ענייני דיומא: האם עוד יצמח דשא באולד טראפורד תחת הגלייזרים?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏28/4/19.

?

האם הגלייזרים יחזירו את מנצ'סטר יונייטד לטופ האמיתי - תחרות על התארים הגדולים, זכיה בהם?

  1. כן

    1 הצבעות
    10.0%
  2. לא

    9 הצבעות
    90.0%
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,963
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    * קודם כל כפי שכבר רשמתי בעבר שאלת המפעל האירופי בעונה הבאה לא באמת משנה. זה שיונייטד הגיעה לצ'מפיונס העונה או בעונה שעברה לא בדיוק סימן את חזרתה לטופ המקצועי.

    כידוע הגלייזרים רכשו את המועדון ב - 2005 בדרך מעוררת מחלוקת - מינוף, כלומר העסקה ממומנת רק דרך הלוואות שהושטו על המועדון ומאז כמיליארד פאונד כספי המועדון למעשה הוצא ממנו.
    כמובן עד 2013 היה את פרגי שהיה מנהל כל יכול והמועדון לא ממש נדרש למהלכים ניהוליים שלהם, ואפילו שאותן ריביות עצומות מנעו מספר שנים לבצע רכש גדול ואולי אף אילצו למכור את רונלדו, האוהדים בשורה התחתונה לא הרגישו את זה בתוצאות על הדשא.
    עם פרישת פרגי קרו כל התסריטים השחורים שניבאו. למרות הצהרות כאילו המועדון מוכן לפרישה, המציאות הייתה שונה.
    שום דרך, שום תוכנית - הכל שליפות והימורים. כך זה נמשך עד היום כאשר למעשה הגלייזרים מוכיחים שהאג'נדה היחידה שלהם היא שיווקית נטו, שמבוססת ברובה על העבר המפואר ואולטרה הישגי של עידן פרגי, והאהדה העצומה שהמועדון צבר אז.

    השאלה היא אם בסופו של דבר הגלייזרים יאלצו לגבש אג'נדה מקצועית שתוביל לשינוי אירגוני וחשיבה יותר מקצועית, שגם תביא גם אנשי כדורגל לתפקידי מפתח במועדון, כי שחיקה מתמשכת במעמד המועדון תתחיל להשפיע על שורת הכנסות? משהו דומה שקרה בארסנל.
    או שהגלייזרים ימשיכו לסחוט את הלימון מבלי לחשוב על המשחק, יצליחו להגדיל עוד את הרווחים ומתישהו בעתיד פשוט ימכרו כשירגישו שערכו של המועדון מתחיל לרדת?

    באנטר קונטרה והטרלות בנושא מותרים :)
    ובכל זאת הייתי שמח לראות גם דעות ענייניות ואובייקטיביות עד כמה שאפשר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/19
  2. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    זו פשוט שאלה שאי אפשר לענות עליה. אתה כל הזמן כותב על כך שיונייטד חייבת "אנשי כדורגל" או מנהל מקצועי שינהל הכל, בהנחה שזה מה שיחזיר את יונייטד לגדולה - אז תדע לך שזה לא מבטיח כלום. לא חסרות דוגמאות לזה - תסתכל על רומא: עשו חצי גמר צ'מפיונס שזה לכאורה נגיעה מהטופ, הביאו את מונצ'י, איש הכדורגל הגאון, והוא די ריסק את המועדון.
    האנשים שעושים את ההחלטות ואלה שמייעצים להם בוודאות מבינים בכדורגל, לא פחות מהאוהדים. כל עוד יונייטד תמשיך לגרוף הכנסות מספונסרים, מהאיצטדיון הכי גדול באנגליה וממאות מיליוני האוהדים במזרח הרחוק, היא תמשיך להיות קבוצה גדולה ותחרותית יחסית. כדי לחזור להיות קבוצה שנאבקת על אליפויות וגביעים צריכים לקרות הרבה דברים שאי אפשר לחזות מצד אחד, אבל לא כ"כ הרבה כמו שניתן לחשוב מצד שני. הכוונה היא שמבחינה תיאורטית, מהבסיס שיש לה כיום, היא בהחלט יכולה להתחרות בליברפול וסיטי תוך שנתיים-שלוש (נקודת הפתיחה של ליברפול לדוגמא הייתה נחותה משמעותית לפני שלוש שנים); אבל בשביל שזה יקרה, יונייטד צריכה לקבל מספר לא מבוטל של החלטות מוצלחות, ורק אלוהים יכול לדעת אם זה יקרה.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,963
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    אם הכל היה ידוע ומובטח בכדורגל, מי היה צופה בענף הזה.
    הצלחה מובטחת רק אצל יצרני מצבות.

