צ'לסי 2018/19

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏10/8/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    ניימאר עם כל השטויות שלו הרבה יותר תכלס מהזאר. לא סובל אותו אבל אם השחקן הזה היה מרוכז בלנצח משחקי כדורגל בכל משחק אז הוא היה שייך לגדולים ביותר. יש ימים שאין מה לעשות איתו, כמו למשל המשחק השני מולנו, ה 6-1.. פשוט לעמוד ולהיכנע.
    רואה אותו מצליח בכל ליגה, שוב, אם יחליט לשחק כדורגל ולא פיפא סטריט.

    הזאר לדעתי זה לא שחקן שצריך למדוד בסטטיסטיקה, זה שחקן שצריך להסתכל עליו ולהתמוגג מהקלאסה. צריך להביא אותו לסיטואציה שהוא נהנה לשחק כדורגל ואז כולם נהנים. כשהזאר on his day, כל מה שצריך לעשות זה להתרווח על הכורסה עם איזה בירה ולהנות.
     
  2. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,117
    לייקים שהתקבלו:
    1,410
    מי שמצפה לזה חי בסרט. מי שאומר שהזאר צריך לעזוב חי בסרט גם כן. מזכיר את הסיטואציה של אוהדי ריאל מדריד שחשבו שהם יכולים להסתדר בלי רונאלדו. אז אולי הזאר לא מביא 50 גולים בעונה, אבל בלעדיו אנחנו משחקים כדורגל בערך ברמה של אברטון, ובניגוד לרונאלדו, הזאר שחקן מאוד אבל מאוד קבוצתי. אולי השחקן הכי פחות אגואיסטי שראיתי ברמה הזאת. הוא הפליימייקר העיקרי שלנו והמוציא לפועל מספר אחת.
    אם אנחנו לא יכולים לקנות לו מחליף ברמה דומה, ואנחנו לא יכולים, אין מה לספר סיפורים על קבוצות שנפטרו מהכוכבים שלהן והצליחו להשתדרג. קודם תגידו לי כמה זמן זה לקח, האם אתם מוכנים לחכות זמן שכזה ותזכירו על הדרך את כל המקרים שבהם זה לא צלח. חוץ מזה, ההנהלה שלנו כ"כ סתומה שהיא כנראה תצליח לבזבז את זה על עוד שחקנים סוג ז' שיוסיפו עומק לספסל ולגווארדיית המושאלים.

    מה שצ'לסי כן צריכה לעשות זה לנסות להשאיר את הזאר בכל הכוח, לעשות דבר דומה עם האדסון אודוי, ולנסות לבנות סביבם וסביב פוליסיץ'. הקישור שלנו בסדר גמור ואפילו יותר מזה.
     
    Gary Cahill אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ההשוואה לכריסטיאנו בריאל מדריד מאוד נכונה ולאו דווקא מבחינת הגולים אלא 'הכל עליו', את בייל ובנזמה הייתי שולח כבר מזמן לקיבינימאט ובסוף כריסטיאנו עזב, רק חבל שהוא זה שרצה לעזוב. בייל ובנזמה התחבאו מאחורי הכשלונות שלו. לכריסטיאנו מותר פעם בתשע שנים לפתוח עונה בצורה חרא, ובחצי העונה השני הוא החזיר את המספרים, יצא הקשטופ. כשצ'לסי משחקת חרא אף אחד לא יכתוב על הבינוניות של וויליאן ופדרו כי מהם אין ציפיות, אז כל פעם שהאזרד לא יעשה דריבל סוחף כמו נגד ליברפול - הוא יקבל בראש.

