מחזור 14 - סיבוב שני מתחיל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Jakur, ‏14/12/18.

  1. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    זה לא נגמר העניין הזה.
    כל רגע הדעה פה על שחקן של ב"ש מתחלפת בהתאם לאינטרס.
    עוד מעט יבואו בית"ר והפועל לרחרח אז נשמע כמה ממן הוא גלאקטיקוס ישראלי.
     
  2. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ינואר בפתח, איזה זבל אלונה התחילה לארוז כבר לבית''ר?
    יש שמועות על ממן ובן בסט. ממן בקבוצה הבאה שלו ייתן 2-3 משחקים טובים בהתחלה וייעלם, מכירים את הסחורה. בבאר שבע בנס הוא הצליח לתת קצת יותר מ2-3 משחקים טובים. אופי לא משתנה
     
    קשר ימני אוהב/ת את זה.
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    ממן הוא מהשחקנים הישראלים הטובים ביותר בליגת העל ואוהדי הפועל או בית"ר לא צריכים את דעתם של אוהדי באר שבע כדי לדעת את זה כי גם במועדונים האלה הוא שיחק.
    מצד שאני אני מניח שגם אוהדי הקבוצות האלה יודעים על המנטליות והאופי החלשים שלו כי גם שם הוא הראה את זה אז הם יודעים במי מדובר.
    זה לא באמת משנה מה דעת אוהדי באר שבע עליו, אם יש שתי קבוצות בליגה שמצבן כל כך גרוע שאפילו שחקן לא יציב כמו חנן ממן טוב בכמה רמות מכל מה שיש להן זה הפועל ובית"ר.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    זאת בעיה ארוכת שנים באייסוקר שכותבים מסוימים חושבים שהם כאן על תקן דוברים של המועדון שתפקידם להגן עליו מכל וכל ולא סתם אוהדים מהשורה שיכולים לפרוק את דעתם הכנה מבלי שתהיה לזה השפעה אפילו מזערית במציאות.
     
    קשר ימני אוהב/ת את זה.
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    כלפי מי הדעה מתחלפת?

    מקצועית, חנן ממן זכה שנה שעברה בשחקן העונה ונתו לנו מספרים בתקופה שאף אחד אחר לא העמיד מספרים. מנטלית, ברגע שהציבו לו תחרות השנה הוא התפרק.
    אתמול הוא קודם כל הגיע טוב מבחינה מנטלית. הזכיר את ממן של שנה שעברה. ולא מפתיע שמבחינת יכולת הוא נראה הרבה יותר טוב.

    מישי קורוהוט היה וימשיך להיות יותר טוב מכל מגן ישראלי בליגה למעט אורן ביטון. האם יש לנו את הלוקסוס להחזיק מגן שמאלי זר שהוא בוודאות יהיה שחקן מחליף (בהנחה ואורן חוזר מהפציעה כמו שהיה לפני) זאת כבר שאלה אחרת.

    גם בקיץ האחרון, מקצועית ידענו שבן שהר טוב יותר מכל חלוץ ישראלי אחר בישראל. האם הוא שווה את העלות שלו למערכת בטח בחוזה לעוד שנים ארוכות? האם אפשר להביא חלוץ זר טוב מבן? האם הוא מספיק יציב כדי להיות באנקר בהרכב לכל העונה? אלה כבר שאלות אחרות.

    הדעה לגבי שחקן כדורגל, היא מורכבת מאוד ותלויה בהרבה מאוד פרמטרים, בטח במועדון כמו שלנו. מה השכר שלו? ישראלי או זר ומה מכסת הזרים שלנו? מה המעמד שלו בקבוצה? האם הוא מוכן לקבל מצב שבו הוא לרוב לא פותח בהרכב? מה האלטרנטיבות בשוק בעמדה שלו? עד כמה הוא איכותי?

