NBA 2019/20 - Preseason

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י shlomydavid, ‏16/10/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לוס אנג'לס לייקרס כאירגון נאנסו הלילה. לברון והקליבלנד קלאץ'לייקרס ניצחו. יש הבדל. אם זה לא נגמר בלפחות אליפות אחת בחלון שנשאר ללברון זה אחד הכישלונות המהדהדים.

    אירגון במצב נורמלי לא נותן את כל הקבוצה+ממשכן את כל הדראפט שלו ל-7 שנים הקרובות עבור שחקן שיכול להגיע אליו בחינם עוד שנה. אבל אירגון עם לברון ג'יימס בן 35 זה לא אירגון במצב נורמלי אז הוא משלם מחיר דמים מטומטם למרות שאין צורך במלחמת הצעות עם עצמו. אף קבוצה לא הייתה מתקרבת בכלל לדבר הזה. וזה אפילו לא עניין של אם אתה מחזיק מלונזו/אינגרם/הארט/#4 או לא. זה נטו קטע של לברג' ו-VALUE. בשתי הבחינות דייויד גריפין אנס אותם הלילה בלי ואזלין.
     
    ASROMA אוהב/ת את זה.
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,990
    לייקים שהתקבלו:
    6,330
    ההצעה בדד ליין כללה את הבחירה הזאת(שכן אז עוד לא ידעו שהיא תשאר אצלנו נו ו? היא עדיין הוצעה)+ קולדוול פופ+יומיים לפני גם את זובוץ' רצו להוסיף להם(ואז באו הקליפרס ובנדוניה אחורנה ממג'יק גנבו אותו על כלום- אחלה מחטף שלהם אגב)+קוזמה.

    באיזה עולם בחירה 4 בדראפט הזאת שווה יותר מקוזמה? בחיי שלא האמנתי שהם בחיים יוותרו בשום הסדר של טרייד על הכשרון הצעיר הכי גדול שיש לנו מכל הקולקציה.
    בכל טרייד שהיה בחודש ההוא לפני הדד ליין, הטרייד התחיל בכלל מקוזמה, מדהים שהוא פה איתנו.

    בחייאת דינעק, אמרת לי בדד ליין שאם נחזור לשולחן המשא ומתן הם יקבלו אותו דבר בדיוק ופרסטי(או הפסיכופטית שגם בעלים של קבוצת NFL) בעצם לא הפסיד פה כלום.
    לדעתי גם מהניקס (אם דוראנט היה בעולם הזה) הם היו מקבלים פחות ואם אלה היו נכנסים למו"מ.


    אז הבעלים הפסיכופטית של הפליקנס שמנהלת אולד פאשיין NFL סטייל את המועדון הדפוק שלה, נשארה עם הכבוד או האגו או הפיצויים לפרסטי, תבחרי את מה שיותר מתאים לך יונית.

    בחזרה אליך ברניו, נתראה בספייס ג'ם 2 בקיץ, יש לי הרגשה שכבר מכינים לקיירי את החייזר.

    איפה פרסטי אגב? שרו לו פה שירי הלל בדד ליין, פחות מחודש אחר כך ערפו לו את הקרקפת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/19
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,990
    לייקים שהתקבלו:
    6,330
    היום הזה הוא יום הכיפורים לדני איינג', לא יודע אם הוא מעביר פה את הלילה בלי לתלות את עצמו.

    הבן אדם מפנטז על דייוויס מ2013 בערך. אוגר בחירות וכשרונות, מוותר על טריידים שהיו צריכים להתקיים בקלות על פול ג'ורג' וקוואי רק כי הוא עדיין מפנטז על AD ביחד עם קיירי. יוצר מדיה מזויפת שזה מה "שצריך לקרות" ומה ש"סביר שיקרה"(למרות שזו העיר האחרונה בארה"ב שאחד כמו AD יעבור לגור בה כמובן).
    אף כוכב רציני לא הגיע, את קיירי לא שכנעו להשאר כי היה דחוף מאוד לשמור את ג'יילן בראון, טייטום ואת מרכוס סמארט.

    העיקר האוהדים שלהם מצצו לעצמם שהם "חוזרים מהר יותר".

