ליברפול 2018/19

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    @Walkon

    עומד על זה גם היום ואפילו יותר מתמיד שלוקאס עדיף על הנדרסון. התקפית בלי לדבר בכלל, בלאציו הוא משחק יפה מאוד לעומק ומוסר קדימה ותאמין לי שאני רואה אותם מספיק בשביל להגיד את זה בלי לחשוב בכלל מי עדיף באספקט הזה (למרות שגם כשעוד היה כאן אמרתי את זה.). אגב גם אצלנו היה עושה את זה לפעמים בצורה טובה, אם הנדרסון נותן פס כזה ששובר קו קישור אני עומד ומוחא לו כפיים מרוב שזה נדיר.

    גם הגנתית אני כבר לא בטוח שהנדרסון עולה עליו, לוקאס היה חוטא בדביליות אבל הנדרסון לפעמים לא קשור למקצוע.

    זה נבלה וזה טרפה, הגנתית אולי הנדרסון טוב יותר וממושמע יותר אבל לפחות אני אראה קצת כדורגל מהקשר האחורי שלי עם לוקאס ולא ארצה להקיא כשהנגר לא יצליח להשתלט על כדור פשוט או ימסור חזרה לשוער במקום לתת פס קדימה.
     
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    @Coutinho10 אל תחזיר אותנו לדיון הזה כי אתה מזמין פה את אורן לדיון סוער שאני לא יודע אם הוא מסוגל לעמוד בו. יש מצב טוב שלשאול את אורן היום מי מהם יותר גרוע יגרום לגליץ' במטריקס.

    לגבי הנדרסון אני מסכים שאין טעם שבוע אחרי שבוע לחזור על אותם דברים, ההודעה שלי במחצית זה אחד הדברים שאתם כנראה מדברים עליהם כשאומרים שמתמקדים רק בהנדרסון, אז על עצמי אני אגיד שאני לא חושב שבעבר כתבתי משהו כ"כ חריף על הנדרסון. מה שראיתי ממנו ב2 המשחקים האחרונים די חרץ את גורלו במועדון הזה מבחינתי, אלה לא דברים שהרגשתי קודם לכן אני מתמקד בו.

    מעבר לזה אני אוסיף שלדעתי גם להגיד ששאר הקישור לא הרבה יותר טוב ממנו זה גם להתפרץ לדלת פתוחה, אף אחד לא חולק על כך שווינאלדום ומילנר נעים בין חלש לבינוני (מילנר לפחות בתקופה האחרונה, הוא פתח את העונה מצוין) ושגם ביום הכי טוב שלהם הם לא באמת מספיק טובים בשביל הרכב.

    אני דווקא הרגשתי שזה סוג של קונצנזוס ושדווקא הסוגיה של הנדרסון VS פאביניו היא דיון פתוח, ומבחינתי בעניין הזה הנדרסון כבר נתן יותר מהופעה אחת עכשיו שהיא מתחת אפילו לשפל הכי נמוך שהברזילאי היה בו (ארסנל), ואף הופעה כמו ההופעות הטובות יותר של פאביניו. כבר הגענו מבחינתי למצב של לתת לפאביניו צ'אנס במקומו רק כי כן, יותר גרוע ממה שהנדרסון מספק כרגע קשה מאוד לדמיין.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    איך קוראים לו?

    היה שיפוט מביך ביותר שלו עם כמה החלטות מרתיחות נגדינו (ביזיון שוראטי לא הורחק כבר על העבירה הברוטאלית הראשונה, שלא לדבר על שלל העבירות אחר כך) אבל אין לנו מה לבכות לא עליו ולא על ההתנהלות של פריז. הפסדנו כי שיחקנו פח. זה שהשופט בנזונה ופריז משחקים בקקי כמו שאפילו פה בליגה לא רואים לא מעניין.

    אני לא חושב שהתוצאות שלנו בליגה מקריות. אני גם לא חושב שהתוצאות באירופה מקריות. מה שאני כן חושב, זה שהתוצאות לנו הן בשיניים. הגיעו לנו התוצאות שלנו, אבל לדעתי אנחנו לא מרשימים (למעט ההגנה, לרוב). מבחינתי אין לנו בכלל קישור וההתקפה מאוד מאוד מקרטעת. עדיין מנצחים ומבקיעים? כן, אבל זה משמעותית נראה פחות טוב מבעונה שעברה וזה לא מספיק לדעתי. אנחנו יורקים דם בשביל להגיע למצבים ולא מייצרים יותר מדי מצבים טובים.
    אני חושב ששחקני הקישור שלנו לא עוזרים בכלל להתקפה (גם לא להגנה) וככה שחקני ההתקפה לא מצליחים לצאת מהכושר הרע שלהם. הם מבודדים מול ההגנות, אין להם כמעט שטחים פנויים.
    זה בגלל שהקישור גם לא טוב בהנעת כדור (הנעת כדור איטית וטיפשה שלא מזיזה את ההגנה ממול ולא מייצרת שטחים פנויים), גם לא מייצר מצבים (בעיטות מרחוק? דריבלים? מסירות עומק?) וגם לא מצטרף להתקפה (סתם תנועה קדימה לשטח ששחקני ההתקפה מפנים).
    אז אני חושב שאנחנו שווים את התוצאות שלנו, אבל אנחנו שווים אותן בקושי. אנחנו 60-40 הרבה פעמים ולא 70-30 או 80-20 ולאורך זמן אני לא רואה את זה מחזיק אם דברים לא ישתנו.

