Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    וואי לגמרי די פורד הרס הכל שם. קשה לבוא בטענות לשחקן ההגנה היחיד בצ׳יפס שהיה עקבי לאורך העונה אבל מה לעזאזל הוא עשה שם?! מהלך ששינה את המשחק לגמרי.

    אני עדיין בדכאון, התחושה לא שונה בהרבה מההפסד של הברס אם להיות כנה.

    אגב אני שוב אזכיר את זה - אדלמן בפלייאופס הוא מפלצת שאי אפשר לעצור.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    חשבתי שרק אני נשארתי עם החרא הזה בלב. החוק הזה בהארכה נוראי, פשוט נוראי ומטומטם ברמות שאפילו רומו לא יוכל להסביר. היה לי ברור שמי שתקבל את הכדור ראשונה תנצח, כי ההגנות במילא חלשות וכולם כבר היו על תקן dead men walking.

    הפרדוקס אצלי דפק אותי במקרה של הצ'יפס (ולפי הלך הרוח בטוויטר, בעיקר כי זה גם היה מול הפאטס, אני לא לבד בתחושות האלה). כי כל העונה אמרתי לעצמי שההגנה שלהם תגמור אותם וזה לא רציני לצפות מהם ללכת עד הסוף העונה, עם כל הכבוד לפאטי, כי זה יהיה אובראצ'יבינג שלא ראיתי כל החיים שלי בשום ספורט קבוצתי כנראה (וכאן האבסורד: כי במקום להעריך את אנדרי ריד והשחקנים שלו, יספרו בבל"ת על שקשוקים במאני-טיים כי בארה"ב זה all or nothing). והיו משחקים באמת במהלך העונה הסדירה - כמו זה שהיה בלילה - שהם היו ב-all-out-attack שכל צד נותן טאצ'דאון וזה פשוט עניין של זמן, ליטרלי, עד שיגמר המשחק בו אחת תסיים עם יותר נקודות. הרי ראינו את זה באוקטובר ממש מול אותה ניו-אינגלנד שניצחה 43-40.

    אבל יש את מהומס שהוא מדהים, והיו לו רגעים מדהימים גם אתמול, ואתה לא יכול שלא לרצות להאמין שאולי התופעת טבע הזו תצליח ללכת עד הסוף כבר עכשיו. זה דיי מטורף שבשום שלב לאורך כל העונה הזו - בעיקר במשחקים הכי קשים - לא היה רגע אחד שהוא לא התעלה על עצמו. גם אחרי רגעים שאפשר להישבר בקלות, הוא תמיד הוכיח שהוא האימאימא של ה-real deal. גם בהפסדים; רוצה להגיד שאני רגוע לגבי העתיד של הצ'יפס בגלל זה, אבל כמו שרודסקי אמר כבר כמה שבועות לפניי: פוטבול זה ענף קיצוני בכל הקשור לזה ש-nothing is guaranteed.

    **

    אין לי ספק שהפאטס לוקחים את זה. ה-OL שלהם מעולה, בליצ'ק נראה כמו המאמן היחיד בליגה שעושה התאמות ליריבים שלו, והמזל הבלתי נגמר איתם. אדלמן בכל פעם שצריך להשיג את הפירסט דאון פתאום מופיע. גרונק נראה סביר פלוס. מישל נראה פנטסטי בשבועות האחרונים. ועוד, ועוד, ועוד.

    פעם אחרונה שאני סומך על נביא השקר כאן בדיון. שבועיים קשוחים ביותר היו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/1/19
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
     
    golding אוהב/ת את זה.
  4. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    !Here I Come
    זה הולך להיות כיף לא נורמלי חח..

    http://www.up2me.co.il/images/462339.Xxx

     
    golding אוהב/ת את זה.
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר

    יש מתח ביניהם הם אמרו.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    קיים סיכוי שמאהומס לא הולך להיות הקוורטרבק הכי טוב בליגה ב-15 השנים הקרובות? לי לפחות נראה שיש לו הכל.
    אני רחוק מלהבין משהו בפוטבול מעבר ללראות אם השחקן עם הכדור הצליח לרוץ/למסור.
     
