הפועל ת"א 2018/19 - האימפריה עוד תחזור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    לבאר-שבע של השנה מתאים שחקן כמו אוראל דגני.
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    נכון. רכש קלאסי שלהם.
    חצי עונה אחרי שיגיע כבר יודיעו לו שהוא רשאי לחפש קבוצה
     
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    יש להם את דגני של המגזר, בשביל מה הם צריכים גם את המקורי?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/1/19
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בן-בסט: זה לא עניין של מנטאליות, הוא לא הצליח בקבוצות בהן לא היה שחקן הרכב קבוע, בצרפת למשל הוא רשם חצי עונה יפה או משהו כזה. אני חושב שמדובר גם בעמדה, הוא לא חלוץ טבעי אלא אחד שנוח לו לבוא מהכנף. אני הייתי מעדיף את הבלאגן של חן עזרא שהוא גולר בפוטנצייה אבל לדעתי הוא יילך לנתניה, ובמצב העניינים הנוכחי אני לא חושב שהפועל יכולה להביא שחקן טוב יותר. ואלסקיס חידה והוא לא מספיק. לבן-בסט אגב מגיע 'תיקון' עם הפועל, רמז: עונת 2008/09.

    אוראל דגני: מאחל לו בשנה הבאה שיעבור לבאר-שבע ושיהיה חלק סוף-סוף מקבוצה שרוצה לרוץ לאליפות לפחות. הוא מהבלמים הטובים בליגה-קל, גם אם עשה טעות עלובה נגד אשדוד. הוא מתבסס בעיקר על מהירות ופיזיות ולא תמיד חושב, אבל זה דור הבלמים החדשים. בליגה של לפני 15-20 שנה הוא היה נמצא בבעייה אבל היום אין שמעון גרשון ואריק בנאדו ואחרים.

    רמזי ספורי: הוא לא יסיים אף משחק בלי בעיטה לשער ואני באמת חושב שיש לו קצת מכל דבר: הוא שחקן מהיר, הוא מכדרר בסדר, הוא יודע למסור, אבל הביטחון שלו נפגע בקלות והוא טועה הרבה. אני לא הייתי שותף מעולה לביקורת המוגזמת עליו וטוב אם הילדים באולטראס ישחררו ממנו בגלל שלא רצה לרדת עם הפועל לליגה הלאומית.
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אוראל דגני לא שונה בהרבה מצדק, טאהא ושאר הזבל של ב"ש.

    הוא לא יקדם אותם.
     
    Jefecito, EuropeGuy ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  6. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    הוא פשוט מאותו סוג זבל של הבלמים שחושבים שהם יודעים לתת פס, ואז מחרבנים משחקים. אפשר להגיד שהוא עמרי בן הרוש עם רגל ימין. גוף חזק, אבל לא יודע להשתמש בו.
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בואו נעצור קצת את החגיגה על חשבונו של דגני, אוהדים כאן לא רואים משחקים שלמים אלא את התקצירים. אין בארץ בלמים שנקיים מטעויות, עברנו את הדור הזה. כמובן ששיר צדק זה לבל אחר מהרבה בחינות אבל דגני גם לא בדיוק הבלם הדביל של חצי העונה הראשון ב-2013/14 וחייבים לומר שהוא שיחק בשתי קבוצות גדולות רק על הנייר, בפועל הן היו זבל, וגם הפרטנרים שלו לא משהו. טהא נהנה תמיד לשחק עם שיר צדק או ויטור וכדומה. קל לשחק בקבוצה שרוב הזמן שאתה משחק שם - אם היא תספוג אחד היא יכולה לתת שלושה שערים. ובמעבר חד: הפועל מוציאה הודעה רשמית שאוראל דגני לא למכירה, יש לו חוזה של 3.5 שנים והוא ממשיך. הפעם אני מאמין להם אבל מה עם חלוץ מה?
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לפי ספורט5, עדן בן-בסט מתקרב להפועל ת"א, הפערים הצטמצמו, ושלומי אזולאי המנודה ממכבי חיפה - חזק על הכוונת.

    1. אני לא משוכנע שהוא יצטרף ואצל ההנהלה הזו של הפועל לכו תדעו מה נכון ומה לא נכון, אבל שלא יתבלבלו שם בטעות בגלל הפוקס הזה שכבשנו שלושה שערים נגד הגנה חזקה במונחים של ליגת העל.
    2. בן-בסט אחלה שחקן, מי אנחנו שנתלונן, אבל שלא יגרר למצב פתאום שהוא מקבל שכר גבוה מדי, יש לקבוצה הזו ערימה של שחקנים בינוניים והחוזה של אחמד עאבד למשל הוא שערורייה.
    3. לגבי שלומי אזולאי, שוב בנייה לרוחב? יודע לתת פס לגול אבל אם במכבי חיפה דחקו אותו החוצה, אז למה? ספורי שחקן בית וכל מילה שנייה של הניסנובים זה 'שחקני הבית', ספורי שחקן טוב שמתקדם, הוא מרגיש בנוח ליד קלאודימיר. מה גם שאזולאי בשעה זו הוא לא שדרוג, שיחזור לבית"ר.
     
