הפועל באר שבע 2018/19- מחפשים להתייצב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י hbs7, ‏14/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    ונאמר אמן.
    לפחות ייצא לנו משהו ממנו
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    למרות שהייתי רוצה לראות את סבע איתנו בשנים הקרובות, והוא אחד הבודדים שנראים סביר העונה, זה סכום מטורף ותהיה עיסקה אדירה מבחינתנו.
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  3. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    5 מיליון יורו ואני מוסיף גם עטיפה יפה
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה בא לכתוב על מה שקורה להפועל באר-שבע ומרגיש כמו תקליט שבור. כל אוהד כדורגל מצפה שמישהו שם יעצור את המפולת כבר, בטח בגביע במשחק בו אין דרך חזרה, וכבר היה לי דיון עם אוהד(לירן) עד כמה הגביע חשוב העונה, בטח לקבוצה שלא הצליחה לזכות בו בתקופת הזוהר שלה, עד כמה הוא הופך עונה גרועה לעונה בינונית למשל עם טעם מתוק. באר-שבע רוצה אבל פשוט לא יכולה. וכן הייתה תחושה שאין לה סיכוי אתמול. "הפסד ועוד הפסד ועוד הפסד וזה קשה", בכר סיכם את זה מצוין. כבר היום הראש צריך להיות מופנה לעונה הבאה, איך בונים קבוצה חדשה שתיאבק על אליפות. באר-שבע תצטרך עבודה קשה יותר מאשר קיץ 2015, אז הייתה קבוצה טובה שהפכה למצוינת. זו פשוט עונה שהיא חושך אחד.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    למי שלא היה במגרש, העידוד הכי חזק אתמול לפני המשחק היה לבכר רגע לפני תחילת המשחק כשכל היציע עודד אותו.
    מיעוט תמיד יהיה, בטח אחרי ההצלחות וטרנר כשהרבה אוהדים חדשים הצטרפו, אבל הרוב המכריע של הקהל מקפיד לעודד את בכר ולהרעיף עליו אהבה גם בתקופה הפחות טובה השנה.
     
    לירן אוהב/ת את זה.
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    נכון, אבל את זה אתה לא תשמע בתקשורת. בתקשורת תראה איזה טמבל שהחזיק שלט נגד בכר למרות שספג אש רצינית מאוהדים על זה, תראה כיתוב ש"אוהדי באר שבע נגד בכר"

    נרצה או לא, זה יכול להסב נזק.

    Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    מבחינתי זו שעת המבחן של ברקת. העונה הזאת אבודה, צריך להתכונן לשנה הבאה. האם היא מסוגלת להרגיע את המערכת ולבנות עם אלה שהיא סומכת עליהם תכנית טובה שתחזיר את הקבוצה בעונה הבאה למרוץ האליפות? האם אנחנו עדים לעונה פיננסית או שמה זו אולי תחילתה של "סוף האימפריה"? הליגה צריכה את ב"ש חזקה אחרת מכבי ת"א תטייל לבד בכל פעם לתואר שלה.

    אגב, זה גם מבחן לאוהדים. האם הם כבר מוכנים "לשרוף את המועדון" או שמה הם ימשיכו לעמוד מאחורי קבוצה מפורקת, אבל בעיניי כן יותר טובה מאשר עכשיו חושבים.
     