    אוי הבינוניזם על שם אינדיאנה, מקום 6-7 במזרח. איך אפשר לא לרצות להתאבד אחרי לילה כזה?
     
  4. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    לייקרס השיגו את הגבוה הכי טוב בליגה בתמורה לרכז בינוני וברנדון מייקל ביזלי אינגרם ועל הדרך הצליחו לשמור את קוזמה... מעניין אך יבנו את עצמם עכשיו אבל אני בטוח שלברון קיבל את השחקן הכי דומיננטי ששיחק איתו אי פעם ומצד שני דיוויס מאוד שביר אז זה הימור לא קטן. בטח עם הוויתור על כל העתיד שלך. קוזמה לדעתי עדיף על בחירה רביעית.
    הייתי הולך על באטלר ונגרים הגנתיים ברכז ובסנטר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/19
  5. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    5 שנות חוזה של הבחירה ה-#4 בדראפט>>>>>>>>>>>שנתיים חוזה של קייל קוזמה. זה אפילו לא השוואה בין השחקנים שאני לא יודע מי יהיו. זה נטו עניין של VALUE ו-COST CONTROL. אם היה מדובר ב-5 שנים של קוזמה זה היה משהו אחר אבל זה לא.

    3 החלפת בחירות דראפט לא מוגנות בשנים שאחרי לברון ג'יימס וכשאנתוני הסופרסטאר הכי פציע בליגה דייוויס נכנס לשנות ה-30 שלו>>>>>>>>>>>>>>>>>>> (דמיין פה עוד אינסוף >) קולדוול "מן מהשמיים" פופ וזובץ' השני מביאי כדורים האלה.

    לונזון+אינגרם+הארט=לונזו+אינגרם+הארט.

    ההצעות האלה אפילו לא קרובות. וזה לפני שנכנסים בכלל לעניין שאם הטרייד ההוא היה יוצא לפועל בפברואר אז סבירות גבוהה מאוד שגם הפליקנס וגם הלייקרס מסיימות עם מאזנים שונים שמונעים את זאיון מניו אורלינס ואת הבחירה ה-#4 מהלייקרס.

    דני איינג' אכן נאנס. קצת יותר מרוב פלינקה. אבל רק בקצת. ולא יודע מי זה פרסטי אבל לא נראה לי שהוא קשור לניו אורלינס. מי שכן קשור לניו אורלינס זכה הלילה בלוטו וקיבל מחיר מטומטם וחולני לגמרי עבור שחקן שהיה עוזב אותו בחינם תוך שנה לקבוצה ששלחה עליו את המחיר המטומטם כי יש לה שחקן בן 35 שהיא חייבת לרצות כאן ועכשיו וזין על העתיד.
     
  7. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אליפות אחת או שתיים לא עדיפות על 5-6 עונות של גמר מערב במקרה הטוב?
     
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    כבר כתבתי שעדיפות אבל בגלל זה הטרייד הזה חייב להיגמר באליפות. כל דבר פחות מזה = כישלון מהדהד. והחלון הזדמנויות הזה תלוי על העתיד והבריאות של שחקן בן 35 ככה שהוא לא בדיוק פתוח עכשיו לאיזה 5+ שנים. השנה הבאה אכן פתוחה לגמרי. מ2021 והלאה - אלוהים גדול, במיוחד אם גולדן סטייט משאירים את דוראנט וקליי.

    מהזווית של לברון אין פה בכלל שאלה שזה הטרייד לעשות.

    מזווית של אירגון כדורסל שצריך לדאוג גם לעתיד הקרוב וגם לעתיד הרחוק זה רולטה רוסית שאין שום סיבה לקחת עבור שחקן שאתה יודע שאתה יכול להשיג בחינם אם תחכה לו שנה.