    אני רואה מועדון שמנוהל באופן הגרוע ביותר שאפשר יחסית לאמצעים כלכליים. קשה לי להאמין שניתן לנהל את זה גרוע עוד יותר.
    מה הסכנות הטמונות בשינוי המצב? ירידת ליגה?

    מה זה אומר ריסק? הוריד 2 ליגות? אז הם במקום להיות בצ'מפיונס, יהיו בליגה אירופית. ובכלל מה אתה משווה פידר קלאב עם המועדון בעל אחת משלושת ההכנסות הגבוהות בעולם.
    גם פנאתינאיקוס פעם היו בחצי גמר אלופות. האם הם הפכו בגלל זה למועדון טופ?

    מי הם אנשי הכדורגל שמייעצים להנהלת יונייטד? והאם הם לא מזמן בעשור השמיני לחייהם?
     
  4. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    יונייטד לפי דעתי מועדון שיכול להצליח גם ההחתמות השיווקיות האלו אבל כמו בכל מקום כושל מקצועי השינוי צריך להעשות בשדרת המנהלים אבל נראה שהגלייזרים מחזיקים את יונייטד כבת ערובה כי כנראה וודוורד מביא להם מה שהם רוצים.

    בכל מקרה זה צריך להתחיל בלהחליף את וודוורד, אתה חייב שהשינויים יבואו מלמעלה, מנהל אחד טוב ביונייטד ותוך שנתיים-שלוש הם חוזרים למה שהכרנו.

    אני לא מחבב את יונייטד אבל גם לי קצת עצוב לראות קבוצות שיווק ולא כדורגל

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  5. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    זו שאלה שמורכבת מכמה רבדים: פיננסי, עסקי ומקצועי וכולם קשורים זה בזה.

    בשורה התחתונה, מהמעט שאנחנו יודעים על הגלייזרים, הם מאוד Money Oriented - הם ילכו לחלופה שתהיה הכי רווחית עבורם.
    קשה להסיק מסקנות אודות יכולות הניהול בתקופה החופפת לבעלות שלהם ולניהול של פרגסון שלהם בשנים של פרגסון. מאחר והמועדון נרכש באמצעות LBO (רכישת ממונפת), אך בו זמנית המועדון נוהל ע״י גדול המנהלים בתולדות הכדורגל האנגלי (ואפילו העולמי) - ההצלחה על המגרש הצליחה להיות כמעט בלתי תלויה לחלוטין בצד הפיננסי. החוב הכבד, המשבר של 2008, המכירה של רונאלדו - שום אלמנט כלכלי לא הצליח להאט את יונייטד בתקופתו.

    העזיבה של פרגסון התרחשה במקביל לתהליך אחר שהבשיל במשך תקופה בכדורגל האנגלי: התמקצעות המועדונים האחרים:
    צ׳לסי כבר הייתה שם, אבל סיטי עשתה את הצעדים הראשונים לקפיצת המדרגה הבאה ובמקום להתחרות מול Powerhouse אחד, יונייטד כבר נאלצה להאבק בשני מועדונים שלא פחות עשירים ממנה. בשנים האחרונות ליברפול וטוטהנאם מצליחות לצמצם את הפערים: ליברפול יותר בפן הכלכלי, טוטהנאם בפן התשתיתי.

