ליברפול 2018/19

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏22/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,321
    הנדרסון עלה עם זריקות למחצית השנייה אחרי המכה שחטף בברך שכמעט הוציאה אותו מהמשחק.

    אני מרגיש שלמדתי שיעור גדול העונה. אחרי הגמר בשנה שעברה חשבתי שהוא, מילנר ו-ווינאלדום חייבים להפוך לשחקני ספסל ואולי אפילו להימכר, לקראת הגמר הקרוב אני כבר מבין איזה ערך יש להם בקבוצה. אולי זה בגלל קלופ, אולי זה בגלל האישיות של השלושה האלה, אניוויי הם הליכלוכית שבמאני טיים יודעים להפוך לסינדרלה ולתת את הקלאץ'.
    היו להם הרבה רגעים איומים העונה והם תקעו 200 התקפות אבל הנדרסון בחודש האחרון הפך לחלק קריטי בהתקפה שמנצחת משחק אחרי משחק, מילנר אחרי שהוזז למגן שמאלי בשלישי סגר לבד את האגף באופן הרמטי ו-ווינאלדום כמובן העלה אותנו לגמר הזה.
    לא אתנגד בעונה הבאה שיהיו משחקים שנעלה עם פאביניו, קייטה וצ'מברליין, לא אתנגד גם לרכש בקישור, אבל היום אני מבין שקלופ לא יכול לרוץ עם קבוצה בלי החיילים האלה.
     
  2. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    7,092
    מין:
    זכר
    להגיד שמול איאקס זה היה 90-10 זה זלזול מוחלט בקבוצה שהדיחה את ריאל מדריד ויובנטוס עם ניצחונות חוץ ענקיים.

    מעבר לזה זה גמר ואף פעם אין יחסים כאלה. תשאלו את סיטי שהפסידה לוויגאן, או ארסנל שהייתה צריכה הארכה מול וולבס, יונייטד שהייתה צריכה הארכה מול קריסטל פאלאס, או את באיירן שהפסידה גמר בבית לקבוצה עם בוסינגווה, מיירלש ומיקל.

    במשחק אחד הכל יכול לקרות.

    חוץ מבברייטון. שם ברור מה יקרה.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אייאקס הציגה כדורגל אדיר כבר החל משלב הבתים (מספיק לראות תקצירים מול באיירן ובנפיקה למי שפספס).

    הבנאדם באופן סיסטמטי מנסה להצדיק בהקצנה כל הימור שלו לפני (ע"ע אם לא פאקינג שאקירי אז ליברפול לא מנצחת את ברצלונה), כאילו אייאקס היא סתם עוד קבוצה חביבה שהייתה חייבת להפסיד, בטח אם הארי קיין היה בריא ולא לוקאס שתקע שלושער במשחק חייו. כאילו היא לא הובילה כבר 3-0 באוברול (!) ויכלה לתת גם עוד שלוש בקלות אתמול במשחק שהתפתח מצד לצד עם 39538546 היילייטס.

    ושלא יובן לא נכון, טוטנהאם עברה בצדק. מהרגע שסיסוקו נכנס במשחק הראשון היא שיחקה טוב יותר בעיניי עם אגרסיביות מדהימה שאייאקס לא נאלצה להתמודד איתה מול הקבוצות עם השמות הגדולים יותר. היא פשוט הייתה חסרת מזל מול השער. עד שהיא לא הייתה.

    לגבי הגמר: כל היחסים הללו באופן כללי מצחיקים לאור מה שקורה בשנתיים האחרונות. כל מה שלמדנו להכיר מתרסק לנגד עינינו. אלה שבאו זחוחים חטפו בראש. אלה שבאו לשמור על תוצאה חטפו בראש. מדברים כבר על "קרבות חפירה" בין קלופ לפוצ'טינו. לא אתפלא גם אם זה יתפוצץ לכולם בפנים.
     
    oranfu, Coutinho10 ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    רק בשביל ההגינות אציין שאת ה90-10 זרקתי אני פה, קיי רק התלבש על זה.

    חוכמה קטנה להגיד את זה כשהייתי רחוק בערך עשר שניות מלטעות, אבל עוד מראש לא הבנתי למה מניחים שאייאקס פייבוריטית מול טוטנהאם. אח״כ הבנתי באיזה הרכב טוטנהאם נאלצת לעלות ועד כמה העומס הפיזי נתן את אותותיו גם בשחקנים הכשירים שלה, והבנתי שזה הולך להיות קרב מאוזן הרבה יותר. אבל עדיין, להרגשתי ממעיטים מדי בחשיבות של ההבדלים בין הליגות. הליגה האנגלית היא האינטנסיבית בעולם מבחינה פיזית, שחקנים שם נדרשים להגיע לפיקים ברמה פיזית ששחקנים בליגות אחרות לא מגיעים אליהם, ואני ספק שהליגה ההולנדית היא אפילו ב-tier 2 של הליגות מבחינת אינטנסיביות. ברור שאייאקס היא יוצאת דופן גם בהולנד, ועדיין ראינו בחלקים גדולים של ההתמודדות (החל מדקה 60-65 בשני המשחקים) שפשוט אין להם אוויר לשחק כדורגל.