    אני לא אמרתי שהאזרד שחקן יותר טוב מניימאר. אני חושב שהפערים ביניהם פחות גדולים ממה שנראה. קיימים אבל בטח לא שמיים וארץ. הרי זה תלוי באיזו ליגה אתה משחק, באיזו קבוצה, מיהם השחקנים לצידך, מהו הסגנון. ומה זה 'אם היה מתרכז בכדורגל כל הזמן' - זו הבעיה. הוא שחקן שבע בגיל 26.
    הסיפורים על קבוצות שהכוכבים עזבו והם גדלו - יש כאלה. איברהימוביץ' הלך ואטו הגיע ואינטר זכתה בטרבל. ויש גם את יד המקרה כמו אואן שעבר לריאל מדריד וליברפול זכתה בצ'מפיונס אבל בליגה סיימה חמישית. גם מילאן זכתה בצ'מפיונס בלי שבצ'נקו. אבל יש משתנים אחרים. לאינטר היה מאמן על וסגל טוב. למילאן היה את קאקא. תראו את ריאל מדריד, וצ'לסי לא נראית לי עם עודף חשק מצד הרומן, ועודף תשוקה, כדי להביא כוכב גדול אחרי האזרד וגם לא 'לגדל' מישהו.
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,119
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    לא צריך עודף חשק.
    צריך לבנות קבוצה טובה ונכונה ולרומן אין בעיה כשצריך לפעול מהר כדי להביא שחקנים טובים.
    נפלו לו כמה כאלה בשנים האחרונות.

    גם אתנו הייתה הרגשה שיש תלות ענקית בואן ניסטרלוי ואני זוכר דיונים אינסופיים מאיפה יגיעו השערים המכריעים, האלה בכמויות סיטוניות, מי יכבוש את הכמות שלו.

    התשובה לא איחרה להגיע.
    גם כאן עם בנייה נכונה ובעיקר בלי פחד מניקוי אורוות כולל אפשר לבנות קבוצה חזקה.

    לא צריך לפגוע ישר פגיעה בול בהזארד ולא צריך לחשוב שאם תקח את האזרד אז צ'לסי תאבק עם אברטון.
    תוך שנתיים אפשר לבנות קבוצה חדשה שתתן טון על האליפות, שתשחק כדורגל מודרני יותר, מגוון יותר ובלי תלות בכל האוברייטדים האלה של החודשיים בשנה(וויליאן, פדרו ושאר הגווערדיה).

    אם היה מה להלחם כדי להשאיר את האזרד ולגרום לו להיות חלק מהפזמון אז היה צריך לעשות הכל כדי לעשות את זה.
    אבל זה בערך טייק #8677697060976 ברומן הלא נגמר הזה של אני רוצה לעזוב, אני מדוכא מהחיים, פליז מדריד בואו ותקחו אותי.

    רק שעכשיו אין מחסומים ונחצו כל הקווים.
    השחקן פחות או יותר מספר לך את הסיפור במלואו, הוא יהיה ממורמר גם למנג'ר הבא.
    מצב כזה הופך משחקן ממורמר לסרטן בחדר הלבשה.

    צ'לסי חלבה מה שאפשר מהקריירה של האזרד.
    הוא בערך מגיל 19 אצלה, היו רגעים יפים, היו עונות מדהימות, אליפויות, עונה של שער אחד.
    ראינו וטעמנו מהכל כמו שאפשר לסכם.

    בצורה שהוא רוצה שיעזיבו אותו גם לא הייתי דואג לפרידות יפות מדי אם הייתי אוהד שלהם.
    שילך לתקוועד זו הגישה שצריכה להיות.

