כריסטיאנו רונאלדו מודל 2018: אריה גם בשלבי ההכרעה? ומה לגבי העתיד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/1/18.

  1. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    אתה ממשיך לבטל דעות של משתמשים אחרים כמו סיונרה, אטו וסיוויל וחושב שאתה יודע יותר טוב מכולם..לפחות לנו יש דעה משלנו ולא עושים קופי פאסט על כתבות מהמארקה.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אפשר לחשוב מודריץ' סחב את קרואטיה לזכייה עם שער בכל משחק. ההשוואה לרונאלדו הברזילאי פשוט הזויה.
    הסיבה היחידה שמישהו בכלל חושב שלמודריץ' היה מונדיאל טוב זה בגלל שהנבחרת שלו ניצחה קבוצה מפורקת טקטית ומנטלית אבל בגלל שמשחק בה מסי אז היח"צ הוא חסר פרופורציות לחלוטין. קרואטיה במזל הגיעה מעבר לשמינית, אבל איכשהוא יצא לקהל שמודריץ' נתן מונדיאל גדול. ניחא.
    אגב, לא זכור לי שמסי קיבל את כדור הזהב על הישג דומה במונדיאל 14'(עם השפעה פי 10 יותר גדולה).

    אמנם זה כבר נושא אחר לגמרי, אבל הזלזול שמתפשט כלפי הליגות המקומיות הוא נוראי וזה קרוב להוות מכת מוות לכדורגל כמו שאנחנו מכירים אותו.
    ליגה האלופות זה דבר נחמד אבל זה צריך להוות טורניר בונוס ולא להיות הדבר העיקרי. כשאני קורא שרוצים להעביר את משחקי האלופות לסופ"ש זה מחליא אותי.
     
    גלץ ו-Civil אוהבים את זה.
  3. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    ההבדל בין ראקיטיץ' למשל, למודריץ', זה שראקיטיץ' זכה "רק" בליגה ובגביע, ומודריץ' בליגת האלופות. אבל ראקיטיץ' עושה עבודה שקטה, לא נח לרגע, אז אף אחד לא מסתכל עליו. ולראיה, שחקני בארסה כמוהו ובוסקטס בקושי מגרדים, אם בכלל, את הטופ 30 ברשימת כדור הזהב. יפה שעיתונאים בוחרים בתואר הזה, אבל הם קלי דעת ברמות מטורפות. למה שלא תהיה ועדה של עיתונאים קבועים ומוערכים?

    אני לא יודע למה כריסטיאנו רונאלדו נראה רע עד עכשיו בחצי העונה הראשון. זה נשמע מוגזם להגיד "בכוונה", אבל זה די ברור שיש בכדורגל חלוקת מאמצים, ולא מן הנמנע שעם זידאן נעשה הסכם כזה או אחר.
     
  4. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני כן חושב שללילגת האלופות צריך להיות משקל רב, אבל לאיך השחקן שיחק בליגת האלופות ולא לאם הקבוצה שלחה זכתה או לא כי זה באמת מגוכח.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ההשוואה היא לא בין המונדיאל של רונאלדו לזה של מודריץ' אלא לעובדה ששניהם קיבלו את הפרס בעיקר בזכות המונדיאל. מודריץ' היה גדול נגד ארגנטינה ומשמעותי במשחקים נוספים, זו הנבחרת שהגיעה אולי מחצי ההגרלה הנוח ומצד שני בכל משחק נגרר להארכה ופנדלים ובגילו המופלג היה מדהים לראות אותו רץ, מנהל, מארגן. הוא היה טוב גם בשאר המשחקים.
    ראקיטיץ' בהחלט מעט אוברייטד, ידע לעבור הסבה לאחור לפי הפרשנות שלי, 'למען הקבוצה', הוא מגיע לפחות מצבים לבעוט מבעבר. גם הוא הציג מונדיאל נפלא.

