מכבי נתניה 2018/19: האם את מסוגלת להתמיד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏16/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הלוואי שהייתי רואה בויקי כחלון מגן התקפי טוב כפי שחלק מהאוהדים שלנו רואים בו. אני רואה שחקן עם כוח פריצה טוב שיודע לנוע לשטח וכאן זה מסתכם. הוא יכול ליישר מדי פעם כדור טוב, אבל זה לא שהוא באמת יודע מה הוא עושה.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    4 בישולים בעונה שעברה כשהוא משחק בערך משחק כן ושניים לא זה רע למגן?
    דור מלול ושיימן שכביכול נתנו את עונת חייהם בישלו 5.
    דור מיכה שנחשב שף- גם עם 4.
    אלי דסה שנחשב המגן ההתקפי הכי טוב בארץ(גם נפצע לא מעט אם לומר את האמת)- בישל גם 4.
    טוני נוואקמה שהוא שחקן על בליגה הזו ובעמדה התקפית- בישל... גם 4...
    אורן ביטון בישל 9 אבל זה בעיקר במכות נייחות- שזה אחלה ערך מוסף למגן- אבל מבחינתי זה נספר קצת אחרת. זה כמו שחלוץ א יכבוש 12 וחלוץ ב יכבוש 18 שמתוכם 8 פנדלים- לטעמי זה נספר קצת אחרת.

    איך אפשר לטעון שויקי כחלון לא מגן טוב התקפית? כמעט כל מהלך מסוכן בקבוצה המוגבלת שיש לנו העונה עובר דרך כחלון. אפילו ברמה של לסחוט קרנות(שבעונה הזו זה אחד הנשקים הטובים שלנו), ולתת קרוסים טובים שפשוט כולם מפספסים.
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    המספרים לא סותרים את מה שאני אומר. ויקי כחלון יכול לנפק מספרים, אבל הוא מגן עם הוראות הפעלה ברורות (רק כשיש שטחים מתים ושמכניסים אותו אליהם עם כדור עומק) והוא מסוג השחקנים שאסור להם לחשוב. אין מה להשוות בינו לבין אלי דסה, כי האחרון הוא שחקן שבכל פעולה שלו, בין אם צלחה ובין אם לא, מושקעת מחשבה, גם אם זו לא הפעולה הכי יצירתית בעולם. מה גם שלאלי דסה יכולה להיות השפעה מכרעת על מהלכים מבלי שהוא יהיה המבשל או הכובש.

