המחזור ה-25 בפרמיירליג: זמנים קטנים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏1/2/19.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    את הניתוחים הטקטיים על למה ליברפול נסוגה לאחור, העניין המנאטלי - אני משאיר לכם האנגלופילים, אני לא מתווכח גם עם תחושות של אוהד שנע בזמן האחרון במאניה-דיפרסיה. אני אסתפק בקלישאה של 'כמה קשה - ככה מתוק' ואומר שיכול להיות שליברפול איבדה את האליפות, אבל להגיד שזה וודאי? מרגיש לי מוגזם.

    אני לוקח אתכם חזרה למגרש שלי כביכול - הליגה הספרדית. תעזבו רגע את זה שריאל מדריד וברצלונה היו תמיד די זהות ברמת הסגל. ב-2011/12 ריאל מדריד של מוריניו סיימה עם מאה נקודות ליגה. בפברואר(מחזור 23) כבר הובילה ב-10 הפרש מול ברצלונה ואז הגיע מרץ השחור - 3 תוצאות תיקו בחמישה משחקים, והאמת שלא מוצדקים - והופ, הפער קרס ל-4, כשלריאל מדריד היה את הדרבי(חוץ) והקאמפ-נואו על הראש. גרף טבעי שמתחיל לרדת, מן הסתם. כמה זמן סאלאח ימשיך ככה עם הכדורגל הבינוני שלו כמו בחודש האחרון?
    ועוד דוגמא: קחו את עונות 2015/16 ו-2016/17. בעונה הראשונה שציינתי, בארסה הובילה את הליגה כבר ב-10 הפרש, וריאל מדריד ישבה לה על העורף אחרי שזידאן הגיע, ניצחה וניצחה וניצחה בכל 12 המשחקים האחרונים - אבל בארסה הקדימה אותה בנקודה. במחזור הסיום ריאל במחצית הייתה אלופה אבל בארסה ניצחה. כעבור שנה, בארסה נכנסה לזון שוב, ריאל מדריד הפסידה לה בקלאסיקו שובר הלבבות ההוא בדקה ה-90 - וריאל מדריד עדיין הקדימה אותה באליפות שהוכרעה במחזור האחרון.

    תמיד הייתי מעדיף לראות אמונה גדולה בקבוצה מצד אוהד, אפילו מנותקת מהמציאות, שחצנית - מאשר הרגשה שהולכים להפסיד. אני כלל לא חושב שסיטי טובה יותר באופן כללי, ולא מקבל את ההשוואה למקרה נאפולי-יובה, האם נאפולי ברמת ההרכב שלה שווה ליובה? כלל לא בטוח. ליברפול קרובה-קרובה-קרובה להרכב של סיטי לדעתי, לא מחזיק משחקני ההגנה של סיטי. כמובן שאגווארו ודה-ברוינה הם יוצאי דופן, אז מה?
     
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    זה לא רק גומז, גיל. רוברטסון חלש בשני המשחקים האחרונים, מאגף ימין אנחנו בכלל בקושי מקבלים משהו בהשוואה לטרנט. בקישור, החסרון של ויינאלדום והנדרסון היה קריטי מאוד אתמול, עם כמה ששני אלה קיבלו ביקורת, התחליפים שלהם כרגע לא מספיק טובים.
    פירמינו מזעזע. אמנם לא העמדה הרגילה שלו אבל אין תירוץ לכך שכל כדור שני שלו הולך ליריבה, לא משנה איפה הוא מתופקד. הבעיות הן הרבה מעבר לשחקן אחד.

    גם ואן דייק היה חולה בשבועיים האחרונים וקלופ אמר שהוא ירד 3-4 קילו. גם הוא כבר לא נראה ״בלתי פגיע״ כמו בשנה הראשונה.
    זו תקופה רעה אבל ברור שעדיין מוגזם להגיד שהפסדנו את זה.
     
  3. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,887
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    עכשיו אני קורא שגם מילנר לא התאמן בימים האחרונים בגלל וירוס ואפילו הגיע עצמאית לאיצטדיון אתמול כדי לא להדביק שחקנים אחרים.
    כמעט כל מה שיכל להשתבש לנו לפני המשחק הזה השתבש. גם עם סגל עמוק היינו מתקשים כאן מאוד. המשחק מול בורנמות' הולך להיות דומה יותר ללסטר מאשר למשחקי בית אופייניים שלנו העונה אבל נהיה חייבים להתעשת כדי לקחת שם 3 נקודות ולעצור את הסחף.
    ההופעה של פירמינו אתמול הזכירה לי שמתחילת העונה שלישיית ההתקפה שלנו עושים תורות וכשאחד נראה טוב השניים האחרים חייבים להיראות זוועה. אני עוד מחכה ששלושתם יגיעו למשחקים ביחד קצת כמו בעונה שעברה.

    גם בצחוק לא רוצה לראות את לוברן בהרכב. מאטיפ עם כל החסרונות שלו עדיף. מקווה שפעם בחיים הוא יהיה מסוגל לתת רצף של כמה חודשים בהרכב בלי להיפצע.
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    מילנר והנדרסון לא מתאימים לעמדה הזאת. איטיים והנכות הטכנית שלהם מגבילה אותם מאוד כשהם על הקו ואין הרבה אופציות מה לעשות עם הכדור.
    בשבת הייתי עולה עם קמאצ'ו שאני לא ממש מכיר אותו אבל הספקתי לראות שהוא טכני וזריז. הימור אבל על זה הייתי הולך. כמובן שאם ארנולד כשיר הייתי הולך איתו. לוברן טוב ממאטיפ, גם מהיר יותר וגם לא עושה ריצות חסרות היגיון קדימה שרק מסכנות אותנו. אם כשיר פותח איתו. אם לא כשיר אני עולה עם פאביניו בלם לדעתי נראה טוב בוולבס. אפילו מוכן לפתוח עם פאביניו בלם בלי קשר לכשירות של לוברן במידה והנדרסון וווינאלדום כשירים.
     
