הפועל ת"א 2018/19 - האימפריה עוד תחזור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    לא שכחתי את העונה הזו. אני פשוט חושב שגם היא לא הייתה מדהימה.
    מי חשבתי שיגיע? אציג לך; שיר צדק היה זמן בודד ב transfer list, קבוצה כמו שלי שהבלם הבכיר שלי מורחק כל שני משחקים, והבלם השני פח אשפה, הייתי עושה הכל להביא אותו. חן עזרא לא מדהים, אבל מסוגל להכניס גול יש מאין, בעיקר במשחקים בינוניים כשאף אחד לא תקוף (משחקים נגד רעננה, קרית שמונה, סכנין, אשדוד). דווקא על בן בסט הייתי מוותר, וכן הייתי בודק את העלויות של שלומי אזולאי או עמית זנטי שאנחנו השאלנו לבני יהודה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שהפועל לא הלכה מספיק חזק על חן עזרא, לא יודע עד כמה היו גישושים בכלל, ובכל-מקרה אין לו שום סיבה להעדיף את הפועל על פני מכבי נתניה למשל. חן עזרא דווקא אומרים עליו שהוא לא מסוגל לעשות כלום מול הגנות עומדות וככה זה בתחתית אבל זה שחקן שבהחלט הייתי מצרף, בעיקר אם זה ליותר מחצי שנה, לאורך רוב הקריירה עשו לו עוול, בעיקר בקבוצות הגדולות, ומצבו בבאר-שבע גרוע משל כל המנודים. הוא לא צעיר חוצפן כמו אוחנה וזריהן, הוא בריא, הוא לא קיבל הזדמנויות...
    לגבי האחרים שציינת: שיר צדק זו אופצייה טובה, בהפועל מבסוטים מדגני(אפשר להבין), מההתקדמות של רז שלמה(אפשר להבין) וכנראה גם מגוטליב שמדברים עליו כבר זמן רב והוא בסוף נשאר. עמית זנטי לא יכול להועיל לנו בשום צורה ושלומי אזולאי? לא יודע.
    מה שכן, מתאים להנהלה של הפועל להסתנוור מניצחון אחד לא משקף בזכות ספורי וקלאודימיר, להתקמצן, לזרוק את ה-'רק שחקן שממש ישדרג אותנו' ולא לעשות כלום. שני נצחונות של סכנין או אשדוד ולחץ הדם יעלה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://www.htafc.co.il/wp-content/uploads/2019/02/web_news-1.Xxx

    לא, זו לא טעות, יש לכם דז'ה-וו? שחר הירש, חלוצה של הפועל אשקלון מהליגה הלאומית, מצטרף להפועל ת"א עד תום העונה. החלוץ כבש תשעה שערים ב-30 הופעות במדי הפועל בליגה הלאומית ושוחרר לאחר-מכן.

    מה עם הציטוט הגדול של רפואה - "נביא רק שחקן שישדרג אותנו", שחקן שלא מספיק טוב להפועל אשקלון כן מתאים להפועל ת"א? אם בן-בסט לא מגיע אז אין עוד חלוצים בעולם? ולמה לא הציעו לחן עזרא את אותו הסכום ואורך החוזה, הוא היה יכול להיות אחלה חיזוק. אני מודה שלא האמנתי שמוליץ' יהיה כזה עלוב וחשבתי שאולי הפועל כן צריכה להשאיר את הירש גם, אבל אני לא יודע עד כמה יעזור בנקודת הזמן הנוכחית. אני אפילו לא מאוכזב, גם לא ממש כועס, לא יודע מה להגיד.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חלון ההעברות נסגר. השמות שעלו: 'שחקן שישדרג אותנו משמעותית', נניח עדן בן-בסט, חן עזרא, חנן ממן(בתחילת החלון), ניב זריהן(?). בפועל, הגיעו שלושה שחקנים - שחר הירש, האחרון, התפשרות לחלוטין, שחקן שהיה מתקבל כגיבוי סביר אולי בתחילת העונה ולא עכשיו; קלאודימיר שהתגלה כרכש מצוין ומשום מה לא הביאו אותו בקיץ; ו-ולאסקיס שהוא מבוגר וחוזר אחרי חודשיים בלי כדורגל או משהו כזה, לא מישהו שיכול להביא פיק כאן ועכשיו. ציון להנהלה: 0 - כי אתם אפסים. אי-אפשר להאמין לכם, רפואה צריך להשאיר את הקבוצה בליגה עם מה שיש אבל הוא 'מסכן'. דבר נוסף, אמיר עגייב ורז כהן הלכו, והראשון, יגיד לך כל אוהד - בטח לא פחות טוב מזקרי או עאבד.

