מחזור 10 : מכבי ת"א בורחת, גוטמן פותח עם ניצחון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Jakur, ‏9/11/18.

  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    טוב לחדרה ובאופן כללי אשדוד זאת קבוצה שאני מת לראות יורדת ליגה. רק בשביל המגרש הבלתי נסבל הזה.
     
  2. קשר ימני Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/17
    הודעות:
    828
    לייקים שהתקבלו:
    399
    מין:
    זכר
    בגדול אני איתך, אבל אפשר להוסיף גם את המרעה בקרית שמונה, איצדיון רמת גן ודוחא.
     
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    מה רע בדוחא? אחד האיצטדיונים הכיפיים בארץ, מעדיף אותו בהרבה על המושבה.
     
  4. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    גם מילבסקי מצטרף למעגל הפיטורים ומפוטר ממ.ס. אשדוד.
    אני חושב שאתמול יובל נעים היה בעל העניין הכי גדול במשחק של אשדוד מול סכנין, סוג של "מי שמפסידה מחתימה אותי מחר בבוקר"
     
  5. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    כן כי לוזון או נעים זה שיפור. מאמנים שכשלו בכל מקום שדרכו בו.
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    הבלוג הבאר שבעי - ספורט הארץ

    שי כהן טביבי

    מוצאי שבת בגבעתיים, פרבר סימפטי במדינת תל אביב, התכנונים האופרטיביים ליום שלמחרת קורמים עור וגידים ובעיקרם, עליה במעלה כביש 1 אל בירת מדינת ישראל. בלו"ז: ביקור במגרש הכי ביתי בעולם חוץ מטרנר, המקום המרגש ביותר לשחק בו כדורגל ולנצח- אצטדיון "טדי" בירושלים.

    "מתי אתה יוצא מחר?" שואלת רעייתי שתחיה וכפי שכבר ציינתי בעבר, התשובה לא באמת משנה לה. המנעד הוא אומנם שאלה, אך בפועל יש אמרה חדה שנאמרת בין השורות ואוי אם לא אעכל; "אתה לא משאיר אותי למקלחות לבד".

    בחשש כבד, ויתרתי על מנהג עתיק יומין לעלות לירושלים מוקדם, לגבור על עומסי התנועה שהולכים ונעשים כבדים יותר כשבגין דרום מתקרב אל נקודת המפגש בין מלחה וקטמון, לנשנש בייגלה-זעתר יבש על הגשר בין הקניון למגרש, בליווי הבטחות ירושלמיות חוזרות "היום אתם חוטפים בראששששש, הגיע הזמן", ויתרתי, מילאתי את האמבטיה, שרתי "הסבון בכה מאוד" ו-"שוטי שוטי ספינתי", חיבקתי, עטפתי, ניגבתי ורצתי לאסוף שלוש נקודות מבית"ר, בנוהל.

    לטדי אני מקפיד להגיע בטרמפים ואין כמו ירושלמי אסלי, אוהד כורסא מושבע של הצהובים-שחורים וחבר אמת, להצטרף אליו למסע אל עבר היעד. הטרמפ אגב, אינו מטעמי חסכון בדלק או מחשבות ירוקות על זיהום האוויר הנחסך כתוצאה ממיעוט רכבים על הכביש, אלא הרגל טהור- "הרכב" מנצח לא מחליפים. עבור הקורא עומרי: כיף איתך ברכב, אתה נהג זהיר ומנוסה.

    אם בבלוג הקודם דיברתי על החורף והתרגשתי מהחזרה לירושלים, מקום שהיה לי בית שנים ארוכות, אז היציאה מהרכב והצעדה אל המגרש הזכירו לי שהגעתי למקום הנכון; במדינת תל אביב המזגן עוד מכה על 18 מעלות בלחות המעיקה, בבירת ישראל קר כמו בלונדון, 335 יום בשנה. את החולצה האדומה כיסה מעיל שחור שהטמיע אותי היטב בתוך ההמון הצועד למגרש, מתהלך על הספק אם הצטרפתי לארגון הלה פמיליה, לארגון האולטראס הדרומי או הגעתי על תקן משקיף מהאו"ם. טוב שיש מעיל. אוהדי בית"ר נהדרים ובניגוד לדעה הרווחת, רובם המוחלט אוהבים כדורגל ובאים לדחוף את קבוצתם האהובה, אבל כמו שכמה שבאבניקים מסוגלים לקלקל אוויר הרים צלול כיין, איש לא יוכל לקלקל וסמטאות בדרך לא חסרות.

    והיו גם 15 דקות של כדורגל. לא איכותי יתר על המידה, אבל חמישה שערים בפרק זמן קצר כל כך זה עונג צרוף. לאוהד הפועל, לצופה האובייקטיבי ולמי ששם בווינר "חבילה" על OVER בשערים, פחות עבור הירושלמים, שכבר כמה שנים טובות מובכים פעם אחר פעם בביתם ומשוועים לשים STOP לחגיגה. האסלביינק עלה מהספסל בתפקיד "נאווקמה", הכוכב התורן שמתעמר בהגנה הצהובה ונתן את האות לחגיגות האדומות ביציעים. בין לבין, בוזגלו הבליח עם בישול במצב נייח, קריאף הרוויח עוד 5 דקות של דרמה, אבל כל אלו לא העפילו על הניצחון הבאר שבעי.

    1:05, שוב בגבעתיים, מדינת תל אביב. מרדים את הקטנה שנכנעה לרעב שהכריע אותה קצת אחרי חצות, ברקע, חדשות. עניינים בעזה, צבע אדום בעוטף והפער בטבלה עדיין בלתי ניתן למחיקה. סרט מוכר, בנאלי ומייאש. כמה טוב שלפחות פעמיים בשנה יוצאים לבירה, לחגוג.

    אם כבר בירה וחגיגות, בשבילי, הכל, רק לא "מכבי".