ליברפול 2018/19

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    99% מהודעות הנאחס שלי הן בעצם טרולינג ל @k_700 וזה עובד ב100% מהפעמים.
    לגבי הסיכויים לאליפות, אני מעדיף ללכת לאתרי הימורים ולראות כמה הם בצורה אובייקטיבית. אני מסוגל לנתח את המאבק הזה רק בצורה רגשית.

    לגבי הגישה של להנות מהדרך, כתבתי על זה פה הרבה לפני הטוויט שהבאת. אמרתי אז ואני אומר גם היום, אוהד נהנה מהדרך, הוא נהנה מזה שכל שבוע הקבוצה שלו מביאה תוצאה טובה. האליפות זה התוצר של הכל אבל פספוס שלה כמו למשל ב13-14 לא הופך את מה שהרגשתי אחרי שניצחנו את סיטי ונוריץ' ב13 ו20 באפריל 2014 לפחות גדול. הרגשתי אז מעולה, בחצי גמר אלופות הרגשתי מעולה, ברבע מעולה.
    לא יצא מזה תארים אבל אף אחד לא לקח ממני את ההנאה שהייתה לי באותם רגעים.
    תואר זה גדול וזה משפר את הכל כמו שחווינו בגביעים ובאליפות אירופה ב25.5.05 אבל לגמרי חשוב גם להנות מהדרך.

    לגבי זה שאנחנו מפקששים כבר רשמתי לכם את המצב המציאותי. יש לנו 60% כרגע. לסיטי היו 70% לפני שבוע ואז הם הפסידו לפאלאס וללסטר, מי שנחנק ומפקשש פה כרגע זה הם. זה עוד לא בכיס שלנו כדי שנגיד שפיקששנו.
     
    Ajax Amsterdam, oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    קראגר בטלגרף על המיתוס של ליברפול שנחנקה במאבקי האליפות - מאחורי חומת תשלום:

     
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    כמו במשחקי החוץ בליגת האלופות. באמת הגיע הזמן שקלופ יפנים שהקישור הזה פשוט לא שווה גרוש. זה כמעט תמיד נראה רע.

    הבאת את פביניו, הבאת את קייטה, תשלב אותם. פביניו בכל המשחקים האחרונים הראה שהוא כמה רמות מעל כל מה שיש לנו. גם קייטה צריך להתחיל להשתלב יותר.
    אני באמת לא מבין מה הוא חושב שהוא מקבל מהנגרים האלה.
     
  4. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אני לא ממש מסכים איתך בנושא אורן.
    אני חושב שקלופ קיבל בדיוק את מה שהוא חיפש - וזה שליטה מוחלטת אל הקישור הסופר התקפי של סיטי.
    המחצית הראשונה התנהלה בצורה מופתית מבחינתנו - מצב אחד לסיטי, מצב אחד לנו. השער של סיטי היה פאקינג מאסטרפיס של אחד החלוצים הכי גדולים ששיחק בליגה הזו, ההחטאה שלנו הייתה של אחד השחקנים הכי טובים שלנו, אבל גם אחד המחמיצים היותר גדולים.

    אני חושב שהמשחק הזה הראה בצורה דיי מובהקת ששתי הקבוצות האלה הן פחות או יותר באותה רמה. הם עדיין כמה צעדים לפנינו מבחינת איכות הסגל (שיחקו בלי דה ברויינה, מאחרז, חסוס, מנדי, גנדוגאן) - אבל המשחק היום היה מבחינתי הוכחה דיי ברורה שאנחנו קבוצה ברמה זהה לאחת הקבוצות הכי טובות ששיחקו פה בפרמיירליג.

