יובנטוס 2018/19 :: All In

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Bianconeri, ‏3/8/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    לראמזי יכולת הסתננות מקו שני (לפחות בשיאו) שאני לא רואה מאף אחד מהקשרים שלכם, אבל אני לא יודע עד כמה זה רלוונטי עם החלק ההתקפי העשיר שיש לכם.

    חוץ מזה אני לא מתמצא בצרכים המקצועיים של יובנטוס אבל לא רואה אותו כשובר שוויון בלג"א או אפילו בליגה, אלא יותר כעוד שחקן שיכול להשתלב לצד הכוכבים שלכם. שמח שלפחות הוא ממשיך באיטליה ולא באנגליה.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    דווקא חדירה ומטוידי מצטיינים בהסתננות מקו שני, הבעיה שזה הדבר היחיד שהם מצטיינים בו בחלק ההתקפי. ראמזי אמור לתרום יותר בצד הזה של המגרש, השאלה איזה ראמזי נקבל.
     
  3. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אנחנו צריכים שחקן כמו ראמזי כדי שדיבאלה יהיה פנוי יותר לאזורים המסוכנים ליד השער וגם כדי שיבקיע שערים מה שלא זורם כל כך טוב אצלנו השנה עם שישה שערים בלבד שהגיעו מקו שני מתוך 38 שכבשנו עד כה בליגה.

    מה שכן, זה לא השדרוג שציפיתי לו לקישור אבל צריך לזכור ששברנו קופה על כריסטיאנו ויש לנו צורך לחזק עוד כל מיני אזורים במגרש

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    אבל ראמזי ממש לא בא בחינם, כמו שכבר הסבירו פה מעולה למעלה, ואני לא חושב שהוא טוב יותר מהקיים. חוסר עקביות היא הדבר המדאיג ביותר אצל שחקנים, וככל שהגיל עולה זה נהייה יותר משמעותי. הוא אמור להיות בשיאו כרגע, לא מרגיש לי וואו בכלל, בטח לא עבור הסכומים המתוארים.
    ממי הוא יקח דקות בדיוק בקישור שלנו? או שאנחנו במצב עד כדי כך טוב שאנחנו יכולים לשלם חוזה של 8.5 מ אירו לעונה לשחקן משלים?

    לא יודע. לא אוהב את זה.
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    אני חושב שהיתרון שלו הוא בהחלט בצד ההתקפי.
    כרגע, עם כל הכבוד למטווידי וחדירה, הם לא 'נותנים מספרים' מהקישור. ראמזי עשה את זה בעבר ואם יתאקלם יוכל לעשות את זה כאן.
    אני עדיין חושב שמדובר בהימור לא מאוד משתלם מבחינת עלות מול סיכוי להצלחה (באמת 8.5מ' לעונה?), אבל תאורתית יש לו מה לתרום.

    בהנחה שבעקבות רונאלדו (ואולי גם סאגת היגוואין שעדיין פתוחה) יובה קצת מוגבלת מבחינת רכש מיידי, אז בעולם שבו בארלה זה 50מ' וסאביץ' זה 80מ' - יכול להיות שראמזי זו האופציה הכי טובה באמת.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  6. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אין דבר כזה היום שחקן שמגיע בחינם, הסכומים מאוד גבוהים ככה שאני מציע: בואו נפסיק להשתמש בביטוי הזה ונעבור לומר - העברה חופשית.

    עכשיו, אני לא יודע מה אלגרי מייעד לראמזי ומה תפקידו יהיה על המגרש אבל אני כן יודע שראמזי מבחינה התקפית, יציאה קדימה ויכולת לתרום שערים ובישולים מקו שני הוא טוב יותר מכל שחקן קישור שיש לנו. אתה בוודאי שם לב שדיבאלה משחק השנה יותר מאחור ולמה זה? כי בלייס ובנטה לא מספיק טובים בהבקעת שערים והצטרפות לרחבה מקו שני ואז אנחנו סוג של מפסידים שחקן התקפה נהדר ברחבה. אולי ראמזי יצליח לשחרר את "הפקק" הזה.

    אגב, לפי הדיווחים המוקדמים זה 6.5 מיליון שכר ועוד 2 מיליון בבונוסים - האם זה שווה? לא יודע אבל אם יובה החליטה שווה לתת לזה צ'אנס.

    לגבי מה שאמרו פה על פריסת תשלומים לאורך כל החוזה - זה לא בהכרח נכון וזה תלוי נטו בעסקה שהגעת אליה עם המועדון המוכר, כך למשל על כריסטיאנו יובנטוס משלמת ב-2 תשלומים של 50 מיליון אירו כל אחד והוא חתם לארבע שנים, על היגוואין שילמה במכה אחת את סעיף השחרור והוא חתם לארבע שנים.