    מונדיאל 2014: קודם כל הציפיות ממסי ומודריץ' שונות, או ממסי ורונאלדו לעומת כל שחקן אחר, אני לא מחביא את זה. שנית, בוא, שלב הבתים הדגול של מסי היה נגד ניגריה, בוסניה ואיראן. הוא כבש בנוק-אאוט? התשובה היא לא. מונדיאל טוב מאוד, אל תאדיר אותו יותר מדי. והוא לא שיחק בנבחרת פח כמו השנה. היו לו בין היתר די-מאריה, היגואין(אז החמיץ בגמר, או.קיי), מסצ'ראנו צעיר בארבע שנים ועוד.

    אני מסכים שיש זלזול מסוים בליגות המקומיות. וכריסטיאנו היה טוב בליגת האלופות. מודריץ' לא היה טוב בנוק-אאוט. עוד על כריסטיאנו - זו לא הייתה חלוקת מאמצים כי הוא פתח בהרכב בכל משחקי הליגה לאחר ההשעייה. אם כבר בחצי השני של העונה הוא נח יותר(תיאורטית היה יכול להיאבק על הפיצ'יצ'י אבל זה לא מעניין). אחלה דיון, תמשיכו!
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לא כבש בנוקאאוט, רק בישל שני שערי ניצחון ועוד כמה מצבים שבמציאות מקבילה שווה זכייה במונדיאל.
    אם מודריץ' זוכה בכדור הזהב על מה שעשה, אז זה טיפשי שמסי שלא. אם אתה מוריד את רף הציפיות, אש אתה בעצם מוכיח שרק חיפשו לתת את הפרס למודריץ'.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חבר, אני לא כתבתי שהגיע למודריץ' לזכות בכדור הזהב. כתבתי שזה פרס על 'מפעל חיים', על שחקן שלא הוערך מספיק אולי, על רצון בכוח 'לשבור שגרה' בה הפרס רק של מסי וכריסטיאנו. אם אתה הולך איתי רחוק לשנת 2014 - כריסטיאנו זכה בצ'מפיונס ומסי לא זכה באליפות, וכריסטיאנו גם פתח את 2014/15 בקצב כיבושים מטורף, פסיכי, אתה מוזמן לחפש. המונדיאל של מסי היה טוב וכריסטיאנו היה פח והודח בבתים, אבל זה לא היה שוד. השנה, נקודתית, בסיכום משוכלל - החצי השני של 2017/18(וזה לא כי 'נוח לי' להסתכל, אלא כי מדובר בפרס של 2018), הזכייה בליגת האלופות וגם השתלבות טובה במדי יובה - כריסטיאנו ראוי. כריסטיאנו, מסי וסאלאח, זה היה הדירוג שלי.

    ולחלוטין: בשביל שיכתבו שמסי עשה מונדיאל גדול הוא צריך לכבוש 5 שערים לפחות(אל תיתפס למספר). 'מונדיאל גדול' של מודריץ' - יכריזו על פחות מזה.
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אמרת שהמונדיאל לוקח את כולם בכיס הקטן, אבל זה פשוט לא המצב. אחרת גם מסי היה זוכה על מונדיאל 14'.
    אגב, אולי הוא לא כבש שלושער כל משחק, אבל זה לא אומר שלא היה לו מונדיאל גדול.
    ככה זה כשאתה משחק בנבחרת שהיא פחות טובה משמעותית מהקבוצה שאתה משחק בה, אתה מגיע למספרים פחות טובים על הנייר. בכל נתון אחר(יצירת מצבים, השפעה וכו') זה היה מסי בשיא המוטיבציה. עוד קצת דיוק של היגואין ואנחנו מנהלים שיחה אחרת לחלוטין עכשיו.

    ולגבי הפסקה האחרונה , כמו שכתבתי: זה מוכיח עד כמה חיפשו להפוך את מודריץ' לגיבור. מורידים את הסף למה נקרא "מונדיאל מוצלח" כדי להגיד שזה מה שהיה לו וככה מצדיקים את הבחירה בו.
     
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    אני מזכיר שריאל מדריד סיימה את העונה שעברה בפער 17 נקודות מהמקום הראשון והודחה ברבע גמר הגביע מול פאקינג לגאנס.