    הפסד מבאס, בעיקר בגלל אחרי שהוא מגיע במשחק ששיחקנו בצורה טובה למדי. היו לנו את המצבים שלנו להבקיע, וגם בסוף עוד יכולנו להשוות.
    יש עוד 17 מחזורים לעונה הזו, עברנו את המשחק הכי קשה בליגה, ואנחנו עדיין מובילים את הטבלה ב-4 נקודות. מבחינתי זה מצב שלא יכולתי לדמיין גם בתסריט הכי טוב לפני פתיחת העונה.
    יש לנו גביע, שם אני מאוד מאוד מקווה שנראה את ואן דייק, רוברטסון וסלאח מקבלים מנוחה - וחייבים לחזור ליכולת הדיי אדירה שלנו בחודש האחרון כבר במשחק מול ברייטון.
    אגב, רוברטסון במאסטרפיס מעמדת המגן השמאלי שאני לא חושב שראיתי תצוגה כזו ממגן שלנו אי פעם. השחקן הכי טוב על המגרש היום.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    אני חושב שזה לא מספיק טוב. הם אולי מתואמים, אבל הם שחקנים עלובים. שום דבר לא יכול לשכנע אותי אחרת. אני חושב שאנחנו סובלים מזה מאוד. עלינו בתקווה להרוס את האמצע, הבעיה היא שהקישור הזה לא מסוגל לתמוך בכלל בהתקפה. אז אתה יכול לבנות\לקוות שהשלישייה הקדמית (שבהכרח תהיה מבודדת ובחיסרון מספרי) תצליח לייצר משהו (כמו המצב של מאנה) אבל לדעתי אנחנו צריכים יותר מזה.
    הם לא יודעים למסור, הם לא יודעים להתקדם עם הכדור, על איום על השער בכלל אין מה לדבר. אין לנו כמעט איך להפעיל את החלק הקדמי כשזה הקישור שלנו.
    מכיוון שהם כל כך חלשים עם הכדור אז זה גם מזמין עלינו יותר לחץ. הם לא מסוגלים להניע כדור. ווינאלדום מסוגל להחזיק כדור טוב, ייאמר לזכותו. הבעיה היא שהוא מחזיק אותו גם אם פנוי לגמרי להתקדם או למסור.

    גם יש איזה קונספציה שהשלישייה הזאת ספציפית פשוט יודעת לסגור משחק טוב יותר. אני לא מקבל את זה. הם רעים כאינדווידואלים. הם לא מהירים, הם לא טובים באוויר, הם לא מצטיינים בחילוצי כדור. לדעתי מילנר ובעיקר הנדרסון גם חסרי אינטליגנציה. הם לחלוטין לא יודעים לקרוא משחק ולשמור שטח כמו שמתבקש.

    מכיוון שלוברן זה חרא שאין יותר מדי ברירה (אוי ואבוי למועדון אם לא מעיף אותו לאלף עזאזל בקיץ) בגלל הפציעה של גומז, בקישור יש לנו ברירות. הבאנו 2 קשרים שעלו באזור ה50 מיליון כל אחד.

    אני מקווה שכולם יקבלו מנוחה בגביע. אבל כמו שאני מכיר את קלופ הוא יעלה עם הרכב חזק.
     
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    אני בדרך כלל לא ממקטרגי הקישור הזה אבל במקרה הזה אני באמת לא אוהב את זה. אתה לא יכול לשחק נגד קבוצה שבאה ללחוץ אותך בכזאת אינטנסיביות עם הקישור הזה, אין להם מה למכור תחת לחץ. ווינאלדום יודע לשמור על הכדור נהדר אבל לא לעשות איתו משהו. הנדרסון ומילנר - תפעיל עליהם לחץ והם לא עושים טעות אבל הם תמיד ילכו על הכדור הארוך קדימה או הפס אחורה.

    אי אפשר בלי שיש לך קשר שם שיודע לעקוף לחץ בדרך כלשהיא. בין אם זה מישהו כמו אוקס או קייטה (או אפילו, אלוהים ישמור, ללאנה - לא שזה אומר שאני רוצה אותו בהרכב. באף משחק) שיש להם דריבל על שטח קטן ויודעים להסתובב עם הכדור ולהשאיר את השחקן מאחור או קשר שפשוט יותר חכם בתנועה שלו בלי כדור כמו פאביניו. מה ראינו היום עם השלישייה הזאת? משחק לחץ ענק של סיטי במרכז המגרש מבטל את השלושה האלה ובעצם הם לא מילאו את התפקיד הכי בסיסי של קישור שזה... לקשר בין הגנה להתקפה. במיוחד מחצית ראשונה אני לא חושב שהצלחנו פעם אחת להגיע בצורה מסודרת מהגנה לאזור הרחבה, גם את המצב של מאנה יצר סלאח שירד אחורה בעצמו לקבל את הכדור. איך שניסינו לצאת קדימה היום היה עובד אם פרננדיניו עדיין לא היה שם, איתו זו אופרה אחרת.