    העניין הזה של כסף טוטאל (שכר פלוס העברה) לחלק לאורך החוזה נוגע לשווי השחקן לפי הפייר פליי ולא לתשלומים שהקבוצה המקבלת משלמת לקבוצה המשחררת.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/1/19
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    ב-AS הזכירו, לכבוד הצטרפותו של ראמזי, את רשימת השחקנים אותם הצליחה יובנטוס להביא בשנים האחרונות בהעברה חופשית. יובה ניצלה נהדר כמובן את המצב בין פוגבה ליונייטד, כשהקשר בזמנו לא האריך חוזה. פאביו קנבארו ולוקה טוני לעומת זאת הגיעו כשהם מעבר לשיאם. סמי קדירה זכה לעדנה מחודשת, דניאל אלבס רשם עונה טובה מאוד וכמובן שהשם העיקרי ברשימה הוא פירלו, שרבים הרימו גבו לצירופו.

    ****

    לגבי מה שאמרו כאן, אני זוכר את מצלדר מגיע לריאל לפני למעלה מעשור 'בחינם', אבל כל שחקן שהכרטיס אצלו - מקבל חוזה שמן, זה א'-ב' בכדורגל. סמי קדירה מצטרף להתקפה מעולה, יש לו תנוכה חכמה, אבל עם הכדור הוא לא עושה משהו בלתי-צפוי והסיומת בינונית. נאמר שבעקבות עסקת כריסטיאנו והארנק הקצר - רכש מעניין, אבל קשה לי להניח שנראה שחקן שקם לתחייה כמו פירלו וגם לא כמו קנבארו בקדנצייה ה-1, שהיה נפלא, בניגוד לתקופה חשוכה באינטר.
     
  8. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    בחייך אף אחד לא מצפה שראמזי יהיה כמו מספר 21. יותר מזה, עצם המחשבה שמישהו שם את שניהם באותה קטגוריה מביכה, לא יודע אם יותר בשביל פירלו או בשביל מי שהשווה בניהם.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני מסכים איתך שהוא מגיע בתור סימן שאלה. אבל אם יגלה יציבות ויראה את הדברים הטובים, ויש לו כאלה, זה שחקן שישחק לא מעט דקות אצלנו, אם זה בשביל לחלוק דקות עם דיבאלה ופיאניץ' ואם הוא יהיה ילד טוב אז לשחק לצד פיאניץ' בתור 50:50. ויש גם את עניין סמי חדירה. השנה הוא נראה כמו הצל של עצמו, עוד מהמונדיאל, עכשיו אני מאד מקווה שהוא יחזור לעצמו כי אני מת עליו אבל יש סיכוי טוב שניפרד ממנו בקיץ וחשוב לעבות את מערך הקישור כבר מעכשיו. כמו שאיציק אמר, בעקבות ההחתמה של רונאלדו אנחנו בבעיה של תזרימים(יחסית ליובה) ואי אפשר להביא "שובר שיוויון" לקישור. ראמזי זה כנראה הכי טוב שאפשר להביא. אני גם לא הכי שלם לגביו אבל אם פראטיצ'י מתעקש אז אני אאמין לו שהוא יודע מה שהוא עושה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/1/19
  10. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    אתם מתעלמים לגמרי מאחד רודריגו בנטנקור שבינתיים משחק יותר מחדירה וצאן ביחד, ועושה עבודה נהדרת.
    ראמזי לא ישחרר את דיבאלה קדימה, כי הוא זז אחורה בגלל כריסטיאנו והמעבר ל 3 בחלק הקדמי.
    מה שיקרב את דיבאלה לשער זה או מעבר חזרה ל 4-2-3-1 שבו עשה עונה נהדרת , או כל וריאציה אחרת של שני חלוצים.
    לחילופין , אפשר לטעון שהוא עדיין לומד את המשבצת החדשה שלו ושזה ישתפר.
    אני חושב שחלוץ עם משחק רגל טוב יותר משל מנדזוקיץ יעזור לדיבאלה להתקרב לשער.
     
  11. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אנחנו ממש לא מתעלמים מרודריגו בטנקור ואין לו שום קשר לעמדה של ראמזי על המגרש, הם שניי שחקנים שונים עם סט איכויות שונה לחלוטין, במערך שלנו ראמזי עומד על העמדה של חדירה/מטווידי או של דיבאלה עצמו (תלוי אם משחקים 4-3-3 או 4-3-1-2) לכן ההתייחסות אליהם.