    בנאפולי היינו רעים מאוד. לא הרבה מצבים אבל הם היו מנצחים ברורים באותו ערב.
    אתמול מגזימים עם פריז, הם לא עשו הרבה אבל לא היו צריכים לעשות הרבה. זה היה מביך לראות את העגלות שלנו נגדם בחצי שעה הראשונה. אנחנו? הרגיש לי שגם עוד שעה אנחנו לא שמים גול. היה להם משחק נוח מאוד.

    לגבי הנדרסון - ברור שהוא לא הבעיה היחידה. כמה ביקרתי פה את ווינאלדום בעונה שעברה? המון. אבל אני כן יודע להעריך שכשהוא משחק את האחורי אז יש בו ערך. אני יכול לציין דברים שהוא טוב בהם (הוא יודע לשמור על כדור טוב מאוד), הוא מספיק אתלטי וגם לא קל לעבור אותו באחד על אחד. האם הייתי משתדרג עליו? עוד לפני שיספיקו לשאול אותי את השאלה הזאת.
    אבל הנדרסון הוא הקפטן, הוא שחקן משמעותי ולא איזה גיבוי. הוא גם, לטעמי, המרכיב הכי בעייתי בקישור שלנו. אני חושב שהחסרונות שלו הם עצומים ויש להם השפעה גדולה מאוד על הקבוצה. ווינאלדום לרוב למלמ לטעמי, הנדרסון פשוט גרוע.
    אני גם פעם החזקתי ממנו. לפני הפציעה, כשהיה בוקס-טו-בוקס אני רשמתי פה בפורום שאני חושב שהוא מהטובים בתפקיד הזה באנגליה. אבל הרבה מאוד מים זרמו במרסי מאז. אני באמת חושב שהוא במקסימום יכול לשחק באיזה קארדיף היום.
    צריך את הפיזיות שלו? איזה פיזיות?
    הוא נראה ככה כי זה ניימאר ואמבפה? נגד ווטפורד זה היה פריירה וסקסס קיבינימט! זה כמו להגיד לי שלוברן התקשה נגד ניימאר כי זה ניימאר כשרק ארבעה ימים קודם גם טרוי דיני עשה עליו ג'וגה בוניטו.
    אולי הוא השלים 90 דקות כי יש דרבי בראשון והוא גם ככה לא ישחק בו אז אחרים קיבלו קצת מנוחה. זה אם אני מאוד מאוד רוצה לתת לקלופ הנחה פה.
    ויש פה בהחלט כמה וכמה שלא מסכימים איתי לגבי הנדרסון. אני גם לא אפסיק להתפוצץ עליו, אגב. כמו שלא הפסקתי להתפוצץ על לוקאס. יש לנו המון אוהדים שפשוט חולים על שחקנים עלובים (לוקאס, הנדרסון, פלאנגן...). זה ממש ממש לא קונצנזוס שהנדרסון כזה גרוע.

    אני לא יכול להגיד שקלופ לא מנהל משחק טוב. אני כן חושב שהוא מאוד לא מאמין ברוב הסגל שלו ולכן ממעט לעשות חילופים.
    למעט החילוף הזה של בלם שלישי לדקות אחרונות שהוא עושה לפעמים (הרבה פחות העונה) אז אין לי יותר מדי טענות לחילופים. לא רואה שיש לנו כלים רציניים על הספסל ברוב הזמן שיש בכלל מה לשקול להכניס אותם.


    כן, פירמינו היה חלש ביותר אתמול. בכלל, כל העונה קלופ מחליף אותו לא מעט. לא חושב שהוא לגמרי בסדר מבחינת כשירות ואולי יש לו איזה עייפות מנטאלית.