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    במצב הנוכחי המבחן היחיד של האוהדים זה להצביע ברגליים ולהמשיך לבוא במספרים שהורגלנו בשנים האחרונותעל אף האכזבות, לא יותר מזה. אלה שמתעקשים לעודד אחרי משחקים עושים נזק לא פחות מהמטומטמים שפורקים זעם אחרי משחקים. האמת שאפילו בפעולות של המטומטמים שמקללים יש יותר היגיון.
    השחקנים מצאו שיטה, מתבזים על הדשא, משחקים בחוסר מאמץ, מוחקים כל גרם של כבוד שהשיגו קודמיהם בתפקיד ובאים למחוא כפיים כדי להשכיח הכול.
    הם לא באמת מבינים כמה חסרי כבוד הם והם גם לא יבינו כל עוד יש מי שימשיך ללטף אותם בלי הפסקה, כל העידוד הזה הוא פשוט מפגן צביעות אחד גדול.
    כל משחק מחדש הם באים לבקש סליחה, כשזה קורה פעם אחת זה נסלח, פעם שניה ושלישית גם נסלח, כשעונה שלמה הריטואל הזה של התבזות וכפיים אחרי משחק חוזר על עצמו זה מעיד שאין שום הפקת לקחים, שאין להם שום ערך לעידוד הזה, זה לא עושה להם כלום. זאת האמת.
    לא צריך לשרוף מועדון בגלל עונה לא טובה, לא צריך לשרוק בוז ולקלל כדי להעביר את המסר בצורה יותר טובה מלמחוא כפיים כמו מטומטמים. אני פגוע מהם, אני לא קונה את הכפיים האלה בסוף כל משחק, גם כשמפסידים אפשר לשמור על הכבוד והגאווה של האוהדים שזה הדבר שאוהדים הכי מעריכים אפילו יותר מניצחונות ותארים וגם את זה הם איבדו.
    אין להתבזות הזאת תקדים בשום קבוצה על הסקאלה של ליגת העל, מקבוצת צמרת כמו מכבי שגם אחרי שלוש אליפויות נתנה לנו להקיא דם עד שהפסידה לנו את האליפות, מקבוצת תחתית כמו הפועל תל אביב שמוכיחה שלמחויבות אין קשר לרמת השחקנים, אף קבוצה בליגה הזאת לא מגיעה לרמת הפתטיות וחוסר המחויבות שהשחקנים האלה מציגים גם אם היכולת חלשה.
    גם הקהל צריך לשנות גישה, גם הקהל צריך לנסות להעביר את המסר הזה שאני מאמין שכולנו רוצים שהם יבינו, ואפשר גם לעשות את זה בלי לקלל ובלי לשרוף את המועדון. זה לא יעבור דרך כפיים. הפכנו לשקופים, אף אחד במועדון לא מפחד מההתבזויות האלה, לא נותן דין וחשבון לאף אחד, וזה גם לא ישתנה עד שמישהו ישנה גישה.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    גם אחרי אתמול, לא מבין מה כל הייפ סביב טאפוקו. לא מתלהב ממנו כמו כל שאר האוהדים שלנו. הגנתית הוא יכול לתרום לנו, גם בכל הנוגע לכיסוי שטחים, ואלה דברים שחסרים לנו השנה, אבל כאן זה נגמר, הוא איטי מאוד, עם משחק מסירות מאוד מוגבל ושום יכולת לתרום התקפית או בהנעת הכדור, כשלפי מה שמסתמן כרגע הוא אמור להחליף את אוגו וזה אומר שבפועל החתמנו שחקן משלים טוב במקום שובר שיווין, כלומר ההרכב שלנו אפילו יהפוך לחלש יותר ממה שהוא היום.
     
  10. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    ביחד עם אוגו זה מושלם , הבעיה שהוא בא להחליף את אוגו וזו הבעיה הגדולה .
    נכון הוא מתקל מצויין ומוסר מהר בנגיעה שתיים אבל אני לא רואה אותו מנער שחקנים כמו אוגו ויוצא למתפרצת .
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כבר דיברתי על זה בעבר, אף אחד לא אמר שבאר-שבע צריכה 'תואם אוגו', היא לא תמצא אחד כזה. באר-שבע צריכה שחקנים טובים. אני לא אומר שמה שיש זה פיתרון, אבל נראה. וגם לאוגו למרות הכל צריך להציב גבולות, אי-אפשר להתפרע בצורה חסרת רסן רק כי שחקנים טובים אחרים עזבו. אני לא יודע עד כמה באמת יש לו את הרעב והרצון להישאר. אם היכולת הייתה כמו הפוסטים המדרבנים באינסטגרם - סרחיו ראמוס היה עם עוד 3 אליפויות בריאל מדריד, לפחות, והבלם הטוב בהיסטוריה.

    לגבי הקהל, אני חושב שהמשפט שמשה כתב כאן פעם והיה אומר באופן קבוע במפגשי הפורום, הוא מהנכונים ביותר לגבי אוהדי הכדורגל בארץ. כל הקבוצות הגדולות הן כמעט אותו דבר. בבאר-שבע לפני עידן ההצלחות, כמעט ולא היו אוהדים 'מבחוץ'. כל אוהדי באר-שבע שהיו נוסעים לחיפה במשך חצי יום והקבוצה הייתה מקבלת שלישייה כבר במחצית - כולם עשו את הדרך מהדרום. בעידן החדש יש גם טרמפיסטים וזה בסדר ואולי חלק מהאוהדים 'ייעלמו'. אני מאמין שהקהל קצת בשוק ואם תהיה ירידה זה יהיה בסדר, אבל אוהדי כדורגל הם משהו זול. קל לקנות אותם בחזרה. ברק בכר אגב הכי ראוי לעידוד.