    לי כבר הרבה שנים אין הרבה ספק שהוא בחיים לא יהיה כינור ראשון מספיק חזק כדי להוביל קבוצה כמו ריאל מדריד למצב שהיא הכי טובה באירופה.
    בבסט סינריו הוא סוג של גארת' בייל עם פחות צחוקים על הרגל השבורה.
    האופי שלו בעייתי מדי כדי באמת להנהיג לאורך זמן ולא להמאיס את עצמו, האגו שלו ובעיקר אורח הרוח שלו בהתנהלות מול מאמנים היא של איזה טינאייג'ר.
    זה מספיק כדי שלטיול הזה למדריד תהיה תקרה מאוד ברורה.
    ואני מאוד אהנה לראות את זה קורה ועם המנג'ר שהוא כנראה הכי פחות רוצה לפגוש שוב.
    הלוואי, אני עוד עלול למצוא את עצמי רואה יותר מדי משחקים שלהם.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הדוגמא עם ואן-ניסטלרוי ומנצ'סטר יונייטד היא מצוינת אבל שים לב כמה דברים קרו באותה עונה אחר-כך כדי שזה יצליח - אתה ציפית את העונה הגדולה הראשונה של כריסטיאנו רונאלדו? שלואיס סאהה יחבר כמה משחקים ברצף בהם הוא בריא? וידיץ' ואברה, למשל ועוד ועוד, או את הנסיגה הקלה של צ'לסי? לא אמרתי שצריך לסגור את המועדון אם האזרד עוזב, פשוט ייקח לה יותר זמן לחזור לטופ האמיתי ולהיאבק על אליפות, אני רק אמרתי שאי-אפשר לקבל עזיבה שלו בכזו קלות 'יאללה, לך'. אני גם לא מאשים את צ'לסי האמת בהתנהלות מולו כי הצליחו להשאיר אותו עונה נוספת והציעו לו לא פעם לחדש את החוזה. הבעיה שלי עם צ'לסי כביכול היא הבינוניות מסביבו.

    אני לא חושב שאתה מבין את הציפיות ממנו בריאל מדריד, ומאיפה אתה משוכנע שבסגנון משחק התקפי יותר(בתקווה) בקבוצה חדשה, והוא צריך התרעננות, בליגה אחרת - לא תראה שחקן טוב יותר? אני לא אומר שיהיו עונות של 35 גולים, אבל אני בטוח שיהיה טוב. תעזוב את ההגדרות האלה של היורש של כריסטיאנו רונאלדו. גם כל השוואה לבייל די מגוחכת כי בייל פצוע כל הזמן והאזרד שחקן בריא בסה"כ.

    אגב, אם אני לא טועה, אתה מהסנגורים הגדולים ביותר של פוגבה בפורום, למשל, החלקת כאילו לא הייתה את ההופעה המביכה שלו נגד סביליה אשתקד או משהו כזה, ואת האזרד אתה קוטל על חוסר רצינות וכאלה. אני רואה שחקן שכן מפלרטט עם ריאל מדריד כל הזמן וזה יכול לעצבן אוהד אובייקטיבי אפילו, ומצד שני יש הבדל בין האמירות בחוץ לבין מה שקורה במגרש, אני כן רואה שחקן שאכפת לו - אולי לא מתרוצץ כמו קאנטה, אבל כן מנסה לעשות את הטוב ביותר שלו, מכדרר, מנסה, כובש, והיו לו מספיק הופעות יפות העונה. והמשפט שאמר בתקשורת לדעתי פירשו אותו לא נכון, אולי בכוונה. הוא רצה לומר - לא היה לו שום דבר נגד קונטה, לכל המאמנים שעברו בצ'לסי היו טענות כלפיו וציפו ממנו ליותר. [אם טעיתי לגבי היחס שלך לפוגבה אז מצטער, כבר נאבדתי מאינסוף התגובות ברוח דומה בדיון שלכם לגביו].
    מצד אחד אנשים אומרים פה בבירור שהוא פחות מהדרג של ניימאר שמדגדג את כריסטיאנו ומסי ומצד שני אחר-כך מחכים לו בפינה אחרי ערב שחור במשחק גדול בו כל צ'לסי לא הופיעה והוא קיבל 6 כדורים בחצי של היריב, אז תעשו תיאום ציפיות.
     
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,119
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    זו לא הייתה הנסיגה של צ'לסי כמו הנסיקה של רונאלדו וויין רוני.
    לא היתה אף הגנה בליגה שיכולה הייתה להתמודד איתם בכמה שנים שהגיעו אחרי.