    קחו דוגמא שאולי תהיה רלוונטית לינואר. בן תורג'מן. היה אצלנו, נלחם בכל משחק ששיחק, אבל מעולם לא היה ברמה שלנו, אבל כשחקן שב-90% מהזמן חימם את הספסל קיבלנו בהבנה את הנוכחות שלו בקבוצה.
    עכשיו נעבור לינואר הנוכחי, אין לאף אחד ספק שמישי טוב בכמה וכמה דרגות מבן, אבל אם אורן ביטון יחזור למעמד שלו משנה שעברה, באנקר בהרכב, יכול להיות שנכון לנו יותר, תקציבית ומבחינת מכסת הזרים לשחרר את מישי ולהחתים את בן למרות הפערים המקצועיים ביניהם.
    בדיוק כמו שנאלצנו בזמנו לוותר על לוסיו בגלל שמיגל נפצע וחשבנו שהוא גמר את העונה ולכן החזרנו את סוארס על חשבונו של לוסיו. נתקלתי בהרבה אנשים הקיץ שזילזלו בהחתמה של לוסיו בחדרה, והביאו כהוכחה את העובדה שאנחנו שיחררנו אותו כבר בינואר בזמנו כאילו זה מעיד על חולשה מקצועית. אבל המציאות מורכבת הרבה יותר, בטח במכסת הזרים הנוכחית.
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    יפה שממגן יותר טוב מכל הישראלים BY FAR הוא היום באופן ודאי כל כך פחות טוב משחקן שנתן עונה אחת טובה ומה זה טובה בעצם? זה אומר שלהבדיל מרוב המגינים הישראלים הוא יודע להגביה ואני אפילו לא סגור על זה שתוך כדי ריצה- אלא מכדור נייח. כמעט בכל הפרמטרים שמגן צריך להיות טוב בהם אורן ביטון הוא סתם עוד מגן ישראלי שאני אפילו לא רואה מטביע חותם(או בכלל מגיע...) בנבחרת לדוגמה גם אם לא היה נפצע.
    גם שמואל שיימן עונה שעברה היה המגן הכי טוב בליגה והיום הוא בדיחה ובמכבי חיפה הוא היה בדיחה ובהפועל ת"א הוא היה חלש ולשמחתו ברח בזמן. זה הכל שליפות של הרגע. כמו שהפועל חיפה היום היא הלהיט של הליגה ולפני כמה שבועות קלינגר ברח משם כי יש לו קבוצה לירידה.
     
  7. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    לא הבנתי, אתה מנסה לעשות יחסי ציבור לשחקנים שלכם? אם הם יעברו לקבוצות אחרות בינואר זה היה בחינם
    להפועל תל אביב אין כסף לרכוש שחקנים, וחוגג מקבל ממבאר שבע שחקנים בחינם, הוא רק צריך לקחת את החוזים שלהם. לגבי שהר, גם אם הוא יסיים את העונה עם 25 שערים בבאר שבע זה לא ישנה את העובדה שהוא חלוץ ליגה בינוני פלוס, ורואים את זה בכל משחק שלכם.
     
  8. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    אני לא מבין לפעמים מה זה הגדרה של בינוני או בינוני מינוס או בינוני פלוס - אנחנו מדברים על הליגה הישראלית.
    בליגה הזאת שהר בין החמישייה הראשונה (ובד"כ בין השלישייה הראשונה) בכל עונה שהוא שיחק פה
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    בקיצור, כנוח לך המדד הוא ביחס לאירופה.
    כשלא אז לא.
     
    קשר ימני אוהב/ת את זה.
  10. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    כי אין פה חלוצים טובים. אני בטוח שכל אוהד שלכם היה רוצה שהחלוץ הבכיר שלכם יהיה ''קצת'' יותר איכותי מבן שהר.
     