    הזכירו כאן את דיא סבע, במשפט מאוד קולע. אם הוא הולך, באר-שבע תצטרך שחקן ישראלי בכיר אחר בחלק הקדמי. והאמת שקשה לחשוב על שמות טובים. אני חושב שבן-סהר זה מלכודת, זה שקר הגול הזה בשני משחקים(מודה שהייתי קצת רך ביחס לביקורת עליו בקיץ), וגם החוזה שלו מאוד-מאוד-מאוד-מאוד כבד. בהפועל אני זוכר שהוא לא הביא ערך מוסף למשל(מודע לכך שעבר זמן, ועדיין).
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,775
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    וואי, ישב מאחורי אתמול מישהו שפשוט התלהב מכל נגיעה שלו כאילו אני לא יודע מה...
    אני מסתכל, מנסה להבין... ווואלה... באמת שחקן מרשים בגודל, גם נראה די אלגנטי(לעומת אוגו שהוא הרבה פחות אלגנטי והרבה יותר גרזני- היה איזה מהלך שאוגו סחב את אולסק על הגב ופשוט דהר קדימה)... אבל לא צריך להגזים... מתלהבים ממנו כאילו מצאו כאן בואטנג חדש בשקל וחצי.
    בן כמה הוא בכלל?
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    @South Boy
    אחד הדברים הכי מיותרים בתקופות משבר אלה הם מחיאות הכפיים לכיוון האוהדים אחרי הפסדים. זה הופך אז למעין אקט מאוס שלשני הצדדים אין חשק בו. גם ככה כל הטקסים המבויימים אחרי ניצחונות לא מוסיפים דבר. אני חושב שקשר בין השחקנים לאוהדים מאד חשוב, אבל זה צריך להיות ספונטני.

    מילה על השחקנים. ברור עכשיו שהקבוצה במשבר. הסגל הוא על הנייר בהחלט לא רע, אבל עכשיו המנטליות צריכה להיות הדבר שידחוף את הקבוצה קדימה. מה שאתה מתאר על חוסר מחויבות מזכיר לי את המצב בקבוצה שאני אוהד. כבר מספר שנים לא קטן שמכבי חיפה לא מצליחה להוציא את המיטב מהשחקנים שלה. כשרון לבד לא יוציא עכשיו את העגלה מהבוץ. אני מבין את התסכול שלך ובהחלט מחכה לראות איך השחקנים יתפקדו במחזורים הקרובים. מה שקרה אתמול בגביע עלול לדרדר עוד את הקבוצה.

    @Sir Alex Ferguson
    יש סיכוי לא קטן שטאפוקו לא יצליח אצלכם. כבר אמרתי בדיונים אחרים שאני לא מבין מה ההתלהבות ממנו (ופלומיין). אני לא פוסל שהקשר שחקן כישרוני, אבל שחקן שבולט
    חצי עונה בקבוצה קטנה לא בהכרח מיד יצליח בקבוצה יותר גדולה. טאפוקו צריך עכשיו באמצע העונה להציל את המולדת ויש לי הרגשה שזה מוגזם לדרוש ממנו.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    בן 24.

    רשמים עמוקים יותר מהמשחק אתמול?
    תסתכלו על הנגיעות של טאפוקו בכדור, הרבה פעמים הוא צריך להשתמש באורך שלו כדי לתקן נגיעה לא טובה בכדור ולמנוע משחקן יריב לחטוף אותו.
    תסתכלו על האיטיות שלו עם הכדור, כמה זמן עד שמשיג שליטה, עד שמוסר, עד שמחליט מה לעשות.
    תסכלו על היציאה שלו קדימה עם הכדור, בלי שום מהירות מתפרצת או עוצמה יוצאת דופן.
    תסתכלו על טווח המסירות, פעם אחת ניסה להחליף אגף למליקסון והכדור לא הגיע בכלל.
    תסתכלו על הדריבל שלו, כמה פעמים נכנס לאגף וברגע שלחצו אותו הכל היה מסורבל ואיטי.
    כשחקן משלים ליד אוגו וקשר נוסף זה יכול לעבוד כי הגנתית הוא בסדר גמור, והוא רץ ונותן מעצמו.
    אבל זה מרגיש שהוא הוחתם כדי להיות המחליף של ג'ון, ואם זה המקרה, אנחנו נהיה בצרות גדולות יותר ממה שאנחנו עכשיו כי אנחנו הולכים להיות מאוד תקועים בהנעת הכדור ובכל מה שקשור לרעיונות התקפיים.
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  15. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    זה פסיכי להביע ביקורת על שחקן שבקושי נמצא יומיים בבאר שבע. הבנאדם עשה 2 אימונים ונזרק למים בתוך קן הצרעות הכי גדול היום בכדורגל הישראלי במשחק הכי גורלי בתקופה האחרונה, זה בכלל שפוי לבקר אותו או לגבש דעה מקצועית עליו בשלב הזה?
    אנשים נוטים לחשוב שג'ון אוגו הגיע לכאן ברמה שהוא נמצא בה היום, כשהוא הגיע לבאר שבע הוא לא היה בהרבה יותר טוב מטאפוקו.
    קצת סבלנות לעזאזל, אני מחשיב את עצמי לאדם די ביקורתי ובחיים לא שפטתי שחקן כל כך מהר אפילו אם הייתה לי דעה קדומה עליו.
    יש כל כך, אבל כל כך הרבה שחקנים שהייתי בועט אותם לאלף עזאזל לפני שהייתי מדבר מילה על טאפוקו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.