    אוקס היה עצום בנצחונות שלנו על סיטי בעונה שעברה, כ"כ קריטי, הוא ידע לנצל בדיוק את השטחים שסיטי פגיעה בהם אם הלחץ שלה מקדימה נכשל. הקישור הזה לעומת זאת כבר הוכיח במשחק באנפילד שהוא לא מסוגל לייצר משהו ולהיות אפקטיבי נגד סיטי, למה ללכת איתו שוב? אני מניח שהוא כן הוכיח שהוא יכול להגן נגדה, לטעמי גם היום, אבל היינו חייבים להיות יותר חיוביים בגישה שלנו. 8 שערי חובה או מצדי שהיה גם 2, אתה לא יכול לבנות על לשמור את סיטי על 0 מצבים באתיחאד, אף קבוצה בעולם לא מסוגלת לזה, גם מאסטרקלאס טקטי של יובנטוס ואתלטיקו מדריד לא יעשו את זה ואנחנו קבוצת הגנה לא פחות טובה מאלה העונה. חייב לחשוב על איך לכבוש.

    ובכלל הגישה עם פאביניו לא מובנת לי, היו לו איזה 2 איבודי כדור נגד ארסנל בדקות הראשונות אז שוב לא סומכים עליו? הוא חייב להיות בהרכב שבוע אחרי שבוע עד שיוכח שלא מגיע לו, הוא מביא דברים אחרים מהשלישייה הזאת והוא לא טועה יותר מהם בתקופה האחרונה. שווה לנסות אותו גם לצד הנדרסון אם לא רוצים לוותר עליו, הוא נראה טוב יותר עד כה לצד פאביניו מאשר לצד כל אחד אחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/1/19
    Liverpool-Forever, Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אורן סבבה מכיר את הנקודה שלך אבל יש לי שאלה, אתה ראית את הקישור של סיטי במפגן יצירתיות, דומיננטיות וטכניקה ? הקישור שלהם עם כל הברנרדו סילבה והדויד סילבה לא היה פקטור בכלל במשחק הזה. המשחק הזה עוד מהפרי-גיים וההכנות למשחק היה מכוון למתפרצות. שני הגולים שלהם הגיעו ממתפרצות, כל המצבים שלהם הגיעו ממתפרצות, דווקא אנחנו היינו אלה ששיחקו משחק יחסית מסודר עם הנעת כדור ואפילו הגול היה מהלך כדורגל יפהפה במשחק עומד.

    אני איתך בכל מה שכתבת על המשחק הזה אבל בכל מה שנוגע לחוליית הקישור אנחנו ראינו אחרת את המשחק הזה.

    הכי קל זה לבוא בדיעבד ולהגיד איפה קייטה ואיפה פאביניו, ראיתי את שניהם משחקים העונה ועל הראשון היה קונצנזוס שלא צריך לשחק. אז יפה שהוא יודע לשחק על שטח קטן אבל ממש לא שם מבחינת האינטנסיביות והפיזיות שהמשחק הזה דורש והיו אוכלים אותו בלי מלח כמו כמעט בכל ההופעות שלו העונה.
    פאביניו שנתן הופעות מעולות השנה ואני באמת אוהב את השחקן הזה, עדיין לא מנייה בטוחה למשחק כזה וכבר ראיתי אותו לא פעם ולא פעמיים מאבד את הפוקוס במשחקים כאלה (לוברן זה האינדיקציה כמה זה קריטי).

