נבחרת ישראל בכדורסל - במוקדמות המונדובאסקט

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י עומר, ‏27/7/10.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    מתחילים בנובמבר-דצמבר, כמו עם מוקדמות של גביע העולם(כלומר יש חלונות של משחקי מוקדמות) בתים של 4 ושלוש עולות, סך הכל יעלו 24 נבחרות ליורובאסקט ב-2021. עקרונית בגלל שהנבחרת העפילה לשלב המוקדמות השני של מוקדמות גביע העולם הדרך ליורובאסקט נעשתה יחסית קלה מאוד.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @כינוי
    לדעתי חוזק מנטלי זה דבר שלא פחות חשוב מלדעת לקלוע או לשמור. תהליך ההצערה נכונה, אבל לדעתי מהללים יותר מדי את השחקנים הצעירים. בשביל להשתפר השחקנים הישראלים לא צריכים לקבל את ההגנה שהחוק הרוסי מאפשר להם. ביוון וטורקיה אין חוק שכזה, האם זה משפיע על השחקן המקומי בנבחרת? פנרבחצ'ה שוב מועמדת לקחת את היורוליג ללא שום טורקי רציני. האם זה משפיע על הנבחרת הלאומית שלהם?

    שחקן כמו זוסמן (וגם אבדיה שהוא עדיין מאד צעיר) צריך להראות שהוא יותר טוב מזר זה או אחר. תחרות תעשה אותו גם חזק מנטלי. ברגע שמקומו מובטח בגלל שאיזה חוק מכריח את מכבי לשים אותו על הפרקט השחקן יתקדם פחות. זו דעתי לפחות.
     
  3. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    מסכים עם כל מילה.
    בנוגע לחוזק מנטלי זה דבר שחייבים לעבוד עליו וחזק.
    לגבי החוק הרוסי זה אחד הבלופים הכי גדולים שאני מכיר, הוא לא קיים בשום מקום אחר לדעתי חוץ ממדינות כדורסל חלשות יחסית. המקסימום שיש זה הגבלת זרים אבל לא בשום מקום מובטח לשחקנים לפי תעודת זהות 80 דקות על הפרקט לפחות. החרא הזה פתח את כל כל האינפלציה של המתאזרחים הבינוניים והמשכורות המגוכחות של הישראלים. בטח שמהללים יותר מדי את הצעירים הם עוד לא עשו כלום עם כל הכבוד ל-U20 שכן יש שם כישרון אבל זכייה בטורניר נבחרות צעירות לא אומר הרבה. למרות זאת אני כן מחזיק מהשמות שציינתי שיכול להתפתח מהם דברים יפים.
    עוד פעם החוק הרוסי הוא בולשיט אחד גדול שעושה חסד עם שחקנים נכים כמו בן אלטיט, תום מעיין להיקרא שחקני ליגת על לגיטימיים, בנוסף הוא אמור לקדם שחקנים ישראלים אבל בישראל בזכות חוק השבות(בעיקר יש מתאזרחים שמתחתנים עם נשים ישראליות ומשם מקבלים אזרחות) נפתח חרא אחד גדול של מתאזרחים בינוניים במקרה הטוב קח לדוגמה את הפועל באר שבע שטובעת במתאזרחים, בליגה הלאומית יש מכבי חיפה שיש לה כמות מגוחכת של מתאזרחים, במכבי אשדוד יש כמות מטמטמת של מתאזרחים. זאת דרך לגיטימית להתמודד עם החוק הרוסי לקבוצות עם תקציב נמוך ככה החוק הרוסי יוצר את בעיית המתאזרחים שמונעת מישראלים שעתידים לשחק בנבחרת דקות משחק ובכך הנבחרת נחלשת(וזה בדיוק ההיפך מהמטרה שלשמה הוא קיים), הוא גרם לעלייה במשכורות הישראלים(אחד הגורמים גם כן לבעיית המתאזרחים כי למה להביא ישראלי בינוני יקר במקום אמריקאי-"ישראלי" בינוני זול ובלי מיסים) והוא גרם להיעדר תחרות על מקום על הפרקט וככה שחקנים כמו זוסמן או תום מעיין לא צריכים להראות שהם יותר טובים מזר זה או אחר. אני לא אוהב את מכבי כל כך אבל וואלה הם אומרים בדיוק הרבה מהחרא שיש בליגה הזאת כמו הפיינל פור(סדרות של הטוב מ-5 הכי ספורטיבי אבל אינטרסים מגניב יותר), חוק רוסי שזה כמו שאמרתי אחד מהבולשיטים הכי גדולים שקיימים אפילו שרון דרוקר אמר שלדעתו להבטיח לשחקן דקות משחק לפי תעודת זהות זה טיפשי(והוא לא ממש מת על ניקולה) מה שכן הוא אמר שהוא היה נותן לישראלים לשחק כי הוא מאמין בהם(כלומר באיכויות שלהם).
    אם הייתי מקבל החלטות בליגה הייתי דבר ראשון מרחיב את הליגה ל-14 קבוצות ועושה 2 עולות ו-2 יורדות, דבר שני הייתי מבטל את הסיבוב השלישי הנוראי הזה אחרי זה הייתי אולי בשביל להכניס טיפה אקשן הייתי מחלק את הליגה ל1-6 ו-7-14(כמו בכדורגל) ועושה סיבוב אחד בבית עליון ותחתון (ככה יש חשיבות קריטית למיקום בעונה הסדירה ובבית העליון והתחתון ולמשחקים מרגיש יש יותר חשיבות, מה גם שפחות מחזורים בעונה הסדירה מגדיל את החשיבות בין משחק למשחק) ואחרי כל זה עושה סדרות של הטוב מחמש בכל שלב
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  4. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    בעד גיל 20 לקחנו עם מתאזרחים, זוסמן ואבדיה.
    בבוגרת יש רק את גייק כהן-לא ברמה של המתאזרחים של הנבחרת הצעירה (בריסקר לדוגמא). טי גיי קליין אגב, בסגל? גיל בני? או שקשקשתי כאן.
     
