ברצלונה 18/19 - המשכיות זה שם המשחק

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Jefecito, ‏25/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לכאורה זה coup רציני, מקווה שהוא יצדיק את ההייפ.


    אותי מעניין לאיזה כיוון ילטשו אותו: על העמדה של בוסקטס או זו של אינייסטה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/1/19
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @סמואל אטו
    כעיקרון יהיה פרנקי המחליף של בוסקטס. התקפית דה יונג תורם מעט מדי בשביל להיות קשר התקפי. נראה בעונה הבאה כמה דקות משחק הוא יקבל. מדובר בבחור מאד לבבי, כנה וצנוע.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מיכאל יוכין אמר שהוא השחקן שהכי מזכיר את אינייסטה, @de Middenweg אומר שהוא מחליף של בוסקטס, לא רואה איך שני הדברים הללו מתיישבים?
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אני אומר את זה כי זה מה שפה בהולנד אומרים. באייאקס פרנקי בעיקר מקשר בין ההגנה להתקפה. הוא לא האיש שנותן מסירות א-לה אינייסטה. יותר מזה, היו בשנה וחצי האחרונות לא מעט משחקים בהם דה יונג שיחק כבלם ליד דה ליכט. בליגה איפה שאייאקס תמיד שולטת זה עבד תמיד כמעט מושלם. זה לא יקרה בברצלונה וגם לא צריך, אבל פרנקי דה יונג במיטבו הוא שחקן שלוקח את הכדור מההגנה ומוציא נהדר את ההתקפה קדימה. יש לו יכולת פריצה נהדרת ואם הוא יקבל שטח הוא יכול להיות סופר קטלני.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אסף כהן אפילו הלך יותר רחוק ואמר שמבחינת התקרה שלו הוא שילוב של צ'אבי ואינייסטה ביחד, אני לא זוכר את כהן משתפך ככה על שחקן צעיר(חוץ מאמבפה כמובן) השאלה איך שחקן כזה, מוכשר ככל שיהיה, יצליח להשתלב בקישור המאד עמוס של בארסה.
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    השאלה לאיזו תרומה אתה מתכוון.
    אם זה בישולים ושערים, אז גם אינייסטה וצ'אבי לא התהדרו במספרים גדולים.

    מהמעט שראיתי ביוטיוב(ברור שזה לא מדד) הוא באמת נראה כמו משהו בין לבין השניים.


    בארסה משוועת ליורשים עבור בוסקטס ואינייסטה. שחקנים כמו ראקיטיץ' ו-וידאל ממלאים פונקציה מאוד מסויימת, הם לא שחקנים שמובילים את הקבוצה.
    מעבר לכך, דה יונג קיבל הבטחות לגבי המעמד שלו מכל הצוות הניהולי הבכיר של ברצלונה. דקות המשחק הם אלו שכמעט הכריעו את הכף לטובת פסז'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/1/19
  7. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    הייחוד של פרנקי הוא ביכולת להגיע לקו הבלמים, לקחת את הכדור ולבנות משם את המשחק בדריבל או במסירה. מהבחינה הזאת הוא מתאים לשחק כקשר אחורי, אבל מצד שני הוא קצת "רך" מדי ולא מספיק טוב הגנתית, לפחות לתחושתי, כדי לשחק קשר אחורי ב4-3-3. אייאקס של העונה משחקת 4-2-3-1 עם קשר אחורי שנמצא בערך בקו של פרנקי, ולכן יש לו מספיק חופש פעולה לצאת קדימה וגיבוי הגנתי לידו.
    לדעתי, העמדה שתפורה עליו היא יותר "העמדה של צ'אבי" מ"העמדה של בוסקטס", כי אני מאמין שיש יותר סיכוי שייפתח יכולת להעמיד מספרים ותרומה התקפית (בנוסף לתרומה ההתקפית הנוכחית שלו בבניית המשחק מאחורה) מאשר יכולות הגנתיות מספיק ראויות בשביל לשחק קשר אחורי בודד.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אין שום דימיון בינו לבין אינייסטה, ואני לא חושב שיש לו את היכולת להחזיק את הקישור האחורי של ברצלונה, בטח לא מול ה-big teams.

