מחזור חמישי בליגת האלופות:: מריחים את הסוף

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏27/11/18.

  1. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    סאלח היה חלש מאוד, לא עשה פעולה התקפית אחת טובה כל המשחק . לשחקן ברמה כזאת אסור להיראות כל כך חלש .
    טענתי זאת בפורום אחר בעונה שעברה, שסאלח נראה כל כך טוב בעיקר בגלל המאמן שלו ושיטת המשחק של ליברפול .
    העונה שעברה הייתה חריגה מאוד מבחינת המצרי . העונה הוא די חוזר לגודלו הטבעי .

    קלופ הוא מאמן ההתקפה הטוב בעולם, והוא מצליח להוציא מעל 100 אחוז מהסגל הנוכחי, אבל גם מאנה וגם פירמינו הם ממש לא שחקנים ברמה הכי גבוהה .
    העובדה שליברפול רחוקה 2 נקודות סה"כ מסיטי בליגה האנגלית, היא לא פחות מנס ומעבודה נהדרת של קלופ .

    לגבי המשחק הבא : ליברפול בהחלט יכולה לנצח את נאפולי בהפרש של 2 שערים, בטח באנפילד .
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    זאת השנה הכמה כבר שקסיאס מגיע לשמינית?
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קסיאס ב-1/8 הגמר(הפורמט החדש החל ב-2003/04) - 2004/05-2014/15, 2017/18 ו-2018/19. עבורי הוא נקודת האור בבית המיותר ההוא, בית ברמה של הליגה האירופית. משנתי לגבי המשחקים, מהקל אל הכבד:

    אוי הרקורד. מונאקו בשנה שעברה: 2 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים, יחס שערים 6:16 - בבית לא קשה| השנה: נקודה אחת ו-4 הפסדים, יחס שערים 2:12. שנתיים ברציפות בלי ניצחון בליגת האלופות? אוי, הבושה.
    עניין של מיקום? בורוסיה דורטמונד עלולה להצטער על התיקו הלא צפוי אתמול. היא פירקה את אתלטיקו 4:0 והשיגה מקדמה אדירה בקרב על המקום הראשון הרי זה נלקח בחשבון שהיא תפסיד בספרד. התיקו אתמול יגרור אותה להגרלה קשה יותר, ייתכן.

    דרמה? הניצחון של טוטנהאם אתמול על אינטר שומר אותה בתמונה, היא בכושר מעולה וראינו את זה נגד צ'לסי. מצד שני, במחזור הסיום היא תצא לקאמפ-נואו, וזה קשה, גם אם בארסה עלתה(הזדמנות לדמבלה, מאלקום ואחרים), בעוד אינטר תארח את איינדהובן. אגב, משהו לגבי ההולנדיות: אין ספק שפ.ס.וו בלתי ניתנת לעצירה בזירה המקומית ובמשחק נגד איקס היא הייתה טובה ממנה. מצד שני, אייקס באירופה נפלאה, ברור שאלה לא אותן הגרלות אבל מרגיש לי שאייקס הייתה עושה חיים קצת יותר קשים ליריבות.

