אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מכבי יפו ארחה באצטדיון גאון שנהרס, בני יהודה בשכונת התקווה עד שאסרו עליה לארח שם.
    יש הבדל בין קבוצה שיש לה אצטדיון שנהרס לבין קבוצה שמתנחלת שנים באצטדיון שנבנה עבור היריבה שלה.
    אצטדיון הפועל ע"ש האחים בלומפילד נבנה עבור הפועל.
    בדיוק כמו ששכונת התקווה הוא של בני יהודה.
    אם למכבי יש "בית" זה אצטדיון רמת גן בו ארחה שנים על גבי שנים.

    שורה תחתונה אצטדיון חדש במקום ר"ג זו הזדמנות מצויינת לשייח הקנדי לבזבז עוד כמה מאות מיליונים על הצעצוע שלו, לבנות להם אצטדיון במתנה וככה ייגמר העיוות הזה.

    הוא חשב להקים להם התנחלות חדשה באור יהודה, רמת השרון, רישון.
    הנה, זו הזדמנות מצויינת, לחזור למקורות. רמת גן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/19
  2. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    4.1.19 יום א שעה 7 ,חמש לייב:. סקציה-רעננה לעיני 161 צופים במושבה. מביך מה שהסקציה יביאו העונה לשם. ברמת קהל רעננה ומטה.
    מהמר על ממוצעונתי קהל ביתי שם: 231.
     
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    עדיף שיארחו במושבה מאשר שעוד קבוצה תארח משחקים בי"א.

    כשמשחקים במושבה לפחות אפשר לראות תקציר בלי רגשות אשם כמה אתה אפס שאתה בכלל צופה בזה.
     
  4. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    מכבי תל אביב כבר מזמן עברו לאופצית רמת השרון כך שרמת גן כבר לא רלוונטי עבורם. הם לא החליטו איפה בדיוק ברמת השרון ואחת האופציות היא לחכות לפינוי מחנה גלילות (שיקח לזה 5 שנים לפחות)

    אם היה לכל אחת אצטדיון ביתי אז הקהל היה גדול יותר מהמספרים הללו. ולנס ציונה יש יותר קהל מלרעננה.

    הם בונים עם 67 אלף. בהונגריה, שהיא מדינה עם יותר תושבים מאיתנו, משקיעים בהמון אצטדיונים שהם לא גדולים מדי עבור הקבוצות כמו שבונים פה אלא אצטדיונים שיותר ביתיים על מנת שכל אצטדיון יתמלא כמה שיותר. בכללי אין חובה שהאצטדיון הלאומי יהיה דווקא ברמת גן. יכולים לשפץ את טדי כמו שרצו בעבר או לבנות בראשון לציון אצטדיון לאומי חדש. אצטדיון לאומי של 50 אלף (או יותר) זה או טדי המשופץ, או אצטדיון חדש למכבי תל אביב ברמת השרון או אצטדיון נייטרלי לנבחרת בראשון לציון או בכל עיר אחרת במרכז שתסכים לקבל את האצטדיון
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/19
  5. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,393
    לייקים שהתקבלו:
    621
    יש משהו שאו שאתה לא מבין או שאתה לא רוצה להבין: אין נבנה, יש קרקע. כשהיא לא שלך, אין קשר בין מה שבנית לבין מה ששלך. ההסתדרות קיבלה כסף את הקרקע, והפועל מוגדרת כדייר מגן. זה לא פירסט פריורטי, זה רק פריורטי. גם שכונת התקווה כבר לא של בני יהודה אבל יש לה שם פריורטי.
    השייח הקנדי לא יכול לבנות כלום כי הוא צריך לקנות מהמדינה קרקע וזה לא פשוט היום.
     
    ~Omri~ אוהב/ת את זה.
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מה זה "לא פשוט היום". הוא יכול לשים כמה כסף שצריך, לשים עוד כמה מאות מיליונים על בנייה והופ יש להם אצטדיון תוך כמה שנים.

    האמת שאני לא מבין למה זה עוד לא קרה.
    אולי הוא ינסה לקנות גם את בלומפילד מתישהו.
     