    זה שהמועדון איבד את הכבוד העצמי שלו והרים ידיים כבר בדצמבר לא אומר שצריך לעשות לכריסטיאנו הנחות וזה תקף לכל אחד משחקני ריאל מדריד בעונה החולפת. זו הייתה כניעה ללא מאבק ובגלל זה היום אני לא מתרגש מהמצב הנתון שלהם בליגה, מבחינתי זה המשך ישיר לעונה שעברה ומי שרוצה להפיל את התיק על חסרונם של זידאן וכריסטיאנו מוזמן להמשיך לשקר לעצמו.
     
  10. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    אם אי פעם חצי ראשון של עונה נחשב מתישהו, מילא. אבל זו תקופה לזבל של הזיכרון הקולקטיבי. הפרס הכי שערוריתי היה של 2013, מכל בחינה. גם ההתבטאות של בלאטר, גם הארכת ההצבעה, וגם זה שהוא זכה בזכות זה שהוא שם ברשת 3 מצבים שסידרו לו החברים בפלייאוף מונדיאל נגד שבדיה.

    ודרך אגב, אולי אין כאן הטיה של פלורנטינו, אבל ללא ספק שיש לו השפעה על דעת קהל. אם כריסטיאנו לא היה עוזב את ריאל מדריד הוא היה זוכה בפרס השנה, אין ספק בכלל.
     
    Civil ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אחלה טיעון, נזכיר שאתה ברסאי - ואתה לא יכול להוכיח אותו בשום צורה - הקשר של פלורנטינו פרס\ריאל מדריד, אבל ניחא[אגב, ב-2001 הזוכה בפרס היה מייקל אואן, ולא ראול שרשם אולי את העונה הגדולה בקריירה שלך. איך זה משתלב עם התזה שלך? ב-2003 נדבד זכה בפרס בזמן שראול הגיע לחצי גמר הצ'מפיונס, זכה באליפות גם כן ורשם כמה מהמשחקים הגדולים בקריירה שלו כמו נגד מילאן ומנצ'סטר יונייטד וגם הפך למלך שערי נבחרת ספרד בכל הזמנים]. לגבי החלק הראשון - אני מסכים. אבל אם יש קונצנזוס לכך שהפרס הפך למוזר ומשקר - אז זה לא נורא. הנה, כריסטיאנו לא הגיע כצפוי וגם מסי החליט שהוא לא צריך לבזבז את הזמן. אפילו ראמוס שאוהב את התמונות באינסטגרם, הפודיום והיוקרה והמעריצים - נשאר במדריד כדי לטפל בכתף הפצועה שלו. ויש פרס אחר - השחקן הטוב ביותר בליגה הספרדית, פרס שהוא על שם ליאו מסי.

    ולזה שמעלייך - מתייחס בזלזול עצום לעזיבה של מאמן ענק שזכה בצ'מפיונס בכל עונה וגם לשחקן גדול, אבל שיבושם לך. העיקר שאני 'משקר את עצמי'. בארסה עשתה סיבוב מדהים אשתקד ומגיע לה כל הכבוד(גם זה דבר שמשפיע על היריבה, מה לעשות) ומצד שני אני מניח שסיבוב כזה של ריאל מדריד במצב כזה - דבר שקורה אחת להמון זמן. עם מספר נקודות כמו בעונה שעברה - העונה היינו במקום הראשון.
     
  12. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    עצם זה שחזרת לתחילת המילניום קצת מאבד את העוקץ. לא צריך להוכיח שפלורנטינו פרס הוא אחד האנשים החזקים בכדורגל. הוא לא צריך יותר מדי חוץ מקמפיין עיתונאי, ועל זה ברור שיש לו כח, כמו שלראשי ברצלונה יש כח בMD ובספורט. לא מפתיע שפתאום יוצא החוצה הרבה רפש על העבר של רונאלדו. כמה מחמאות למודריץ' מהתקשורת ופתאום הוא הכדורגלן הטוב בעולם. לא צריך להבין בכדורגל, רק ללכת לפי הזרם, וככה הם הבוחרים בתואר הזה.
     