    Cup of Tea אוהב/ת את זה.
  5. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,381
    לייקים שהתקבלו:
    3,802
    מעצבן אותי שכמו בשנה שעברה, אנחנו רק הורסים לעצמנו בינואר. שנה שעברה ויתרנו על קוטיניו וסטארידג' (כאופציה לפחות) ונשארנו בלי ספסל, והשנה ויתרנו על קליין ונשארנו עם אלתורים. במקום לתת לעצמנו דחיפה בינואר, אנחנו רק מכניסים את עצמנו לבורות אפשריים. אז שנה שעברה זה הכה בנו בגמר בפציעה של סלאח, העונה אנחנו נפגעים בהגנה בצורה קשה.
     
    oranfu ו-Cup of Tea אוהבים את זה.
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    חייב לשאול, מול לסטר כדור של אליסון מגיע לשחקן לסטר ורק בגלל שמדיסון נוגח לבד בסוף המהלך מול שער ריק החוצה ליברפול לא סופגת. אתמול בתוספת הזמן שוב אליסון מוסר רע, הפעם לקארול, ורק בגלל שקארול משתלט על הכדור רע במקום לנסות לבעוט בנגיעה ולהבקיע לשער החשוף ליברפול שוב ניצלת. האם זה משהו שמאפיין את אליסון או שמדובר בצירוף מקרים/סיפטום של חוסר הביטחון בהגנה של ליברפול במשחקים האחרונים?
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    הייתה לו בדיוק פאדיחה אחת לפני שני המשחקים האלה, ההיא שעלתה בגול (נדמה לי גם נגד לסטר?).
    לגמרי סימפטום של הירידה ביכולת אצל כולם. אגדיל לומר שכל הקבוצה נראית מנומנמת, אשכרה כאילו המחנה אימונים/ההפסקות הארוכות בין משחקים הוציאו אותם לגמרי מהפוקוס.
     
  8. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,381
    לייקים שהתקבלו:
    3,802
    הפדיחה ההיא נגד לסטר הייתה היחידה שעלתה בגול אבל היו עוד. לפעמים הביטחון שלו מוגזם וזה יכול לעלות ביוקר. כמובן שאני מעדיף אובר ביטחון על חוסר ביטחון כמו אצל קאריוס, אבל עדיין.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    לא זוכר עוד הרבה מקרים של התקפי לב כמו בשני המשחקים האחרונים, במקס' עוד 1-2 וגם... לא ברמה הזאת.
    בשני המשחקים האלה היו לו כמה דברים איומים ממש.

    אני אומר לכם הרעילו אותם שם בדובאי...
     
  10. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני עם סקאוזר פה (הרגיל, לא טומי), מתחילת העונה יש לו פדיחה כזאת או אחרת כמעט בכל משחק.
    זה לא סותר את זה שהוא עדיין שוער אדיר, יש כמה שערים העונה שאנחנו הבקענו והוא חלק בלתי נפרד מהם. יש כמה נקודות שהוא במו ידיו הביא לנו. (והעפלה לשמינית הגמר.)
     
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    יש פאדיחות ויש פאדיחות. לא זוכר כמעט שטויות שלו שהיו פוטנציאל לגול, מעבר לשני המשחקים האחרונים + לסטר בפעם שעברה. על זה אני מדבר. ברור שפה ושם מסירות לא מדויקות, קורה לכולם.
    אם יש לך מקרים ספציפיים להוכיח אחרת אז קדימה... להגיד "כמעט כל משחק" זאת בכלל הגזמה פראית.
     
  12. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    זה ממש לא הגזמה פראית, עובדה שלא רק אני אומר את זה. זה לגמרי כל משחק, תמיד יש לו איזו מסירת שטות או התמהמהות מיותרת שיכולה ליצור בלאגן. אם זה היה קורה לכולם באותה תדירות אז לא הייתי מציין את זה אבל אצלו זה קורה בתדירות תכופה יותר מאחרים.

    זה כבר עלה בגול אחד העונה, וזה תמיד מרגיש כאילו מתישהו זה יעלה שוב ביוקר. (כמו תמיד ברגע הכי פחות מתאים.)
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    לפי -הרגשתי- אליסון משחק יותר מדי באש. זה עובד לו באחוזים נמוכים מדי.
    אחד ל2-3 משחקים הוא עושה שטות שיכולה לעלות בגול וכמעט תמיד לא עולה בגול מכל מיני סיבות.
    מצד שני היכולת שלו לתת מסירות ולקדם התקפות היא מעולה ותרמה לנו מאוד העונה, אולי הסיכונים האלה הם הכרח כדי לקבל את התועלת מהצד השני, לא יודע. יש לנו צרות גדולות יותר כרגע אז קשה להתעסק בזה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
     
  15. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    מה אתה רוצה שאני אעשה לך לקט וידיאוים ? לא תודה, אני לא צריך לשכנע אותך ואתה לא חייב להסכים. נקווה שלא אצטרך להזכיר לך בהמשך.