יובנטוס 2018/19 :: All In

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Bianconeri, ‏3/8/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,258
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    דווקא יש לרונאלדו לאן ללכת, אם הוא ירצה לעזוב את איטליה. אבל אני לא מאמין שזה בכלל על השולחן מבחינתו ומבחינת יובה.

    יובנטוס גם שנה הבאה ייקחו אליפות.

    רומא, נאפולי, אינטר, מילאן - אף אחת לא ניצלה את השנה הזו (שמאבק האליפות היה תיאורטי ומוכרע מראש) לשם התחזקות, והתעצמות, והנחת יסודות לקראת העתיד...

    האמת ברומא מאוד האמנתי שזה הכיוון - אבל העסק סורס בזמן אמת על ידי צמד מאמנים מקובעים, נטולי כריזמה, שאין להם שום חזון מלבד סתימת חורים - וממילא אין להם מה לחפש בקבוצת צמרת.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    שאלה קצת מפגרת אולי, בעיקר כי יכול להיות שזה כבר נוסה כמה פעמים ואני לא ראיתי את זה.

    למה אלגרי לא מצמיד את דיבאלה לרונאלדו בחוד כמו שהיה עם היגוואין בעונה שעברה? ממה שראיתי, שרונאלדו שיחק לבד בחוד, אז תמיד דיבאלה זז לאגף ואין לו מה לתרום שם. למה לו לתת לו לשחק את החלוץ השני שזז אחורה ומפנה שטחים לרונאלדו כמו עם בנזמה בריאל?

    ככה גם יש יותר תחכום ויצירתיות במשחק של יובנטוס בהיעדר פליימייקרים דומיננטים במרכז השדה.
     
  3. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אלגרי בכללי ניסה השנה פחות מערכים ושיבוצים והיה מקובע, זה משהו מתמשך עוד מהעונה שעברה וזה די מדאיג .
    מאוד קשה לי לראות את דיבאלה נשאר שנה הבאה למרות ההצהרות היום .

    לגבי העונה הבאה, בארלה ודה ליכט זה מאסט.
    עם הגעתו של ראמזי, אלגרי צריך לשקול מערכים אחרים חוץ מה4-3-3 הזה שפשוט לא מתאים לחומר השחקנים, בעיקר הקישור שם אף אחד מלבד פיאניץ' לא מסוגל לבעוט עם עוצמה, למסור טוב או לכדרר . המצב שם רע עוד מהעזיבה של וידאל ולא הייתי מסרב לראות מהפכה אמיתית בחלק הזה של המגרש (קדירה, קאן ומטיווידי לא צריכים להמשיך, אולי רק האחרון בתור מחליף).


    גם קיצוני לא יזיק, כל השאר תלוי בעוזבים כאשר הראשון שבהם חייב להיות קאן. שחקן כל כך גרוע שאני מעדיף כבר את סטורארו. אחריו בונוצ'י.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    בוא נגזים עוד טיפה לגבי אמרה ג'אן - מדובר בשחקן טוב. לא טופ קלאס, אבל בהחלט שחקן סגל טוב ולגיטימי כמעט בכל קבוצה באירופה, כנ"ל מטווידי.

    לגבי אלגרי אני מסכים.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  5. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    שניהם בקושי מצליחים לתת פס קדימה או להחזיק בכדור בצורה נורמלית ליותר משניה, מטיוודי עוד סבבה הגנתית ונע הרבה לשטחים מתים אבל ג'אן הוא פשוט כלומניק אחד גדול. בזבוז של כסף ומקום במגרש, בטח בליגת האלופות .
     
  6. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    אוקיי נרגעתי מהכשלון באייאקס, ועכשיו גם יש לי קצת זמן באמת פנוי לנתח את הדברים.