    הבעיטה של ואן ניסטרלוי מהקבוצה שיחררה את שניהם לתקופה הכי טובה בקריירה שלהם.
    תוסיף לזה את סקולס שהפך להיות הפליימייקר של הקבוצה שפתאום לא צריך לשחרר רק ראוטים של כדורים מדוייקים קדימה אלא יש לו זוויות של 360 עם המון שחקנים שהוא יכול להפעיל.

    הכל נאמר בדיעבד בפועל חשבו שנתרסק מיד אחרי שואן ניסטרלוי נמכר.

    לענייננו,
    גם עם האזרד במצבו הנוכחי יקח לה הרבה זמן להתאפס עד שבכלל תוכל לחזור ולדגדג את ליברפול או סיטי.
    האזרד במצבו זה סרטן עם גרורות לעמוד השדרה.
    או שתתחיל לטפל או שתספור את הימים ללבל 4.
    השחקן בעצמו אומר לך את זה.
    זה כבר לא עניין של תשלמו לי יותר, תחליפו לי מאמן, תביאו לי את ההוא, תקחו מפה את הזה.
    זה שחקן שלא רוצה להיות במועדון ונגמרו הימים שהיה אפשר איך לשכנע אותו.
    החליפו כבר 600 מאמנים והוא מסיים חוזה בקיץ 2020.
    זה אומר שזה גם הקיץ האחרון שעוד אפשר להוציא משהו במקום לאבד אותו בחינם.


    אני בטוח שהוא לא יצליח בריאל מדריד כי ריאל מדריד היא קבוצה שעברה את הפיק, בינונית מאוד, עם הרבה צרות משל עצמה והאזרד הוא טמפרמנט בחדר הלבשה ששחקנים בכירים כמו ראמוס ושאר הספרדים לא ידעו לעכל ולא יסבלו.
    הוא אוהב אותך היום ומחר הוא כבר בחונטה נגדך.
    הוא אוהב את המאמן עונה אחת ועונה אחר כך הוא עושה הכל כדי לזיין אותו מהקבוצה.
    כשלהאזרד לא אכפת הוא נותן עונה שהיא גרועה יותר מהעונות הכי שחורות של בנזמה שאתם מריצים בלופים אינסופיים במדיות החברתיות.

    הוא שחקן מצוין, גם אצלכם הוא יהיה.
    אני לא מאמין שהוא האלפא דוג שמחזיר את ריאל מדריד לקדמת הבמה האירופאית.
    נחיה ונראה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אף אחד לא מצפה שהאזרד לבדו יחזיר את ריאל מדריד להיות קבוצת על. אני רוצה לראות קודם כל קבוצה תחרותית. לא מצפה שוב לשלוט באירופה אלא להיות טובים יותר בליגה בעקביות. הוא הגלאקטיקו הרלוונטי ביותר כנראה, גם בגלל שהוא בבירור רוצה להגיע וגם בגלל מחיר שסביר ביחס לאחרים היום. אני מסתכל על הקריירה של האזרד ורואה עונה אחת עלובה - העונה בה מוריניו עזב. ובתור אחד שרצה לעשות את קפיצת המדרגה ולהיות קרוב לכריסטיאנו או מסי - אני בטוח שהוא מתחרט עליה ולא היה מרוצה מעצמו. אני לא אומר שהוא לא רוצה לעזוב את צ'לסי ושאם הייתי אוהד שלהם אז ההתבטאויות האלו שלו לא חצו את הגבול או היו מרגיזות אותי. אני אומר שאין הרבה קשר בין דרך ההתבטאות לכדורגל שלו. הוא משחק טוב העונה, טוב מאוד אפילו לפרקים, וזה לא סותר את העובדה שמיצה את עצמו.

