ליברפול 2018/19

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דור הופמן, שרון דוידוביץ' ועוד אחד סיכמו את ערב הכדורגל בספורט1 ומישהו אמר שם 'אולי זו העונה של ליברפול'. היא פירט על כך שלמרות שסיטי קבוצה טובה יותר - ליברפול במקום הראשון. דיבר על התוצאות של ליברפול במשחקים הגדולים, איך למשל לא הפסידה בגשר וסטארידג' שלח פצצה לחיבור ככה משום מקום, על המתנה שקיבלה נגד אברטון עם שער די הזוי, ושלמרות כל הדיבורים - הנה, סיטי הפסידה.
    אותי מעניין האם מישהו בדק את הגולים של ליברפול העונה לעומת העונה שעברה, טור הכיבושים, הרי ברור שבעניין הנקודות ליברפול לדעתי אפילו אחראית על הפתיחה הטובה ביותר של קבוצה כלשהי בליגה האנגלית. מעבר לכך, סאלאח עם משחק גדול, שער כמו אלי אוחנה אתמול(סליחה על ההשוואה), אולי אחרי משחק כזה, וחשוב שיכבוש שוב במחזור הבא - יתחיל לצאת הקטשופ. ב-16 המשחקים הראשונים העונה היא ניצחה 5 פעמים בהפרש של שלושה שערים ומעלה.

    אגב, אני לא באמת יודע אם השלישיה הקדמית של ליברפול גם יוצאת לבלות ביחד והאם מילנר אוכל ארוחת ערב עם ואן דייק(הכל בשפת רחוב), אבל היה יפה ומרגש לראות את סאלאח דורש להעניק למילנר את פרס השחקן המצטיין לכבוד ההופעה ה-500 שלו בליגה האנגלית, זה פרגון גדול ועצום וכיף להם לשחק ביחד ולהיות ביחד.

    דבר נוסף, שאלת תם, אני מניח שאם ליברפול תעוף מליגת האלופות זה יהיה מתסכל כמובן, אבל הליגה האירופית לא בהכרח תילקח באותה הרצינות ואולי איכשהו זה יעזור לליברפול עוד יותר במסגרת הליגה.
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אני קצת מסרב להאמין שליברפול יעופו מהבית שלהם באלופות.

    אבל אם יעופו אני מאמין שקלופ ילך בכל הכוח על הליגה האירופאית כדי להביא את התואר.
    וזה קוץ בתחת, משחקים בחמישי ואז משחקי ליגה.
    זה לא מקל על העסק.
     
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    שבוע לא הייתי פה. שבוע של דרמות אדירות, פציעות, התפרצויות שמחה ומאבק עיקש.
    וגם לליברפול היה שבוע עמוס :)

    לא משחק גדול בדרבי אבל ניצול מצבים סביר ואנחנו מנצחים בצורה ברורה.
    לפיקפורד יש ידיים קטנות וזה לא יפה לצחוק עליו.

    אוריגי - שמח בשבילו. לא יודע כמה זה ינחם אותו, אבל הגול ניצחון הזה בדרבי לא יישכח הרבה הרבה שנים וזה אולי סוג של נקמה\נחמה אחרי שהם דיי הרסו לו את הקריירה. הוא היה אחלה שחקן שגם אם לא היה סקורר גדול - היה מספק מספרים יפים, היה מהיר, חזק, טכני. מאז הפציעה ההיא הוא לא מזכיר בכלל את מה שהיה.
    אין לו עתיד אצלנו ולדעתי הוא וסטארידג' מעבירים את הזמן כגיבוי עד שברוסטר יוכל לחזור לשחק ונוכל לבחון אותו. שניהם לא יהיו במועדון בעונה הבאה.

    דיכאון הפציעה של גומז. לא מנהיג כמו ואן-דייק ולא שליט אווירי כמוהו, אבל לא חושב שהוא נפל ממנו מבחינת יכולת העונה. נתן עונה אדירה עד עכשיו.
    זאת תהיה מכה גדולה מאוד.

    טוב לראות את פביניו וקייטה מתחילים להשתלב יותר. קייטה עם הכדור, גם בפעולות בסיסיות, זה שמיים וארץ לעומת שאר הקישור שלנו אבל הוא מאוד מאופק עד עכשיו. צריך להכניס אותו יותר לעניינים.

    פירמינו נגד אברטון היה רע ברמה אחרת כבר. התיאוריה של גיל לגבי הראייה שלו מעניינת. אני לא יודע מה יש לו, אבל משהו בטוח לא לגמרי בסדר. הוא גם מוחלף כמעט כל משחק ועד העונה הוא לא ידע מה זה ספסל.

    אליסון - שרק ימשיך ככה. היה מדהים השבוע. ההצלה מגומש (שבעט עליו, נכון), היציאה מול וולקוט באחד על אחד, ההצלה הפסיכית דקה 90 נגד ברנלי וישר הוצאה למתפרצת, הנגיחת הרחקה אחרי השטות של מילנר (משחק ראש יותר טוב משל מאטיפ ולוברן) ובכלל שליטה מעולה ברחבה.
     
