המחזור ה-21 בפרמיירליג: תשאירי לי מקום לחבק אותך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏31/12/18.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,207
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    בכל מקרה אני לא חושב שהשער הוא באשמתו. לגבי השער השני נכון שהוא שבר את מלכודת הנבדל אבל גם לארנולד היה חלק בשער, ובכלל סיטי הלכה הרבה על הצד שלו כי הבינה שזאת נקודת התורפה שלכם. משום מה לו תמיד עושים הנחות "כי הוא ילד"(אבל כשמדברים על התרומה ההתקפית שלו פתאום שוכחים את זה)
     
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    לא אוהב את המספרים האלה, זה שטחי מדי. כמה מהם היו שערים שאשכרה שינו תוצאה ולא סתם צימקו במשחק גמור? כמה היו פנדלים?

    אני ראיתי את קיין שוב ושוב נעלם במשחקים הגדולים.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ואני ראיתי את קיין גם נותן משחקים גדולים במשחקים גדולים. גם שהוא בכלל לא מבקיע.

    ראיתי אותו נותן גם משחקים חלשים במשחקים לא גדולים. וואי, אז מזה אומר? ווינר? לוזר? אוברייטד? אנדרייטד? צ'וקר? גולר? עכשיו אני כבר מבולבל.
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,995
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    גומז בחיים לא נותן ספייס כזה לאגוורו. גומז נותן עונה מדהימה, לא פחות טוב מואן דייק. הפער בינו לבין לוברן גדול ובמשחקים כאלה זה עלול להיות מכריע.
    כמובן שזה חלק מהמשחק. אם לסיטי היה את מנדי ודה ברוינה בכושר אולי הם היו מנצחים 3 1. לא יודע. משחק של סגלים ובעיה שלנו שיש פער כזה בין בלם מספר 2 למספרי 3/4.
     
    Coutinho10, oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    רגע, מה? אנחנו עושים לשחקן בן 20 הנחות כי יש לו רק שנה וחצי של כדורגל בוגרים וכי במכלול הוא תורם לקבוצה המון, בעוד שאנחנו שוחטים בלם בן 28 שדופק לנו משחקים בעקביות כבר 4 שנים ועוד מגדיל לעשות ומאונן על עצמו בכל כלי תקשורת אפשרי?

    איזה הזויים אנחנו יא אללה.
     
    Coutinho10, oranfu ו-Cup of Tea אוהבים את זה.
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,995
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    ולגבי אגוורו, כמובן מעטים החלוצים שינצלו כיסוי כזה ויעיפו פצצה מזווית קשה. הוא ענק. מצד שני גם הוא לא מושלם ומול פאלאס ולסטר היו לו החמצות רעות והוא נראה חלוד. המשחקים האלה עלו לסיטי ביוקר, הם עלולים להיות מכריעים בסופו של דבר וזה שהם ניצחו אותנו לא מוחק את ה6 שהם זרקו לפני כן.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לא חושב שזה יוכרע על שני המשחקים האלה. אליפות פרמייר ליג במירוץ צמוד מוכרעת על משחקים במאני טיים.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    קל לי (מאוד) להגיד את זה מהצד, אבל אני חושב שאוהדי ליברפול עדיין קצת harsh עם לוברן.

    1) מה שאגוארו עשה אתמול הוא כבר עשה 100 לפני מול בלמים טובים יותר, וסביר להניח שהוא גם ימשיך לעשות זאת לטובים אחרים.

    2) היו 2-3 טעויות קריטיות אתמול, אבל סיטי ניצלה את המצבים שלה ב-100% כי היא עד כדי-כך טובה. זה לא המצב מול רוב הקבוצות באנגליה.

    3) אין בלם 2 כמו גומז באנגליה וזו הסיבה שלוברן במקומו זה downside עצום. כל בלם 3-4 יהיה במרחק גדול ממנו כי הוא משחק כמו בלם 1 עם חתיכת סימן קריאה. ככה שהסיפור האמיתי - לפחות בעיניי - ובטח שבמשחקים כמו אתמול, זה כמה גומז טוב העונה ולאו דווקא (רק) כמה לוברן חציל.

    נכון, זה בדיוק מסוג המשחקים שאתה צריך את כל התותחים הכבדים, אבל כמו שגיל אמר - זה משחק של סגל ולא של הרכב (הנה, סיטי הפסידו 3 פעמים ללא פרננדיניו כי אין לה אלטרנטיבה במקומו, אבל במשך חצי עונה לאף אחד לא באמת אכפת מקד"ב כי יש לך את ברנרדו סילבה); ועדיין, ליברפול במצב שהוא לא פחות ממדהים אם היא הגיעה למצב שיש לה עוד הרבה לאן לגדול ולהתפתח במובן הזה והיא עדיין 4 נק' מעל סיטי (שאם להיות כנים לא היה צריך הרבה כדי שיישארו 7 ויעלו ל-10 עם קצת יותר מזל) - תרחיש שכל אוהד ליברפול היה קונה בלי לחשוב פעמיים בקיץ האחרון.
     
    oranfu, Liverpool-Forever ו-yonmu אוהבים את זה.
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    הדיבור על גומז היה רלוונטי אם לא היינו סובלים מלוברן גם הרבה לפניו. החרא הקטן הזה כבר 4 שנים (אולי בעצם 5? הזמן עובר לאט כשסובלים) מחרבן במכנסיים במעמדים גדולים, שובר קווי הגנה, ופשוט עושה עבודה רעה מאוד באחוז לא קטן מהמשחקים. נכון, ביום נתון הוא גם יכול להיות גדול. אבל ככל שהלחץ עולה כך הוא מגדיל לעשות שטויות ולאבד את הראש.