    אף אחד פה לא נביא ויכול לדעת מה יהיה עוד שנה-שנתיים-שלוש ואיזה אכילס או ACL יתפוצץ. כל מה שאפשר לעשות כשטריידים כאלה יוצאים לפועל זה לשפוט אותם מבחינה ערכית וכלכלית ולהעריך את היחס סיכון/רווח בהתאם ללברג' והקלפים שהיו להם לתת. הלייקרס עשו ALL IN על כל הנכסים שלהם ו-וויתרו על כל הקבוצה (היחידים שחתומים שם עכשיו זה לברון+דייוויס+קוזמה+קארוזו+ואגנר+32M) ונתנו את השליטה על בחירות הדראפט הראשונות שלהם עד 2025 בשביל שחקן שהתכוון לחתום שם עוד שנה כשחקן חופשי. זו עיסקה אומללה איך שלא מסתכלים על זה. אליפו(יו)ת זו הדרך היחידה שלה להצליח ועם כל העליונות של לברון ו-AD כצמד הכי טוב בליגה מבחינה הסתברותית הסיכויים כרגע נגדם, אפילו אם הם פייבוריטים. רק לפני שבוע ראינו מה קרה לפייבוריטית יותר גדולה. SHIT HAPPENS בספורט ורוב הזמן אתה חי או מת על מרווח הטעות שאתה נותן לעצמך. הלייקרס צימצמו אותו לעצמם הלילה לגבול ה-0 ל-7 שנים הבאות. איך אומרים הצוענים - שיהיה עם זה בהצלחה.
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,990
    לייקים שהתקבלו:
    6,330
    הבחירה הרביעית בדראפט הזה היא קוריוז טוב שנועד בעצם לצחוק קצת על שיקגו בולס וכאלה שמכרו את הכליות שלהם כדי לטפס למעלה ובסוף סיימו מתחת ללייקרס.
    אין שם משהו באמת להתלהב ממנו ברמת הכשרון שיש בטופ 2 של הדראפט(או אפילו ברמת השחקן שהניקס יקחו).
    קוזמה זה שחקן שממנו כל טרייד שלהם בחודש שלפני הדד ליין התחיל, השם הראשון שהם שמו.

    בפריזמה של ניו אורלינס לא היה להם שום בעיה להתנהל עם שנתיים של קוזמה.
    להיפך, פוורד התקפי מאוד מגוון שמתאים לראן אנד גאן שהם יריצו שם בשנתיים הקרובות, בחיריה שתתפתח שם הוא יכול להיות שם נשק של 25 נקודות למשחק, אולי אולסטאר וסבירות גבוהה מאוד שבעוד שנתיים כשגם החוזה של רנדל לא יהיה פונקציה הם בשמחה היו בוחרים לתת לו את המקסימום(ולך תדע עם זאיון שם ועוד בחירה עתידית שנכנסת לעניינים, איזה סיבה יש לשחקן בן 23 שמצליח לא לקחת את החוזה מקסימום הראשון בקריירה שמגיע להם עם הזכויות בירד?).
    מנגד הם קיבלו על הנייר בחירה 4= חוזה ל5 שנים אבל תקרה שכרגע הרבה פחות ברורה מקוזמה(ששוב, מכל הקולקצית צעירים זה השחקן בפער הכי טוב של הלייקרס כרגע וגם בטווח גילאים שלו בליגה הוא בהחלט בטופ) שזה כמו FART IN THE WIND בשבילהם.
    הרי כסף, מקום למקסימום זה לא הבעיה שלהם.
    זה לא שהם צריכים עכשיו עוד רוקי על חוזה קטן ל5 שנים כדי לחסוך למשהו.
    הם בשמחה היו מעדיפים לשלם את המקסימום עוד שנתיים לשחקן כמו קוזמה על פני נניח.... הולידיי או למשל רנדל או חוזים גרועים מאלה.

    מנקודת המבט של הלייקרס זה עוד שחקן התקפי נוח מאוד שיכול לשחק פאוור פוורד כשאנטוני דיוויס משחק מחוץ לצבע או אפילו יושב בחוץ, כלומר שחקן שיכול לתת דקות מנוחה יקרות. לעלות בחמישייה או מהספסל ולתת תפוקה של סטרטר התקפי עם המון פוטנציאל, רעב והתאמה לסגנון ההתקפי שישחקו מבלי לגעת בכדור יותר מדי.