    ההגנה של הפועל חוטפת הרבה יותר מאשר בתחילת העונה, ספגנו חמישה שערים בשני המשחקים האחרונים לצורך העניין, דגני לעתים חושב רק התקפה כשהוא מגן ולבקוביץ' מקבל גולים חסרי אחריות.
    נקודת האור הבודדה היא רמזי ספורי עם שני שערים ושני בישולים במשחקים האחרונים, הוא קרוב יותר לשער היריב ומרגיש הרבה יותר בנוח וגם הקהל נותן לו שקט. אפשר לחפש אופטימיות קלה גם אצל גנדה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתמול פורסם שהניסנובים אמרו לקהל בשושו שמתנהל משא-ומתן על מכירת המועדון ומי שנכנס(יוחלט עד אמצע פברואר) יחזיק ב-80% מהפועל ת"א. מעבר לכך שתהליך רכישה זה ארוך ומייגע ויש את הפסימיות הרגילה, הניסנובים לא מבינים כלום בכדורגל אבל הם למדו קצת איך העולם הזה עובד וספינים בתקשורת. מנסים להרגיע את הקהל. בקיץ פרגנתי להם על בניית הקבוצה אבל מאז נמאס לי מהקמצנות שלהם. הפועל צריכה מישהו שישים קצת כסף.
     
  6. קשר ימני Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/17
    הודעות:
    828
    לייקים שהתקבלו:
    399
    מין:
    זכר
    מה יהיה התקציב של הטביבייה לעומת המיצייה?
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בעונת הדאבל אני חושב שהתקציב שלנו היה 35 מיליון ש"ח, או בעונה של ליגת האלופות אז נכנס הרבה מאוד כסף, זה היה קצת פחות ממכבי חיפה אני מניח.

    הניסנובים קיימו את מסיבת העיתונאים ואני תוהה האם זה היה 'מועדון סגור'? כלומר מקריאים כמה פסקאות מהדף וזהו-זה, יאללה-הביתה? הם אמרו 'אנחנו לא מבינים למה שונאים אותנו' והודו באופן כללי 'עשינו הרבה טעויות' ומעבר לכך הביעו צער על מצב הקבוצה. אם אני הייתי נוכח שם וכמובן היה מותר לשאול שאלות, הייתי שואל גם כעיתונאי וגם כאוהד: על הזיגזג עם קובי רפואה בראש ובראשונה, על מחירי המנויים הגבוהים בליגה(גול עצמי שלהם, טוענים שהם צריכים להוסיף עוד 3 מיליון ש"ח שלא היו בתכנון), על התוכניות שלהם לעתיד, על ההתנהלות ושחרור הזרים כבר בתחילת העונה וזה רק על קצה המזלג.
    אני בטוח שגם בתקציב שפוי אפשר להתנהל כמו שצריך ולהיות קבוצת צמרת, אבל הם לא מבינים בכדורגל והורסים.
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    בעונת הדאבל אולי לקחנו דאבל ועשינו עונה מדהימה עם תקציב של 35-40 מיליון, אבל גם ליריבות שלנו היה תקציב בסדר גודל הזה.
    אולי קצת יותר, אבל בטח לא משהו בסדר גודל של פי 3, 4 או 5.

    כלומר, גם עם תקציב של 25 מיליון אפשר לקחת פה דאבל, בהנחה שגם ליריבות שלך יש תקציב בסדר גודל דומה.

    המספרים שרצים פה היום לא דומים בכלל לאלה שהיו פה עד לפני עשור.


    לגבי הניסנובים, שמעתי אתמול את מסיבת העיתונאים שלהם.
    הם על הפנים.