    נגד מכבי פ"ת היו שתי התקפות שמכבי נתניה הגיעה ביתרון מספרי, הכדור היה אצל ויקי כחלון שהיה לא מכוסה וברגע שספרתי יותר משניה שהכדור אצלו, היה לי ברור שמאותה התקפה כבר לא ייצא כלום.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    על ויקי מסיבה כלשהי תמיד יהיה הפוקוס על כל פעולה לא טובה.
    נגד ב"ש חורבו מתפרצת אחר מתפרצת בלי שויקי מעורב. אנחנו פשוט קבוצת מעבר לא מספיק טובה העונה- בטח כשגוזלן משחק ולא בציראיי.
    היה מהלך אחד קריטי שויקי ניסה לתת כדור לשחקן רחוק והביצוע היה רע. זה משהו שיכול לקרות לכל מגן תוקף בעולם(!!!). כל פעם שמגן יוצא קדימה יוצא מצב לגול? הלואי! תן לי אחד כזה בארץ ומוזמן אחר כך לעבור לעולם.
    ויקי לפעמים ממהר מידי למסור במקום למשוך עוד כמה מטרים כמו שקרה באותו מהלך שאני מדבר עליו.
    הוא לא מגן מושלם אבל הוא מגן עם תקרה מאוד גבוהה. הגנתית לדעתי הוא מתחיל להשתפר. התקפית- אנחנו באופן כללי קבוצת התקפה לא מספיק טובה השנה וזה משפיע על כולם.
    אנשים מדברים על הכיבושים של ערן ודיא שחסרים ולדעתי הבעיה היותר קשה כרגע היא שאני לא רואה מי מסוגל לבשל כאן 8-10 גולים חוץ מויקי כחלון. כרגע נראה שהיחיד בקישור שמסוגל לבשל באופן תדיר- ואני לא בטוח שהוא ימשיך לשחק בהרכב באופן קבוע הוא ברשצקי. אולסק בינתיים מפתיע עם שני בישולים(הרמה מהצד והכדור עומק לבציראיי נגד אשדוד) אבל לא פלא שאנחנו מאיימים בעיקר במצבים נייחים ובמשחק השוטף רק דרך ויקי ומלמד. אם קוגבנייה ומלאדה לא נכנסים לעניינים וקניקובסקי ממשיך להיות מסורס כקשר אחורי או על הספסל- אנחנו בבעיה רצינית במשחק ההתקפה. הוצאת את ויקי ורק העמקת את הבעיה.
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אתה עושה סלט אחד גדול. זה שהקבוצה הנוכחית תלויה התקפית במגן הימני שלה לא הופכת את ויקי כחלון למגן שטוב מבחינה התקפית. זה שהוא מגיע לעמדות שמהן הוא יכול לייצר דברים, זה לזכותו, ואכן יש מגנים שגם את זה לא עושים, אבל עצם העובדה שברוב הזמן הוא לא מייצר כלום, ממצבת אותו כמגן בינוני.
    שיחק במכבי נתניה בשנים 2006-2009 מגן שהיה טוב מבחינה התקפית. זה בכלל בר השוואה?
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    רוצה שנשווה את דדי בן דיין לכחלון כשהיה בגילו?
    אם הוא היה כזה מרשים הוא לא היה מדשדש בין הפועל פ"ת, הפועל כ"ס, הפועל ב"ש, משם לארה"ב ועם חזרה מפוארת לארץ שהמועמדות היחידות לקלוט אותו הן עולה חדשה ובני יהודה.
    הוא היה טוב אצלנו בעיקר בשיטל שלושה בלמים. בשיטה כזו גם ויקי יפרח יותר לטעמי. יש לו יתרון אחד מאוד ברור וסופר חשוב למגן על בן דיין- מהירות.
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    זה לא נכון. מכבי נתניה לא הייתה עולה חדשה. בין העונה בליגה הלאומית לעונה שדדי בן דיין הצטרף למכבי נתניה הייתה את עונת "ראזאק את מסודי". ואת שיטת שלושת הבלמים שיחקנו רק בחלק מהזמן עם לותר מתיאוס. איפה עוד שנתיים תחת אלי גוטמן וראובן עטר?
    אתה כותב בהקשר של דדי בן דיין "דשדש" כאילו שויקי כחלון משחק במועמדת טבעית לאליפות.

    שאני אתחיל למנות את היתרונות של דדי בן דיין על ויקי כחלון? חכמת משחק, טכניקה, כוח, גובה, משחק ראש.
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    שוב, אתה ראית אותו בשיאו. זה לא היה בגיל 22-25. בגיל 22-25 דדי בן דיין חיפש את עצמו ועוד עם טייטל של בוגר מכבי ת"א ואפילו עם עונה אחת מדהימה ברזומה במדי מכבי ת"א.
    דדי בן דיין מגן טוב יותר מויקי כחלון- אבל גם הוא רחוק מלהיות מגן מושלם. התקפית הוא נהנה ממשחק ראש טוב בעיקר. ויקי מביא איכויות מסוג אחר להתקפה. אגב, מעניין לדעת אם דדי בן דיין לא החל את הקריירה כחלוץ. לא יודע אם מגן הוא העמדה שבה מקסם את הקריירה.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    בושה וחרפה שויקי כחלון קיבל 3 משחקים הרחקה על הליטוף הזה לנפיל חביב חביבו...
    הרי אם זה לא קורה במגרש כדורגל הוא בקושי מרגיש את זה.
    נראה מה אותו חביב חביבו יקבל על המרפקים שלו שעד שלא פיצצו לדודי תירם את הפרצוף לא הפסיקו...
     