    זה שהוא חוזה של שנתיים ואולי אחר כך יחפש את הכסף הגדול במקום אחר? לא מעניין מבחינת הלייקרס, כמו שלא מעניינות כרגע הבחירות העתידיות האלה שעכשיו דיווחו לך שנתנו אותם(ואגב, אותם כתבים גם אומרים שאותם בחירות עתידיות היו מוכללות בהצעה של פברואר כמובן פרט להSWAP שתהיה בבחירה של 2023 שלא שמענו עליה לפני אבל צחוקים בצד, לך תדע אם ב2023 הלייקרס לא יקבלו שם את הבחירה היותר גבוהה..).
    הלייקרס הולכים אול אין אליפות בטווח של שנתיים-3, זה או יצליח או יכשל.
    כשאתה בונה לכאן ועכשיו אתה לוקח בשמחה חוזה כמו של קוזמה לשנתיים על פני רוקי עם תקרה יותר נמוכה, שבסבירות גבוהה לא באמת יעזור לך בעתיד הקרוב כמו הגמישות שיתן לך קוזמה עם חוזה ל5 שנים.

    ההשארות של פופ היא קריטית.
    בהנחה שהשוטינג גארד זו העמדה הכי בעייתית בסגל לשים שחקן כזה על הספסל במחיר שלו זה פרייסלס.
    למעשה הנקמה הקטנה של גריפין הייתה יכולה להיות לקחת גם את פופ בטרייד הזה ולמעשה למנוע את האפשרות לשים שוטינג גארד עם קליעה כמו שלו והגנה כמו שלו על הספסל.
    מצד שני אני שומע כל מיני לחשושים בחצי צחוק שאולי בכלל גריפין בזה שלא הכליל את פופ בטרייד(כי זה היה הדווקא שלהם בפברואר) אולי בכלל מתחנף קצת לקלאטץ' בקריצה לג'וב הבא שלו?.
    בהנחה שמדברים על כל מיני דני גרין או ג'רמי לאמב כאופציות לשוטינג גארד שיכנס לחמישייה, אתה כבר מבין כמה פופ בסגל הוא קריטי בראייה של קבוצה שאמורה לרוץ עונה שלמה+פליאוף במערב.

    זה הצלחה נוספת של קלאטץ' שהם השאירו את פופ(שחקן שלהם) שאגב זו הייתה "דרישת ליברמן דד ליין" של ניו אורלינס למי שזוכר.

    מה זה תחכה לו שנה?
    אין פה לחכות שנה. אנטוני דייוויס רצה לעבור עכשיו ללייקרס.
    דיוויס הוא שחקן של ריץ' פול. אם הלייקרס לא היו עושים את המהלך עכשיו הם היו מפסידים את דייוויס ואת לברון בשנה הבאה.
    זה הזמן לעשות את הטרייד ונפלא ששמרו את קוזמה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/19
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    ניו אורלינס לא בונים שנתיים קדימה אלא 5+ קדימה. קוזמה הנער שעשועים של ג'יני שכבר הודיע ששוק קטן זה לא לרמה שלו ויתחפף משם בשנייה שיהיה UFA לא מקדם אותם מילימטר בשנתיים שהוא תופס דקות משחק לפרוספקט שיכול להתפתח ולהישאר שם לטווח הארוך ככה שכל הדיבורים על ראן אנד גאן ו-25 נק' למשחק זה בגדר זיוני שכל נטו. כמו לברבר שאם היו משאירים את אנתוני דיוויס לעוד עונה היו מקבלים מועמד ל-MVP עם שורות סטטיסטיות מפלצתיות שמתאים פצצות לזאיון הזיין. למי בכלל אכפת. ערך של הבחירה #4 בדראפט הכי גרוע בהיסטוריה>>>>>שחקנים שהסבירות שיישארו מעבר לשנתיים שואף למינוס. לפחות עם בחירה #4 יש סיכוי למשהו.

    זאת בדיוק הבעיה. שהלייקרס כבר לא מועדון NBA אלא מועדון של שחקן שהוא גם סוכן והאינטרסים האישיים שלו>>>>>האינטרסים של המועדון. קבוצת NBA עושה מה שטוב לה ולא מה שטוב לשחקן X או Y בטווח הקצר שמחזיק אותם בביצים אחרת היא הופכת לקרקס מדראנו שהלייקרס הפכו לו בשנים האחרונות. עאלק מפסידים את לברון בעונה הבאה. הבן אדם חתום שם לעוד שלוש שנים והאולפנים של האחים וורנר לא בדיוק עשו רילוקיישן לאקרון פעם אחרונה שבדקתי.