    לגבי מנצ'סטר יונייטד ההיא - אני מסכים איתך. אני אישית חשבתי אחרי צמד המשחקים נגד מילאן שדווקא רוד זה מה שיהיה חסר - מישהו שיתקע גול עם השפיץ, מכדור אבוד ברחבה, במשחק לא טוב, אבל כנראה שאיתו בלתי-אפשרי היה שהשניים האלה יפרחו(וגם רוד לא התנהג כמו שצריך), אבל עונה אחר-כך טעיתי. בוא תסמן לי בצ'לסי מי יכול לעשות קפיצת מדרגה כזו וכמובן שגם זו הרבה עבודה של פרגוסון אז. פוליסיץ' יהיה דומה להאזרד? וויליאן ופדרו יכפילו את הכמות? קובאצ'יץ' יהיה שחקן של תאכלס?
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מהי ההגדרה ל"אלפא דוג שמחזיר אותך לקדמת הבמה האירופאית"?

    המספרים המדהימים של רונאלדו לא תרמו לריאל דבר עד שלא הייתה סביבו קבוצה שתהיה מספיק חזקה כדי לזכות בכל התארים שזכתה; אני זוכר איך עד הזכייה של ריאל בליגת האלופות עם אנצ'לוטי, רוב האנשים - כולל דיונים כאן באייסוקר - אמרו שהקדנציה של רונאלדו בריאל היא בכלל כישלון הן מבחינתו והן מבחינת המועדון, כאילו הוא צריך להגן, לנהל את המשחק, להרים את הקרן וגם לנגוח.

    אז שהוא זכה 500 פעמים בליגת האלופות הוא פתאום הפך/חזר להיות "אלפא דוג"? nonsense.

    זה משחק קבוצתי, תמיד היה ותמיד יהיה. הזאר הוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר מחוץ לעולם בו מסי לא קיים. וריאל מדריד שואפת להביא את השחקנים הטובים ביותר. תמיד הייתה ותמיד תהיה. אפשר להיות שחקן התקפה מעולה גם מבלי להבקיע 40-60 שערים כל עונה.

    אם יעבור לריאל הוא לא יהיה ההבדל בין קבוצה לזו שיש בה לא מעט בעיות לכזו שאין בה, בדיוק כמו שרונאלדו לא היה (הבעיות שהיו ונשארו שם היו גם איתו בעונה שעברה, ובמבחן העין זה בא הרבה יותר לידי ביטוי בעונה סדירה בליגה מאשר במשחק נוקאאוט גדול כזה או אחר). הפרספטקיבה הזו של all or nothing היא שגויה מיסודה. אם יגיע, הוא עוד שחקן מעולה שיצטרך להוביל את הקבוצה לעידן חדש, אבל לא היחיד. אין חיה כזו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/1/19
    Gary Cahill ו-oranfu אוהבים את זה.
  9. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    */aaarofl*/aaarofl*/aaarofl

    חצי הגמר ההוא זו הדריסה הכי עוצמתית ומשפילה בתולדות חצאי גמר ליגת האלופות, ממש ואן ניסטלרוי היה משנה משהו.
     
  10. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    כשפוגבה נתן עונה שחורה בגלל שהוא לא היה מרוצה (והעובדה שמדובר במוריניו לא רלוונטית לדיון) הגנת עליו שזה בגלל המאמן וכד'. אז מה ההבדל פה? איזה קטע, זה היה אפילו תחת אותו מאמן.

    לי לא זכור שהזארד היה באיזשהו ריב עם שחקנים בחדר ההלבשה, להפך - ויתקנו אותי אוהדי צ'לסי אם אני טועה - אני זוכר שהוא היה ביחסים טובים עם השחקנים הדומיננטיים כמו טרי ולאמפרד.
     
    אלעד, ChelseaPensioner ו-Sturridge אוהבים את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז החבר'ה באייסוקר הגזימו ושכחו שכדורגל הוא משחק קבוצתי ולא טניס. אני חושב שדווקא העונה הזו מוכיחה את הכלום ושום דבר של גארת' בייל - זה לא רק הגולים או הבישולים או היכולת או אפילו הפציעות - שפת הגוף הזו של 'תעזבו אותי', 'שחררו אותי מזה', עאלק הולך להתפוצץ, הוא לא רוצה להיות בפרונט בכלל וגם הריצה המטורפת הזו בשנה שעברה הייתה בעיקר כי לא היו ציפיות ממנו, וגם של קארים בנזמה שבעונה לא רעה שלו עומד על 12 גולים עד ינואר שזה טוב משנתיים שעברו אז רע במונחים של שחקן נורמלי בקבוצה גדולה. רונאלדו היה גדול מאוד והסתיר המון-המון בעיות של הקבוצה הזו, הוא גם כבש במספרים טובים בליגה בכל עונה עד לשנה שעברה.