    הכל נחמד בדיעבד אבל לא בגלל פאביניו הפסדנו, או לא הוצאנו תיקו/ניצחון. המשחק הזה הוכרע על רבעי מצבים שנכבשו על ידי שחקני על.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/1/19
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    היה יכול להגמר תיקו בקלות גם עם הקישור הזה, אף אחד לא חולק על זה. ואני חושב שהם עשו עבודה סבירה כמו בדרך כלל מבחינת עמידה טקטית ומשחק הגנה. זה עניין של למקסם את הסיכויים שלך, כמה כבר פאביניו הוא איזה נטל לעומת אחד מהשלושה האלה?

    בכלל התלונות של אורן לא מתמקדות בבעיה הנכונה. הם לא אשמים בשערים שספגנו, הם גם לא אשמים בשערים שספגנו בנאפולי ופריז, זה בכלל לא האישיו. כן יש להם אחריות לכך שלא יצרנו כמעט כלום במשחקים האלה אלא בעיקר הנענו כדור אחורה ולצדדים. קבוצות עושות את ההתאמות הנדרשות כדי לנצח נגד הקישור הזה, אני קראתי מקודם שהיה לנו יותר פוזשן מסיטי היום ובעצם זו הפעם הראשונה שזה קרה אצל פפ בפרמיירליג, זה אומר הרבה. תן להם את הכדור ותלחץ אותם, 90 דקות הם יתמסרו ביניהם, אחורה, הצידה, לבלמים, חזרה לאליסון, מדי פעם ישלחו כדור ארוך - רק תדאג שאתה זוכה בכדור השני ואפשר להיות רגוע.
     
    oranfu, Liverpool-Forever ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  9. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    לא הבנתי מהתגובה שלך אם זה רע או טוב אבל יש דבר אחד שאני יודע נהדר וזה שאף קבוצה לא תנצח את סיטי עם כדורגל יפה או תצוגת דומיננטית של קישור. רק ברצלונה בעצם.
    זה אבוד מראש כל ניסיון לשחק אחרת. אני זוכר את המשחק של ליון מולם, יש להם אחלה של קישור ושחקנים יצירתיים אבל כל המצבים שלהם הגיעו עם הלחץ והמלחמה של הקישור והמתפרצות הסילוניות של קורנט ודפאיי. אין אין דרך אחרת, וגם לא קייטה, שאקירי ופאביניו ביחד היו עושים את ההבדל כי כל אחד מהם נותן אולי קצת יצירתיות אבל מאבד עוד מהשליטה במשחק.

    גם אין מה להתכחש ליכולות שלנו בקישור, לא על זה נמצאת החוזקה של הקבוצה שלנו וגם מול האדרספילד וברנלי התרומה של הקישור שלנו למשחק ההתקפה הוא אפסי, אז מול הלחץ הבלתי פוסק ומתואם של סיטי זה באמת קרב אבוד מראש בעיניי וזה לא ישתנה דווקא מולם. אנחנו חזקים במלחמה על הכדורים השניים (שאגב סיטי עלתה עלינו בפן הזה היום, או לפחות השתוותה לנו.) ובכושר גופני מעולה. הזוהר שלנו הלך עם קוטיניו ומה שנשאר זה הקסם של השלישייה ועוד עבודה קשה ועוד משמעת. אי אפשר להתכחש לזה בקיצור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/1/19
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    אממ... אתה זוכר את העונה שעברה?

    פאביניו היום זה נו-בריינר, לא רק בדיעבד. אני הופתעתי שקלופ הלך עם מילנר למרות שבבירור הוא לא היה כשיר ל-90 דקות וגם היה בחוץ כמה משחקים ולא בקצב, אבל חלאס עם התפיסה הזאת שפאביניו זה סיכון יותר גדול מאחד מהשלושה האלה. מדובר בשמרנות נטו. הוא עושה עבודה הגנתית יותר דומיננטית משלושתם (אולי אולי למעט הנדרסון שאגב הגנתית היה מצוין היום), הוא מוסיף שליטה בכדורי גובה (קריטי כשיש לך את לוברן שמפסיד לאגוארו לפחות 50% מהמאבקים בגובה), והוא בעיקר מוריד את הלחץ מההגנה ע"י הנעת כדור חכמה ורגועה מאוד.
    זה כמובן בלי לציין את התרומה ההתקפית הבאמת טובה מאוד שלו. ממש לא ברור לי למה קלופ שוב עשה את זה. מקווה שזאת פעם אחרונה.

