הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    מילה לגבי הערב. ריאל מדריד לא תזכה העונה בליגת האלופות, אבל היא תעבור אותנו. שיחקנו נהדר במשחק הראשון, אבל בסוף הערב הפסדנו 2-1 בבית...אני כבר אשמח אם נבקיע בברנביאו, אבל אני מאד מציאותי. תמיד יש סיכוי, אבל הוא באמת קטן.
     
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348


    בהצלחה לבחורים שלנו היום. גאים בהם.
     
    AFCA ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לגבי השלישייה רובן-סניידר-ואן-פרסי, הרי שמדובר בשלושה שחקני זכוכית בסה"כ. אני מפנה אותך לויקיפדיה לראות את אינסוף הפציעות של ואן פרסי ואחת מהן דווקא בעונה בה היה צריך להוביל עם עזיבת הנרי. רק בעונה האחרונה בארסנל מימש את הפוטנציאל במלואו וכמובן היה שחקן האליפות ביונייטד ב-2013. אני מערבב בין הקריירה בקבוצה ובנבחרת יחד ולי אין ספק שרובן מס'1. ויסלח לי סניידר שהיה עצום בשנת 2010.
     
  4. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    אייאקס כנראה מאוד אוהבת את העיר מדריד בשלבי הנוק אאוט של הצ׳מפיונס...
     
    de Middenweg ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  5. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    אני רואה שאכלת כובע מאוד טעים
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    אני עדיין חושב שאני חולם. אז ברור שהריאל הזאת פחות טובה מאשר לפני שנה עם רונאלדו, אבל לנצח ככה במדריד? כל זה אחרי 2-1 שלהם ביוהאן קרויף ארינה.

    ביום ראשון נשחק במשחק האחרון במחזור בבית מול פורטונה סיטארד......יחי ההבדל הקטן */aaarofl
     
    Ajacied ו-AFCA אוהבים את זה.
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    זה היה שווה את זה.
    את ה3 0 לזלצבורג במחצית בארינה.
    הפנדלים לסטיוואה.
    סלביה פראג במוקדמות.
    קופנהאגן והעצמי של וורמלן.
    דנייפרו בהארכה.
    רוזנבורג
    ניס.


    זה היה שווה את זה.
    כל רגע היה שווה בשביל היום.


    Sent from my MI 8 using Tapatalk
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    אני עדיין ער. פשוט בשוק מוחלט. במהלך היום לא היה לי ממש חשק לראות את המשחק. הרגשתי שזה למעשה אבוד. שיחקנו טוב מאד במשחק הראשון והפסדנו. העובדה שריאל הבקיעה פעמיים בחוץ גם לא ממש תרם לנו.

    במהלך השעה לפני שריקת הפתיחה המתח התחיל לעלות. לא שהתחלתי להאמין יותר, אבל זה בכל זאת משחק שלנו מול ריאל מדריד.

    הכדור התחיל להתגלגל במדריד וזה היה נראה שריאל מיד רוצה להבקיע. תוך מספר דקות בלבד הכדור פגע בקורה של אוננה. לא הרבה זמן אחרי זה זייך הבקיע. אמרתי לעצמי שגם זה לא מספיק. אנחנו צריכים עוד שער. לנצח 2-0 בברנביאו זה באמת לא יקרה. בנתיים ויניסיוס התחיל לעשות בעיות. מאזראווי קיבל צהוב והחששות עלו. הקיצוני הברזילאי של ריאל כבר צלל כמה פעמים לדשא, אבל הצהוב של מגן אייאקס היה מוצדק.

    הזמן עבר ועדיין 1-0 לאייאקס. הזמן לא רצה להתקדם. רק עשרים דקות לתוך המשחק ופתאום טאדיץ' נכנס לפעולה. הכדור ברשת אחרי שנרס כובש בקור רוח. אני מתקשה להאמין. באמת 2-0? אוקיי, ריאל כבר תבקיע בקרוב. המארחת מאבדת עד המחצית שני שחקנים. לא אתבייש אם אגיד ששמחתי שויניסיוס יצא עם פציעה. הוא עשה לנו בעיות ומאד חששתי שהשופט יקנה לבסוף איזו צלילה של הברזילאי.