  4. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    טוב שחזרת אלינו.
    יש מצב שקלופ מחלק עומסים במקרה של פירמינו והוא רוצה את העבודה הקשה שהוא עושה בסוף העונה. אני חושב שהבדיחה של גיל על העין זה בדיחה ולא מעבר, בעיני זה המעבר לתפקיד האחורי יותר ואולי צריך לתת לו קצת יותר זמן להבין מה קלופ רוצה ממנו. יש איזשהו הגיון בלשים את סלאח חלוץ במרכז, א. סלאח כבר לא עושה הגנה באינטנסיביות של ההתחלה אצלנו. אין מה לעשות זה תמיד ככה עם סופרסטארים... בהצבה שלו למעלה אתה מרוויח את שאקירי בהגנה שירד עם המגן של היריבה. ב. הוא פינישר הרבה יותר טוב מפירמינו, ובעצם הפינישר הכי טוב שלנו.

    אני כן חושב שזה פגע בנו המעבר לשיטה אחרת אבל בשבוע האחרון יש סימנים מעודדים. אני חושב שקייטה עם הניצוצות מהקישור הוא אחד האחראיים העיקריים וכנ"ל גם פאביניו שזה בכלל עולם אחר מהנדרסון. לראשונה אני באמת מרגיש שהנטל לא נופל רק על ההתקפה אלא גם על שחקנים כמו קייטה, רוברטסון (איזה נכס), טרנט (שינה את המשחק מול ברנלי) וגם לפאביניו יש חלק שאני עדיין לא יודע להסביר מה בדיוק הסיבה לכך - אבל המשחק הרבה יותר זורם איתו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אני לא התבדחתי אגב.
    גם עם סיסוקו לא אמרו לנו כלום, אחרי הרבה זמן הוא דיבר על זה ואמר שזה פגע לו מאוד במשחקים. לנו אמרו שהכל בסדר הוא שם משקפיים.
    גם מייקל אואן מי שראה את הראיון שלו לא מזמן, סיפר איך אחרי הפציעות כבר בקושי יכל לרוץ, לא עשה ריצות כבר, לא האמין בעצמו והרגיש לפעמים שהוא מרמה את הקבוצה שהוא עולה לשחק.
    אנחנו לא יודעים את האמת, רק אחרי הרבה זמן. כרגע אני מרשה לעצמי להניח המון הנחות עם פירמינו, אולי זה משהו אישי שמשפיע עליו מנטלית, אולי זה סתם שובע ואולי זה משהו עם העין...אי אפשר לדעת אבל יש לו כמה מסירות הזויות העונה שהוא מפקשש והוא גם רץ פחות חד משמעית. אני רואה אותו עושה ג'וגינג וזה מעצבן אותי, זה שחקן שהיה עושה מלא ספרינטים וגומר את עצמו עונות קודמות (אשמח לאכול את הכובע אם למישהו יש נתוני ספרינטים ו/או שטח).

    זה ברור למה המשחק יותר שוטף עם פאביניו. הוא שחקן כדורגל ברמה גבוהה. הבעיה שלי איתו הייתה מהירות התגובה, מבחינת כדורגל לא היה ספק. הוא מדייק במסירות והוא ממש לא מתפשר עליהן. יש לו הרבה מסירות במשחק שהנדרסון לא היה מנסה לקחת. השיפור שלנו הוא הרבה בזכותו. מקווה שיפתח בשלישי.
     
    Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    לא חושב שזה שינוי התפקיד. בגלל תפקיד אחר הוא מפשל בכל כך הרבה מסירות בסיסיות?
    כמו שגיל ציין, אני בהחלט מקבל את הרושם שהוא לא משחק באינטנסיביות שהתרגלנו ממנו.
     
  7. orelh94 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/17
    הודעות:
    333
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    בכל הנוגע לפירמינו צריך לקחת בחשבון גם עייפות מצטברת. אז נכון, הוא לא שיחק במונדיאל אבל במקום לקבל את המנוחה הדרושה לו הוא היה עדיין במסגרת תחרותית לכל דבר ועניין. תוסיפו את העניין לכמות הפסיכית של המשחקים ולהשקעה האדירה שלו (כמו שאמרתם, גומר את עצמו כל משחק) ואת העובדה שליברפול סיימו את העונה בצורה אינטנסיבית מאוד עם מאבק לא קל בליגה והגיעו עד ליגת האלופות. לא במקרה לשלושת שחקני ההתקפה הייתה פתיחה יחסית "צולעת" (עדיין נותנים עבודה גם אם פחות באלגנטיות כמו בעונה שעברה, לפחות לטעמי ואולי פירמינו קצת פחות). לפעמים אנחנו נוטים לשכוח שמדובר בסה''כ בבני אדם. כן, גם אם זו העבודה שלהם והם מקבלים מיליונים על זה וכל התירוצים הרגילים. הכמויות שהם משחקים הן פשוט פסיכיות ויכול להיות שעם חלוקת מאמצים נכונה מצד קלופ והצוות שלו ודברים יראו אחרת.
     
