Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    זה לא גטלמן. תפנים. זאת משפחת מארה. הוא רק הש.ג. יש לו אחריות שבתור ״מוח פוטבול״ הוא לא תורם כלום ומוריד אותם משטויות כאלה כי הוא אימבציל כמוהם. זו הסיבה שמינו אותו.

    אתם אבודים עד שהמשפחה הזו תשים את המפתחות. תוך שנה לוותר על דארנולד/רוזן בשביל ראנינג בק, לשלוח רסיבר עילוי בטרייד מביך בגלל ״הפרסונה״ ולקחת את פאקינג דניאל ג׳ונס בבחירה השישית אלה צעדים של אירגון שלא באמת מנסה לנצח משחקי פוטבול. משתינים עליך בקשת. זה אפילו לא מצחיק יותר.
     
  2. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    אני חושב שבהתחשב בהייפ שלפני דראפט, מדובר פה בריץ' הכי מטורף על קוורטרבק במילניום הנוכחי יחד עם ג'ייק לוקר לפני עשור. כמובן שהיו גם בורטלס וסאנצ'ז וג'ואי הארינגטון אבל מסביבם היה לפחות טיפה באז. מאיפה זה הגיע? מה ראיתם? מה המחשבה פה? למה לעאזאזל אני חי כרגע?

    כפרה על הילד ואני כמובן מקווה שיעלה ויצליח ויהיה הכי טוב בעולם והלוואי שאני טועה יותר מתמיד אבל רבאק. אין מצב שהוא יותר טוב מהאסקינס (שמפגר בעיניי שלא נבחר בטופ 10). אין מצב שהוא יותר טוב מרוזן (שהיה עולה הרבה פחות מבחירה שישית אוברול). אין מצב שהוא שווה בחירה שישית אוברול. חייבים להיות אנשים ספורים שחושבים שזאת הבחירה הנכונה וכולם כנראה יושבים במשרדים של הג'איינטס.

    שנים חיכינו לראות מי היורש של איליי, והתוצאה נראית קטסטרופלית.

    לפחות יש את דטרויט והריידרס שמראים שהטמטום לא רק אצלינו.

    אסור למיאמי לתת להאסקינס לעבור אותם. לא אתפלא אם הרדסקינס או קבוצה אחרות יעשו טרייד אפ במקום הפאקרס.
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  3. Gary Cahill Member

    הצטרף ב:
    ‏22/7/17
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    141
    מין:
    זכר
    אהלן חברה, הרבה זמן לא הייתי פה אבל בתור אוהד שפחות עוקב אחרי פוטבול קולג'ים רציתי לשמוע חוות דעת מהפורום פה על הבחירות שאוקלנד עשו וקצת פירוט על כל שחקן?
    ד"א מודע לעובדה שזה מטומטם שזרקנו בחירת סיבוב ראשון על רץ ושיכולנו להשיג רץ איכותי גם בסיבוב 4 או לחילופין להחתים רץ בסגנון בילאל פאוול שעדיין זמין ועוד יותר כואב שאשכרה נתנו את מאק בשביל הבחירה הזו בסופו של יום...
     
  4. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    אחד הרגעים!




    @golding אתה משאיר לי את מונטגומרי השנה בדראפט של אייסוקר כן?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/4/19
    Stretford Ender, golding ו-אלעד אוהבים את זה.
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    תתחילו להכין מזומנים.
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מבחינה אנליטית - 3 בחירות גרועות שמוכיחות שוב שלגרודן אין מושג ב-Positional value וראייה לטווח רחוק. מדובר בשחקנים שלא היו צריכים להיבחר כל כך גבוה בין אם מטעמי כישרון (פארל) ובין אם מטעמי עמדות נחותות (ראנינג בק ובוקס סייפטי שמתמחה בפיצוצים שהליגה רק הולכת ומדיחה מהענף) והיו נשארים על הלוח גם אחרי טרייד דאונ'ס (במיוחד פארל בבחירה הרביעית שהיא אולי אחד הריצ'ים הגדולים שזכורים לי בשנים האחרונות).