  7. sandro Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/12
    הודעות:
    674
    לייקים שהתקבלו:
    281

    "אני זקן מדי, אתה איטי מידי, וספרוול אמר שזאת לא השנה שלנו".

    אני משום מה לא מופתע ממה שקרה אתמול...
    ספוילר לסופרבול: ג'אוף ביום רע של QB בינוני, ומיסמאץ' בסקאנדרי וחוליית הLB של הראמס יזיינו לשון את הלומברדי הראשון, ויסדרו לבריידי את משחק הפרישה האולטימטיבי.
     
    Armstrong אוהב/ת את זה.
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    להגיד את האמת אני עדיין מופתע ולא מעכל שהקבוצה הזאת בסופרבול אחרי מה שראיתי מהם העונה ועומד מאחורי כל מילה שכתבתי. יש לי גם תחושה שכל האמירות האלה וההתנהגות של בריידי, אדלמן ושאר הדושבגים שם מוכיחה שהפעם גם הם יודעים שהיה בסיס אמיתי לכל הביקורות וההספדים שחיברו להם בניגוד לשנים האחרונות ולכן זה מרגיש להם כל כך הרבה יותר מתוק ומוערך. לא זוכר כאלה חגיגות ועיניים נוצצות אחרי ניצחון ב-AFCCG שהפך להיות סוג של מובן מאליו מבחינתם.

    לגבי הסופרבול עדיין לא גיבשתי דעה מה הולך להיות שם ואני צריך קצת יותר זמן כדי להתבשל. חושב שזה רחוק מאוד מלהיות שחיטה של הפאטס שהיא עדיין קבוצה FLAWED בעיניי ואפילו אתמול הייתה מרחק שחקן שעומד מטר אחורה ולא בניוטרל זון כדי להפסיד במשחק שבו היא שלטה מהשנייה הראשונה עד האחרונה, הכתיבה את הקצב, החזיקה בכדור יותר מפי 2 מהזמן ועם 0 פנאלטיז של ה-OL במה שאולי היה התצוגה הכי טובה של קו התקפה מאז שהתחלתי לעקוב. לראמס יש את המוח ההתקפי, את ה-OL ואת הכלים ההתקפיים כדי לנצל את החולשות שקנזס וכל התקפה נורמלית ניצלו. גוף הוא וויילד קארד מטורף אבל כזה שאם יש לו זמן בפוקט יכול לתפור מסירות כמו גדול וכמו שראינו ממנו אתמול למרות תצוגה פושרת רצח (זה לא אומר הרבה אבל הוא היה ה-QB הטוב יותר על המגרש). מה גם שבאטלנטה למרות יתרון הביתיות הצפוי לניו אינגלנד זה לא הולך להתקרב לרמת הרעש והג'ונגל שהלך בניו אורלינס והתקשורת עם מקוויי ושאר ההתקפה תזרום הרבה יותר חלק (במיוחד אחרי טבילת האש שהם צלחו). ככה שבגדול נכון לכרגע אפשר להגיד שיש לי אפילו נטייה קלה לראמס כשהמפתח יהיה ה-Interior Pressure שדונאלד וסו יצטרכו לספק רוב המשחק. אם הם יצליחו - הראמס ינצחו ויש פוטנציאל לשחיטה. אם לא והם ייבלעו שוב כמו שכריס ג'ונס/די פורד ובוסה/אינגרם נבלעו בשבועיים האחרונים - הרבה יותר בעייתי ושקול.

    אבל זה מצ'אפ הרבה יותר קרוב ומעניין ממה שנדמה. מבחינת פרסונל לראמס יש עדיפות (חוץ מהעמדה החשובה ביותר) ומבחינת אימון אני לא חושב שיש צמד שיותר הייתי רוצה לפני סופרבול מול בליצ'ק מאשר מקוויי ופיליפס.

