבים את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    השאלה היא מהן הציפיות מהנרי מטווח הזמן הקצר? ליון גם כן איבדה שחקנים טובים הקיץ למשל, מונאקו לא תוכל לסגור פערים ולהתחרות לפחות על המקום השני בצרפת? בצ'מפיונס יש לה בית קשה מאוד ולדעתי הסיכויים שתעשה משהו הם אפסיים. זידאן לקח החלטה טקטית אחת נכונה כמאמן ריאל בעונת הבכורה - קאסמירו ע"ח איסקו או חאמס, וזה סידר את כל היתר. מאמין שההילה של הנרי כשחקן תעזור לו הרבה יחד עם אפקט החלפת המאמן. זו לא הייתה פתיחת עונה גרועה אלא קטסטרופה מה גם שארבע שנים בקבוצה זה יפה.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    @Nigel de Jong קאראמו לגמריי שייך לרמה של אינטר ולדעתי רוב אוהדי אינטר יסכימו שעדיף לשחק עם קאראמו מאשר עם קנדרבה, והסיבה שהוא יצא להשאלה היא הסירוב של קנדרבה לעבור למונאקו או כל קבוצה אחרת בעצם. ברוב הדקות ששיחק הוא הפתיע לטובה וראו שיש לו עתיד ורוד, אני מאוד מאמין בו. אם הוא ימשיך את ההתקדמות בבורדו, בשנה הבאה תהיה אחלה תחרות בינו ופוליטאנו על הכנף הימנית.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל הדיבורים האלה שעולים אחת לחודשיים בערך: 'ניימאר מתגעגע למסי וברצלונה ורוצה לחזור' ועוד ועוד ועוד...ועכשיו גם קראתי שהעלו בפייסבוק של 'וואלה ספורט' לא מזמן משהו כמו 'ברח מברצלונה כי חסה בצילו של מסי, וכעת חוסה בצילו של אמבפה שעוד לא בן 20'. אז כמה דברים:

    http://www.sport5.co.il/Sip_Storage/FILES/8/size475x318/869388.Xxx

    1. ההחלטה של ניימאר לעזוב את ברצלונה הייתה לא נכונה. לברצלונה היא רק עשתה טוב.
    2. לא בגלל זה ניימאר נהיה שחקן מאוס שיש נגדו המון אנטי. זה קרה מאז המונדיאל לדעתי. בטח כבר ראיתם את הסרטון שמאמן צועק לילדים באימון 'ניימאר' וכולם נופלים כאילו ירו בהם.
    3. אמנם אמבפה הוא שחקן שונה לאחר המונדיאל ולוקח על עצמו הרבה יותר כרגע אבל הוא עדיין ילד עם אגו מופחת וניימאר לא בדיוק חוסה בצילו.
    4. לניימאר כן יש את האגו שלו, לא חושב שהוא יודה בטעות, לא משוכנע שברצלונה רוצה לקבל אותו בחזרה כי זה מצריך הרבה כסף וגם הערכה מחדש של הסגל. ואם הוא עלה 222 מיליון יורו, אז כמה הוא יעלה עכשיו..
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    מארסיי בצעד מעניין ולא מקרי לפני הקלאסיקו שיתקיים הערב מאריכה את החוזים של המנהל המקצועי אנדוני סוביסארטה ושל המאמן רודי גארסיה עד 2021. במהלך שגורר ביקורות מצד האוהדים שכן במארסיי ציפו להישגים יותר מרשימים תחת השניים כמו למשל העפלה לליגת האלופות, להוות תחרות אמיתית בליגה לפריז ושחקני רכש מרשימים יותר.

    אז הערב פריז יכולה להמשיך את פתיחת העונה המושלמת אם תנצח ותרשום 11 מ-11, אם לא מי שמצליחה באופן מרשים לנשוף לה באוזן היא ליל של כריסטוף גאלטייה שממציא את עצמו מחדש אחרי קדנציה ארוכה בסנט אטיין שהסתיימה בבינוניות, עבור אוהדי ליל קצת נחת אחרי שנים באמת רעות וכרגע הם רק 5 נקודות מאחורי פ.ס.ז'. גם ליון ומונפלייה נמצאות גבוה, מליון אולי היינו מצפים ליותר אבל מונפלייה ממשיכה את ההתקדמות מהעונה שעברה תחת מישל דר-זקריאן. ובדומה לליל יכולה לנצל העונה את מה שקורה במונאקו כדי להשיג את הכרטיס לאירופה.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    ז'וסלאן גורבנק חוזר לגנגאן.
    המאמן שפוטר בינואר האחרון מבורדו אליה השתדרג בקיץ 2016 לאחר שש עונות נהדרות בגנגאן בהן העלה את הקבוצה מהליגה השלישית עד הליג1 שם השאיר אותה בליגה במשך 3 עונות רצופות והוסיף גם זכיה בגביע והגיע עם הקבוצה עד לשלב 32 האחרונות בליגה האירופאית.
    גורבנק יחליף את אנטואן קומבוארה בתפקיד, קומבוארה רשם שנתיים מרשימות בתפקיד אבל פתח רע את העונה עם 6 הפסדים רצופים בתחילת העונה, דווקא לאחר התאוששות יחסית הגיעה בתחילת השבוע תבוסה 5-0 בנאנט שלאחריה הוחלט על סיום דרכו בקבוצה. גנגאן נמצאת במקום האחרון בטבלה והשידוך עם גורבנק נראה טבעי וכזה שיכול להועיל לשני הצדדים.

