איזה טעות בהגנה של ריבר בכדור החופשי. במקום להסתדר בקו אחד מחוץ לרחבה כל השחקנים התרכזו בתוך הרחבה והפכו כדור חופשי מ-40 מטר מול השער למצב מסוכן שבנדטו ניצל בצורה יפה עם שער רביעי ברגעי הקלאץ'.
איזה טירוף, כואב לי על פאבון ומקווה שיוכל לשחק בגומלין. השיפוט במחצית הראשונה היה מביך אבל בשניה היה נהדר. התחושה שריבר היא הקבוצה היותר מסודרת וזו שכנראה תעשה את העבודה בגומלין אבל נקווה לטוב. אודה אם מישהו יוכל להעלות כאן תקציר עם השדר הארגנטינאי.
החשבון הזה מביא תקצירים ארגנטינאים בשפע, מומלץ לעקוב. כרגע יש שם 6 תקצירי רדיו מהמשחק של אתמול כולל קוסטה פברה ודניאל מוז'ו (הדפ"ר של בוקה שתמיד תענוג להאזין לו כשהם לא מנצחים...). https://twitter.com/Tolondroquee
מעבר לזה שהוא באבז'נדה אין מה לעשות, אולי מי שחי את היריבות חי אותה באותה רמה, אבל בסופרקלאסיקו יש שילוב של היריבות מהגבוהות שיש לצד העובדה שזה משהו שרוב המדינה חיה. ראסינג - אינד' זה לא לוקאלי כמו קלאסיקוס גדולים אחרים (של רוסאריו לדוג', קלאסיקו מההכי אינטנסיבים שיש בעולם כנראה), אבל הוא גם לא לאומי כמו בוקה - ריבר אלא משהו באמצע.
שנמצאת בפרובינציית בואנוס איירס. בדקתי לפני שהעלתי את ההודעה עריכה:עכשיו אני רואה שאין לה שום קשר לעיר עצמה. קיצר אני הייתי פה חחחח
אתה בסדר אתה, העיר היא בפרובינסיה של בואנוס איירס. כמו גם עוד הרבה קלאסיקוס סטייל לה פלאטה, "של הדרום" (באנפילד - לאנוס) וכו'... פשוט זה נקרא הקלאסיקו של אבז'נדה. אבל הנקודה היא שאולי יש עוד קלאסיקוס שחיים בפול כמו את הסופר קלאסיקו, אבל ההבדל הוא שאת הסופר חיים בפול והוא גם ברמה הלאומית משתק מדינה. לא יעזור, ויש הרבה כבוד לקלאסיקוס אחרים עם דגש על אבז'נדה ורוסאריו.
רק אני לא כזה מחזיק מויז'ה? הוא אמנם מהיר ויש לו טכניקה לא רעה אבל הוא בעיני שחקן לא חכם ולכן הייתי מעדיף את קארדונה עליו. אני חושב שבוקה חייבת מישהו שייתן לה מעט יצירתיות בחחק הקדמי, קארדונה למשל או אפילו הסטה של טבס או זאראטה לעמדה אחורית יותר.
אני מסכים שהוא צריך לשפר את קבלת ההחלטות שלו, שזה גם הגיוני לשחקן בגילו עם רזומה בוגרים די קצר, אבל לא בטוח שהייתי רוצה את קרדונה במקומו באגף באופן כללי ובטח ובטח במקרה שפאבון בחוץ ואתה רוצה שגם תהייה לך מהירות להתקפות מעבר. אבל אני גם מתוודה שאני במחנה שפחות מחזיק מקרדונה, שחקן מאוד מוכשר אבל שהתרומה שלו בפועל, בקיזוז הנזק של מה שהוא (לא) עושה כשהכדור לא ברגליים שלו, מנופחת בצורה לא מידתית בימים הטובים שלו לדעתי. לגבי היצירתיות, נוטה להסכים, אבל לא יודע אם זה נכון למשחק במונומנטל דווקא. סקלוטו גם ניסה את זה פה ושם, אבל אני לא זוכר איך זה הלך וגם קשה לי להאמין שהוא לא ישחק זהיר בפתיחה הפעם.
התרשמתי שיש לו קרוסים מעולים, לא מובן מאליו אצל שחקנים מהסגנון שלו שבנויים על המהירות והפיזיות שלהם. הוא עוד ילד ויש שם הרבה כישרון בעיני והרבה עם מה לעבוד.
אני לא כזה חושב שזה עניין של ניסיון ולכן אמרתי חוכמת משחק( או ראיית משחק) ולא קבלת החלטות כי זו תכונה בעקרון שיש לך או אין לך ולא כמו קבלת החלטות שזאת תכונה שניסיון תורם לשיפור בה. אני לא ראיתי אותו משחק הרבה מלבד כמה משחקים בליברטאדורס ובליגה אבל ממה שראיתי לא נתקלתי בפעם אחת שהוא נתן איזה מסירה טיפה יותר מתוחכמת מהמסירות הרגילות שכל שחקן עושה, זה בנוסף גם לקבלת החלטות הלקוייה שלו. משהו שאפשר לצפות משחקן בעמדה הכי יצירתית בקבוצה ברמה הזאת.
"חוכמת משחק" זה משהו ששחקנים מפתחים עם הניסיון גם כן, קבלת ההחלטות היא תרגום גם של זה, אבל בכל מקרה שנינו מדברים על כאן ועכשיו לא? בעיני פחות קריטי היצירתיות במובן של תחכום ופסים מיוחדים, מה שקריטי לקבל מהעמדה שלו זה איום על שער היריבה, דרך הכנת מצבים לאחרים ולעצמו כמובן, ואת זה הוא נותן. צריך לתת יותר, אבל רוב הקבוצה משחקת מתחת לסטנדרט המצופה וזה נכון לאחרים גם. אני חושב שהוא לא נופל מאף אחד אחר שמתחרה איתו על העמדה, או המקבילה, כרגע (לפני כן נפל מפאבון כמובן). איום לא חייב להגיע בצורה יצירתית, אני די בטוח שגם שחקן לא יצירתי כמו הואבו אקונייה היה תורם יפה לבוקה מהאגף כיום.
מסכים לגבי היצירתיות, זה לא משנה איך נוצר האיום כל עוד הוא נוצר אבל אתה לא חושב שקרדונה יוצר יותר איום ממנו?