    סופר-דרמה. בואו נראה את החדים מביניכם, במצב של שיוויון נק' במחזור האחרון - נאפולי מפסידה באנפילד ופאריס 'בשביל הספורט' יוצאת בתיקו עם הכוכב האדום - מי עפה הביתה? בגדול, המשחק המרכזי איכזב לדעתי. פאריס שיחקה 20 דקות, ליברפול אפילו זה לא, להוציא שליטה לא רלוונטית בכדור. נקודת האור מבחינתי היא בופון בשער, לא שהוא עשה משהו, אבל כיף לראות אותו במשחקים האלה, ודני אלבס חזר, והמוטיבציה של ניימאר שהיא עניין לא שכיח.
    בשלושת משחקי החוץ שלה, ליברפול עם כמעט 0 כדורגל, ללא נקודות ועם שער חוץ אחד - מפנדל. וזה רע מאוד. ועדיין אם לא השטויות מול הכוכב האדום - זה היה בידיים שלה. אני מאוד התאכזבתי, למרות שהחילופים של קלופ היו מענייניים. סאלאח היה הכי פחות מסוכן מבין שחקני החלק הקדמי. זה היה המשחק הכי קל של פאריס נגד קבוצה גדולה, בהשוואה לריאל ובארסה בשנים האחרונות ואפילו נגד נאפולי. אמנם טיאגו סילבה ומרקיניוס שיחקו עם הרבה לב ותשוקה והיו בולטים, אבל שחקני ההתקפה של ליברפול כלל לא איתגרו אותם.
    אמבפה בלט בחולשתו, ו-וראטי הציג את עצמו כמו תמיד - הוא יכול לכדרר על מטר, להסתכן בחוסר אחריות ועדיין לעבור 3 שחקנים, יש לו יכולת מסירה, לא מפסיק לרוץ. ועדיין הוא מאבד כדורים, ספג צהוב שטותי והיה חייב להיות מורחק. בגדול, הכדורגל של פאריס לא מספיק טוב. הם ניסו מהר מדיי לשלוח כדורי עומק. די-מאריה טוב אבל זה אלתור באמצע וזה לא יספיק בהמשך. טוכל יכול ליהנות מהמצב בינתיים.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    זה כנראה היה המשחק המרשים ביותר של פסז' מאז שהתחילו להזרים שם כספים.
    מעניין אם זה חד פעמי או משהו שיהיה לו המשכיות.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    תודה דור
     
  6. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    במקרה של תיקו בין פסז לכוכב האדום והפסד של נאפולי באנפילד יווצר בית משולש בין ליברפול, נאפולי ופסז שבו ליברפול תסיים ראשונה (6 נקודות), נאפולי שנייה (5 נקודות), פסז שלישית (5 נקודות). נאפולי תעלה על חשבון פסז בגלל שערי חוץ (2:2 בצרפת, 1:1 באיטליה).

    הכוכב האדום כבר דאגו להפתיע אותנו, לא מוציא מכלל אפשרות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/11/18
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מישהו כנראה שכח כאן שהיה איזה 4:0 על ברצלונה, לא ממש מזמן, לפני פחות משנתיים, והאמת שהגומלין באמת גרם לזה להישכח...זה היה משחק במעמד צד אחד, עם די-מאריה ככוכב ראשי ולא במקרה הטוב נאמבר 3 בהצגה. בכל-מקרה, אני לא ממעיט בערך הניצחון אתמול כי פאריס הגיעה למשחק עם לחץ עצום ועם השדים מהעבר. זה עדיין לא גורם לי 'לסמוך עליהם' בנוק-אאוט, בשלב 1/8 הגמר.
    אני חושב שפאריס חייבת למצוא נוסחה טובה יותר לאמצע. לאס דיארה כבר זקן והוא סותם חורים ולא יותר כנראה, למרות שהיה לו פוטנציאל גדול - הוא חזק, הוא טכני, הוא היה מחלץ כדורים. די-מאריה משתלב אבל זה אלתור, הוא שחקן נמרץ כמו בריאל מדריד אז אבל יש לכך חסרונות. ראביוט עושה שרירים אבל גם הוא לא מספיק. נראה לי שפוגבה תפור עליהם.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לצערי תהיה לזה המשכיות. ברגע שיש לך את כל הכסף שבעולם אתה שופך אותו עד שאתה מוצא את התלכיד, ואם השחקנים הכי טובים זה לא מספיק אז אתה קונה גם את אנשי המקצוע הכי טובים(ראה את סיטי שקנו את כל הגווארדיה הקטלונית, כולל פפ). הבנתי שהם פיטרו שם את המנהל המקצועי, כלומר הם כן לוקחים ברצינות את השדרה הניהולית, הם לא מטומטמים. אני לא יודע אם סיטי ופסז' ישתלטו בסופו של דבר על אירופה ויהפכו לבארסה וריאל החדשות, אבל אני בהחלט רואה אותן מצטרפות אליהן בסופו של דבר. אני רק מקווה שגם יובה תהיה במועדון הזה, הרכישה של רונאלדו היא צעד ראשון בכיוון וגם אניילי מדבר על זה(למרות שהדרך עוד ארוכה).
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם אני תוהה מה פאריס הייתה יכולה לעשות עם מאמן רציני, אבל בעידן לפני אמבפה וניימאר, הרי היא גיבשה סגל שחקנים טוב יחסית. מצד שני אני לא דואג לליגת האלופות, יש סיבה שעד לשנים האחרונות, וגם זה לא יחזור כנראה - מחזיקת הגביע מתחלפת שוב ושוב, זה גביע, זה פורמט: טעות שופט, השפיץ של הנעל, מומנטום, החמצה ועוד ועוד. קודם כל שפאריס או סיטי יזכו פעם אחת(כמה זמן לקח לצ'לסי, למשל, לרדוף אחרי הגביע, וזה קרה דווקא בעונה שלא ציפו לכך ולא בקבוצות הגדולות שהעמיד מוריניו 2004-2007 לדוגמא או עם גרנט), אחר-כך נדבר על שליטה. אם כבר צריך לדאוג לזה שאין טעם לראות ליגה צרפתית כבר, ושסיטי תשתלט על הליגה האנגלית. יובה כבר משתעממת מהליגה האיטלקית(אגב יובה - היא מרגישה בליגת האלופות לעתים מה שהקבוצות האחרות באיטליה סובלות ממנה).
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    התגובה שלי הייתה כללית ולא מופנית אלייך, אבל אם כבר הגבת אז אני אענה ואגיד שכנראה בגלל ה 6-1 אז ה 4-0 מתגמד מאוד. נוסף על כך, בארסה ההיא הייתה צל של מה שהיא הייתה יכולה להיות והעובדה ששלב נוסף אחר-כך יובה נתנה להם תבוסה משל עצמה רק מקטין את התוצאה של פסז' עוד יותר.