    1. מה אתם כל שניה דוחפים כמה באתם "מאהבה" ואיך אתם "אוהדים לפני הכל" וכל הקלישאות האלה?
    למה כזה חשוב לכם לציין את זה כל שניה? מעניין
    2. מה אתם כל שניה מספרים כמה לא נראה לכם שיבוא רוכש ואיך נראה לכם ש"תצטרכו" להיות פה עוד הרבה זמן?
    איזה מין דבר זה שמישהו מנסה למכור משהו אבל כל שניה גם דואג לספר כמה לא נראה לו שיהיה קונה?

    או שהאיש ש"מנסה" למכור ממש אדיוט, או שהוא לא באמת רוצה למכור.
    הם לא באמת רוצים למכור.

    אכלנו אותה, כרגיל.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפייסבוק של הפועל הזכיר - לפני עשר שנים: הפועל ת"א מביסה 4:0 את בית"ר ירושלים בבלומפילד - 'הנה לאלא' - החלוץ כבש צמד וגם דה-סילבה וביבראס נאתכו.

    - הגדרתי את המשחק הזה פעם כאחד ממשחקי הליגה הכי טובים שראיתי מהפועל כי בית"ר הייתה קבוצה עם סגל טוב למרות הכל והפועל כבשה רביעייה ויכלה לכבוש עוד ארבעה, פשוט הרוש רשם יום גדול, ואני גדלתי על הקבוצה של ה-1:0 כביכול.
    - 'הנה לאלא', כבר אמרנו, חבל שמאז כמעט ולא היו שחקנים שהגיעו להפועל בשקט והיו הצלחה גדולה, מעט מאוד בינגו כאלה היו לנו.
    - מיותר לציין שאז כל שחקן היה בצבע, אלה היו ימים אחרים, ימי התיכון, הייתי מגיע עם העיתון ספורט לבית-ספר(לא עם חולצה של הפועל אמנם אבל כולם ידעו שאני אוהד הפועל), 'מתגרה' בחברים שאהדו קבוצות אחרות, ימים שעוד היו מקדישים למשחקים האלה את הבמה הראויה במדיה המודפסת.
    - הפועל הייתה באיזור מאבק האליפות. אבל היה חסר לנו קצת ביצים, הקללה בקריית-אליעזר כרגיל, הפציעה של אבוטבול שגמר את העונה(אוקוצ'ה) ובעיקר יבואה שמאז המשחק בטדי פשוט הפסיק לשחק כדורגל בגלל הטרגדייה האישית אבל לא רק.

    מתגעגע הפועל.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הרבה תסכול בהפועל אחרי התיקו אתמול, שוב לא הצליחו לחבר שני נצחונות רצופים. רפואה התגונן תרתי משמע ואמר שבתחתית זה הכדורגל - רוצים נקודות ולא כדורגל. רק העניין שרפואה טעה, זה ממש לא היה המשחק להתבנקר בו כי הציפייה היא שרעננה שהיא קבוצה קשה גם ככה - תשחק נסוג בעצמה. אני באמת חושב שרפואה אומר לחבר'ה שיגיעו רק פעם בשבוע למשחק. אין טעם לאימונים אפילו.

    - עאבד בכל שבוע הורג אותנו עם בעיטות איומות לשער והזוי שהוא גומר פה את העונה ועם כזה שכר עתק.
    - מצד שני עגייב התראיין והודה שלא ממש הצליח אבל טען שקיבל השנה הכי מעט הזדמנויות ושלחצו על רפואה לשחררו. חבל.
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    היה ברור שלא מנצחים.

    עגייב? לא קיבל מספיק צ'אנסים?

    מתי שחקן כדורגל יבוא ויגיד "נכשלתי. לא הייתי מספיק טוב"?
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ביחס לשחקנים שעזבו את הקבוצה ולא פעם פתחו את הפה - התגובה שלו בסדר גמור והוא לא שכח את רפואה שהביא אותו בינואר בשנה שעברה. אין לי כאן סטט' של דקות אבל אין צורך בכך. עגייב מכדרר קצת יותר מדי, הוא לא גולר, אבל הוא בטח לא פחות טוב מאחמד עאבד 180 אלף דולר או מרועי זקרי ראש בקיר והוא פתח בהרכב הרבה פחות מהם, היה השחקן שקל לספסל\להחליף כשהוא כבר קיבל הזדמנות. אני זוכר מחצית טובה נגד מכבי חיפה, יכולת טובה נגד באר-שבע וגם משחק טוב נגד מכבי נתניה. אחלה שגנדה חזר מפציעה והחליטו בהפועל שארבעה כאלה זה יותר מדי(אולי רפואה פתאום מנסה גם את ספורי בכנף לאור יכולת לא רעה של בואטנג ודברים שקרו לנו במרכז השדה), אבל לא עגייב היה צריך לשלם את המחיר.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אם היה מתאפשר להם כלכלית אני בטוח שהם היו מנסים להיפטר גם מעאבד וזיקרי.
    מבין שלישיית הזבל הזו אני שמח שעגייב שוחרר, אני מקווה שזיקרי ימשיך לשבת וביציע ועאבד? הוא הפחות גרוע מבין השלושה, אבל בהחלט גרוע.

