הליגה הצרפתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏4/8/17.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    למה עד המונדיאל? הוא בכלל מזיק. אבל לא רואה מצב שזה קורה. רק פציעה.
    בנבחרת הזו יש השפעה של שיווק. זה המותג הכי גדול בין הנבחרות. עוד ב - 1998 היו סיפורים על מעורבות חברות פרסום. במיוחד בסוגיית רונלדו והגמר.
     
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    צעד כזה יכול לגרום נזק בחדר הלבשה, זה צעד שיידברו עליו, ייתעסקו כל הזמן בסוגייה הזאת, יהיה לחץ על השחקנים להוכיח שהם יכולים בלי ניימאר.
    אני מנחש שלניימאר יש גם חברים בחדר ההלבשה שלא ייאהבו את זה.

    השחקנים הכי טובים צריכים לשחק, אם המאמן לא משתלט על הכוכב שלו זאת הבעיה של המאמן.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    תקרא לזה השעיית אזהרה, או אודישן. שחקנים יכולים להשתנות ולא צריך לסגור את הדלת. הוא שחקן נפלא שאם היה משחק בשביל הנבחרת היו יכולים להפיק ממנו המון. מבחינתי כמובן שיישאר בחוץ גם במונדיאל. אבל אין שום סיבה שעד קטאר ברזיל לא תצליח להסתדר בלעדיו, היא בקילומטרים הנבחרת הכי טובה ומוכשרת בדרום אמריקה. זה יעשה לכולם רק טוב.
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    אגב, דיון אחר אבל בטורניר נבחרות הספסל פחות רלוונטי, ההרכב רלוונטי ככה שהעומק של ברזיל לא משמעותי.
    ברזיל, ארגנטינה ואורגוואי מחזיקות בהרכבים חזקים עם פערים קטנים מאוד ככה ששחקן וורלד קלאס כמו ניימאר מאוד משמעותי בתקופה כזאת קצרה שאתה חייב שחקני הכרעה.
     
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    הזכיה בגביע של ראן אתמול קבעה שרק המקום הרביעי יוליך לליגה האירופאית דרך הליגה, מה שאומר שאחת מהשלוש ליון, סנט אטיין ומארסיי לא תהיה באירופה. אז ליון עשתה את שלה בקושי רב מול בורדו הבינונית של פאולו סוזה, סנט אטיין גברה היום על טולוז וממשיכה לחלום על מקום בפודיום ומארסיי כמו מארסיי המשיכה לחרבן עם הפסד ביתי 2-1 לנאנט(נשארה סופית היום בליגה אחרי עונה טראומטית) שלא ניסתה אפילו לנצח היום. אם יש צדק בכדורגל סנט אטיין תסיים במקום השלישי וכל הקבוצות שעלק אמורות לתת פייט לפ.ס.ז' - ליון, מונאקו ומארסיי יסיימו עם הזין ביד אחרי עונה מזעזעת שלהן. על מונאקו מיותר להרחיב אם כי יש להם נסיבות מקלות, על ליון הרחבתי כבר לפני עמוד או שניים אבל הטענה העיקרית היא ההתעקשות על מאמן חלש כמו ז'נזיו ולגבי מארסיי, אם לפרנק מק'קורט אין בעיה לשרוף כסף על כלום הוא צריך להמשיך עם השלישיה הכושלת שלו - אירו&סוביסארטה&גארסיה שבנו קבוצה מחרידה בתקציב של 150 מיליון יורו. האמריקאי הצהיר לפני שנתיים וחצי שתוך 5 שנים הוא מכוון להתמודד על זכיה בליגת האלופות, והיום אחרי מחצית מהדרך את העונה הבאה הוא יפתח אפילו בלי השתתפות בליגה האירופאית אלא אם יקרה משהו מדהים במחזורים האחרונים. הכישלון אפילו גדול יותר שחושבים על כך שגם אם השדרה הניהולית והמקצועית תוחלף בקיץ וויגיע למארסיי מאמן בכיר בקיץ שירצה לבנות קבוצה טובה למקומות 2-3 הוא יצטרך להתחיל כמעט מאפס. המשתכרים הבכירים בקבוצה מהדרום - פאייה, ראמי, גוסטאבו ומאנדנדה כבר הרבה מעבר לשיא וצריכים להמשיך לשלב הבא בקריירה משמע ארה"ב/סין/מפרץ. שחקני הרכש שהגיעו בקיץ בהמון כסף כמו סטרוטמן וראדוניץ' הם כישלון מוחלט ובנוסף יותר מדי שחקנים סופר בינוניים נשארו כשחקנים משמעותיים כמו אוקמפוס, ז'רמאן, אמאבי, סאקאי ואת השחקנים שאפשר להשאיר כבסיס לקבוצה תחרותית אפשר לספור על כף יד אחת כאשר הטוב מביניהם, פלוריאן תובאן הוא שחקן נהדר אבל חסר אופי של מנהיג ולא יכול להוביל מועדון גדול ולחוץ כמו מארסיי לצמרת.
     