  11. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    בן שהר הוא אחד החלוצים הכי חלשים בליגה ורק בנאדם לא אובייקטיבי יגיד אחרת. אתמול רציתי לעקור את העיניים עד שהוא יצא, ולא במקרה נראינו יותר טוב וגם הבקענו 2 שערים מאותו רגע.
    70 דקות הבנאדם לא נוגע בכדור, אין שום נוכחות ברחבה כשהוא על המגרש, זה גניבה ממעביד מה שהוא עושה.
    ברגע שהוא יצא וסבע התחיל לחתוך לכיוון שלו יכולנו להבקיע רביעייה, פתאום הייתה תנועה לתוך הרחבה, פתאום יש איומים על השער, עד שבן שהר יצא שיחקנו עם שחקן פחות.
    באיזשהו מקום גם ברק עושה לדיא עוול כשהוא לא משחק איתו כמו ששיחקו איתו בנתניה בתור חלוץ או חלוץ מדומה, הוא לא תורם כלום באגף ובן שהר תורם עוד פחות ממנו בעמדת החלוץ.
    אי אפשר לצאת מהמחילות כמו עכברים על כל משחק טוב שבן שהר נותן (וגם זה מסתכם בפנדל או דחיקה מחצי מטר) ולהתחבא עונה שלמה מהיכולת המזעזעת שלו, הוא חלש בכל קנה מידה. פעם הייתה לו מהירות ביחס לחלוצים אחרים בליגה, ברגע שהוא איבד את זה לא נשאר לו כלום, סיומת ונגיעה ראשונה הן מהתכונות הכי חלשות שלו וזה אולי הדברים היחידים שחלוץ צריך.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    התגובות כאן מצחיקות אותי.
    אנחנו מדברים על שחקנים (מישי קורוהוט, בן שהר, חנן ממן) שלקחו אליפויות (שהר שלוש רצוף) בשנים האחרונות.
    במה השחקנים הנוכחים של בית"ר י"ם והפועל ת"א שמובילים אותם למאבקים בחלק התחתון של הטבלה עדיפים עליהם?
    מהתגובות כאן אפשר לחשוב ששאר הליגה זה הפריימר לייג. בליגה שלנו שהר וקורוהוט עם כל המגבלות שלהם הם מהבולטים בעמדות שלהם, בטח בהשוואה לשחקנים הישראלים בליגה.
    אצלנו הם מקבלים ביקורת כי הרף אצלנו הוא אחר, גם כי תקציבית אנחנו יכולים להביא שחקנים שקבוצה כמו הפועל תל אביב נניח לא יכולה להביא, וגם בגלל שאנחנו משחקים קבוע באירופה ולכן אנחנו שואפים לשחקנים שגם באירופה יבלטו ולא רק בליגה הבינונית כאן. אבל לשאר הקבוצות בליגה, הם יהיו חיזוק אדיר.
    מלמד שאצלנו בקושי קיבל דקות ובגלל זה זכה לכינוים מעליבים בקיץ ולוסיו ששיחררנו בזמנו בינואר וגם קיבל ביקורת עושים עד עכשיו עונה טובה מאוד במכבי נתניה והפועל חדרה והם חולקים את המקום השלישי בטבלת מלכת השערים עם צ'יבוטה.
    בן בסט וחן עזרא שבקושי מקבלים אצלנו דקות השנה היו מהבולטים בליגה (רק סבע וקיארטנסון כבשו יותר מבן בסט בשנה שעברה) וימשיכו להיות ראש לשועלים במידה ויעזבו אותנו בינואר.
    לחשוב שאם שחקן לא מספיק טוב להפועל באר שבע אז הוא אוטומטית גם לא מספיק טוב להפועל תל אביב או בית"ר י"ם זה ראיה מוזרה מאוד של המציאות...
     
    Noam77 אוהב/ת את זה.
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    תן לי חלוצים (לא רק ישראלים) שהעמידו את המספרים ששהר העמיד אצלנו בשנים האחרונות.
    ואני דווקא חושב שבן שהר הוא חלוץ מוגבל, אבל זה לא שיש חלוצים ישראלים אחרים שטובים ממנו בליגה (היחידי הוא ירדן שועה וגם כאן אנחנו מדברים על כמה חודשים טובים וצריך לראות אותו מעמיד מספרים קבועים לאורך זמן), גם מבחינת החלוצים הזרים בליגה לא רואה היום חלוץ טוב משהר (ניג'ל מבחינתי לא חלוץ קלאסי).
    לליגה שלנו, לשוק הישראלי, שהר הוא חלוץ ליגה טוב שמעמיד מספרים טובים (ושוב, מנתק כאן את השאלה של העלות למערכת, אלא מקצועית נטו)..
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    לכל דבר יש הסבר.
    בשורה התחתונה השחקנים האלה טובים או שלא. אי אפשר כל רגע לזגזג ולנסות להסביר את זה בצורה הגיונית. לא סתם ב"ש נמצאת במצב שלה.
     
  15. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מאות שחקנים בינוניים זכו פה באליפויות. גם לדקל קינן, שי מימון אמיר אדרי ואייל מושמר יש אליפויות ברזומה

    אחלה שהתגובות פה מצחיקות אותך. תנסה לעבוד על אנשים אחרים
     
    קשר ימני אוהב/ת את זה.