  5. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    מבחינת בנים של מתאזרחים(בריסקר, אבדיה ורוינה שאני חושב שהוא לא יליד הארץ) אתה צודק(הם נחשבים כשחקנים ישראלים), קליין שיחק היום וגיל בני נופה בשביל זוסמן.
     
  6. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    זוסמן צריך להוכיח את עצמו במכבי בשביל אמון מחודש בנבחרת, אין קיצורי דרך. חבל שקטש מזמן שחקנים על אוטומט.
    אני מעדיף את גיל בני כרגע.
     
    כינוי אוהב/ת את זה.
  7. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,650
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    אז יהיו סהכ 6 משחקים בבית שלנו וצריך רק לא לסיים אחרון?
    איזה דרג אנחנו?
    את מי אפשר לקבל? העולות למונד' לא כלולות בבתים האלה?
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    הסרבים נבהלו מהפאשלה באסטוניה וקלטו שיש מצב שהם לא עולים. זה לא רק מילוש, גם מילטנטוב של אולימפיאקוס לבד היה מספיק. הם הוסיפו עוד 2-3 שחקני יורוליג וטחנו אותנו.
    וזה שחצי נבחרת שלהם (שחקנים מובילים) בכלל בנ.ב.א.

    אם היה נגמר הסיפור לפני שלושה ימים כנראה שאתמול הם היו עולים בהרכב אחר וזה לא היה נגמר ככה . יש הרבה עבודה בעיניים בטורניר הזה. גרמניה לא הגיעה לפני כמה ימים עם השחקני יורליג שלא לדבר על שרודר. אם הייתה צריכה את המשחק היא כנראה הייתה לפחות מנסה להוציא את שחקני היורוליג שלה ואז לא בטוח שאנחנו מנצחים אותם.

    הרבה ניצחונות בקמפיין הזה (גרמניה בבית וסרביה בבית לדוגמא) הושגו הרבה בזכות סגלים סופר חסרים של היריבות. היו כמה משחקים נחמדים אבל בואו לא נתבלבל.
     
    de Middenweg, Telkiyski ו-גלץ אוהבים את זה.
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    זוסמן פשוט נגר.
    אתמול 9 נק ו3/11 מהשדה, 5 אסיסטים ו4 איבודים.
    בגלל התעמולה של רקנטי הפכו אותו לדורון שפר. הוא שחקן בינוני מאוד.
    מעדיף שהכדור יהיה אצל תמיר בלאט או אפילו יפתח זיו, למרות שעליהם לא עשו כתבות שהם הולכים לדראפט באתר של מכבי.
     
  10. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    יש סגל רחב לנבחרת ישראל באוניברסיאדה:
    גיל בני, דניאל קופרברג, ליאור קררה, מייקל בריסקר, מיכאל מושקוביץ’, רומן סורקין, מירון רוינה, נתנאל ארצי, ספנסר וייס, אדם אריאל, צוף בן משה, גולן גוט, עמית גרשון, רועי הובר, יפתח זיו, עידן זלמנסון, אור לאומי, רפי מנקו אריאל נבון, עידו פליישר, חואקין שוכמן.
    מאומנת על ידי הצוות של הנבחרת הבוגרת.
    @yakov_y תהנה לבנות מזה נבחרת של 12:wink:
    עקרונית זה נבחרת ישראל עד גיל 25 והיא מורכבת משחקנים לא בכירים מניח כדי לראות איזה עם איזה שחקנים אפשר להשלים את הנבחרת הבוגרת.
    הודעה מעניינת של האיגוד: "מספר שחקנים מהסגל אשר “סוחבים” פציעות מהעונה זקוקים לטיפול רפואי שעלול למנוע את השתתפותם באליפות. הערכה סופית תתבצע כאשר יסיימו את העונה."
    נעקוב אחרי הנבחרת הזאת.
     