  6. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,231
    לייקים שהתקבלו:
    652
    מין:
    זכר
    התכוונת שאחת מליון, סנט אטיין ומארסיי לא יהיו בליגת האלופות נכון? מקום רביעי בצרפת זה לא מוקדמות צ'מפיונס? מונפלייה וניס ממקומות 6-7 למשל לא ישחקו באירופה?
    אם אפשר הסבר לגבי זה אודה לך כי לא כל כך הבנתי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/19
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני אמנם חושב שהמונדיאל פגע קשות בניימאר שמשחקן אהוב הפך לשחקן שנוא אבל מעבר לכך שכולנו יודעים שזה לא יקרה - לדעתי זה גם לא תמיד צריך לקרות. ניימאר כוכב כדורגל ולדעתי חוזר רעב מאוד אחרי עוד פציעה והנבחרת תהיה התרופה שלו. מה גם שלגבי קוטיניו יש השגות עם העונה המאוד מאכזבת שלו בברצלונה כשהוא שיחק כמעט בכל משחק ולא הצליח לתרום כמצופה. הוא לא ממש השחקן המסוכן מהמונדיאל שהיה בועט לשער בזמן שחבריו ניסו להיכנס עם הכדור לשער. אי אפשר כל פעם להגיד שמשהו אחר מפריע לקוטיניו.
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    1-2 ליגת אלופות
    3 מוק' ליגת אלופות.
    4 ליגה אירופאית.

    ראן שזכתה בגביע ושטרסבורג שזכתה בגביע הליגה ישחקו גם בליגה האירופאית. שתיהן לא יסיימו ברביעיה הראשונה ולכו מקומות 5-6 לא יזכו בכרטיס לאירופה העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/4/19
    גלצ אוהב/ת את זה.
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    דיווח בלה פריזיין שהקטארים מצננים את התמיכה בפריז ורוצים לרכוש את רומא.
    אני בסדר עם זה שיעשו מעשה היינצה וזלאטן :)
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר

    לא צחוק.

    טוב, אולי קצת כן.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    גדול שחקני ליון בכל הזמנים חוזר
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני אחזיר את הדיון ברשותכם לפאריס סן ז'רמן, ראשית כל ג'יאנלואיג'י בופון סיפר שהציעו לו חוזה חדש לעונה נוספת ובעיני זה קצת תמוה, הוא רשם 24 הופעות והקבוצה צריכה שוער ראשון בכיר אחר, לא אראולה, גם אם אובלאק או דה חאה לא יגיעו. מעבר לכך, אני יכול להבין שמפתה את הקבוצה של טוכל להביא את גריזמן כי המחיר הוא 120 מיליון יורו, אך מצד שני עדיף לחזק את הקבוצה בעמדות אחרות גם אם קאבני אומר שלום וכלל לא בטוח. גריזמן לא ממש חלוץ חוד, לא רואה היכן הוא משתלב במערך והקישור המרכזי מאוד בעייתי ורך, גם בהרכב מלא אז על אחת כמה וכמה אם שחקן חסר.
     
  13. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    אחרי המינוי של ז'וניניו למאמן מקצועי לליון יש גם מאמן חדש - סילביניו, מגן העבר הברזילאי שזכור בעיקר מימיו בברצלונה.
    סילביניו שהיה העוזר של טיטה במונדיאל ברוסיה ומאז אימן את הנבחרת הצעירה של הסלסאו.