    אני לא מחזיק לא מריאל מדריד ולא מיובנטוס. עבור אייאקס זה הישג עצום להעיף כל אחת מהן בנפרד, אבל אלה קבוצות שרחוקות מהסטנדרט שליברפול ומנצ׳סטר סיטי (וגם טוטנהאם) הציגו במשך שנה שלמה - גם קבוצות מעולות ברמת האינדיבידואלים, וגם קבוצות מאומנות מאוד. ריאל מדריד היא אוסף של שחקנים טובים, ויובנטוס סובלת מאותה בעיה שפסז׳ - ובמידה מסויימת גם מנ׳ סיטי - סובלות ממנה: בגלל יתרון האיכות העצום שלה, היא כמעט ולא נדרשת לפתח את היכולת המנטלית שלה (והיכולת הטקטית של המאמן שלה) להתמודד עם קשיים תוך כדי משחק. ובפעם האחת בשנה שהם נמצאים בצרות, הם פשוט לא יודעים איך לצאת מזה. זה בעייני האקס פקטור הגדול ביותר של הקבוצה שלנו, וזה נובע ישירות מהעובדה שהאוסף הזה של פירמינו, הנדרסון, מילנר, מאנה, ווינאלדום, טרנט וכו׳ היו פה גם כשהיינו קבוצה של מקום 6 והיינו צריכים להאבק בשיניים מול קבוצות איכותיות יותר מאיתנו על בסיס יחסית תכוף.

    התחלתי הודעה בלדבר על אייאקס ואיכשהו גלשתי לדבר על ליברפול ואיבדתי את חוט המחשבה על הדרך, אז נראה לי שזה זמן טוב לעצור.
    ה-tl;dr הוא שמול אייאקס המצ׳אפ שלנו היה עדיף לא רק ברמה הטקטית, אלא גם ברמה המנטלית. אולי זה לא 90-10 אלא 70-30, זה לא באמת משנה. הפואנטה היא שמול ספרס, עם השלד שלה והמנטליות שלה (שמישהו יספור כמה פעמים הם השוו מולנו כשהיו בפיגור), זה הולך להיות קשה וצמוד באמת.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מסכים עם כל מה שרשמת.

    אני לא יודע לנתח *בדיוק* מה קורה עם פפ במשחקי נוקאאוט בליגת האלופות (וגם כבר שרפנו על זה כבר 20,000 מילה עם ויכוחים אינסופיים מול הפאנבויז שלו), אבל אני חושב שקשה להגיד - בעיקר בעונה האחרונה - שסיטי לא קבוצה חזקה מבחינה מנטלית.

    כמות הנצחונות של "בקושי" הפך כבר להיות דבר שבשגרה אצלה. בעונה שעברה זה התבטא בעיקר במהירות להפוך 1:0 ל-5:0 תוך רבע שעה ואחרי זה לנוח, אבל העונה - בעיקר במשחקים האחרונים - הם יושבים על הקבוצה ופשוט משיגים את התוצאה בכל מחיר; כמובן שאפשר להגיד שיש להם פשוט יותר מדי איכות במגרש לעומת היריבות שלה כדי לא לנצח, ועדיין, ליברפול שמה עליה לחץ משוגע כל העונה כדי שהיא תישבר (ולהפך). זה לא קרה.
     
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בקשר לסיטי, אני מרגיש ששני המשחקים האחרונים קצת מעוותים את הסטטיסטיקה. לדעתי אלה שני שערי הנצחון הכי מאוחרים שלה העונה, כשלפני כן הדקה הכי מאוחרת שבה הם כבשו שער שמעלה אותם ליתרון הייתה 48 או משהו הזוי כזה. להפך, חלק גדול מהכתבות שקראתי בשבועות האחרונים דיברו על זה שסיטי פשוט לא הייתה צריכה דרמות כי היא ניצחה משחקים בשלב יחסית מוקדם.