  7. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,423
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    לא הגיוני לרמת גן להחזיק 2 אצטדיונים אחד וינטר של 8000 (ופוטנציאל הרחבה ל12,000 בצורתו הנוכחית) ואחד ל15,000. אני מניח שאם ייבנה האצטדיון זה יהיה רק כדי ש2 הקבוצות העירוניות ישחקו בו והפעם בלי שטויות של בעלות פרטית/בעלות עמותה אלא בבעלות עירונית ואז כנראה יקדמו גם את הריסת וינטר לטובת בינוי (ובכלל ראש העיר שואף שיפנו את כל הספארי מרמת גן למתחם חדש בפארק שרון-איילון שתהיה לו עוד עתודת קרקע עירונית). ו15,000 זה אחלה קיבולת בתיאוריה. 15,000 זה למשל הקיבולות המתוכננות באצטדיונים העתידיים של נצרת וסכנין ואפילו מודיעין. זה קרוב לקיבולת של נתניה, באר שבע, אשדוד החדש (לפני הרחבה), תוכנית ההרחבה הגנוזה של הרצליה ועוד. ואף אחד לא אומר שהאצטדיון יוקם ישר עם כ15,000 ולא בהדרגה. ומצד שני גם לא אומרים שלא מדובר ב15,000 שיכולים להתרחב נגיד במפלס נוסף או ביציעים נוספים מאחורי השערים ל30,000. גם אם מחר יחליטו סופית על הריסת אצטדיון רמת גן, זה לא אומר שמחר יחשפו את תוכניות המתאר לאצטדיון העירוני החלופי וייתכן שימשיכו לדון בעיר עוד הרבה זמן אם לבנות אצטדיון חדש או להסתפק בשדרוג והרחבת וינטר ואם למקם את האצטדיון החדש אז היכן (באזור נחל איילון? ליד הספארי? ליד כפר המכביה? ליד פארק לאומי? ליד תל השומר? ליד מחלף מסובים?)

    לגבי מכבי יפו, זה רק עוד סוג של לחץ על העירייה לקדם את תוכנית אצטדיון הפארק שהיה מיועד לקבוצות הקטנות אבל עשוי גם להתאים לבני יהודה אם כ8000 מקומות יספקו אותה. אבל כל עוד יש את אצטדיון שכונת התקווה לא רואה את העירייה רצה להקים את אצטדיון הפארק ואם עוד יש לה כמה מיליונים היא בטח תשים אותם קודם על קירוי נוסף בבלומפילד, על הרחבת ההיכל בדרייב אין או על ההיכל הנוסף שתוכנן בהדר יוסף. ובכלל כל עוד מכבי יפו היא לא קבוצת ליגה לאומית למשל, יש לה פחות אמירה. אולי בעתיד ינסו בעיר לאחד חלק מהקבוצות הקטנות (בית"ר ת"א? מכבי יפו? הפועל כפר שלם? שמשון ת"א?) כדי ליצור גם קבוצה חזקה יותר כלכלית ואולי אפילו להחזיק איזה 2 קבוצות בליגה הלאומית חוץ מ3 הקבוצות העירוניות שבליגת העל.

    לגבי אצטדיון רמת גן יש לו חסרונות של נגישות בשל תחנת רכבת לא מספיק קרובה והיעדר קרבה גם לקווי רכבת קלה או המטרו העתידי (ובטח שבלומפילד בעייתי מבחינה תחבורתית אפילו יותר, ולא מעניין את גולדהאר גם בגלל היעדר שטחי מסחר רווחיים, העדר נגישות תחבורתית, העדר תנאי אירוח אקסלוסיביים לאח"מים אפילו בהשוואה לסמי עופר וקיבולת קטנה יחסית ושלא לדבר על המאבק הצפוי מול הפועל תל אביב וכו'). לעומת זאת במתחם שעניין את גולדהאר ברמת השרון תהיה נגישות תחבורתית טובה יותר לרכבת (תחנת גלילות צפון שבתכנון על מסילת החוף ולהבנתי גם תחנת מטרו) וכנ"ל למתחם שהציעה פעם עיריית תל אביב לאצטדיון צמוד לתחנת הרכבת בצומת חולון שגם שם יוקם צומת תחבורה. בכל אופן כשהתעניין באצטדיון רמת גן דובר שיהיו לו אחוזי בעלות אבל לא בעלות בלעדית ולכן גם לא יודע אם אצטדיון ברמת השרון למשל אמור להיות בלעדי שלו (בטח כשמתייחסים אליו גם כאצטדיון לאומי לנבחרת). וזה ממש לא פרוייקט של כמה שנים והופ יש אצטדיון. לא במדינה שלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/6/19
  8. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    אתה אשכרה מאמין שגולדהאר יכול להוציא מיליארד שקל בשלוף מתי שבא לו. זה מדהים בעיני.
    הוא איש עסקים מעולה שבנה את עצמו מאפס וצומח מידי שנה, אבל הוצאות כאלה זה משהו שרחוק ממנו מאוד.