    הבחירה היא בין: שנת 2019 וצריך להגיד אמן ללברון ג'יימס וריץ' פול אז מעמידים סגל של - לברון (בן 35), אנתוני דיוויס, קייל קוזמה, קארוזו, ואגנר, 32M (שזה בגדול אומר - MAX PLAYER ואז אוסף של חוזי מינימום)
    לבין אומרים ללברון ג'יימס וריץ' פול למצוץ שנה ולהסתפק רק ב-MAX PLAYER אחד (אם זה יקרה הוא פתאום יאריך בניו אורלינס? יסכים לעבור לבוסטון? מה האלטרנטיבות שלו בדיוק?) ולחכות שנה ומעמידים ב-2020 סגל של - לברון (בן 36), אנתוני דייויס, MAX PLAYER, קייל קוזמה, ברנדון אינגרם, לונזו בול, ג'וש הארט, משאירים לעצמנו את השליטה כל בחירות הדראפט הראשונות עד 2025.

    אחר כך אנשים לא מבינים למה מדובר בקליבלנד קלאץ'לייקרס. בשביל השנה הזאת שלברון ג'יימס לא מוכן לחכות (ובצדק מבחינתו) אנחנו הולכים לתת את כל הנכסים של הקבוצה ואת השליטה בכל הדראפטים שלנו 7 שנים קדימה מינוס קייל האולסטאר קוזמה ולהרגיש כאילו דפקנו קופה של העולמות בלי להבין שבת'כלס גרמנו לבילי קינג ואייזאה תומאס להיראות כמו מאסאיי הניגר פרום אנאדר דילר. נגד מי לעזאזל הצענו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/19
    ASROMA ו-אלעד אוהבים את זה.
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    עשה טובה תתרכז בדברים החשובים לשם שינוי:

     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אוקיי.

    https://media0.giphy.com/media/vkwAeqMEUSaoU/giphy.Xxx
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,990
    לייקים שהתקבלו:
    6,330
    אהה הבנתי, נער השעשועים של ג'יני רוצה שוק גדול?

    בהצלחה להם עם פאפא לאבאר והנסיונות עכשיו לדחוף אותו לאיזו אטלנטה על גרגר חמוצים ובחירה 8.
    נראה לי שכשאתה ג'נרל מנג'ר של מועדון בניו אורלינס אתה יוצא מנקודת הנחה שהבעיה הזאת של שוק קטן, מקום מסריח עם פסטיבל אחד בשנה שמעניין למישהו את הביצה הימנית רלוונטית לכל שחקן שתשיג או תבחר.
    במקומם אני קצת יותר דואג לאטרקטיביות של הפרנצ'ייז מנקודת מבטו של זאיון וויליאמסון שלך תדע אם לא מגיע בארון קבורה לערב הדראפט.
    בכל זאת, צריך להוריד הרבה שורות כדי להדחיק לאן כל ההייפ לוקח אותך בסוף.
    האחרון שהגיע עם הייפ כזה והרבה מאוד סמים בדם לא שרד הרבה מאוד ימים אחרי הדראפט.
    אולי הגיע הזמן לשבור איזה שיא.

    ראיתי כבר בחירות 2 שלא שיחקו מעולם בליגה או ששיחקו משחק וחצי וקישטו קבוצות די ליג עד שפרשו בגיל 27.
    קוזמה, אפילו רק לשנתיים היה משרת אותם בהרבה מאוד דרכים(נניח, מספיק שהיה שחקן מאוד נוח עם קליעה לשים בקבוצה שאין לה קליעה בכלל, אבל הרבה מאוד אתלטיות ורצון לרוץ עם בול, רונדו וזאיון).
    גם לתת קרקע נוחה לבנייה של זאיון זה דבר חשוב מאוד בראיה של בנייה רחבה, קוזמה היה יכול לתת להם הרבה.
    בפברואר דמפס נלחם שיכלל בטרייד, לא סתם.