    כשהיא כן, בשבועיים האחרונים (אם כי גם זה לא בדיוק היה late goals), במידה מסויימת זה סמלי ששערי הנצחון באו מנציגי הדור הישן אגוארו וקומפאני, ולא מסטרלינג וברנרדו סילבה.
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    כל הדקות במשחקים האחרונים של ליברפול וסיטי מרגישות כמו שעות. לא צריך שער בדקה 97 כדי להגיד שאין דרמה.

    כל שער כאן בכל דקה מרגיש כמו אליפות לאחת מהשניים. רואים את זה גם בחגיגות של השחקנים, אפילו במשחקים קלים כמו מול יונייטד.
     
  8. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    7,092
    מין:
    זכר
    זו גם חוכמה קטנה לנתח את החולשות של ריאל ויובנטוס בדיעבד אחרי ההדחות. בוא נדבר על כמה נתנו סיכוי לאייאקס לפני כל מפגש.

    יכולות מנטליות- אני רק רוצה להזכיר שיובנטוס הפכה פיגור 0-2 מול סימאונה, אולי המאמן האחרון שאתה רוצה להיות מולו בפיגור. וגם בכל רגע נתון יש לה על המגרש את הווינר הגדול ביותר בהיסטוריה של המשחק.

    טוטנהאם כבר חודשיים לא נראית כמו קבוצה מאומנת בליגה ולא מראה שום יכולת. לא יודע איך דחפת אותם באותה שורה עם סיטי וליברפול.
    אבל לה יש יכולות מנטליות ולקבוצה שיצאה מאמסטרדם בהפסד 1-2 וחזרה מהברנבאו עם רביעייה, או סיימה בתיקו 1 בבית מול יובנטוס (אחרי פיגור שנמשך דקה, בערך) וחזרה עם ניצחון באיטליה, לה אין.

    בקיצור תפסיקו לתרץ, כדאי מאוד שתנצחו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/5/19
    golding ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,236
    לייקים שהתקבלו:
    25,763
    מין:
    זכר
    זה לא הפסדים של קבוצה לא מאומנת אלא של שחיקה רבה ופציעות.
    עם הרבה פצועים אפילו פרגי סבל.

    בכל אופן כפי שרשמתי הפגרה באה לפוצי בול בזמן. שיעלה עם הנוער בראשון.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  10. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,321
    אם כבר דיברתם על סיטי, אני חושב שהם מראים חוסן מנטאלי יוצא מן הכלל העונה בליגה. אנחנו כל שבוע "לוקחים" להם את המקום הראשון מחדש והם מסרבים להישבר.

    הבעיה שלהם בעיניי היא שההגנה שלהם פשוט לא מספיק איכותית. הרבה אינדיבידואלים יקרים מאוד אבל לא שחקנים ממש טובים. קומפאני היה בשיאו בלם מעולה אבל הוא כבר רחוק משם ולא תמיד משחק והם חסרים ארגון כמו שואן דייק נותן אצלנו.
    אני חושב שזו עוד סיבה לכך שפפ ממלא את הסגל בעוד שחקני קישור טכניים שבקושי מאבדים כדורים וחושפים את ההגנה הזאת. וזה גם למה הוא ייבש את סאנה בישורת האחרונה של העונה כי זה שחקן שמנסה דברים עם הכדור ובהתאם גם מאבד יותר.
    הבעיה היא שבגלל האיכות שלהם בהתקפה הקבוצות בליגה מגיעות אוטומטית במצב של מגננה ולא מנסות באמת לתקוף אותם. אפילו אנחנו שיחקנו ככה נגדם באנפילד העונה. בליגת האלופות קבוצות שלא באמת מכירות את סיטי באות פשוט לשחק, ואפילו ליון ושאלקה הצליחו להביך את ההגנה שלהם העונה.
    מול טוטנהאם אני לא יודע אם זה פשוט היה אחד מאותם משחקים, או שהשער המוקדם של סיטי היה בעוכריה כי גרם לטוטנהאם להבין מהר מאוד שבלי שער חוץ אין לה סיכוי, מה שלא יהיה טוטנהאם הגיעה למצב שהיא חייבת שערים ובסוף גם השיגה אותם.

    התקווה שלי ליום ראשון היא שברייטון שכבר בים אולי תרצה לתת הופעה נחמדה לאוהדים שלה ותבוא לשחק ולהבקיע שערים. אם היא תעלה רק במטרה לא להתפרק שם היא תקרוס בסוף תחת הלחץ והאליפות הזאת של סיטי. אין לי ספק.
     