    אז ככה:
    נתחיל בהתחלה:
    אני לא אתחיל לגלול פה את דברי הימים של חוסר היכולת(העקבי) שלנו להתמודד עם קבוצות שלוחצות גבוה ומניעות כדור אבל אתחיל ממשהו.
    ליובנטוס חסר קשרים טכנים. כאלה שיודעים לעשות דברים עם הכדור ולא רק בלעדיו, וידאל,מרקיזיו,פירלו ופוגבה היו כולם כאלה, והשלימו אחד את השני בצורה נהדרת , בימים ההם הבעיה שלנו הייתה דווקא החלק הקדמי.
    מאז עברו הרבה מים והקשר היחיד אצלנו עם יכולות טכניות הוא פיאניץ' וגם זה עובד רק עם עזרה. בנטנקור עלול לגדול לאחד כזה,ועלול גם לגדול לאחד שלא, הוא עדיין צעיר, והתפקוד שלו בשנים הקרובות ייקבע לאיזה שחקן הוא יגדל.
    אלגרי בנה את העונה בשביל לשחק 4-2-3-1 - זה היה המערך שעבד לנו נהדר(באמת נהדר) בשנה שעברה, בגלל זה שוחרר מרקיזיו, בגלל זה היה נראה שיש לנו מספיק עומק בקישור (5 קשרים על 2 עמדות זה מספיק, 5 על 3 עמדות זה לא)
    בגלל זה גם שוחרר היגוואין(לדעתי), כי לא היה מקום(וכסף) בשפיץ בשבילו יותר ולא עמדו להשאיר אותו כשחקן ספסל. מנדזוקיץ'(שהוא יותר ורסטילי מגונזאלו + מעמדו במועדון) ורונאלדו היו אמורים להסתדר על המקום בשפיץ.
    קוסטה,קוודראדו,ברנרדסקי,דיבאלה,מנדז'וקיץ' ורונאלדו על האגפים כשקנסלו וסנדרו הם גיבויים במידה ויש המון פציעות
    דיבאלה וברנרדסקי יאיישו את מאחורי החלוץ, על הנייר נשמע מעולה.
    וככה גם נפתחה העונה, אידיאלית זה היה צריך להראות ככה:
    ----פיאניץ'/בנטנקור-----מטווידי/קדירה-----
    קוסטה----דיבאלה-----קוודראדו--
    ------------רונאלדו---------
    מוזמנים לבדוק את המערך במחזור הראשון כדי לראות על מה אני מדבר.

    הרעיון הטקטי הוא ששני הקשרים האחורים בעיקר יחזיקו את האמצע ויניעו את הכדור לאחד הקיצוניים או דיבאלה. במצב הזה, אין זה נורא שהקשרים אינם טכניים כל כך, שכן המשחק היה אמור להבנות בכל מקרה על האגפים/דיבאלה כשהקשרים בעיקר מנווטים. זה כמובן לא מצב אידיאלי והיה גם עקב האכילס שלנו בשנים הקודמות, אבל לא היו מספיק הזדמנויות אמיתיות בשוק לקבוצה (אולי חוץ מטוליסו) להביא משהו מתאים.

    בפועל זה לא עבד מספיק טוב, דיבאלה ירד אחורה מדי ולא מצא את עצמו, הקשרים באמצע לא הצליחו להחזיק כלום ונפצעו המון, קוסטה וקוודראדו גם הם לא היו מספיק טובים ונפצעו, וכנראה שגם רונאלדו דרש לחזור לאגף שלו.
    אלגרי זנח את המערך ועבר ל4-3-3
    משם ועד עכשיו המשחק אמצע שלנו לא קיים, בתחילת העונה זה עבד בסדר כי קנסלו היה אלוהי ורונאלדו התאקלם מהר, ההמשך היה שייך לחולשת הליגה בעיקר.
    סבלנו מהרבה פציעות העונה וראינו את מטווידי ובנטנקור נשחקים מאוד מהר בגלל שהאחרים היו פצועים.
    השאלה היא לאן ממשיכים מכאן?
    לדעתי הבעיה העיקרית היא שוב - האמצע. אנחנו צריכים שחקנים טכניים שיודעים להזיז את הכדור, במערך של 4-3-3 יש לזה חשיבות עצומה. כמו לקשר אחורי טבעי(היום כולם מריירים על דה-יונג) שיודע להוציא את הקבוצה קדימה, זה לא פיאניץ'.
    צריך לחשוב על זה לעומק, לי אין פתרון בשלוף, בארלה הוא בהחלט אופציה טובה וראמזי אמור לתת גם פתרון בנושא, אבל לטעמי זה לא מספיק, לא לליגת אלופות לפחות.