    השריקה לסוף החצי הראשון הוציאה ממני הרבה אנרגיה. בדיון של ליגת האלופות כתבתי שריאל תבקיע. אייאקס לא מסוגלת לשחק על האפס. כן הדגשתי שהגנת ריאל חשופה.

    בפתיחת החצי השני ריאל התחילה ללחוץ. אני חיכיתי לשער המצמק שלא הגיע. בצד השני קורטואה גם היה צריך להציל איזה כדור או שניים. זה נתן לי תקווה לקראת ההמשך. ההמשך אכן היה נהדר. מאזראווי מציל כדור אדיר ואחרי מספר מסירות בשטח המארחת טאדיץ' שם את השלישי שלנו ברשת קורטואה. הלו, זה אחד מהשוערים הכי טובים בעולם. אני עכשיו באמת כבר מתחיל להאמין בנס. בנתיים כבר התחילו עם ה-VAR ועכשיו גם ראיתי את רגע המחלוקת. היה לי ברור שבריך יבטל את השער. כמו במשחק הראשון, מספר ס"מ שוב יהרסו לנו חגיגה. השופט הגרמני מחכה, ומחכה ומחכה. יאללה, תבטל את השער וכבר נעוף אחרי שריאל תחזור למשחק. ככה הרגשתי. כבר תכננתי להוציא את העצבים בדיון כשהבלתי יאומן קרה. השער אושר! 3-0! מה קורה פה???

    עכשיו אני כבר מוכן להאמין בסנסציה. ריאל לא תבקיע יותר שלישייה. אנחנו ממשיכים הלאה. אסנסיו מכניס אותי שוב ללחץ. תוך זמן קצר אחרי השלישי הבחור עם האימא ההולנדית מבקיע. למה דווקא הוא? אני מתחנן לטן האח לעשות חילוף. הקישור נראה עייף וריאל מתחילה שוב להאמין בעצמה. כבר הכנתי את עצמי לסוף משחק טראגי כשלאסה שיונה דפק בעיטה שלא מהעולם הזה. איזו בעיטה חופשית. קורטואה הבלגי אוכל אותה ובגדול. פתאום הרגשתי כאילו שיונה הולנדי והמשחק הוא בין הולנד לבלגיה...

    הדיון המשפחתי מתפוצצת בוואטסאפ ואני בכוונה שותק. מדגיש שזו ריאל מדריד. הם לא גרמנים, אבל אני לא רוצה לנחס. למעשה רק אחרי האדום של נאצ'ו אני מרשה להתבטא בפלאפון שהניצחון ההיסטורי בכיס. השמחה אדירה, אני מתקשה להאמין. איזה ערב גדול, בלתי נשכח. הדבר היחיד שכואב לי שאני לא יכול לשתף את שמחתי עם אימי ז"ל. רגע כואב בגלל שעם השנים היא התחילה לאהוב את המשחק המיוחד הזה...

    אפשר להגיד שזה היה ערב היסטורי מלא רגשות שמחה עזים שלא אשכח עוד הרבה שנים. אמרתי כבר בסוף שלב הבתים שהחל משלב הנוקאאוט כל משחק זה בונוס. לא ציפיתי אחרי הביזיון בדה קויפ שננצח את ריאל. אז אחרי שהעפנו את פיינורד מהגביע באותו המגרש איפה שקיבלנו את ה- 6-2, הדחנו עכשיו את ריאל בסטייל. אולי קבוצה הרבה פחות טובה מלפני שנה עם רונאלדו, אבל כן ניצחנו קבוצה שהיתה האלופה היוצאת.....

    אני הולך לישון. חולם על הפירואט הזידאני של טאדיץ' והשמחה האדירה שנתנו הערב שחקני אייאקס להמון אוהדים. מחר יום חדש, ביום ראשון כבר יחכה לנו פורטונה סיטארד......
     
    oFiRzZz, Jefecito, Bayern ו-6 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  9. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    תהנה תהנה. ביום חמישי העצבים יחזרו עם מכבי ביורוליג:p
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    שמע, מכבי זה כבר סיפור אחר. מה שחוויתי אתמול לא יחזור כל כך במהרה. 1-4 בברנביאו. זה חלום.