    עוד חדשות מהימים האחרונים:
    - בורדו סופית עוברת לבעלות חדשה. הסאגה הארוכה שהחלה בקיץ וגם גרמה בעקיפין לעזיבתו של המאמן גאס פוייט בתחילת העונה נגמרה השבוע כאשר עשן לבן יצא ובורדו עברה תמורת 100 מיליון יורו לבעלות קרן ההשקעות האמריקאית GACP.
    - ניקולא אנלקה מונה למאמן החלוצים של ליל, חלוץ העבר שבשנים האחרונות בעיקר חילטר מסביב לעולם מצטרף לקבוצה שפתחה נהדר את העונה ונמצאת במקום השני יחד עם מונפלייה.
     
    alexshw ו-גלץ אוהבים את זה.
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,207
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    @Nigel de Jong מה דעתך על כריסטוף גלטייה כמאמן?
     
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    מאמן טוב מאוד.
    עשה עבודה מצוינת בסנט אטיין למרות שנתיים אחרונות בינוניות שהובילו לתחושת מיצוי הדדית של שני הצדדים אבל נראה לי שהתקופה של אוסקר גארסיה שם גרמה להם להעריך אותו אפילו יותר. בליל הגיע בסיטואציה סופר בעייתית, קבוצה שאחרי החלפת בעלות ופרויקט הצעירים של ז'ראר לופז ומרסלו ביאלסה שנחל כישלון חרוץ וכמעט ריסק את המועדון. למרות שקיבל קבוצה צעירה וחדשה ושבורה מנטאלית הצליח להשאיר אותם בליגה למרות הכל. למשל מי זוכר למשל שאחרי התיקו עם מונפלייה אוהדים ירדו לדשא לתת מכות לשחקנים, אירוע שאם היה קורה בארץ היו מציעים לסגור כאן את הכדורגל. הקיץ התקציב ירד, שחקנים נמכרו כדי להוריד עלויות וגם הציפיות היו להשתחל לעשיריה הראשונה ולמעשה רק לא להסתבך בתחתית ועד עכשיו התוצאות הם בהחלט הרבה מעל לציפיות עם מהלכים נכונים בקיץ כמו הצירוף של כשרונות במבה בחינם ואיקונה בכסף קטן, ההסטה של פפה ששיחק בתקופת ביאלסה כחלוץ בחזרה לימין גרמה לליל להרוויח את השחקן הטוב בליגה שלא משחק באחת מארבעת הגדולות, פונטה שבא מסין והוסיף ניסיון רב להגנה והחזרה של שקה מהשאלה בדיז'ון.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    @Franco יש לך מושג מה הייתה דעת הקהל כלפי מיטרוגלו כאשר שיחק בפורטוגל? כי ע"פ מה שראיתי בשנה וחצי במארסיי אני חייב לציין שמדובר בשק תפוחי אדמה חסר כל כישרון שאין לי מושג איך מתפרנס מכדורגל מקצועני באחת הליגות הבכירות באירופה.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    גם חובבי הפרמייר ליג שותפים לתחושה שלך. פולהאם שהייתה נואשת לשרוד בינואר 2014, שמה אפשר להגיד אול אין עליו, עבור 2 הופעות פרמייר ליג בלבד.
    האיש לחלוטין מככב בכל הרשימות הלא מחמיאות בפרמייר ליג.
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    דעת הקהל לא ממש זוכר, אבל לא מפתיע התיאור שלך. שחקן שבקלות, וקצת חוסר מקצוענות, יכול ליפול למצב הזה. גם כשהוא בכושר שיא הוא עדיין אחד שצריך שיעבדו בשבילו ושיטה מסוימת שתתאים לו.
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771


    תמונה שיכולה לתת תקווה ללא מעט נבחרות בעולם.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.