דיון התקשורת והמולטימדיה 2017/18::

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/7/17.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ב-'וואלה ספורט' נותנים במה לדרבי הגדול של סביליה הערב: מיכאל יוכין על חואקין.
    טיפת חלב: חואקין חוזר במכונת הזמן לימי הנעורים בריאל בטיס
    הוא ינק חלב אם עד גיל שש, ואולי זה סוד כוחו של חואקין בן ה-36 שהולך ומשתבח בקבוצתו האהובה, ומצעיד אותה לאירופה כמו בתחילת המילניום. מחר הוא מארח את סביליה בדרבי הלוהט, אחרי שחגג חמישיה מולה בסיבוב הראשון

    https://img.wcdn.co.il/f_auto,w_700/2/6/0/5/2605175-46.Xxx

    הנה הפיסקה הראשונה: "תגיד להם מי עושה פה את ההבדל", צעק חואקין. מאמן בטיס הנהדר, קיקה סטיין, אשר על פועלו המיוחד אתם מוזמנים לקרוא כאן, נשאל לפני חודש בראיון נינוח במתקן האימונים על ההצלחה המסחררת של קבוצתו כאשר הקפטן הופיע לפתע מאחוריו והחל להתרברב עם חיוך גדול. "אתה מחזיק מעמד בתפקיד יותר מחצי שנה בזכותי", צהל הכוכב בן ה-36. "אף פעם לא נהנית מכדורגל כמו עכשיו", השיב לו הבוס. ההרמוניה ביניהם מושלמת, והם רואים את המשחק באותה הדרך בדיוק. מבחינת חואקין וסטיין, התארים פחות חשובים. האהבה והתשוקה קודמות לכל.

    בעידן המודרני כבר אין מקום לשחקני אגף שהם לא ורסטילים מספיק ללא ספק חואקין לעת זיקנה שינה את סגנון המשחק שלו והוא מנצח על המקהלה של בטיס. שחקן שרציתי בזמנו שיהיה היורש של לואיס פיגו, זוכר אותו מכדרר במהירות מסחררת באגף ועובר את כל מי שעומד בדרכו וגם שולח הרמות קטלניות לרחבה. הוא בהחלט סבל מסגנון המשחק של ספרד בה אין כמעט קיצוניים טבעיים.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בעקבות ההיענות הנמוכה לת'רד, לא פתחנו אחד חדש לעונת 2018/19. בלי קשר אני ממליץ לכם לעקוב אחרי הטוויטר של הלה-ליגה. מקפיץ את הדיון:

    במה זכינו שאבי נמני מפרשן עכשיו את הליגה הספרדית ב-One? האם זה הרכש שלהם בחלון ההעברות בינואר? אני משוכנע שנמני לא מכיר אף שחקן שלהם בעוד אסי ממן הגדול שולט בחומר. נמני אומר 'ריאל תשחק ביום רביעי בליגת האלופות נגד צסק"א' כביכול בתגובה להרכב של סולארי, רק חבל שהוא לא בדק שריאל הבטיחה את המקום הראשון בשלב הבתים. מעבר לכך דווקא אסי היה צריך לזרוק שאיסקו שיחק בגביע לראשונה בהרכב תחת סולארי, ושריאל לא שמרה על שער נקי באף משחק חוץ העונה. אבל יש עוד זמן..
     
  3. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,492
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    זוהר, רביבו וברקוביץ' מעולם לא עשו שיעורי בית. למה שיהיו לך ציפיות מנמני?
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נמני מזוהה עם ספורט1 וכן הלאה ולא הבנתי מה טעם לצרף אותו כשחקן חיזוק בטח כשב-One מציגים לנו יותר את אורי קופר ובנו סגל פרשנים איכותי, מה גם שיש להם כבר "כוכבים" כמו חזן שיש בו חן ואת איציק זוהר. נמני אגב בניגוד לאחרים כן מנסה להישמע אינטיליגנט ורוצה שיקחו אותו ברצינות. מה שכן לאו דווקא בנוגע אליו, ניתן לתהות האם מישהו שמשדר או מפרשן את כל הליגות שיש - באמת יכול לדעת לעומק הכל וזה לא פוגע. לפחות לנמני אין מיוצגים בליגה..