    לגבי דיבאלה - הוא משחק אול אראונד פלייר ויורד המון לקו קישור כדי לשחרר לחץ ולהניע קדימה כאשר רונאלדו ומריו הם שני החלוצים כשלרוב אחד מהם במרכז הרחבה והשני יוצא לאגף ולפעמים שניהם מפנים את המרכז לכניסה של דיבאלה ולכן במידה וראמזי ישחק במקום בלייס/סמי ויסייע בהנעת הכדור לחלק ההתקפי זה ישחרר את פאולו להיות חופשי יותר באזור רחבת היריב. אני גם לא פוסל את האפשרות שהגעת ראמזי תדחק את מריו החוצה ואז נשחק עם מירא, בלייס, בנטה וראמזי מעליהם כאשר רונאלדו במרכז הרחבה ודיבאלה שחקן חופשי יותר - האופציות הן מגוונות ושונות אבל יובה צריכה קשר נוסף שייתן לה עוד מימד של עומק ואיכות.

    האם זה ראמזי? לא יודע להגיד לך, גם אני לא הכי מתלהב אבל יש לוולשי איכויות שיכולות לסייע לנו ולא הייתי פוסל אותו על הסף.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  12. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    סט האיכויות אולי שונה, התפקוד המשוער ביובנטוס הוא זהה. בנטנקור משחק ליד פיאניץ, בדיוק כמו מטווידי וחדירה. איך זה לא אותה עמדה?
    אם נשחק 4-2-3-1 אז השחקן השני שמיועד(ושיחק כבר) בעמדה שמאחורי החלוצים הוא ברנרדסקי.

    היתרון של ראמזי הוא ביציאה קדימה ומשחק רגל טוב, לעומת חדירה /מטווידי שמצטיינים בעיקר בלי הכדור .

    מההיכרות שלי עם המועדון הרצון להביא שחקן כזה הוא בגלל הדלילות שנוצרה לנו במרכז השדה העונה.
    יש לנו 3 עמדות ורק 5 שחקנים שמכסים אותן.
    בנוסף גם האופציה הריאלית של עזיבת חדירה בקיץ.

    אני עדיין לא רואה איך הוא ישחרר את דיבאלה.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    הבעיה עם ברנרדסקי שמשהו אצלו תקוע, שנה שעברה הביא מספרים יפים אבל לא הרשים, השנה פתח בסערה והפתיע אבל חזר מהר אחורה(אני חושב שגם היתה לו פציעה בדרך). זה שחקן עם איכויות אבל חייב לשפר את אינטיליגנציית המשחק שלו כדי להתברג בהרכב.
     
  14. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    זה שבנטנקור משחק ליד פיאניץ' בקישור לא אומר שהוא באותה עמדה או שיהיה לו את אותו התפקיד כמו לראמזי. כמו שאמרתי גם לפני, הם שחקנים עם סט איכויות שונה ולכן אין שום סיבה לפסול את ראמזי כי יש את בנטנקור.

    לגבי דיבאלה - תצטרך לחכות שראמזי יגיע כדי להבין איך מוביל כדור כמוהו יכול לסייע לקבוצה שיש לה חוסר במובילי כדור מקו קישור וכיצד זה מסייע לדיבאלה להפוך ממוביל כדור באזור מחצית המגרש למוביל כדור באזור ה-20 מטר של היריב וכיצד זה משפיע על התפקוד שלו ביובה

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/1/19
  15. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    @itzik.miro , אשמח שתסביר לי, בין אם מילולית או גרפית או איך שלא תרצה, איך בדיוק "אין שום קשר" בין העמדות של ראמזי ושל בנטנקור כאשר שניהם משחקים/מיועדים לשחק כקשר לצד פיאניץ'/מצאלה/קשר 50-50 או איזה שם שלא תרצה לתת לאותה עמדה על המגרש? אגב גם מטווידי הוא על אותה עמדה, רק בצד השני של המגרש. אין לי בכלל ספק שראמזי, אם יגיע, ייכנס לרוטציה של מטווידי/חדירה/בנטנקור שמתחלקים על 2 עמדות.
    יותר מזה, בהנחה והייתרונות באיכויות של מטווידי באים בעיקר בתנועה בלי כדור,בכיסוי שטחים ובעבודת לחץ ,במקום מי אתה מכניס את ראמזי להרכב?(בקישור של 4-3-3 בו משחקים בנטנקור-פיאניץ'-מטווידי)

    ראמזי לא מגיע בשביל שנעבור/נחזור לשחק 4-2-3-1 והוא בטח לא מגיע בשביל להכנס לאחת מהעמדות בהתקפה.

    לסיכומו של עניין - אנחנו צריכים חיזוק בעמדה הזו, אין פה בכלל שאלה. חצי עונה עברה וראינו שהפציעות של הגרמנים אצלנו גרמו לשחיקה אצל מטווידי ובנטנקור. השאלה היחידה היא יחס העלות/תועלת בעסקה הזו.

    אני בספק שהיחס הוא לטובתנו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.