    אני מבין לעומת זאת לא לפתוח עם שאקירי, אבל באמת היה נחוץ להוציא את מאנה ולא וויינאלדום כשהוא נכנס? אתה חייב גול, מתי ההולנדי הזה עשה משהו שמתקרב ללבשל או להבקיע שער במדי ליברפול?

    מרגיש פספוס גדול. קשה להאשים את המאמן שהוביל אותנו למצב בו אנחנו עומדים שווים מול שווים באתיחאד, ועוד לוחצים אותם בדקות האחרונות - אבל אני מרגיש שקלופ פספס את זה היום.

    על לוברן אין מה לדבר, אם השחקן הזה נשאר פה אחרי ינואר זאת בדיחה, ואם הוא נשאר אחרי הקיץ זה מחדל של ממש. המחדלים האלה עולים בתארים, אם זה קאריוס בגמר ליגת האלופות או לוברן שכבר 2 משחקים רצוף אשכרה היה שווה 3 שערים ליריבה במינימום. רוצים אליפות? תביאו בלם בינואר ותמכרו אותו. ההופעה שלו היום זה מהתחתית של ההופעות שאני זוכר של שחקן בהרכב שלנו, סטייל מורנו בגמר הליגה האירופית. נראה לי שהוא גמור אצל האוהדים גם. בתכלס אולי היה עדיף אם סטרלינג הנחש היה מבקיע אחרי הבישול שלו, כי זה היה מחסל אותו סופית..

    נק' לחיוב -
    עמידה טקטית מסודרת מאוד שלנו (למעט האחד והיחיד), עבדנו יפה מאוד. אנדי וטרנט וורלד קלאס, ואן דייק עילוי, סלאח היה חד במעט מאוד פעמים שקיבל את הכדור. זהו בגדול.

    עדיין תלויים בעצמנו, עדיין 2 משחקים מסיטי. צריך רק לוודא שנתאושש מנטאלית מול ברייטון, כי עוד תוצאה רעה יכולה להתחיל פה כדור שלג בעייתי מאוד.
    חבל רק שכל שבוע מלחמה עכשיו, עונה פאקינג מלחיצה כמו שהרבה זמן לא הייתה לנו.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    בוקר אחרי יותר קל לכתוב הודעה שקולה.
    בעניין ההרכב עליו אתם מדברים, אני חושב שקייטה לא עשה מספיק כדי להיות ב11. הוא בטח לא בחירה ברורה מאליה. מאז חזר מהפציעה ה2 אני לא ראיתי ממנו מספיק כדי להגיד שהוא חייב לפתוח. המצב שונה עבור פאביניו ושאקירי, שניהם נתנו כבר אחלה תפוקה ולדעתי פאביניו היה צריך לפתוח אתמול. כשנכנס כמחליף השגנו יותר שליטה על המשחק, הוא היה מאוד דומיננטי.

    לגבי המשחק, אני חושב שאנשים ציפו שסיטי תחנוק ותדרוס אותנו וזה לא קרה. סיטי אולי בפעם הראשונה תבין שיש פה קבוצה ברמה מאוד דומה לשלה ולא מישהי שבמקרה מעליה ולכן השינוי במומנטום לא יהיה דרמטי כפי שהם קיוו לפני המשחק. לא חושב שתהיה פגיעה משמעותית בביטחון שלנו בעקבות המשחק, וזה משהו שחששתי שיקרה לפני שהתחיל. לא סתם נתתי כדוגמא את 2003 שם הובלנו את הטבלה ב4 נקודות ואז קיבלנו 4 0 מצלסי שזרק אותנו לחודשים ללא ניצחון. אני מאמין שההמשכיות היא קריטית במאבקים על תארים.
    המשחק הוכרע על נקודות קטנות. לא מזל כמו שרשמו פה הרבה אנשים אלא אגוורו שכובש מזווית קשה וסאנה שמוציא בעיטה חזקה ומדוייקת לעומת מאנה שהיה טיפה פחות מדוייק במצב קל יותר משל מאנה ובעיטה חלשה יותר שהוציא סלאח במצב יותר קל מזה של אגוורו. על זה זה מוכרע והניצחון מגיע לסיטי על הקשקש.
    ההפסד קשה לעיכול בגלל שהיה צמוד, לאוהדים היה קל יותר לעכל אותו אם היינו נדרסים אבל זאת העדות לכמה התקדמנו ואיך אנחנו בכלל לא רחוקים מהרמה של סיטי אם בכלל. עכשיו יהיה חשוב מאוד לתפוס שוב את המומנטום ולנצח בברייטון, כי סיטי אחרי ניצחון כזה בטח תתקדם לרצף נוסף של נצחונות.