    הלייקרס מועדון שמנוהלים על ידי לברון AKA קלאטץ', אחלה. מה ההפתעה פה? זה היה ברור מהשנייה הראשונה שלברון הגיע לכאן.
    לברון רוצה אליפות כאן ועכשיו בחלון הזמן שיש לו, בגדול זה היה האנטרס של הלייקרס ללכת בגדול כאן ועכשיו על אליפות גם בימי היפים שג'יני הייתה מקבלת THROWBACKS לשערים שלה בפלייבוי ומיטץ' קופצ'אק היה מריץ את העניינים.
    מעדיף בכל יום את האול אין הזה שמביא לך עוד שחקן טופ 7 בליגה כאן ועכשיו ונסיון להתמודד על אליפות כבר מהעונה הבאה על פני להיות למשל ..... בוסטון, כשמספרים לי שהכל שם נבנה נכון כבר 5 , 6 שנים וגם אוגרים בחירות דראפט ליום שאחרי כדי שנוכל לשכנע איזה AD או דוראנט להגיע אבל ברגע האמת הפאקינג ג'נרל מנג'ר שלך לא רוצה להביא את קוואי כי לשלם גם את מחיר הדמים של ג'יילן בראון זה קצת יותר מדי, או רק לא לעשות את הדבר הפשוט של לא להאריך חוזה לרוזייר כדי שתהיה יותר גמישות.
    אבל מה אני מבין, יש כאלה שמעדיפים את החירמון האין סופי הזה בלי הפיירסט בייס אפילו על פני האופציה של ללכת אול אין כבר עכשיו.

    קוזמה מבחינתי זה השחקן היחיד מהחבר'ה הצעירים שהיו לנו שבאמת החזקתי ממנו.
    ללייקרס הוא יהיה מאוד משמעותי, בעיקר משום שהוא קלעי נהדר, שגם לא צריך את הכדור ביד כדי לתת את הנקודות שלו(בכניסה לסל או מהפרימטר) וגם הכי קרוב ללהיות ברמה נורמאלית ובוגרת בקבוצה שאמורה לרוץ לאליפות.
    כל השאר עוד לא אפויים.

    שכחת עוד דבר קטן ומינורי.
    בפברואר הם היו מקבלים אינגרם כשיר.
    היום הם מקבלים בטרייד אינגראם שאין לאף אחד מושג בכלל אם הקריש דם הזה יאפשר לו לחזור לשחק כדורגל EVER.
    הלייקרס בחיים לא נתנו להם יד לשיתוף במידע רפואי משמעותי עליו לפני הטרייד. גם בהנחה שהם לא מחזיקים ממנו בשיט ורק היו רוצים להשתמש בו בטריידים זה משמעותי אם לא יחזור לשחק.

    לאן קוואי ולברון היו הולכים מפה?
    עד כמה שזכור לי מבדיקה שעשיתי לפני שבועיים הקומפלקס של הקליפרס אפילו יותר קרוב לאולפני האחים וורנר אחשלי היקר.
    שלא נדבר על זה שהניקס בעוד שנה יחזיקו יותר נכסים, דוראנט יהיה בריא, אולי את קיירי ביד כבר.

    לברון לא היה מקבל בחיים את העוד שנה הזאת שהיו שמים עליו פס כדי שיהיה אפשר להנחית (אולי) את AD בחינם ומבלי להעיף מפה את הצעירים או הבחירות.
    גם לחשוב שAD היה מחכה ומגיע רק אלינו ב2020 זה מנותק.
    בטח אם בקליפרס כבר תהיה את התשתית של קוואי+הרבה מאוד כסף ובניקס יהיו עוד יותר נכסים, עוד יותר כסף ואולי קיירי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/19
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,990
    לייקים שהתקבלו:
    6,330
    אבל מה?
    אוהדי בוסטון מעריצים את האהבל הזה.
    הוא הרי אוגר בחירות דראפט ליום שאחרי והוא אנסנסנסנסנססנס את בילי קינג פעם.

    מדהים שהוא עדיין בתפקיד, רק במועדוני הכל נשאר במשפחה האלה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.