  13. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    רק הערה קטנה - אני חושב שדי ברור שבכל מה שנוגע לבאלון דור לפלורנטינו יש השפעה חזקה. מילא הזכייה של מודריץ' שיש נימוקים לכאן ולכאן, אבל העובדה שהזמינו אותו לדבר על ה"קשר המיוחד בין ריאל מדריד לבאלון דור" למרות שרוב שחקני ריאל שזכו בפרס (קנאברו, פיגו, אואן, זידאן ורונאלדו) עשו זאת על סמך ביצועיהם בקבוצה אחרת היא די מסריחה. זה אולי מראה שהוא יודע מתי לקנות אותם.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/12/15/15448354865071.Xxx

    במארקה כותבים: מרסלו - החבר היחיד של כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד. התמונה המרגשת היא מחגיגות הזכייה בגביע ה-13 בברנבאו. אפשר להיזכר גם בפוסט המרגש של מרסלו כשכריסטיאנו עזב. מרסלו אמר אתמול שבטח שהוא מתגעגע לכריסטיאנו ושהוא הטוב בעולם, בעוד כריסטיאנו לפני ימים אחדים אמר שיובה היא יותר משפחה מריאל מדריד.
    אין עוררין בקבוצה ובקרב השחקנים על חסרונו המקצועי אך שמו נשמע פחות ופחות בחדר ההלבשה, אלא רק בראיונות בתקשורת כשהעיתונאים שואלים עליו. מרסלו הוא אולי היחיד ששומר איתו על קשר ומגיב לו באינסטגרם. כריסטיאנו היה נוהג להתבודד. לאט-לאט פורקה החבורה שלו שכללה את פפה, קונטראו וחאמס. ההצהרות החוזרות שלו לגבי כדור הזהב, יחד עם הטיימינג בו החליט לדבר על עזיבה - מייד לאחר הגמר בקייב נגד ליברפול - עוררו זעם בקרב השחקנים, גם אם רק הקפטן ראמוס ביקר אותו בפומבי. למחרת השחקנים ‘ביקשו שיישאר בפומבי’. השחקן החליט שלא להגיע לטקס באוגוסט ופספס פגישה עם יתר חבריו ולמרות ששלח הודעה למודריץ’ ואיחל לו מזל טוב - רבים התאכזבו ממנו.

    אני לא מופתע. תמיד מעניין לראות את הקליקות של השחקנים, מי חבר לעבודה ומי מעבר לכך. בברצלונה זה די ברור, בריאל מדריד - ראול ומוריינטס היו חברים קרובים ואכלו יחד במסעדות במדריד, וכך גם היירו. אני יודע שראול ורונאלדו לא אהבו זה את זה ולפני המשחק נגד ארסנל ראול ביקר אותו בפומבי על דבריו במסיבת העיתונאים - "אנחנו בפני משחק חשוב מאוד ורונאלדו חושב רק על עצמו. זה לא הזמן לומר את הדברים האלה(‘מעולם לא הרגשתי בבית בברנבאו’). שמענו על חברות קרובה בין ראמוס ומודריץ’ ואני מאמין שבין הספרדים יש קליקה חזקה וכך גם בין בנזמה לואראן.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/12/17/15450629037859.Xxx

    אז כריסטיאנו רונאלדו חוזר לספרד, אבל לוונדה מטרופוליטאנו. 'בדיוק בשביל משחקים כאלה הביאו אותו', כמאמר הקלישאה. 22 גולים במשחקי הדרבי יש לו בריאל כולל שלושה שלושערים, כשרק חטאפה(23) וסביליה(27) סבלנו ממנו יותר. גולת הכותרת: השלושער הגדול בברנבאו בחצי הגמר הראשון ב-2016/17.
    בינתיים סוכו חורחה מנדס התראיין וסיפר - כריסטיאנו אמר כבר בינואר שהוא רוצה לעבור ליובה. "הוא דיבר איתי וחשבתי שזה בלתי-אפשרי אבל אמרתי לו שזה יהיה קשה מאוד אבל אפשרי". הוא מספר שהייתה פגישה עם הנהלת יובה בחודש אפריל כשיובה התארחה בברנבאו בגומלין רבע גמר ליגת האלופות ובהמשך היה משא-ומתן ארוך בטלפון, שהתחזק ונחתם רשמית בסוף יוני-תחילת יולי. הוא מוסיף שבמשולש אניילי-פרס-כריסטיאנו הכל היה נורמלי והנשיא שלנו לא הערים קשיים - יובה שילמה את מה שנדרש.