    החשיבות של ליגת האלופות הולכת וגדלה מידי עונה, בעיקר נוכח ההסכם ההכנסות החדש (שהתנפח בצורה ניכרת בזכות הסכמי זכויות שידור חדשים), ובעיקר בזכות מנגנון החלוקה החדש שמתעדף את הקבוצה המצליחות היסטורית. לפי Swiss Ramble מנצ׳סטר יונייטד צפוייה להכניס למעלה ל-90 מיליון פאונד מאופ״א, בגין כל מרכיבי ההשתתפות בליגת האלופות.
    וזו הכנסה שגם עבור מועדון שהכניס ב-2018 סכום של 590 מיליון פאונד בשנת 2018, יהיה קשה לוותר.
    אז אומנם גם בהתשתתפות בליגה האירופית ישנו מרכיב תגמול, אך אם אני זוכר נכון הוא מגיע לכל היותר ל-40 מיליון פאונד עבור הזוכה. אלה 50 מיליון פאונד שיונייטד לא תקבל בעונה הבאה.
    כשמוסיפים למשוואה ירידה בהכנסות מימי משחק + מנגון הענישה בהסכם החסות עם אדידס - אי הגעה לליגת האלופות יכולה להיות שווה למנצ׳סטר יונייטד למעלה מ-70 מיליון פאונד בשנה.

    ואני מניח שפה לגלייזרים יתחיל לכאוב. יונייטד גדולה, עשירה וחזקה מידי להכנס ל-vicious cycle של אי הצלחה גוררת אי הצלחה, אבל ברגע שהגלייזרים יתחילו להרגיש שהמועדון מתחיל להכאיב להם בכיס, אני לא בטוח שהם לא יחפשו לממש את ההשקעה.
    לא חסרות שמועות על אנשים שרוצים לקנות את המועדון: יורש העצר הסועדי, מיליארדים אמריקאים (ג׳ף בזוס זה השם האחרון שעלה), חברות השקעות שמבינות את פוטנציאל הרווח בספורט וכאן אנחנו נכנסים לסוגיית המחיר והשוק. אם יהיה מישהו רציני מספיק שיהיה מוכן לשלם לגלייזרים את השווי הנכון עבורם (ואת זה אני כבר אנסה לנתח יום אחד בפוסט אחר) - אני לא בטוח שהם לא יניחו את המפתחות על השולחן.

    אבל עד שהיום הזה יקרה, הם כנראה יהיו חייבים לשנות את המבנה המקצועי, כי הפערים רק הולכים ומתרחבים.
    לפני שנה צצו המון כתבות לגבי מנצ׳סטר סיטי. לא רק על השנה ההיסטורית וההיסטרית שלהם (שאלוהים יודע איך הם הצליחו לשחזר אותה השנה), אלא איך הם בונים את עצמם לעתיד.
    זה לא נגמר במתקן האימונים שלהם שהוא ככל הנראה המרשים ביותר באירופה, אלא שהם הפכו לסטנדרט העולמי בכל תחום שרק ניתן לחשוב עליו: רפואה, תזונה, ניהול מקצועי, Sports Scince - כל תחום שמתקשר איכשהו לכדורגל - אפשר למצוא כתבה שהמסר שם תמיד ברור: מנצ׳סטר סיטי היא המובילה העולמית בניהול כדורגל. יש להם את אנשי המקצוע המובילים (סוריאנו וברגנסטיין), יש להם את המנג׳ר המוביל בתחום (פפ) ובנוסף לכל - יש להם כיסים בלתי נגמרים.
    וכשהתחרות מול ליברפול, טוטהנאם, ארסנל וצ׳לסי - הופכת להיות רק יותר קשה וקשה - להיות יותר עשיר מכולם כבר לא בהכרח מספיק.