    לוברן בינוני, לא מספיק טוב למשחקים כאלה שטעות מינורית יוצרת לך בור עצום. גומז היה עושה עבודה טובה יותר אבל בשביל אליפות צריך סגל חזק ולסיטי חסרו שחקנים שיכלו להפוך את המשחק הזה ליותר חד צדדי מכפי שהיה. בואו נקווה שלא נאלץ להראות מה הסגל שלנו שווה גם בחלק הקדמי...
     
    Mellow29, oranfu ו-cheddar אוהבים את זה.
  12. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    זה קצת מתעתע, פאביניו נכנס והשליטה הייתה אצלנו במשחק כי בעיקר סיטי ירדו למטה. כשהוא נכנס עברנו ל 4-2-3-1 וזה מערך עם שני קשרים שקשה יותר לשלוט איתו בכדור. אז כן פאביניו מהבחינה הזו מעולה והוא גם היה ראוי לפתוח אתמול, אבל אני לא חושב שעל זה נקבע גורל המשחק. הוא אמנם שחקן עם קצת יצירתיות יחסית לסגל הקשרים שלנו אבל היי, זה לא יונייטד פה והוא כנראה לא היה מקבל את השטחים שקיבל מולם.
    אני לא חושב שהמשחק הזה נפל על פאביניו, מצטער. אני כן הייתי כועס אם הוא היה נכנס מאוחר יותר אבל אפילו את זה אני לא יכול לומר כי הוא נכנס בול בזמן.
     
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    ביום שאחרי האכזבה קצת נרגעה. פער 4, בוא נדמיין שהמשחק הזה מעולם לא קרה וסיטי טיילה נגד פאלאס כצפוי.

    נצטרך להמשיך באותה פורמה כמו החצי הראשון של העונה כדי לקחת את זה, בלי ספק. הדאגה היא שבלוח המשחקים של סיטי אין להם באמת איפה להחליק על הנייר.
    אי אפשר לצפות מאף קבוצה אחרת בטופ 6 לתת לה משחק כזה צמוד באתיחאד, נשאר לה ארסנל, צ'לסי וטוטנהאם בבית, כולם יתבטלו שם ויפסידו בצורה משכנעת, ויש לה אולד טראפורד במרץ שזה גם המשחק חוץ נגד טופ 6 היחיד שנשאר לנו, כ"כ צפוי שהם יתבטלו שם ונגדינו יקחו נקודות, זה גם מה שהקהל שלהם ירצה.
     
    Scouser Tommy ו-Coutinho10 אוהבים את זה.
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אתה מגזים. גם אתם וגם סיטי תאבדו עוד נק׳.

    הנייר לא מעניין. רק לפני דקה סיטי הפסידה 3 פעמים בחודש אחד.
     
  15. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,420
    לייקים שהתקבלו:
    3,851
    החודש האחרון צריך לאותת לכל הליגה שסיטי פגיעה ואפשר להוציא ממנה נקודות. הבעיה התחילה מחוסר האמונה של לא מעט קבוצות וזה גמר את המשחקים לפני שהם התחילו. גם אנחנו נאבד עוד נקודות וכמו תמיד עם ליברפול, זה יהיה מורט עצבים עד הרגע האחרון.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.