    דווקא כניסה למשבצת של ראקיטיץ' נראית לי הכי הגיונית.

    **
    להבדיל מדה ליכט, אני חושב שהוא היה יכול לחכות עוד עונה עם המעבר למועדון גדול, בטח אחד כמו ברצלונה. זו קפיצת מדרגה רצינית.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אינייסטה היה משחק מאחורי החלוצים ולפעמים גם כשחקן האחורי בשלישייה הקדמית, צ'אבי היה הקשר הכי מרכזי שיכול להיות והיה מדהים בלהחזיק את הכדור כמה שיותר קרוב לשער של היריבה בלי לאבד ובוסקטס הוא קשר אחורי אמיתי, אולי אחד האחרונים שיש בכדורגל העולמי. לפחות לי עושה רושם שפרשנים בתקשורת סתם זורקים שמות של שחקנים מברצלונה בתקווה שאף אחד לא יזכור להם את זה כשהם יראו אותו בפעם הראשונה בחייהם כשישחק במדי ברצלונה, כנראה ביחד עם כל המומחים הגדולים שלא ראו משחק של אייאקס ב15 השנים האחרונות.
    זה מזכיר לי שבעונה הראשונה של רובן בצ'לסי שגיא כהן אמר עליו שהוא השחקן שהכי מזכיר את זידאן.
     
  10. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    לתחושתי, דה ליכט בניגוד לדה יונג, עם סיכויים הרבה יותר גדולים להיות סיפור הצלחה בקבוצה אליה יגיע כבר מהרגע הראשון, לא משנה מי תהיה הקבוצה ומה תהיה הסיטואציה. הוא שלם יותר, בשל יותר ובאופן כללי כנראה שטוב יותר.
    האם זה אומר שדה יונג היה צריך להשאר עוד עונה? אני חושב שלא, ואני הראשון שירצה ששחקנים יעזבו אותנו רק כשהם מיצו את עצמם ובאמת צריכים לעבור. רוב השחקנים עושים את זה רק בגיל יותר מבוגר או עם יותר קילומטראז' בקבוצה הבוגרת, אבל יש מקרים (כמו סאנצ'ז בעונה שעברה) שכבר אחרי עונה - עונה וחצי השחקן פשוט גדול על אייאקס, ולכן אפשר להבין מעבר, גם אם חבלי הלידה יהיו קשים יותר (תקן אותי אם אני טועה אתה בטוח עוקב יותר ממני, סאנצ'ז לא בעונה מדהימה ולא שחקן הרכב קבוע?) משל כישרון על כמו דה ליכט או פשוט כשרונות שצברו יותר ניסיון כמו סוארז ואריקסן.
    אני חושב שגם ההייפ סביב דה יונג כל כך גדול כי הוא באמת שחקן שעושה דברים מאוד מיוחדים, ועם ההייפ הזה להשאר עוד עונה היה לא ריאלי.
     
    de Middenweg ו-אלעד אוהבים את זה.
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @אלעד
    בהחלט מסכים איתך. דה ליכט הרבה יותר בשל לעזוב לאירופה, אבל הפוטנציאל קיים וקבוצות מפחדות לחכות. אם לברצלונה לא היתה תחרות קשה מצד פריס סן זרמן הם היו אולי מחכים. בהולנד כבר ציינו שהפריזאים היו מוכנים לשלם מקסימום 75 מיליון אירו. לפי מה שאני מבין עכשיו, הבונוסים כל כך קלים להשגה שאייאקס תרוויח 86 מיליון אירו.