    אז אומנם התגובה שלי הגיעה לאורך שאפילו תרסיס לא היה מגיע אליו, ובתכלס אפילו לא הגעתי לפואנטה שלי.
    אבל אני חושב שהמגמה ברורה:
    אם מנצ׳סטר יונייטד תמשיך להתנהל באותה תצורה - יהיה להם מאוד קשה להתחרות במרתון של הפרמיירליג בעונה הבאה ובזו שאחריה.
    לא רק מול מנצ׳סטר סיטי, אלא גם מול שאר הקבוצות בטופ 6 שמנסות להשתפר מעונה לעונה.

    האם זה אומר שבהכרח מנצ׳סטר תכשל גם בעונה הבאה? מדובר במועדון מספיק עשיר כדי שהוא יכול להעמיד סגל מגוון, עמוק ואיכותי שיצליח להתמודד עם סיטי וליברפול. טוטהנאם עשתה זאת במקריות ב-12/13, ליברפול עשתה את זה במקריות ב-13/14, לסטר עשתה זאת במקריות ב-15/16, אז דברים אפשריים - אבל הסיכוי שהם יהיו משהו מקרי מאשר בנייה מתוכננת גבוהיים משמעותית.
     
    Big Virgil, muller, oranfu ו-4 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,963
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    יונייטד הכניסה מהזכיה בליגה אירופית 44 מיליון יורו אבל 29 מיליון מזה market pool ופשוט יונייטד מועדון על עם הרבה אוהדים, איצטדיון מהגדולים באירופה ועניין סביבו.
    בתכלס המענקים זה רק 15 מיליון.
    ליונייטד היה שווה להשקיע שם רק כדי לגנוב דעת. להשיג כרטיס לאלופות במסלול קל.
    חוץ מזה המפעל לא אטרקטיבי לאף מועדון אנגלי.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    כן
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    התשובה שלי היא כן ואני לא ממש יודע להעריך אם בטווח הקצר הקרוב ואם האמונה בסולשיאר תעקב את העניין. יונייטד מסחטת כסף ומותג ענק (לא אתפלא אם משאירים את פוגבה נטו בגלל זה כי לצד הכדורגל שלו הוא מעצבן) בניגוד למילאן או אינטר שהתדרדרו ולמרות שמאז עזיבת פרגוסון לא קרה שם שום דבר טוב. מה שכן, חלק מהכסף פשוט מתבזבז עם חוזים מוגזמים לשחקנים בינוניים וזה מעבר לאלכסיס. אני לא באמת יכול להגיד שצ'לסי במצב טוב כרגע או ארסנל ועד כמה טוטנהאם תמשיך כך למרות האצטדיון החדש.
     
  10. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לדעתי זה הרבה יותר פשוט ממה שאנשים חושבים. במועדון גדול כמו יונייטד, מספיק לפגוע עם מינוי המאמן (או המנהל המקצועי) כדי לייצר שינוי משמעותי.

    קלופ הוא דוגמה קצת אקסצנטרית במובן הזה שליברפול משוועת כבר הרבה מאוד שנים למישהו שימנף את הפוטנציאל הרדום של המועדון, ולא רק בצורה נקודתית (רודג׳רס ושיטת המשחק שהוא הנחיל, נגיד, היה שינוי מרענן אבל זה לא הספיק). ובכל זאת, מספיק שיגיע מאמן מוכשר וסוחף כדי לשדרג את כל המערכת ולקבל את הגב של השחקנים, ההנהלה והאוהדים כדי להוציא לפועל את השינויים בצלמו.

    יש מעט מאוד מאמנים או מנהלים מקצועיים כאלה. עד שמוצאים אחד כזה, המועדון יכול למצוא את עצמו בתקופות טובות יותר וטובות פחות. במקרה של יונייטד, התחרות הרבה והעובדה שהמועדון לא ממש מתאושש מהפרישה של פרגי גרמו בעיקר לתקופות רעות, אבל גם זה עשוי להשתנות במידה ומוצאים מאמן טוב (כלומר לא אחד כמו קלופ או אפילו פפ שמשנה את כל מה שקורה במועדון, אלא מישהו כמו קונטה או ולורדה שיכולים לקחת את הקבוצה להישגים בחלון זמן מאוד מוגבל).