    מבחינה מקצועית - שלושה שחקנים סבבה עם ריצפה גבוהה ותקרה נמוכה בגלל נתונים אתלטיים מתחת לממוצע (חוץ מג'ייקובס, אבל הוא משחק בעמדה הכי נחותה בענף אז גם אם הוא שילוב של סקואן בארקלי ואדריאן פיטרסון אני לא סגור בדיוק על האימפקט שיהיה לו על הצלחת הקבוצה). זו אמורה להיות פילוסופיה של קבוצות טובות/טובות מאוד שמעדיפות ללכת על בטוח ולהוסיף עומק ואיכות לרוטציה. קבוצה עם סגל בוטום 3 בליגה כמו אוקלנד שמגיעה עם מיליארד בחירות דראפט ושלוש סיבוב ראשון שאחד מהן היא טופ 4 צריכה לנסות להשיג כמה שיותר גיים צ'יינג'רס.

    לזכות אוקלנד ייאמר שהדראפט שלהם לא היה שונה בהרבה משאר האירגונים הכושלים והעתיקים בליגה, בהמשך ישיר למה שרואים מהם על המגרש. הפער בינם לבין שאר המועדון המצומצם של ה6-7 אירגונים שכן יודעים רק התרחב ורק צפוי להמשיך ולהתרחב בעתיד הנראה לעין. היחידות ממועדון הקופי על חלל שעשו קולות חזרה לציוויליזציה באוף סיזן בכלל ובסופ"ש האחרון בפרט הן מיאמי ואריזונה. הייתי מוסיף גם את בפאלו אם הם לא היו בוחרים גרביל בתור QB לפני שנה אבל לצערי כל עוד זה המצב גם הם לא רלוונטים לכלום.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    יש טעם לדבר על הק"ב שהפטריוטס בחרו או שסתם בגלל שהוא נבחר על ידם מישהו מדבר עליו?
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    תלוי אם בריידי יחליט להפסיק לעקוב אחרי הפטס ברשת החברתית או לא.
     
    golding ו-Sweetness אוהבים את זה.
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    @Sprewell
    איך אתה מסביר את הנפילה של עמנואל הול? הוא לא עד כדי כך טוב, או שזה מקרה קלאסי של ״אנחנו לא אוהבים בחורים יהירים״ מצד הGMs בליגה?

    הוידאו שלו מרשים מאוד.

    האמת, לברז יש יופי של סקיל פליירז כרגע, ולחשוב איך הרוסטר היה נראה לפני שנתיים עם בלאמי, ווייט ואינמאן כרסיברים פותחים.
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    Never say never אבל לא באמת. כרגע הוא יותר אתלט מאשר QB טהור והתקרה שלו היא בקאפ. אישית אני בכלל לא בטוח שהוא יהיה ב-53 הסופיים אחרי מחנה האימון ביולי-אוגוסט כי יחד איתו יש להם כרגע 4 QB's בסגל ובריידי/הוייר הם בטון יצוק, מה שאומר שיהיה קרב על המשבצת השלישית בינו לבין ה-QB שהם בחרו בשנה שעברה וכבר נמצא שנה בתוך המערכת (לא שהוא משהו מיוחד בעצמו). אם צריך לשים את זה באחוזים זה משהו בסביבות ה-60-40 לטובתו.

    זאת הייתה הידרדרות מפתיעה על גבול הביזארית אבל בת'כלס הוא יודע לרוץ רק גו ראוט'ס ויש לו היסטוריית פציעות בעייתית. דיין ברוגלר טוען שהמאמנים שלו במיזורי ליכלכו עליו מאחורי הקלעים וטענו שהוא רכיכה שכל שבר בציפורן האטה אותו. לך תדע כמה מזה נכון וכמה מזה אגדות אורבניות של ה-MEATHEADS ששולטים בענף הזה. אבל העובדה שהוא לא נבחר אומרת ש- 32 מקבלי החלטות האמינו בזה מספיק.