    יש לו הכל (מוח/נתונים אתלטיים/מאמן אדיר ושיטה התקפית מצויינת) והוא באמת נותן תחושה מיוחדת שהוא הדבר האמיתי אחרי כל המבחנים הקשים שהוא עבר העונה בהצלחה בתור QB חסר ניסיון, ואני אישית כן בדעה שהוא עילוי שישלוט לפחות ב-AFC בעשור הקרוב אבל בענף כמו פוטבול אין ערובה לכלום וכבר ראינו לאורך ההיסטוריה כל מיני QB's צעירים שנתנו עונות רוקיז טובות (אם כי לא ברמת ה-MVP כמו מהומס) וכולם חשבו שהם הולכים לשלוט בליגה שלקחו צעד(ים) אחורה בגלל שתי סיבות עיקריות: פציעה משמעותית /הגנות שעבדו ולמדו אותם ואת ה-Tendencies שלהם במשך כל הקיץ ולא רק בלחץ האטומי של ה-שבוע/שבוע במהלך העונה.

    במקרה של פאטי אני לא חושב שיש מה לחשוש מהסיבה השנייה אבל מפציעות אף אחד לא חסין, בטח לא סוג ה-QB's האתלטים שיוצאים מהפוקט לריצות וחשופים יותר לתיקולים.


    נ.ב - אם יש לך (או לעוד מי מהקוראים הפאסיביים פה) כל מיני שאלות על שחקנים/מאמנים/הענף עצמו - תרגיש(ו) חופשי.
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  10. Armstrong Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/10
    הודעות:
    815
    לייקים שהתקבלו:
    116
    אני באמת לא מבין למה הרבה חושבים שזה הולך להיות walk in the part עבור הפטס. לראמס יש את השחקנים לעשות פאס ראש אמצעי מפחיד וזו החולשה הכי גדולה של בריידי (בגלל זה הוא תמיד התקשה מול הרייבנס/ג'איינטס). הולך להיות משחק שקול מאוד לדעתי ולא מופתע מהפייבוריטיזם הקליל שנותנים לראמס.

    הוא הריל דיל. רעדו לי הביצים כל פעם שהמניאק עלה לדשא. לצ'יפס לא היו דרייבים ארוכים בכלל (הכי הרבה 4.5 דק') והם שמו כל כך הרבה נק' במחצית השנייה זה רק מראה כמה אקספלוביסים הם בהתקפה עם מהומס כי רק הברקות שלו שמו להם נק' על הלוח. היכולת שלו להאריך מהלכים ולהוציא מזה זריקות מדויקות זה פשוט מפחיד ואין אף הגנה בליגה שיכולה לכסות חיות אדם כמו קלס והיל כל כך הרבה זמן בפליי אחד. מה שכן, קרוסן לדעתי בכל מקרה לא היה צריך להיות על המגרש ולשמור על היל, לא באמת היה לו אימפקט חיובי (15% מהסנאפס) ועלה לנו בביגפלייז.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    @Sprewell תודה! אני עוקב כבר שנה אחרי הדיון ומאוד נהנה לקרוא.
    את ניו אינגלנד אני דווקא רואה די הרבה, ובתור תומך שלהם ומבין קטן מאוד הם שיחקו ברוב המשחקים לא משהו. די ברור שהסיבה שניו אינגלנד חגגו כל כך זה כי הם הבינו שהיריבה שמולם היא קבוצה טובה יותר, בטח בבית.
    הראמס גם קבוצה טובה יותר מניו אינגלנד ממה שיצא לי לראות. זה נטו העובדה שאנשים לא מוכנים להמר נגד הפטריוטס, ואי אפשר להאשים אותם לאור ניסיון העבר.

    אם כבר שאלה נוספת, עושה רושם שמה שחשוב בסוף בפוטבול זה קו התקפה, כמה קשה זה כבר להשקיע בקו נורמלי?
     