    לא האשמתי את לוברן אבל משחק טוב מאוד? אני ראיתי אותו מפסיד כדור גובה לניימאר בדקות האחרונות. אין לי יותר מדי טענות כלפיו על אתמול, אני פשוט לא מחזיק ממנו, אף פעם לא החזקתי ממנו ואף פעם לא אחזיק ממנו. מרטין שקרטל קרואטי.
    כשמכניסים אותו על חשבון גומז (וזה מה שקרה אתמול) אז זה פשע מבחינתי כי לוברן לא מדגדג בכלל את היכולת של גומז.
    אגב, וזאת רק תחושה, אבל אני בספק אם אנחנו מקבלים את הגול השני אם גומז בלם. לבטח אמבפה לא היה מטייל לבד עד הרחבה שלנו.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,988
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    זהו נגמרו הפמפומים שהוא רק חסר בטחון או פוסט טראומטי ?

    איזה ליצן.
    מכל הקולקציה העלובה שעברה שם הוא די בקלות הכי גרוע שאני זוכר עומד באנפילד.
     
    Liverpool-Forever ו-oranfu אוהבים את זה.
  6. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,927
    לייקים שהתקבלו:
    2,318
    הטוויט השבועי שלי:

    https://scontent.ftlv6-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/47010291_10161398928115294_6693468538088194048_n.Xxx?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent.ftlv6-1.fna&oh=83bdfd817d4319850406e310ccc9be3e&oe=5CACC315
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    יש עוד אחד על קאריוס:


    שוער נוראי.
    לחשוב שקלופ הלך איתו איזה 20 30 פעם בשער, זה רק מראה שכל מאמן גדול ככל שיהיה יכול לעשות שטות עצומה לראות כמה זה שטות ועדיין להמשיך עם זה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    לפרגי היה את לייטון. איתו בשער יונייטד סיימה הכי נמוך בליגה מאז העליה האחרונה.
    רגע לפני שהוא מפסיד לו גם את הגביע, פרגי העיף אותו. קלופ לא לקח דוגמא.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    גם עליו יש אוהדים שהגנו.
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    רק עכשיו ראיתי ששלחנו את אותו הוידאו, אז הנה 2 הטעויות שלו שעלו שתיהן בגולים תוך 5 דקות מפתיחת המשחק:
    Karius' disastrous five minutes | The World Game

    אבל זה בסדר, בטח בחימום נתקע בו שחקן והוא עלה לא כשיר, מחר יגיע סרטון אינסטגרם מהג'קוזי שלו והכל בסדר ככה שחקן מתאושש מטעויות תשחררו תנו להם להיות בני אדם.

    לפחות לדיוויד ג'יימס הייתה ההגינות להגיד שהוא מכור לנינטנדו וזה פוגע לו בריכוז.

    אגב לא ראיתי שמישהו כתב על זה, ווילסון כבש עוד בעיטה חופשית:
    https://www.empireofthekop.com/2018...another-screamer-best-player-in-championship/
    האחוזים שלו בנייחים לא נורמלים.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר

    האמת צודק, אני מעדיף לראות את הגלגלונים של ניימאר מאשר את יכולת המשחק של לאונרדו די קרפיו.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    שימון :)
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אין לי בעיה לפתוח את זה שוב, אורן כשהוא נתפס על שחקן הוא לא עוזב לא משנה מה הוא יעשה ואת זה כולם פה יודעים.



    לוקאס לא היה לרמה של ליברפול כמו 99% מהשחקנים בעולם בערך, והקצב באנגליה פחות הוציא אותו טוב, אבל הנדרסון כ"כ נכה שלוקאס לידו נראה כמו זידאן. יש כאן פעולות כ"כ פשוטות שגם שחקן בינוני כמו לוקאס עושה בעיניים עצומות בכל משחק והנדרסון מצידו נאבק בשיניים על להצליח להשתלט על כל כדור שנמסר אליו. ואין מה לדבר בכלל על מה הוא עושה אחרי זה עם הכדור.

    לוקאס לרמה של לאציו, הנדרסון מבחינתי זה שחקן צ'מפיונשיפ/ליג וואן מובהק - אני לא ארגיש שנחלשתי גם אם תביא לי במקומו את ג'ייק ליברמור או לא יודע מי. ואם תוציא אותו מאנגליה אז הוא בכלל יצטרך לפרוש מכדורגל.
    יש לו מזל שהוא השחקן היחיד עם פיזיות בקבוצה ושמישהו החליק על הראש והפך אותו ליורש של סטיבי ו"סמל", אחרת הוא עף מפה על טיל כבר מזמן.
     
  14. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,340
    לייקים שהתקבלו:
    795
    זה אף פעם לא מפסיק לרגש.



    שיהיה לכולם סוף שבוע טוב ושמח ושיהיה לנו בהצלחה בדרבי ביום ראשון.

    אגב, מישהו פה היה באיסטנבול (במשחק מן מהסתם)?
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    הייתי באתונה. מזל שלא בקייב.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.