מחזור 23 בספרד: הדרבי מגיע העירה: אתלטיקו נגד ריאל. וגם: בארסה יוצאת לסאן ממס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏8/2/19.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לגבי ריאל מדריד, מבחינתי המובן מאליו הוא להתחיל לנצח, לשחק כדורגל ולחבר נצחונות, להיות תחרותיים, גם אם העונה הזו תסתיים בכלום, וזה מה שיקרה לדעתי. מה שהיה עם לופטגי לא מתקבל על הדעת. סולארי לא מאמן גדול אבל הוא החזיר את הצבע ואת הטעם לעונה הזו, וזה חשוב מאוד.
    אם לא ראית שום דבר שונה אז תצפה שוב במשחק. הבסיס ראמוס-קאסמירו-מודריץ'-בנזמה נראים הרבה יותר טוב ויש את ילד הפלא ויניסיוס. עזוב את הפנדל, את המסירה שלו ללוקאס ואסקס ראית?
    ברור שההרכב בעונה הבאה צריך להשתנות והייתי רוצה לראות מאמן גדול על הקווים, אבל קונטה לא ממש מתאים לנו אולי והוא עושה שרירים וקשה לי לחשוב על אופציות אחרות.

    לגבי אתלטיקו - ייקח עוד הרבה זמן עד שצ'ולו יהיה מוריניו אם בכלל, הרי חדר ההלבשה מת עליו והוא אלוהים באתלטיקו. מה שכן, תמוה בעיני מדוע האריך את החוזה שלו בקבוצה שוב. סימאונה הוא זה שבנה את הציפיות, שים את השחקנים האלה בקבוצה אחרת והם פחות טובים. דייגו קוסטה נכשל, אני מסכים, וזו אחת הסיבות שמוראטה הגיע, את מי הרי אפשר היה להביא בינואר? לא מוקדם לחרוץ את דינו אחרי משחק אחד?
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת לגבי המחזור הערב:



    ולנסיה ובטיס בועטות בדלי בגדול ומפספסות צ'אנס לאיים על ליגת האלופות, לא פחות מכך. ולנסיה נתקעת עם עוד תיקו, שהפעם אף אחד לא יהיה מרוצה ממנו - 0:0 נגד ריאל סוסיאדד, וזה תיקו 13 במספר| בטיס מנגד מובסת 3:0 מול לגאנס אחרי שלושער של אל-נסרי וזו העפילה למקום ה-11 עם הניצחון.

    הרבה עצבים בסיום המשחק, המאמן קיקה סטיין כעס על לוח הזמנים הצפוף ואמר - "זה מכריח אותי לשים שחקנים שלא בריאים במאה אחוז", אבל זה עוד בסדר, לאחר-מכן הייתה לו ביקורת על הסגנון של לגאנס - "הם קבוצה שלא קל נגדה, הם מגנים היטב וזה לגיטימי לאיפה שהם נמצאים, הם שורדים. אבל אם הם היו צריכים לשחק כמונו - זו הייתה כבר בעייה עבורם". חוסבה אצ'ברייה חלוץ העבר של בילבאו ומאמן טנריפה, התרגז וצייץ בטוויטר - "תיתן כבוד וככה גם תקבל כבוד".

    בינתיים, סביליה בפיגור נגד אייבר בפיחואן, אנחנו בדקה ה-60. חסוס נאבאס נכנס הרגע כדי להציל את המולדת כביכול. אורייאנה כבש לאורחת. סביליה בדרך להפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות? אנדרה סילבה, בן-יידר וסארביה בהרכב.

    עוד פחות משעה שריקת הפתיחה בסאן-ממס החדש, בילבאו נגד בארסה וליאו מסי בהרכב. דמבלה ממתין על הספסל, גם קוטיניו ב-11 בינתיים. בילבאו בלי אדוריס וזה לא משהו חדש.

    הטבלה כרגע: 4. סביליה - 36 נק'| 5. חטאפה - 35 נק'| 6. בטיס - 32 נק'| 7. אלאבס - 32 נק'[אלאבס תשחק ב-22:00 מול לבאנטה(13)].
     
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    סביליה בסכנה גדולה לאבד את הטופ 4. אם היא לא תשיג אותו בסוף העונה, מבחינתי זאת עילה לגיטימית לפיטורין של מאצ'ין, לא משנה כמה התלהבו ממנו בתחילת העונה (וזה לא סותר את העובדה שהסגל צריך עוד רענון רציני בקיץ). הסגל הרבה יותר טוב מכל קבוצה שהיא לא אחת משלוש הגדולות.
    הקבוצה נראית רע כבר הרבה זמן. חבל שלא מכרו את באנגה לארסנל כשהוא עוד היה סביר.
    שלא לדבר על זה שאם אנדרה סילבה ירכש בתום העונה זאת שערורייה. הלוואי שהייתי יכול להגיד עליו שהוא לא יציב, אבל האמת שהוא יציב ביכולת הרעה שלו כבר מאז אוקטובר.

    תוך כדי שאני כותב את זה סביליה חוזרת לשיוויון, ועדיין זה לא משנה כלום מבחינתי.
     
  4. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    הליגה חזרה.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מעניין מה זיומאי וסיביל היו אומרים אם זה היה הפוך. השופט רצה לתת לברצלונה את המשחק, אבל יש גבול לכמה אפשר לעזור להם.
     