    Coutinho10 ו-owen11111 אוהבים את זה.
  8. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אגב, אני חושב שפירמינו היה מצויין במשחק אתמול.
    הגול הראשון אחרי דאבל מצויין שלו ושל סלאח. בגול השני הוא חטף את הכדור קדימה ושלח את סלאח לאחד על אחד.

    מול פסז׳ ובמיוחד מול אברטון הוא היה רע מאוד, ככל הנראה ההופעות הכי רעות שלו תחת קלופ.
    אבל לי זה מרגיש שזה נבע הרבה יותר בגלל שינוי התיפקוד והירידה בכושר האישי, מאשר איזה בעיה רפואית שמעלימים מאיתנו.
    ההקבלות לסיסוקו ובמיוחד לאואן לא מרגישות לי ממש רלוונטיות.
    אואן סיפר על זה שהוייה והצוות היו מכריחים אותו לחזור לשחק אחרי פציעות כמעט ללא הכנה. אומנם אנחנו מדברים על לפני 15 שנים, אבל כל ההתנהלות עם פציעות ספורט הייתה אז רחוקה שנות אור מהעידן בו היא נמצאת היום.
    סיסוקו - לי זכור שהוא סיפר רק בדיעבד (לדעתי רק אחרי שעזב את יובנטוס?) על הבעיות שהטרידו אותו. שהוא נמנע מלשתף את הצוות הרפואי או משהו בסגנון, אבל לא בדיוק זוכר.

    אצל פירמינו קשה לי לדמיין שיש כאן איזהשהי בעיה רפואית שמסתירים מאיתנו. אני מעריך ששחקן שחתם רק עכשיו על חוזה ל-5 שנים תמורת איזה 180 אלף פאונד בשבוע נשלח למספיק בדיקות עבור הראייה ההיקפית שלו, ההשפעה על עצב הראייה ולמעשה נבדק אצל כל מי שנדרש לפני ששלחו אותו חזרה למגרש. אם אני צריך לנחש, לכל היותר לפציעה הזו יש השפעה מנטלית, וגם שם אני לא בטוח שהסיבה.

    נחכה ל- @Big Virgil שיביא את נתוני הריצה, אבל אני לא חושב שיש ירידה משמעותית בהשוואה לעונה הקודמת בכל מה שקשור לכמויות ספרינטים ולמרחק שהוא כיסה. אחד השינויים המשמעותיים הוא אחת הנקודות שבמיוחד גיל דיבר עליהן שנים: המקום בו פירמינו מקבל את הכדור. ככל שהוא מתרחק מהרחבה, הוא מאבד מהיעילות שלו, ואומנם אין לי נתון לבסס את זה, אבל זה משהו שלגמרי מבחן העין מבחין בו. עצם זה שבחודשיים האחרונים עברנו לשחק בצורה כמעט אבסולטית עם סלאח כחלוץ חוד ופירמינו כ-10, קצת גורמת לנו לאבד את היתרונות היחסיים שפירמינו מביא איתו כ-false 9.
     
    Coutinho10 ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אני לא חושב שמסתירים מאיתנו משהו, אבל כן נראה לי שמשהו איתו לא לגמרי בסדר.
     
  10. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,554
    לייקים שהתקבלו:
    1,251
    מין:
    זכר
    oranfu, Cup of Tea ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  11. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מסכן קלופ, שותים לו את כל הקבוצה בקיץ, בדיוק כמו בדורטמונד.
     
  12. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    https://uproxx.files.wordpress.com/2012/07/worldburn-top.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/18
    Esomech אוהב/ת את זה.
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    לוברן חזר לאימונים, גם מאנה.
    צופה שמאנה יפתח, מאטיפ שיחק 2 משחקים בכמה ימים והיה לא רע השאלה האם קלופ יילך עם לוברן עכשיו שהוא כשיר.
    גם מעניין מה יהיה הקישור. אני אישית הייתי הולך עם מאטיפ על פני לוברן, עם קישור של פאביניו-קייטה-שאקירי.
    חושב שיקרה משהו אחר לגמרי, ווינאלדום והנדרסון יעלו, וגם לוברן.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  14. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אם הוא עולה עם הנדרסון זו בדיחה, ביי פאר הקשר הכי גרוע בקבוצה העונה. זה מה שנקרא קיבעון.
    הוא גם בכושר מבזה בשבועות האחרונים.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    לא חושב שהנדרסון כל כך גרוע, פשוט שפאביניו שדרג את המשחק שלו לאחרונה וזה שיפר אותנו כקבוצה. שניהם ביחד זה חסר תועלת, לכן הבחירה בעיני ברורה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.