  10. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    למה חביבו לא היה חלק מהדיון אתמול?
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אין לי מושג. נראה לי שהדיון שלו נדחה לשבוע הבא.
    אם כחלון קיבל 3 משחקים הוא צריך לקבל כפול.
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ויקי כחלון שלח את המרפק שלו תוך כדי משחק בצורה מסוכנת והגיע לו להיות מורחק, אין כאן ויכוח בכלל, אבל הרחקה לשלושה משחקים היא ביזיון. אם מעתה ואילך יתחילו להרחיק לכמה משחקים על מרפקים, אז אקבל זאת בהבנה, אבל אם זה לא יקרה, אז ההרחקה של ויקי כחלון לשלושה משחקים תכעיס אותי מאוד.
    חביב חביבו, מנגד, העיף שם סדרה של מרפקים והפסיק רק כשכבר לא היה לו במה לפגוע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/11/18
    oFiRzZz ו-עידן444 אוהבים את זה.
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    טוב, אולי קצת הגזמתי עם ה"ליטוף"- זו היתה מכה באופן לא ספורטיבי. אגב, לא עם המרפק. זה גם לא ממש פגע בפרצופו של הנפיל- מה שלא מנע ממנו לתפוס את פרצופו.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סלובודן דראפיץ' התראיין לתוכנית '5 באוויר' ודיבר על מציאת הפתרונות לעזיבת הכוכבים, המטרה - הפלייאוף העליון וגם העתיד, שכרגע קשור יד ביד עם מכבי נתניה.

    "הליגה מאד פתוחה, אנחנו שואפים תמיד למעלה. יש את התנאים ואת היכולת. צריכים למצוא את ה-DNA כמו שהיה בשנתיים האחרונות. ברור שאנחנו רוצים להיראות טוב יותר. יש הזדמנות לכל הקבוצות, בגלל שהאחרות לא כפי שהיו - חוץ ממכבי. אז לכולם יש תיאבון להיות בפלייאוף העליון".

    "עזיבת הכוכבים? לא קל למצוא את הפתרון ל-50 גולים. גם מכבי ת"א כשזהבי הלך להם, הם לא מצאו את הפתרון. אבל אנחנו צריכים למצוא גם את הפתרונות לגבי איך לא לספוג כל כך הרבה שערים. הבאנו את גיא מלמד שיש לו עונה טובה, ובצ'יראי עד שהוא נפצע נתן תפוקה טובה. יש לנו בעיה בחלק של הקישור, כמו שהיה לנו בעונה שעברה. קוגבנייה עדיין לא פתח את העונה כמו שצריך".

    "הגדולה של המאמן זה לבוא ולהגיד בינואר 'טעיתי פה וטעיתי שם'. אם לא אצליח להביא את מכבי נתניה לפלייאוף העליון, אני נכשלתי באופן אישי. אני לא מתחבא מזה. יש לי מנטליות סרבית שהאימונים אצלי תמיד צריכים להיות הכי חזקים. יכול להיות שיש עומס על השחקנים".

    "מלאדה? הוא ילד טוב. הוא יוצא החוצה ומבקשים ממנו חתימות. הוא עלה 2 קילו, הוא לומד מה זה להיות מקצוען. יש את סולומון, שהוא כוכב על. אבל מלאדה צריך עוד עבודה קשה. אין ספק שמכבי נתניה עוד תהנה ממנו".

    העתיד. "אני מאמן של מכבי נתניה. יש לי אישור להשתחרר רק אם אני מקבל הצעה מחו"ל. זה החלום שלי. אבל כעת אני במקום הכי טוב שיכול להיות. אני אוהב את נתניה. יכול להיות שמהצד השני אייל סגל יגיד לי להתראות. אבל כל עוד הוא רוצה אותי, אני אהיה בנתניה. מאמן כדורגל זה לא רק ניצחונות והפסדים. קודם כל זה להיות בן אדם. זו דרך ארץ. זה הכי חשוב".

    ****

    אלי טביב התראיין אתמול וירה לכל הכיוונים אבל אני בטוח שבתוך-תוכו הוא הבין שטעה עם דראפיץ'(לא נשאל עליו בראיון). כיף לשמוע מאמן שמודע לציפיות ולא מנסה להנמיך אותן, שמדבר ת'אכלס ולא חושש להגיד על שחקן מסוים שהוא פחות טוב. אני חושב שדראפיץ' לאט-לאט מטשטש את ראובן עטר שהיה מהמאמנים היותר טובים במכבי נתניה בתקופה הזו[מתיאוס היה עונה אחת, לדוגמא].
    מותר לשאול לגבי ההשתלבות של מוטי ברשצקי אצליכם? לדעתי במשחקים מסוימים מעניין לבחון אותו במרכז דווקא בגלל השכל ויכולת המסירה שלו. הוא קצת חסר לי בהפועל כשיש לנו רק שחקנים טיפשים בקבוצה הזו.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    דראפיץ' לא המשיך אצל טביב בגלל שי ברדה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.