    האזרד יכול לבוא לידי ביטוי מצויין בדיוק במשחקים האלה של 'עונה שלמה', משחקים שאנחנו נחנקים בהם בפיחואן כי מפעילים לחץ אגרסיבי, בברנבאו נגד אתלטיקו שיש מולינו קבוצה עם הגנה מעולה וממושמעת ואין לנו שחקן שיעשה דריבל על שטח קטן חוץ ממרסלו או מודריץ' פעם בעשור(איסקו יכדרר ואז ייאבד). אני רואה כאן משווה פשוטה: האזרד שחקן גדול, צריך ריענון, המחיר שלו סביר, הוא רוצה להגיע וריאל מדריד זקוקה לשחקני התקפה טובים. אני גם משוכנע שהמספרים שלו ישתפרו אצלינו.

    בגדול אני מסכים איתך לגבי האזרד, אני פשוט לא אוהב את מה שאמרו על כריסטיאנו וחושב שהוא כן ניצח המון-המון משחקים לבד ותשים כל שחקן התקפה גדול אחר במקומו והיינו משיגים עוד פחות מול בארסה הזו.

    ולגבי ואן-ניסטלרוי[לא אתה כתבת] - זרוק לו כדור ברחבה גם במשחק עלוב בו הקבוצה שלו לא עשתה כלום - ויהיה גול. כולם דיברו על יונייטד מודל 2006/07, ומה עם רוד? דפק 25 גולים בליגה ו-33 בסה"כ, היה כל ההתקפה שלנו בעונה עצובה עם כל מיני מהמאדו דיארה ואמרסון או גאגו שחשבו שייצא ממנו משהו. ראול שיחק כקיצוני לעתים כי לא הייתה ברירה ועד הנצחונות בפברואר\מרץ חוץ מהקלאסיקו הראשון זו הייתה עונה של להקיא.
     
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    נראה לי שלא הבנת את הדברים של הזארד נכון.
    הוא נשאל בהקשר לכך שסארי מתוסכל מהעבודה ההגנתית שלו וענה שכל המאמנים שהוא עבר היו מתוסכלים מכך, ושהם ימשיכו להיות מתוסכלים בגלל שזה הסגנון משחק שלו.
     
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    דווקא הוא נשאל בקשר למספר השערים שהוא מבקיע, אבל זה beside the point.

    סארי במסיבת העיתונאים היום (ערכתי):
    Eden Hazard is more an individual player than a leader. He is very important, he is a great player, he can always win the match, sometimes in a minute, at the moment he is not a leader. He is a great player.

    Shots fired!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/1/19
  14. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    בקצב הזה יש מצב שהוא עוד יסיים את ינואר הזה בריאל. לא בטוח שזה כבר לא קורה מאחורי הקלעים..
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    לדעתי ההתנהלות של האזרד והציטוטים שלו מחוץ למגרש מביאים כנגדו ביקורת מקצועית שלא הייתה נולדת אחרת.
    מרוב שהתרגלו שהוא סוחב את צ׳לסי על הגב מבקרים אותו כשבמשך מספר משחקים זה לא קורה או חושבים שזאת לא תהיה מכה קשה לצ׳לסי אם יעזוב לריאל.
    אין הרבה שחקנים באיכות של האזרד בחוץ, וצ׳לסי צריכה לקוות שהשינויים שהיא תבצע על מנת לשדרג את המערכת יעשו כשהוא בקבוצה ולא בלעדיו.
    האזרד חייב להיות חלק מהפיתרון לבעיות של צ׳לסי ולא מבין איך הופכים אותו לחלק מהבעיה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.