    לא מכיר את היכולות של סילביניו כמאמן ושל ז'וניניו כמנהל מקצועי אבל חדשות טובות בשביל ליון שאחרי כמה שנים שבהן אולאס משך בחוטים והיה מעורב מאוד בצד המקצועי יש לקבוצה אבא ואמא מבחינה מקצועית וחציצה ברורה בין אולאס לשחקנים. סילביניו הוא מינוי של ז'וניניו ומגיע מטעמו וליון יוצאת לסוג של דרך חדשה ומעניינת. הרבה שמות עלו בזמן האחרון החל ממוריניו(אליו גם נגיע בהמשך) וארסן ונגר ועד מאמנים צעירים יותר כמו סברי למושי, מיקל ארטטה וטיאגו מנדש והמינוי של סילביניו הוא לחלוטין הפתעה גדולה. לדעתי ליון ממצה רק 50% מהפוטנציאל שלה, היא קבוצה שצריכה לתת פייט רציני יותר לפריז ולהיות חברה קבועה בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות. כסף תמיד היה ויש יותר מאז המעבר לפארק OL, האקדמיה הטובה ביותר בצרפת, סגל מוכשר מאוד.

    ובנוגע למוריניו, מאז הפיטורים שלו מיונייטד הוא מקושר חזק לכל הגדולות וגם נצפה לא פעם ביציעים, של ליל דווקא בה המאמן כריסטוף גאלטייה הוביל לעונה המוצלחת ביותר שלה מאז הדאבל בתחילת העשור. תחילה דיברו על ליון, אופציה שנפלה כאמור. ועכשיו הוא מועמד למארסיי שנמצאת אחרי כישלון טוטאלי ופריז שעברה עונה מאכזבת נוספת בזירה האירופאית והפסידה גם 2 תארים מקומיים לראשונה מאז 2013.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    אתמול נערך המחזור האחרון בליגה השניה.
    מיקאל לאנדרו שהגיע עם ציפיות רבות ללוריאן לפני שנתיים אחרי קריירה מפוארת בשער ועוד שנתיים מרשימות כפרשן עשה גארי נוויל והפך למאמן של לוריאן שבדיוק ירדה לליגה השניה במטרה להחזיר אותה לליג1. אחרי שכשל בעונה הראשונה במשימה ולא הצליח להביא את לוריאן אפילו לפלייאוף העליון קיבל העונה צ'אנס נוסף ולמרות שהחזיק בתקציב הגדול בליגה(יחד עם מץ ולאנס) שוב לא הצליח להשתחל לפלייאוף כאשר כמו בעונה שעברה התרסק במחזורים האחרונים. כתוצאה מהכישלון לאנדרו סיים את תפקידו בקבוצה. ולמרות האכזבה המקצועית צריך לציין בשנתיים האחרונות הוא קידם לא מעט שחקנים צעירים שאת חלקם כנראה נראה בעונה הקרובה בליגה הבכירה.

    מי שכן העפילו לפלייאוף העלייה הן טרואה, פריז אף סה ולאנס שנואשת לעלות.
    פריז הקטנה תארח את לאנס בשלב הראשון, המנצחת במשחק הזה תתמודד מול טרואה בחוץ כאשר למנצחת במשחק הזה יצפו שני משחקים(בית וחוץ) מול הקבוצה במקום ה-18 בליג 1, כאשר זאת עשויה להיות אפילו מונאקו שתיאבק על החיים שלה בשני המחזורים שנשארו.

    בתחתית בזייה הצטרפה לרד סטאר וירדה לליגה השלישית ממנה העפילו רודה ושאמבלי שלראשונה בתולדותיהן ישחקו בליגה השניה.
    בפלייאוף הירידה ממנו התחמקה במחזור האחרון סושו תשחק גאזלק אז'אקסיו מול לה-מאן, לה-מאן שבעשור הקודם הייתה חברה כמעט קבועה בליג הראשונה עברה שנים קשים עם פשיטת רגל ופירוק ונאלצה לרדת עד לליגה השישית כדי להתחיל מחדש ולמרות שנתקעה בליגה החמישית במשך 3 שנים הצליחה לרשום בשנתיים האחרונות שתי עליות ואולי שלישית העונה אם תצליח לגבור על גאזלק.
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מפתיע לקרוא שללוריאן היה התקציב הגדול בליגה, במשחקים שראיתי זה לא ניכר במיוחד בהרכב עם לא מעט שחקנים צעירים לצד שמות מוכרים יחסית לליגה. לא ידעתי שהם הציבו כמטרה עליה לליגה הראשונה, מציב באור תמוה יותר, וזה היה תמוה גם לפני, את בחירת השוער הראשון וההתעקשות עליו כשיש שוער סביר על הספסל.