    החוכמה האמיתית היא לדעת מתי ואיך לשים סוף לתקופות של בינוניות, ולא לרצות להסתפק בהישג כמו ״לסיים בטופ 4״.
     
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    העניין הוא שככל שחולף הזמן והסגל נהיה יותר ויותר מבולגן - תיכף יהיו בו שחקנים שהוחתמו על ידי חמישה מאמנים שונים - כך פוחת הסיכוי להישג נקודתי של איזה מאמן דוגמת קונטה. אנחנו אמנם לא קבוצה שצריכה עכשיו חמש שנים כדי להיבנות מחדש, אבל אנחנו לא קבוצה שיכולה תוך שנה להגיע למספרי הנקודות הדרושים היום כדי להתמודד על האליפות, למשל.

    אנחנו צריכים תקופה של יציבות ובנייה חכמה כדי להגיע למצב שבו יחסר לנו רק המרכיב האחרון שיכול לעשות את ההבדל ולהביא הישגים.
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,554
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    עם הנקודה של גודלינג אני מסכים, אני אומר את זה כבר כמה שנים.

    פחות מסכים שאיזה קונטה כזה או ולורדה יכולים באמת להביא לך הצלחה בטווח הקצר/בחלון זמן מוגבל.

    הרף בליגה האנגלית עלה.
    יש לך שלושה עילויים שכבר מאמנים פה והקבוצות שלהם נמצאות בשיא.
    הרף מאוד גבוה, עונה כמו העונה הראשונה הזאת של קונטה כבר לא תחזור בקרוב, כלומר קבוצה שהיא ככה- ככה אבל מהעדר תחרות משייטת לאליפות כי היא עושה כמה דברים נכון.
    אני גם מעדיף שנביא סוף סוף מאמן שיגיע ממש בפיק או קצת לפניו אלינו, גם זה חשוב אם אתה לא מביא מישהו בקליבר של הגדולים ביותר.


    הרכש הכי חשוב לקיץ היה צריך להיות פוצ'טינו או איזה מישהו בקליבר הזה, פספסנו את הרכבת גם פה.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,963
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    כאילו שהדרך בה נבחרים המאמנים או יותר נכון היעדר כל שיקול דעת זו לא פונקציה של הבעלות ומי שאחראי בפועל על הצד המקצועי.

    לא הייתה שום מחשבה באף אחד מהמינויים מאז פרגי. ואין סיבה שגם סולשאר לא יצא עם פיצויים.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    כיוון ש(בינתיים) אני היחיד שענה לסקר 'כן' אני מרגיש צורך לנמק.

    הכוח הכלכלי של מנצ'סטר יונייטד מדהים. נכון, בטווח הארוך ככל שקבוצה דועכת ככה הכח הכלכלי שלה דועך בהתאם (פחות ילדים שמתאהבים בקבוצה ובהמשך פחות אוהדים ופחות צופים), אבל זה קורה רק בדיליי של כמה שנים מאוד גרועות. השנים האחרונות היו רעות ועדיין יש פה כח משיכה לא מבוטל - עדיין המון כסף, עדיין קונים שחקנים מהטופ (אלכסיס, פוגבה) וסביר להניח שעדיין יכולים להביא איזה מאמן שרוצים.