    אני רק יכול להוסיף שפרנקי יהלום לא מלוטש. מחליף של X או Y, כמו ש AFCA בצורה מצוינת אמר. דה יונג הוא לרב האיש שלוקח באייאקס את הכדור מההגנה ומתחיל משם את ההתקפה. בליגה ההולנדית החלשה הוא הצליח לא פעם לעבור חצי מגרש. באירופה זה גם הסתיים אחרת. באיבודי כדור קטלניים כמו בסוף המשחק נגד ביירן באמסטרדם.

    לדעתי הכל פתוח, גם כשלון. אני רק חוזר ואומר שמדובר בבחור מאד חיובי עם ראש על הכתפיים.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    בוסקטס כרגע לא הולך לשומקום, ולפי מה שאני רואה גם ראקיטיץ'(בטח אם זה תלוי בולורדה) ויש לך גם את ארתור שבעצמו הגיע בתור פרוספקט גדול. ומה זאת אומרת הבטיחו לדה יונג דקות משחק, עם כל הכבוד לדברים המרשימים שהראה נגד אלקמאר ואאק אתונה האימתניות הבן אדם לא העביר אימון אחד בבלאוגנרה, אז אתה כבר קובע למאמן שלך שהוא חייב להיות שחקן מרכזי?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/1/19
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    בוסקטס אוטוטו בן 32, הוא כבר עכשיו מתקשה לתפקד השחקן הרכב קבוע(עוד יותר אם אין לו תמיכה בקישור). ראקיטיץ' מתפקד כשומר הראש של בוסקטס ולא מציע כמעט כלום חוץ מזה(בגלל זה כולם חושבים שלואלורדה יש איזו אהבה בלתי מוסברת אליו).
    זה לא קישור שאפשר להסתמך עליו, בטח שלא 6-7 שנים קדימה.

    לא הבנתי את המשך ההודעה. זה חדש לך ששחקנים מקבלים הבטחות כחלק ממו"מ?
    היו משלמים עליו 75 מיליון אם זה לא כי רואים בו חלק משמעותי בסגל?
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשברצלונה מחתימה קשר מאייקס ישר הולכים על דמיטן פרוע ונוסטלגיה מרגשת בדמות קרויף שהיה מהדמויות המשמעותיות ביותר במועדון. דה-יונג כוכב עולה ובארסה ממשיכה בשאפתנות שלה ומסתערת על שחקנים טובים אולי גם כדי להחזיר את סגנון המשחק אותו מעט זנחה. כיף עבורה לסגור עסקה כזו במחיר שפוי משחשבו ויקבלו אותו בקיץ בזרועות פתוחות. מעניין אם קוטיניו או ראקיטיץ הם הנפגעים.
    אין ספק שדה יונג יקבל קרדיט רחב בהתחלה למרות שזו כולה אייקס. מעמדו ברור

    ****

    עוד קצת בבארסה:
    - 'הכלאה בין המיומנות של בוסקטס, צ'אבי ואינייסטה אך'(אך כמובן שעוד רחוק מהם), פירגנו ב-AS לשחקן הרכש החדש.
    - ברצלונה נעצרה לאחר 39 משחקים רצופים בהם כבשה, הפעם האחרונה הייתה נגד רומא באולימפיקו באפריל אשתקד. האם זה שוב יעלה לה בתואר?
    - ואלוורדה אמר לאחר המשחק שהוא לא מתחרט שהשאיר את מסי בבית ושבשנה שעברה בארסה שילמה מחיר גדול על המאמץ בגביע. בואטנג מנגד ערך בכורה ואמר "היה מדהים אבל קצת עצוב בגלל ההפסד".
    - העונה בארסה ניצחה את סביליה בליגה בתוצאה שלא תספיק לה בגומלין אבל אם תבדקו בעונות האחרונות...
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קודם אני באמת מאחל לדה יונג להגיע למה שרובן הגיע, דבר שני ההשוואה בינו לבין זידאן תמוהה כי אלה שחקנים שונים לגמרי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.