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    בן בסט,שלומי אזולאי,עזרא/זריהן. יסגור לכם יופי של חלון. כל חיזוק לחלק הקידמי צריך להתקבל בברכה.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא יהיה אף אחד מהם הכל בסדר.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בסופו של דבר, כצפוי: הפועל ת"א ירדה מהאפשרות לצרף את בן-בסט(תשחקו אותה מופתעים). זכותו של השחקן להמשיך עם חוזה גבוה בבאר-שבע ולהיות שחקן אימונים וגם להפועל מותר לחשוב שלא זה השחקן עליו נשבור את תקרת הזכוכית במשכורת. מצד שני, הלו, ניסנובים, לא מדובר כאן בצירוף שחקן כדי אולי להשתחל לפלייאוף העליון, נניח שזה מותרות - אלא כדי להישאר בליגה. לא כל יום קלאודימיר וספורי יספקו שער ובישול ובפועל מוליץ' נזרק, עגייב גם כן והגיע רק חלוץ אחד. הבטיחו לנו שחקן בכיר בהתקפה. תביאו את חן עזרא יא ליצנים. הפועל תישאר כנראה רק כי אשדוד פאתטית וסכנין עושה הכל הפוך.
     
  12. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    אני מרשה לעצמי להגיד שאם באמת לא יוחתם שום שחקן ביומיים הקרובים בהפועל ,למרות הבטחות לרפואה שיוחתמו 2 משמעותיים , אז אני יכול לסמוך על הקהל שלהם שידע להגיב בהתאם.
    אני לא מזלזל ולא מחמם כאן את האווירה, פשוט יודע שהקהל הזה לא יושב בשקט במקרים כאלה, לא אתפלא אם במקרה כזה גם הם יגרמו לניסנובים לברוח.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מתוך 'וואלה ספורט' - ביקורת על ההנהלה של הפועל, כשספורט5 כתבו 'יצאנו קירחים מכאן ומכאן'.
    בהפועל תל אביב הופנתה אתמול (שלישי) ביקורת קשה כלפי הנהלת הקבוצה בעקבות ההודעה על כך שהמועדון יורד מהאפשרות להחתים את עדן בן בסט. גורם במועדון אמר: "הקהל עכשיו יישב להנהלה על הצוואר ולא יעזוב אותנו. מביך איך שהדברים מתנהלים. הניצחון על בני יהודה גרם לזחיחות, כל התחתית מתחזקת ורק אנחנו לא מצליחים להביא אף שחקן שרצינו".
    במועדון חשבו לנסות ולצרף את חן עזרא ברגע האחרון, אך לא נראה שיוכלו לעמוד בשכרו של השחקן. הפערים עם בן בסט עמדו על כ-40 אלף דולר נטו בחוזה לשנה וחצי, כאשר בן בסט רצה שהפועל תל אביב תתחלק עמו בחלק אותו הוא מפסיד ביחס לשכר בבאר שבע: "בשביל מה היה צריך להוציא הודעה שיורדים ממנו? אפשר היה לנסות כל עוד אפשר. אם יש עוד צ'אנס לעשות משהו שיעשו, לא לצרף אף אחד זה להרוג את הקהל".
    יש לציין כי כאשר קובי רפואי חזר למועדון, היה סיכום בין הצדדים על צירוף שני שחקנים ישראלים משמעותיים, וכתוצאה מכך כך ויתרו במועדון על האפשרות לצרף זר שישי בכדי לקבל את המענק בסך כ-300 אלף ש"ח. לא ברור כיצד רפואה יגיב עכשיו להתפתחויות, אך במידה שלא יצורף שחקן התקפה, הקבוצה עשויה להסתבך בהמשך הדרך: "שימשיכו לחיות כאן על הכישלון של סכנין, היא עוד תעשה 2-3 ניצחונות ונבכה על זה" אמרו בהפועל תל אביב.

    ללא ספק.
     
  14. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    מתי נסגר החלון? עוד שבוע בערך? אם לא יוחתם אף שחקן, אני רואה את רפואה עושה שוב 'ויברח', והפעם אבין אותו. מה אפשר לעשות עם חומר השחקנים הזה? בגלל שספורי נתן משחק וחצי לא רע אז כבר אפשר לשכוח מחיזוק לחלק הקדמי?

    בואו, גם בן-בסט/עזרא/זריהן הם לא איזה תוסף התקפי שיכול לתת משהו. בן בסט לא רלוונטי כבר 3 שנים בערך, אולי שווה 4 שערים בעונה.
    עזרא צריך 3 שחקנים מובילים בקבוצה כדי טיפה להתבלט.

    שמועות על איזשהי קבוצה בליגה השניה בצרפת ששלחה הצעה על בואטנג. הייתי משחרר אותו באותו הרגע וקונה עם הכסף הזה שחקני כדורגל. גול סופר מקרי נגד מכבי ת"א בדרבי וכבר עשו אותו אליל. שחקן כל כך לא מדוייק, כל כך פרווה שאם לא היו קוראים לו בואטנג, אלא ירון קדוסי, כבר מזמן היו שולחים אותו להפועל עפולה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רפואה לא יעזוב שוב כי אפשר להשאיר את הפועל בליגה גם עם עם ים הבינוניות הזה אבל המשימה תהיה קשה בהרבה. הניסנובים איבדו אצלי מזמן את כל נקודות הזכות. דיברו על שני שחקנים בכירים(לא ואלסקיס) ובסוף - כלום. מה שכן, אתה טועה בניתוח שלך. מי חשבת שיגיע? חן עזרא שחקן טוב ובטח פי כמה מזקרי ועאבד שמזמן הייתי זורק אותם ובמקרה של השני זה גם לחסוך כסף. שניהם לא עשו כלום מאז גביע הטוטו. לגבי בן-בסט, שכחת לו את העונה האחרונה בהפועל חיפה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.