  12. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    אחרי צפייה חוזרת בסיינטס-ראמס, שתי מסקנות:

    1. גוף הראה הרבה ביצים כשהוא השחיל את שני הכדורים האלה להיגבי אחרי האינטרספשן של בריס. לא חסרים חבר'ה שבשני המקרים היו נבהלים ומעדיפים לקחת את הסאק/להעיף את הכדור. מרשים ומרגיע חלק מהחששות.

    2. איך ICING THE KICKER זה עדיין דבר בליגה הזאת?
     
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    המשימה השנייה הכי קשה אחרי זיהוי כישרון של QB. זה תמיד היה המצב אבל ב-5-6 שנים האחרונות רק הולכת והופכת למסובכת יותר בגלל שתי סיבות עיקריות: 1) טרנד ההתקפות בקולג'ים שמריצים ברובם שיטה התקפית שנקראית SPREAD שבה שחקני קו ההתקפה לא נדרשים כמעט לעבוד על טכניקה ויסודות ומנוצלים נטו על פי אתלטיות ותנועה שב-NFL מול תחרות שווה הופכות לכמעט ולא רלוונטיות. זה יוצר מציאות שבה עקומת הלמידה של שחקן קו התקפה שנבחר בדראפט היא הגבוהה ביותר אחרי QB (באופן טבעי גם האיכות שלהם נפגעת בגלל השיטה הזאת). ו-2) צימצום משמעותי של כמות האימונים בקיץ ובמהלך העונה (דרישת ברזל של איגוד השחקנים שהתקבלה מצד הבעלים בהסכם השכר הקיבוצי ב-2011). קו התקפה חייב להיות מתואם ולעבוד בהרמוניה (יותר מכל חולייה אחרת על המגרש) שאפשר ליצור רק על "רטוב".

    גוף היה בסדר גמור מאיזור אמצע הרבע השני וכמה רמות מעל ה-QB השני על המגרש שכמו תמיד לא מקבל גרם של ביקורת, כמו המאמן הטפלון שלו שנתן את אחת מתצוגות האימון היותר גרועות שנראו העונה, בטח בהתחשב במעמד ומה שהיה מונח על כף המאזניים ובפרספשן שיש לו כאיזה "גאון אגרסיבי". גם מקוויי עשה בושות רציניות עם הפילד גול ב-4th and inch שהיה אמור לעלות לו ביוקר. וזה לא היה קטע חד פעמי אלא בעיה מתמשכת איתו לאורך העונה כאחד המאמנים השמרנים ביותר בליגה ב-4th down. נתקלתי לפני שבועיים בנתון מדהים לפיו הוא בעט 11 פעמים במהלך העונה בתוך ה-10 יארד ליין של היריבה בסיטואציית 4th and short (ואחרי השבוע האחרון זה עלה ל-12). מתוך 38 בעיטות סך הכל שלא הגיעו בסיום משחק/מחצית, 19 היו בסיטואציית 4th and 4 ומטה.

    אם הוא יאמן בלי ביצים בסופרבול הוא יקבל בראש בדיוק כמו שאר המאמנים נטולי הביצים שקיבלו בראש מכוחות האופל האלה כמו פיט קארול ודן קווין.

    ומה מזיז לך ICING THE KICKER? רק לפני שבועיים זה עבד לדאגי P ושיבש לפארקי את כל החיווטים במוח. לא שאני איזה חסיד של זה אבל למי אכפת. כמו מאמן כדורסל שלוקח פסק זמן לפני זריקות עונשין בסוף משחק. נותן לשחקן לסבול עוד 30-60 שניות של לחץ. אדושם יודע שיש יותר מדי רכיכות מנטליות שזה עובד מולם.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  14. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    http://www.up2me.co.il/images/2885359.Xxx
     
    golding ו-Gary Cahill אוהבים את זה.
  15. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,889
    לייקים שהתקבלו:
    706
    איפה אפשר לראות את הסופרבול בארץ? יש ערוץ שמשדר או שצריך למצוא שידור באינטרנט?