  6. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    במה השופטים רצו לעזור לנו?
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    האדום והבדיקה של הVAR על כלום?
    מעניין שבמשחק כזה כשיש טעויות שיפוט פתאום זה לא הדבר הראשון שהם עושים.
     
  8. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    בדקה 90+ זה לא יכל להשפיע על המשחק. עניין השיפוט בספרד זה משהו שהוא ידוע שהוא בעייתי וזה נופל לשני הצדדים (גם נגד ברצלונה ובעד וגם למדריד).
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אין לי טענות אלייך, ולמען האמת גם לא לשיפוט. אבל זה מצחיק לראות את מקהלת הליצנים שותקת כשהשופט מחליט דברים שיכולים לעזור לברצלונה.
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  10. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    לא הבנתי,אתה מנסה להראות שאוהדי כדורגל צבועים?
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני בגדול אשמח להשתיק אותם ואז משם אפשר להמשיך לדבר על כדורגל.
     
  12. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    נקודה בסן מאמס זו תוצאה בסדר גמור. הפער מהמקום השני נשאר כשהיה ערב המחזור ואין סיבה להיסטריה גם אם המארקה ידאגו שיהיה במה לעטוף את הדגים של מחר. בשונה מהם, לברצלונה עדיין יש את הפריבילגיה למעוד.

    בילבאו לפרקים העלתה הילוך במתפרצות הצפויות על איניאקי וויליאמס, טר שטגן מצידו לקח 2 כדורים גדולים ממנו ומסוסאטה והוא חתום על התוצאה הזאת יותר מכל אחד אחר כי פייר לא הגיע לנו יותר. החודש הזה אינטנסיבי במיוחד ומלבד התוצאות לא פחות חשוב לעבור אותו במינימום פציעות. מסי התאושש והשלים 90 דקות, דמבלה חזר מפציעה, לנגלה אומנם ירד פצוע אבל אלבה לפחות הרוויח מנוחה.

    לגביי הVAR - רק אתמול ראינו שופט שחוץ מתוספת הזמן לא הצליח לקבל החלטה אחת מבלי להיעזר באוזניה (ובכל זאת כשל עם הפנדל של ויניסיוס), הערב היו שתי נגיעות יד ברחבה של בילבאו שלא זכו להתייחסות אפילו.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בינתיים "יש ליגה" למרות שברור שמסי הולך לנצח. בארסה לא טובה ועדיין נדיר לראות אותה לא כובשת כי זה קורה אולי פעם בעונה. אין לי ספק שריאל מדריד הייתה מפסידה משחק כזה אבל בארסה איכשהו יצאה בזול בזכות טר-שטגן. הדף מקרוב, מרחוק(עם יד הפוכה כמו בפיפה הוא הוציא כדור של סוסאטה מהחיבור). סוארס עייף מהעומס.
    דווקא כשאינייאקי מקבל את פרס שחקן חודש ינואר - לקה בחסר בסיומת וחבל. לא לחינם הראו את אדוריץ ביציע. מוניאין זה חוויה ורק שיישאר בריא. בילבאו שילבה שכל-אגרסיביות-כדורגל ונגד ארבע הגדולות היא נראתה מרשים. החמיצה ניצחון. היא תישאר בליגה רק הבעייה שלה שרוב המשחקים אינם כאלה.

    מביך איך בארסה רצים לשופט במהלך באחרון של המשחק ומתחננים לפנדל.
     
  14. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    @Raulito אני רואה שלמדת מאוהדי ליברפול עם ניסיונות ניחוס שבועיים לקבוצה היריבה.
    מביך שיש אוהדים שרואים רק מה שנוח להם לראות..
    כאילו בארסה הקבוצה הראשונה בהסיטוריה שמנסה להשיג פנדל שלא הגיע לה.

    לא הצלחנו להתמודד עם האינטנסיביות והפיזיות של בילבאו שהיתה הרבה יותר מסוכנת אבל למזלנו איניאקי לא היה חד וטר שטגן בעוד יום אדיר נותן לנו נקודה שלא הגיעה לנו.
    מקווה שהמנוחה עד המחזור הבא תעזור לקבוצה להתאושש כי הקבוצה נראתה סחוטה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא מנחס, אני אוהד מתלהב אבל לא עיוור. בארסה טובה מריאל מדריד ובכל שנה היא מנצחת בברנבאו. זה בעיקר "יש לכם את מסי" אבל לא רק. אתם קבוצה טובה יותר ויש לכם מרווח לטעויות. אנחנו לא קבוצה חזקה אבל לפחות קבוצה שמנסה להיות תחרותית בניגוד לגוייבה המהלכת בלבן עד לא מזמן.
    הקבוצה שלי לא נקייה ואני מודה בזה לא אחת. אבל לואיס סוארס דוחה והוא בושה לכדורגל. תעבור על דיון המחזור, היה המון מה לדבר על המשחק וחברים כאן רק עם ה-"איך קאסמירו לא קיבל צהוב". נו באמת.

    ברמת הסגל לבארסה יש אופציות התקפיות ובקישור בעיקר עם השינוי בקיץ אבל המחליפים של ריאל בהגנה טובים יותר. מצד שני כמובן שלא ניתן היה לצפות את הפציעה של אומטיטי. סוארס כמו בנזמה בצד שלנו - משחק יותר מדי ולא נח והוא לא ילד. ולבחור היה מונדיאל על הראש והוא לוחץ ורץ בכל משחק.