  11. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,354
    לייקים שהתקבלו:
    398
    ליברפול פייבוריטית ברורה אבל על כמויות המקרים שהאנדרדוג ניצח את הפייבוריט בגמר אפשר לכתוב ספר. אומנם כבר הרבה מאוד שנים לא הייתה סנסציה של ממש בגמר האלופות(אולי מאז ליברפול ב-2005) אבל לא הייתי מספיד קבוצה ומאמן שחולמים על תואר משמעותי ראשון מזה יותר מ-30 שנה ומה עוד שהזדמנות שנייה לכך לא תהיה להם כנראה בעתיד הקרוב ולא הייתי ממהר להכתיר קבוצה ומאמן שמרבים להפסיד גמרים אירופיים בשנים האחרונות.

    אגב טוטנהאם יכולה להפוך לקבוצה האנגלית השלישית בהיסטוריה שזוכה בכל שלושת התארים האירופיים(אלופות,מחזיקות, ואופ''א), ליברפול כבר לא תצליח להיכנס אף פעם לרשימה הזו.
     
  12. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    בעונה כזאת להיות הפייבוריט זה גזר דין מוות.
    מבלי קשר למהפכת האנדרדוג שקרתה במפעל הזה העונה אני חושב שבמשחק נתון מול טוטנהאם ופוצ'טינו זה 50-50, אולי יתרון מזערי ומאוד זניח לליברפול.
     
  13. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אנחנו אמנם כבר יודעים מי תיהיה בגמר אבל גם לפני זה זה לא משנה מי היינו מקבלים. אייאקס, טוטנהאם, שתיהן קבוצות מעולות ואם אייאקס הייתה עולה אז כולנו היינו מריצים תסריטים עד הגמר איך הם מסוכנים ויכולים לנצח אותנו וכנ"ל טוטנהאם שניצחנו כבר פעמיים העונה וכבר לא מעט פעמים מאז קלופ ושיש לה DNA של בועטת בדלי לא פחות מאיתנו, גם כאן למרות הנתונים המעודדים אנחנו נמצא אלף תסריטים לאיך הם ינצחו אותנו.
    הכל יכול לקרות מול כל קבוצה.

    זה ממש לא חשוב מי נקבל, שתבוא מי שתבוא, צריך להתרכז בעצמנו, לעלות בשביל לקחת את הפאקינג תואר הזה שכדי להגיע להזדמנות לקחת אותו היינו צריכים לעלות מבית עם פסז' ונאפולי עם הצלה של אליסון בדקה ה 90, שהיינו צריכים להדיח את באיירן באליאנץ ארנה, לעשות את הרמונטדה הגדולה ביותר מאז איסנטבול מול השחקן הטוב בהיסטוריה והוורלד קלאס שלידו, בלי סלאח ופירמינו. יש מבחן שלא התמודדנו איתו העונה ? אז המבחן הבא שלנו זה טוטנהאם ולהתחיל מ 0-0 הפעם, עוד מבחן אחד.

    עזבו ניתוחים, נבוא, נעודד, והחבורה של הגברים הזאת שיש לנו תירק דם עד השנייה האחרונה כמו שהם עושים בכל העונה הזאת ומה שיהיה יהיה.

    בואו נשמח שהמנג'ר המדהים שלנו כנראה מאריך את החוזה שלו אצלנו ב 5 שנים. ואני מבטיח לכם שאנחנו נראה תארים ב 5 שנים האלה, אז יאלה אופטימיות אנשים (גם אני עברתי חוויה רוחנית השבוע כמו אורי שלנו).
     
    oranfu, Cup of Tea ו-South Boy אוהבים את זה.
  14. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,354
    לייקים שהתקבלו:
    398
    איכשהו נראה לי שללא הארי קיין אין לטוטנהאם שום סיכוי מולכם בגמר, אבל וואלה גם משחק הגנתי מגעיל שיוביל לניצחון 0:1 או לניצחון בפנדלים הוא בגדר האפשרי מאוד.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,225
    לייקים שהתקבלו:
    16,076
    סיטי עושה לחץ גבוה וחונקת יריבות בצורה שלא ראיתי מאף קבוצה בחיים שלי.
    זה עובד באחוז עצום מהמקרים. אם הצלחת איכשהוא לעבור את קווי הלחץ יהיה לך המון שטח בהתקפה וזה יהיה נגד אינדיבידואלים טובים אבל לא מעולים. העניין הוא שבדרך כלל לא תעבור את זה.

    ראיתי את המשחק שלנו מספר פעמים, לא היה לי כזה דבר אפילו עם איסטנבול. משהו קסום היה במשחק הזה אין מה להגיד.
    השידור של עמיחי שפיגלר לא רע בכלל, מעניין אותי אם היה ישיר עבורו או מוקלט בלי שידע תוצאה או שכן ידע תוצאה ופשוט שיחק אותה כאילו לא יודע.
     
    Big Virgil אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.