    לא שזה אמור להטריד יותר מדי כי בתור UDFA זה בדיוק השחקנים ששופכים עליהם כסף ומקווים לטוב. אתלטים חולים שמתמחים במשהו אחד ספציפי. במהלך סיבובים 4-7 כל פעם שקנזס היו על הלוח קיוויתי שיבחרו בו כדי לסדר לעצמם אופציית גיבוי נוספת חוץ מהארדמן ל-Role של טייריק אבל בסוף הם בחרו ללכת על שטויות כמו גארדים ורצים. מצד שני מי אני שאתווכח עם בעלי.
     
    סיונרה ו-golding אוהבים את זה.
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    חושב אנחנו ב-NBA כפרעליו.
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  12. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    זה קורה האמת בפוטובול, מין הסתם שפחות כמו בנ.ב.א אבל יש מקרים. בדנבר אני זוכר את העניין עם דמאריוס תומאס כשעד שחתם על החוזה לא הגיע למחנה אימונים. אני מאמין שגם עם קבוצות אחרות זה קרה ולא רק עם גורדון, עם כמה שזה לא נחמד ראנינג בק ששובת הוא דבר שאפשר להבין אותו. מקבלים חרא כסף, פיצוצים חופשי וחיי המדף קצרים מדיי.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מצד שני, ראה מקרה בל וסטילרז בעונה שעברה.

    הרי השורה התחתונה שלך היא גם סיכון של הקבוצה ("חיי מדף קצרים"); ברור שביחס ל-NBA שחקני פוטבול צריכים להרוויח יותר (ועם זאת מדובר בבועה הזויה בפני עצמה), אבל תסתכל על זה גם מהצד של המעסיק שבסופו של דבר סוחר כאן בבני אדם. הם מחזיקים בשחקן בעמדה שבכל שניה יכול לגמור קריירה ושאת התרומה שלו ביחס לעמדות פרימיום לא קשה להחליף (וראינו שזה רלבנטי גם עם טופ טאלנט כמו בל).
     
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לטוויטר ולתקשורת משעמם ביולי (גם לי, מבין אותם) אז חופרים שעות על שטויות בלופים שנתיים אבל שורה תחתונה כמו כל יחסי מעסיק-מועסק הכל מתחיל ונגמר בלברג'. יש לך כזה? אתה אלוהים. אין לך? כל הזין.

    למלווין גורדון אין כזה. לא כי הוא לא שחקן פוטבול טוב אלא בגלל העמדה שהוא משחק בה. מסקנה פשוטה שרוב העולם השפוי הגיע אליה והמיעוט שעדיין לא - יגיע בקרוב. עובדתית אין דוגמה אחת לאירגון ששילם טופ $ לראנינג בק בעשור האחרון ולא התחרט על כך מהר מאוד. ההיצע שלהם? אחד הגדולים בענף. התרומה שלהם? replaceable בקלות במקרה הטוב או עם דרופ אוף מינימלי במקרה הרע.

    אלא אם הצ'ארג'רס ייתנו לו חוזה מנופח ושקרי שייראה גדול על הנייר אבל פרקטית יהיה לשנה וחצי גג עם שידרוג סמלי של מיליונים בודדים בשכר+בונוסים (תלוי בנדיבות של הבעלים הכי קמצן בליגה ובכמה לא יבוא להם לבאס את פיליפ כדי למקסם את מה שנשאר מחלון ההזדמנויות שלו) הוא יחזור עם הזנב בין הרגליים שנייה לפני שיתחיל לשרוף צ'קים שבועיים בסך מאות אלפי דולרים או קצת אחרי, תלוי כמה הוא מוכן ללכת על הקצה. אבל טופ $$$ הוא לא יראה. לא אישי, נטו עסקים.

    (ההולד אאוט של לאביון בל הוא דוגמה רעה מאוד למיקסום ערך ותגמול כלכלי. הוא האחרון שגורדון או רץ כלשהו אמור ללמוד ממנו משהו.)
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/19