    בנוסף להכל - המחשבה שבונוצ'י יחזור ליכולת שלו לפני מילאן התפוצצה בפרצוף והוא יותר דומה לשחקן המבולבל שהיה כשהגיע אלינו בתחילת הדרך.
    אנחנו חייבים בלם.
    כרגע יש לנו 3 בלמים ופנסיונר.

    צ'אן הוא השחקן הגרוע ביותר(לפחות לפי העונה הזו) שדרך אצלנו במועדון בשנים האחרונות, מלבד המשחק שלו מול אתלטיקו אני לא זוכר כל כך הרבה תצוגות בולטות לרעה של שחקן בודד. בלי שום ספק הנזק שהוא ובונוצ'י גרמו לנו העונה במו ידיהם מורגש מאוד.
    קדירה גם הוא צריך ללכת לעשות כסף בארהב או משהו.
    בהנחה ומשאלותי לא יתגשמו אני מניח שנשאר עם לפחות 4 מ5 הקשרים שלנו, כלומר + ראמזי יש מקום לפחות לעוד חיזוק בולט אחד במרכז השדה.

    בהתקפה המצב יותר טוב לדעתי
    קן חייב לקבל את ההזדמנות שלו, אני לא רואה טעם בטרייד על איקרדי למשל, לא שהוא לא יכול לשדרג אותנו, אבל זו לא הבעיה ואני לא הייתי רוצה לאבד את דיבאלה.
    אני לא יודע אם דיבאלה ישאר, אבל בעייני צריך למצוא לעניין הזה פתרון, ועכשיו שיש כמה משחקים עד סוף העונה בלי לחץ אני הייתי מנסה למצוא את הפתרון הזה אם הייתי אלגרי.
    אולי לחזור ל4-2-3-1 , אולי לנסות 4-3-1-2(דיבאלה מאחורי קן ורונאלדו) או 4-3-2-1 (דיבאלה וברנרדסקי מאחורי רונאלדו).
    כמו שכתבתי בעבר השאלות על המערך הם אלו שגם יתנו תשובה לגבי קוסטה וקוודראדו.

    יהיה קשה לקחת את הקבוצה קדימה, כי למרות ההתקדמות הכלכלית, היא עדיין לא זהה לזו של האנגליות/בארסה/ריאל. ואנחנו כן תלויים בהזדמנויות השוק יותר מאשר ביכולת שלנו לבחור שחקן ופשוט לפתוח את הארנק. גם רונאלדו,אגב, לכל התוהים זו העברה שהגיע מהזדמנות שנוצרה, ולא מתוך סימון מטרה ברורה מראש.

    אני באמת מאמין שבשביל לעשות את הצעד הנוסף באמת, גם כלכלית, אנחנו צריכים את אינטר ומילאן. כי זה מה שמביא קהל וכסף. היריבות הספורטיבית בין מסי לרונאלדו הייתה שווה מילארדים.
     
    DRORIKO, SerieA, Alta Tensione ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,216
    לייקים שהתקבלו:
    650
    מין:
    זכר
    DRORIKO ו-Bianconeri אוהבים את זה.
  8. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    מסכים בהכל למעט אמרה ג'אן.
    מדובר בשחקן שהגיע לליגה חדשה, לשיטה חדשה ועבר קושי נפשי ופיזי עצום בגלל כל העניין הגידול. אי אפשר לשפוט אותו לחומרה על סמך העונה הזו ויש לתת לו וחהנהלה את הקרדיט לעונה נוספת.

    בנוסף, היכולת של ג'אן בסגירות ההגנתיות וההבנה הטקטית שלו יכולים להיות נכס, אם ישתמשו בזה נכון, כמו למשל נגד אתלטיקו. זה לא שחקן שאנחנו אמורים לוותר עליו על סמך עונת בכורה.

    עוד דבר לגבי קוואדראדו - רק שאלת הכשירות שלו צריכה להכריע מכיוון שהקולומביאני הוכיח שהוא שחקן מסתגל ושהוא יכול לפתור לנו הרבה בעיות. זה לא שחקן שהייתי מוותר עליו.