  11. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,213
    לייקים שהתקבלו:
    650
    מין:
    זכר
    חוץ מזוסמן ואבדיה השלד של הנבחרת דומה לסגל מהאליפות הקודמת
     
  12. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    הכנות לאליפות אירופה עד 20
    פורסם סגל רחב

    הסגל המלא: עידן אלבר(כפר סבא שייך למכבי), רז אדם(נתניה), אופק מלכה(הוד"ש אם אני לא טועה), שחר עמיר(הפועל ר"ג\גבעתיים הושאל מהפועל תל אביב לדעתי), אורי חי(מכבי שוהם "שחקן אמיתי)", גל שטרנברג(בוגר מחלקת הנוער של הפועל, שיחק במכבי בת ים בפרויקט של ליאור רובינשטיין שירד לליגה א'), נועם אביבי(כפ"ס מאמין שמושאל מהרצליה), אייל ננקין(גלבוע\גליל), יותם חנוכי(גלבוע\גליל), תומר פורת(שיחק בכפ"ס), איתי מושקוביץ'(מכבי רמת גן "שחקן אמיתי" מושאל מגלבוע), גיא פלטין(הפועל חולון), עידו שבת(כפר סבא מושאל מנס ציונה), גבי צ'א'אשוילי(צ'כיה), בניהו סרור(גלבוע מעיינות ליגה א'), יובל חיים(מושאל מאשדוד למכבי שהם "שחקן אמיתי"), נווה בן שמן(מושאל למכבי רמת גן ממכבי תל אביב), תומר אסייג(אין לי שמץ), ים יונתן(רמת השרון), אריאל ז'אנו(הפועל חולון),דני אבדיה(מכבי תל אביב), ים מדר(הפועל תל אביב), גיא עלוש(הפועל תל אביב), תומר לוינסון(הפועל ירושלים), עמית זיס(הפועל ב"ש) ויאיר קרביץ(הפועל ב"ש).

    השחקנים שלא גמרו מליגת העל את העונה יצטרפו מאוחר יותר, וכיצטרפו יתחילו ניפויים
     
  13. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,213
    לייקים שהתקבלו:
    650
    מין:
    זכר
    באליפות אירופה לנוער בדרג ב בקיץ שימו לב לגלעד לוי. השחקן הטוב ביותר שיש לנבחרת ואחד הכישרונות הבולטים בגילאים האלה גם באירופה.
     
  14. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    כן ולא. יש לו פוטנציאל אבל הוא מאוד מאוד מסורבל.
    בנוסף הוא מאוד חלש מהעונשין. גם במשחק הפוסט יש לו המון עבודה, בנוסף לדעתי הוא צריך להתחזק ולשפר את הסיומת שלו, גם בהגנה הוא צריך להשתפר. עובדים איתו לא רע באסטודיאנטס אבל יש עוד מה לעבוד.בנוסף עוד משהו נחמד עליו הוא זומן למחנה "כדורסל ללא גבולות" שיהיה בלטביה.
     
    גלצ אוהב/ת את זה.
  15. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,077
    לייקים שהתקבלו:
    484
    מין:
    זכר
    הסגל הרחב לאליפות אירופה דרג ב' לנבחרות עד גיל 18 פורסם: גלעד לוי, דורי סהר, נועם דוברת, טל פלד, לוטן אמסלם, עמית אהרוני, רזיאל חיון, יונתן אטיאס, איתי גבע, אילי שאול, עומר בן דוד, רועי פריצקי, יונתן לוינברג, שחר לזר, סהר יהודה, אלון גילאי דותן, דניאל הלל, יובל אדוסי, נעם אקריש, יהל מלמד, נעם פוקס, אופיר גולדשטיין, יונתן לוי, אוהד דקל. מאמן: אורן אהרוני.
    לא סתם שאלתי מי מאמן את הנבחרת לא מזמן כי הייתי בטוח שנתי כהן לא המשיך.
    ישראל תתמודד בשלב הבתים עם נורבגיה, לוכסמבורג, איסלנד, צ’כיה ובוסניה ושתי הראשונות יעפילו לשלב הבא במטרה לעלות לדרג א'(אם אני לא טועה שלוש עולות לדרג הזה).
    נקווה שהפעם הנבחרת לא תפשל בבית המוקדם ותתמודד על ההעפלה...
     
מצב נושא:
הנושא נעול.