    מספיק. עכשיו כשיש קו הגנה מאומן, שעובד כיחידה אחת טוב מאוד, אני באמת באמת באמת מעדיף אפילו את קלאבאן לצד ואן דייק. רק בלם עם קצת שכל וחוש מיקום, זה כל מה שצריך עם איך שהחלק האחורי שלנו נראה העונה.
    יספרו לי לוברן בלם רביעי... אז אני רק אגיד שגם אם גומז היה כשיר הוא כנראה היה פותח בכל מקרה.

    אין דרך לסובב את זה. לוברן זה קאריוס, כלומר שחקן שיעלה לנו בתארים אם ימשיך לקבל קרדיט. חד וחלק.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    לא חושב שלוברן היה פותח אם גומז היה כשיר. צריך להיות עיוור\מטומטם רציני לחשוב שיש בכלל איזה מקום להשוואה בין שניהם. גומז מדהים העונה, אין מספיק סופרלטיבים בחיי.

    עזבו את הגול הראשון (שאני מסכים שהרבה בלמים יאכלו, אבל איכשהו תמיד לוברן אצלנו אוכל אותם). זה הגול הראשון, זה שבירת הנבדל בשני, זה איבוד כדור עוד פעמיים (פעם אחת ברחבה) שהובילו לשתי ההזדמנויות האחרות שלהם. זה שהוא כל כך התקשה לקחת כדורי גובה באמצע המגרש משחקן שנמוך ממנו ב3 ראשים (אני מזכיר, אגב, שבעונה שעברה גונדוגאן לקח לו כדור גובה באחד הגולים שלהם באנפילד).

    בלם בינוני ביום טוב שתמיד היריבות יכולות לבנות עליו שיאבד את העשתונות.
     
  11. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא ברור לי למה מאמן כל כך מקצועי ושקדן כמו קלופ לא שחרר אותו בקיץ, הוא פשוט לא מתאים.
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,995
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    קלופ מאמין בשחקנים שיש לו.
    שוער כמו קאריוס העביר אצלנו שנתיים ושיחק המון משחקים, צריך דוגמאות מעבר לזה?
    הוא לא ממהר למכור שחקנים.
    אני חושב שהוא מעריך את לוברן והוא בסדר גמור עם לוברן כבלם מספר 2-3 בסגל. זה לא הולך להשתנות בקרוב. אני חושב גם שלוברן יכול להיות בסדר נגד יריבות פחות חזקות. סך הכל מאז שגומז נפצע ניצחנו את כל המשחקים ולוברן פתח בכולם. אם אתמול אצלנו עובר כמה מילימטרים ואצלם הולך לקורה ומשם לא מתגלגל פנימה אנחנו שופכים פה מלל על דברים אחרים מאשר לוברן.
    לא שאני בא להגן על לוברן, אבל אני מנסה לשים את הדברים בפרופורציה. בדרך כלל אנחנו עומדים יפה בהגנה גם עם בלם כמו לוברן. כשנגדך שחקנים מעולים שינצלו כל חצי טעות שלך, אז זה מסוכן להרכיב בלם בינוני.
     
  13. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני חושב שהדברים שאמרת גיל נכונים לחצי שנה האחרונה של שנה שעברה. אני זוכר שהגנתי עליו באותה תקופה כי הוא באמת לא היה כזה נורא אבל בחצי השנה האחרונה הוא מזעזע, מחריד ובעיקר שחצן אידיוט.
    הוא חזר לסורו לגמרי העונה וזה ממש לא התחיל אתמול. מול ארסנל הוא הרג אותנו עם היציאות האגרסיביות קדימה, אבל כשהוא לא מצליח הוא גם לא מפסיק, הוא מסוגל לרוץ עם שחקן גם 10 שניות כשזה איזה מגן ימני שהוא לא אמור לשמור בכלל ולא באזור שהוא אמור להיתקע בו בכלל כי האגו שלו מכריח אותו להראות ליריב מי הבוס. ואז בדיוק בגלל השטויות האלה הוא מקבל את הכרטיסים הצהובים המיותרים ומייצר בלאגן ופאניקה בהגנה. תראה את המשחק מול סיטי שוב, הוא עשה שם את אותו דבר, ובמשחק מול וולבס הוא גם עשה את הדברים האלה וגם שם בנס זה לא נגמר בגול. הוא מתנהג כמו דביל על המגרש ומחוץ למגרש אז מילא היה סותם את הפה והיה צנוע, הייתי עוד איכשהו אוכל אותו.

    אתמול היו 10 שחקנים על המגרש ששיחקו ברמת משמעת ותיאום הכי גבוהה שיש, ושחקן אחד שמפר את הסדר. אני מאוד מתחבר להגנות טובות ומשתדל ללמוד מכאלה ואם יש תכונה אחת שמבחינתי יכולה לחפות על כל נחיתות פיזית או טכנית זה מיקום טוב. ככל שתתמקם נכון אתה תגדיל את הסיכוי שלך לעצור את השחקן שאתה שומר, להפוך את ההתקפה לפחות מסוכנת. המיקום שלו העונה זה מיקום של שחקן שאנן ועם אובר ביטחון. הוא לוקח סיכונים מיותרים, הוא מנסה דברים שהוא לא באמת יודע, הוא משחק בלי טיפת אחריות. קשה לי עם זה אני מצטער.
    הגול של אגוארו זה גול שהוא חוטף גם ביום טוב שלו אבל הוא הוציא אותי מהכלים עוד הרבה לפני, אני פשוט הרגשתי שהגול הזה הולך להגיע כי לוברן מבקש את זה ואני בטוח שיש עוד כמה חבר'ה כאן שהיו שותפים לאותה הרגשה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/1/19
    oranfu אוהב/ת את זה.