    לעגייב אין מקום בקבוצה בליגת על, כמו גם לזיקרי והאמת שגם עאבד.
    אלא אם אנחנו מכוונים להיות קבוצה שאפילו לא נאבקת נגד הירידה אלא מבטיחה ירידה במחזור 25.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת חדשות:

    - ב-One כתוב שיש סעיף מיוחד לפיו אם עומר דמארי לא חוזר לאימונים כמעט מלאים עד ספטמבר - החוזה עימו מבוטל. הוא ייעדר 8 חודשים ולא חצי שנה.
    - בספורט1-מעריב שמקורבים לאחים ניסנוב, כתבו שחלק מהנסיעות התכופות ללונדון הן במטרה למצוא רוכש, וזה מתחיל להיות יותר רציני, אבל נהיה סקפטיים.
    - רפואה מתלבט לקראת המערך נגד מכבי נתניה במשחק מחר, האם ספורי חוזר למרכז השדה במערך התקפי יותר כביכול או שהוא בצד ימין ואז גנדה על הספסל. במסיבת העיתונאים אמר את המובן מאליו - "המטרה היא להשאיר את הפועל ת"א בליגה".

    - מעבר לקלישאות, רפואה התייחס לברשצקי. "כל מה שרואים משם לא רואים מכאן, הפועל ת”א זה מועדון גדול ונאחל למוטי ברשצקי בהצלחה בהמשך דרכו, העיקר זו הקבוצה שלי".

    זו הייתה העמדה הכי עמוסה שלנו בקיץ ולכן כנראה שמישהו היה צריך ללכת אבל אני חייב להגיד שלא הייתי שלם עם זה והיה לי ברור שמוטי גם לא יחזור להפועל. הוא היה נקודת אור כשניסינו להישאר בליגה, ושיחק לא רע בלאומית כשהתנדנד בין הרכב לספסל, זו הייתה רכישה שאהבתי מצד הפועל, כישרון שמגיע בסכום די צנוע, מה שאנחנו מסוגלים, היה לו הרי ביקוש. חייב לומר, שוב, עיקמתי פרצוף לנוכח עזיבתו, הוא פחות מהיר ופיזי עאלק מזיקרי ועאבד אבל לעומתם הוא גאון כדורגל. הוא בטח לא אגואיסט, מחפש למסור ויש לו ראיית משחק טוב מהם. חולק על רפואה, אפשר לחשוב שזקרי ועאבד עומדים בלחץ.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://images.one.co.il/images/one/450_250/gg1390199.Xxx

    ב-One כתבו על רועי זקרי והשנה המאכזבת שלו(כתבה כלכך ארוכה עם מעט תאכלס - הם לא נורמליים) ועל כך שמעמדו יציב מאוד למרות הכל - בן טיפוחם של האחים ניסנוב. הוא על הכוונת של מכבי חיפה ובינואר מכבי נתניה מאוד רצתה אותו אך בהפועל הטילו וטו על העניין.

    הנחמה היחידה שלו היא שכל ההתקפה חלשה. לדעתי שנה בהפועל זה די והותר ואם אין שיפור ניכר אז שיעזוב. מבין את הלחץ וכדור השלג אבל לא ראיתי ממנו לא קילריות, לא מהירות, לא דריבל והוא מעורר המון אנטגוניזם בקהל. הוא מסרב לשחק פשוט ושפת הגוף שלו מעצבנת. צירופו היה נכון אבל חצי השנה בכפר-סבא לא רלוונטית. מעדיף גם את שחר הירש על פניו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.