    כל השאר - מדוייק באלף אחוז לדעתי.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/4/19
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בגאזטה דלה ספורט כתבו את גיליון הציונים של יובנטוס. המאמן אלגרי קיבל ציון 8.5 ונכתב שהכל כמעט תמיד תחת שליטה ושהתוצאות היו נהדרות כמעט לאורך כל הדרך. כריסטיאנו רונאלדו וקייליני היו המצטיינים עם הציון 9. על הכוכב שהגיע בקיץ כתבו על ההתמדה והגולים ושעמד בציפיות וש-19 שעריו הם לא הסוף. קייליני קיבל את סרט הקפטן לראשונה והוכיח שאין לו תחליף, לא נראה בן 34. מנדג'וקיץ' קיבל 8.5 כשהשוער שצ'סני וקאנסלו עם 8 כמו גם ברנרדסקי. דוגלאס קוסטה קיבל את הציון הנמוך ביותר - 5.5 ונכתב שמאז ההרחקה נגד ססואלו הוא נעלם. דיבאלה קיבל 7 עם "מוזיקה עצובה ברקע, הרבה ספסל ועמדה אחורית", חמישה שערים בלבד לעומת 22 אשתקד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/4/19
  10. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,258
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    דיבאלה של העונה = חידה.
    חידה שאיש אינו יודע מי חד אותה, ושאיש אינו רוצה לפתור.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  11. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אלגרי היחיד שחד אותה.
    הוא תיפקד את דיבאלה כקשר במקום להציב אותו קרוב לרחבה ובחלקים גדולים מהעונה דיבאלה עשה את המקסימום על מנת להסתגל לתפקיד הזה, אני חושב שאם יובה תוותר על דיבאלה היא תעשה טעות גדולה. יש מעט מאוד שחקנים עם יכולות טכניות כמו של דיבאלה ובשנה האחרונה הוא גם השתדרג מבחינה פיזית ומבחינת היכולת שלו לשמור על הכדור. אני מקווה מאוד שאלגרי יחשוב טוב טוב וייתן לו כבר את הצ'אנס והתפקוד שיוכלו להביא אותו למיקסום יכולות.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/4/19
  12. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    *קייליני.
    בונוצ'י זה סיפור של שמחה לאיד - כרגע כנראה מכל הכיוונים.
    דיבאלה זו באמת שאלה מעניינת. אם השנתיים-שלוש של רונאלדו ביובה יסתיימו בלי צ'מפיונז וכשדיבאלה עוזב או הופך לשחקן שולי - אז עם כל חישובי ההכנסות ממכירות והכל, העסקה הזאת היא כישלון. גם אם נסכים שדיבאלה נופח בתקשורת, עדיין יש מעט מאוד שחקנים שהראו כישרון ברמה שהוא הראה. נראה שהחלק ההתקפי של יובה נבלע כולו לתוך רונאלדו - לא באשמתו כמובן - וזה משהו שעשוי לעשות רע לקבוצה (וטוב לליגה).
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  13. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,258
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    אז חידה שאלגרי חד אותה ושאלגרי אינו רוצה לפתור.
    היינו הך. לענייננו. (אלא אם כן אתה מאמין שבקיץ אלגרי יעזוב)

    בקיץ יעשו מכרז, והקבוצה מחוץ לאיטליה שתתן על דיבאלה הכי הרבה - תזכה...

    יקחו הכסף יביאו קייזה.
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    יובה צריכה להיות קצת יותר יצירתית בשוק ולהפסיק לרדוף אחרי הגדולות עם "פחות" כסף. לקנות את המצטיינים של הסריה א' ואת השאריות של קבוצות עשירות מהן משאיר אותם צעד אחרי כולן בשוק.
    לא יכול להיות שיובה לא מוצאת השקעות שוות בגרמניה, הולנד, ברזיל וצרפת שהגדולות של אירופה לא מחתימות.
     
  15. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    יש לך דוגמאות כאלה? זה קצת קל להגיד, אבל קבוצות בסדר גודל האלה לא מביאות שחקנים אלמוניים, שחקן אלמוני לא יפתור ליובה את בעיית הקישור. יכול להיות שיש שחקנים צעירים שווה להשקיע בהם, אבל זה לא פתרון מיידי.
    יש שחקן בקליבר של דה-יונג שלא שמענו עליו? אולי מסתתר איזה אח לא מוכר של דה-בריינה במזרח אירופה? או שארתור היה שחקן אלמוני שהסקאוטים של בארסה חיפשו במעמקי הג׳ונגל של ברזיל?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.