    לחזור לאייאקס.
    די מדהים שאנחנו מקבלים אורגזמה מניצחון מרשים השמינית הגמר. לא זכינו אתמול בשום גביע או משהו כזה. מה שאני מרגיש מאד דומה לסיפור מלפני שנתיים. גם אז לא הייתי ממש דאון אחרי שהפסדנו את הגמר בליגה האירופאית. ברור לכולם שבספורט תחרותי הדבר הכי חשוב זה השגים, אבל מה שקרה אתמול באמת לא ציפה איש. מתי ריאל הפסידה 1-4 ועוד משחק בביתה? כן, ברצלונה ניצחו אותה לאחרונה 3-0, אבל לאייאקס אין את מסי, סוארז, פיקה וכל החברים שלהם. מה שקרה אתמול חש כמו זכייה בתואר...

    ועכשיו, מה הלאה? אנחנו עלינו לרבע הגמר. הכל בונוס מבחינתי. ברור שאני מקווה לקבל את רומא או פורטו, אבל אז רף הציפייה עולה יותר מדי. יש לי הרגשה שנקבל את ברצלונה. אם כבר אז עדיף לבקר בקאמפ נואו מאשר לשחק מול אתלטיקו או הסיטי. הראשונה הגנתית קבוצה מאד קשה והשנייה תוכל לזיין לנו את הצורה. נו טוב, אלו צרות ליותר מאוחר.

    הניצחון של אתמול גרמה לכך שבהולנד אייאקס עכשיו מועמדת רצינית לקחת את הדאבל. הקטע הוא, האם החבר'ה יכולים מבחינה מנטלית לשחק ככה מול קבוצה הולנדית? אם כן אז הדאבל בהחלט אופציה.

    דבר אחרון. הניצחון אתמול גם הביא לנו חדשות טובות מכיוון הדירוג. חזרנו למקום 11 דבר שמקנה כרטיס ישיר לשלב הבתים לאלופה. אוסטריה עדיין נלחמת איתנו ולכן חשוב שנאפולי תעיף את מואנס דאבור וחבריו...אם נסיים ככה האלופה ההולנדית תהנה מזה בעונת 20/21.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    האוהד הזה קיבל מתנה לכל חייו.....

     
  12. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    @de Middenweg לדעתי המפגש הזה הוכיח שאתם יכולים לתת פייט לכל קבוצה. אני חושב שאתם לא מעריכים את עצמכם מספיק, לא יכולתי להפסיק לצפות בכם אתמול.
     
  13. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    רוסטוב!!
    תגובה למסגר ולשמור. אופוריה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  14. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    המשחק אתמול לדעתי חיסל את אייאקס (לפחות באירופה) לשנים הבאות: לפחות 5 שחקנים מרכזיים יעזבו(דה יונג כבר למעשה עזב) ויהיה צורך שוב בבנייה מחודשת שככל הנראה תלווה במפחי נפש מחודשים בגביעי אירופה, גם על טאן האג אני ממש לא אתפלא אם יתפתה לעבור לאיזושהי קבוצה בינונית פלוס מאיזושהי ליגה גדולה ביבשת.

    ובכל זאת אני מודה שאתמול מאוד התרגשתי לראות סוף סוף את אייאקס מעיפה קבוצה גדולה מליגת האלופות! אני בטוח שגם שחקני הקבוצה הגדולה של אייאקס של העונות 96-94 הזילו אתמול דמעה מהתרגשות...
     
  15. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    גם אחרי שהגענו לגמר ליגה אירופית אמרו שנתפרק. והופ, אחרי שנתיים הגענו להישג אפילו גדול יותר.
    מאמין שיהיה בסדר ויביאו מחליפים טובים. אייאקס כבר התחילה לפתוח את הארנק ואחרי הישגים כאלה אני מניח שזה רק פיתח תיאבון אצל ההנהלה, במיוחד אחרי בוחטות הכסף שנקבל. סומך על אוברמרס וואן דר סר כפי שמעולם לא סמכתי.

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
     
    de Middenweg ו-AFCA אוהבים את זה.

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 69)

  1. Christian Dailly