    הדיבורים על 'דרך' ואנשים שמבינים כדורגל מאחורה לא שגויים אבל רחוקים מלהיות כל כך משמעותיים. ברור שיש יתרון למועדונים שיש להם איזו דרך קבועה כי זה שומר על יציבות מסוימת שלמועדונים אחרים אין, אבל זה זניח בין שאר הפרמטרים שקובעים כמה קבוצה טובה. פרגוסון הוא ללא ספק 'איש שמבין בכדורגל' והוא זה שסימן את מויס כיורש שלו, כשמויס בפועל התחיל את הדרעק שעכשיו בוכים פה עליו. אז אם לפרגוסון היה טייטל רשמי הוא היה מסמן מאמן אחר? לא. גם אנשים 'מבינים' נכשלים ואין כאן שום דבר בטוח.

    בפועל מהרגע שהעונה מתחילה מה שמשנה זה רק המאמן והשחקנים. ביונייטד עדיין לא היה מאמן רציני מאז פרגוסון - מויס לא שייך לרמה הזאת, ואן חאל הוא תחבושת זמנית ומוריניו הגיע למיצוי בדיוק לפניכם - אבל אין שום סיבה להמציא כאן אינדוקציה שאומרת שלא יגיע. אין שום סיבה להניח שבתחילת העונה הבאה, או זאת שאחריה, או זאת שאחרי-אחריה לא יגיע הקלופ שלכם ויבנה קבוצה למופת. יהיה לו כסף, ליונייטד עדיין יהיה כח משיכה (בטח אם תהיה בליגת האלופות. ואם לא אז עוד מיליון בשנה למשכורת יקזז את זה) ובסוף זה יעבוד.

    בסופו של דבר השאלה היא כמה מאמנים כושלים יונייטד יכולה להרשות לעצמה עד שהכח הכלכלי שלה יתערער (מילאן לדוגמא נמצאת בדיוק על הגבול הזה - לא ברור עוד כמה עונות כושלות המותג הזה יכול להחזיק). בהתחשב בעוצמה הכלכלית - נראה לי סביר יותר להניח שיגיע לכאן פפ2 או קלופ2 לפני שהכסף ייגמר.

    (כמובן יכול להיות שמתישהו הגלייזרים יעשו את האקזיט וימכרו, אבל הדיון הוא בהנחה שהם לא בורחים)
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    @yonmu העניין הוא שאין הרבה קלופים ואין הרבה גווארדיולות ואין הרבה פוצ'טינואים. אין ספק שמאמן כזה יכול לעשות הבדל גדול מאוד, אבל מועדון כדורגל לא יכול להתקיים רק על הבסיס של לחכות לרגע שבו נמצא את המאמן שיעשה את כל ההבדל. ומה עם שאר הרגעים?

    דומיננטיות כמו שידענו בעידן פרגי היא דבר שלא יחזור על עצמו, וזה בסדר. יהיו עליות וירידות, שנים טובות יותר טובות פחות - בקיצור, נהיה כמו כל מועדון. אבל מועדון ברמות הללו צריך לדעת לייצר דברים חיוביים גם מהעונות הפחות טובות. להיבנות מהן, לקדם דברים, לעשות עבודה מקצועית שיכולה להניב פירות בהמשך. ליצור איזו המשכיות. אצלנו זה הכל או כלום - בא מאמן. או שהוא מצליח (ואף אחד לא באמת הצליח, עם כל הכבוד למפעלים משניים), או שהוא לא מצליח ואז תוך שנתיים-שנתיים וחצי גג בא מישהו אחר, מפרק את העבודה של קודמו ואת הסגל, ומתחילים מחדש (חוץ מג'ונס, סמולינג ויאנג - הם לנצח).

    חוסר התכנון המוחלט הזה פוגע במועדון, וגם מקשה על המאמן הבא כי אם הוא מבצע כל כך הרבה שינויים - ובטח אם הוא מאמן שונה לגמרי בסגנונו, כמו שמוריניו היה מוואן חאל, הרי אף אחד במועדון לא מסתכל מטר קדימה - אז הוא מראש מתחיל ממקום נמוך יותר בעודו באיזשהו לחץ להפיק תוצאות ומהר, כי בכל זאת אנחנו יונייטד.
     
    alexshw ו-golding אוהבים את זה.