    צריך גם לזכור שבאותה עונה לא היה להם שחקנים כמו ניימאר ומבאפה וכל הצרות והחוסר איזון שמגיע איתם.
    ברגע שאתה מצליח לרתום את השניים האלה למשחק בחדות גבוהה וגם משחק קבוצתי(בניגוד למה שהם רגילים אליו) אז זה מרשים פי כמה.

    @DRORIKO , האמת שכשדיברתי על המשכיות יותר התכוונתי לעונה הזאת.
    קשה כרגע לתת אמונה בקבוצה הזאת ולכן הם עוד יצטרכו להוכיח בנוקאאוט שזה לא היה ערב חד פעמי.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    שאלה טובה, מצד אחד במשחקים הקודמים נגד נאפולי וליברפול היא נראתה מאד לא ממושמעת טקטית. מצד שני אתמול היא נתנה משחק נהדר, אבל לדעתי זה יותר שליברפול היתה כבויה מאשר פסז' היתה כזאת גדולה. בסופו של דבר היא תעפיל מהבית הכי קשה שהיא יכלה לקבל אז זה בהחלט לסמן V. האם היא באמת קבוצה גדולה? את התשובה, כרגיל, נקבל בנוק אאוט.
     
    סמואל אטו ו-oranfu אוהבים את זה.
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אני חושב שבגדול היה להם משחק קל אתמול. הם פתחו חזק, אנחנו עלינו בהרכב רע מאוד וזהו. אחרי 25 דקות בערך הם כבר לא באמת עשו יותר מדי חוץ מהגנה.
    בואו לא נשכח שנראינו גרוע גם נגד הכוכב האדום במחזור הקודם...

    פייר? לא רואה אותם עוברים קבוצה רצינית בנוקאאוט.
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אני חושב שבשבילם לעשות הגנה כזו זו התקדמות גדולה מאוד. פסז' זו קבוצה שכבר שנים מתפרקת מנטלית כל פעם שיש קצת לחץ, וטקטית לא בנתה יחידה שלמה מאז הקיץ הקודם. אם תהיה לזה המשכיות אז הפוטנציאל שלהם גדול מאוד עם כלים התקפיים כאלה.
     
  14. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,378
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    הם לא נדרשו לרמת הגנה גבוהה בכלל. שלישיית הקישור שלנו מתקשה/לא יכולה כמעט בכלל לייצר מצבים גם מול יריבות פרמיירליג בינוניות מינוס. בהרכב אתמול יש רק 4 שחקנים שיכולים לעשות משהו בהתקפה (רוברטסון והשלישייה), כל השאר יכולים להיות לבד לגמרי ובסוף ימסרו אחורה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    הם לא נדרשו, אבל הם עשו זאת בכל מקרה.