    אגב, אי אפשר לקנות את בלומפילד, העירייה לא תאפשר לעולם כנראה.
     
  9. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    עוד משהו שהוא לא מבין זה שבלומפילד לא נבנה עבור הפועל תל אביב, אלא עבור ההסתדרות ומועצת הפועלים של תל אביב, והם החליטו לתת להם את האצטדיון. בשום שלב הפועל לא החזיקה בו, אלא ההסתדרות. זה היה "אצטדיון הפועל" בגלל מרכז הפועל, לא בגלל הפועל תל אביב.
    היה סידור דומה גם באצטדיון האורווה.
     
  10. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,423
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    העירייה דווקא בחנה את האפשרות למכור את בלומפילד בעבר כשהוברו עלויות ההרחבה ובמיוחד לפני שהאופציה של הפועל תל אביב לאצטדיון בבת ים נפלה עם כבירי כשעוד היה נראה שמכבי ת"א תהיה הקבוצה המרכזית היחידה שתישאר בו.

    ואפרופו בת ים, אולי בכלל גולדהאר לא יוציא "מיליארד דולר" מכיסו, אלא יחפש לשתף פעולה עם הסינים שיכולים לספק לו גם תכנון וביצוע זולים יותר וגם מימון. הרי הפרויקט בבת ים לא הלך להם ואני מניח שמועדון בולט כמו מכבי ת"א יכול לעניין אותם אפילו יותר מהפועל ת"א.
     
  11. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,423
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    העבודות באצטדיון גרין בנצרת עילית. אגב בפוסט ראש העיר כתב שעלויות השיפוץ הם 27 מיליון שקלים, כמה מיליונים יותר מהדיווחים הקודמים.

     
  12. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,423
    לייקים שהתקבלו:
    646
    מין:
    זכר
    הפועל כפר שלם כבר נערכת למעבר למגרשי הספורטק החדשים. בפנטזיה שלה היא תגיע עד לליגה הלאומית ואז גם תרצה שיוקם אצטדיון הפארק שתוכנן בעבר לצד מגרשי הספורטק.
    חושבת בגדול: עומר פרץ צפוי לחתום בהפועל כפר שלם, 5 שחקנים בכירים יצטרפו

    https://doublepass.sport5.co.il/pics/big/1_1560958934.Xxx
     
  13. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    יש שטח דרומית לאזור של בית החולים תל השומר ששם הבטיחו בעבר שזה יהיה המקום של האצטדיון שיחליף את המכתש. העירייה צריכה לבנות אצטדיון שיחליף 2 אצטדיונים, את המכתש ואת האצטדיון הלאומי. וינטר לא בבעלות העייריה כך שזה לא יביא להם נזק. 15 אלף לא צריך להיבנות לא ברמת גן ולא במודיעין. בנצרת ובסכנין בונים על הקהל מהמגזר שיתמוך בקבוצות בעת הצלחתן (אוהדי כל שאר הקבוצות במגזר הלכו למשחקים של סכנין אם זה בית או חוץ) אך ספק אם יביאו כמויות כשהן יהיו סתם קבוצות מגזר ולא הקבוצות של המגזר כמו שהיו פעם. מכבי תל אביב יכולה לוותר על רמת גן וללכת על רמת השרון בכל שטח שהוא לא מחנה גלילות (למרות שאם יהיה בנס שטח פנוי בתל אביב אז שתלך על זה) וברמת גן יהיה את וינטר ואת האצטדיון העירוני (שיקרא על אחת מהשמות הבאים: אבי כהן, לופא קדוש או נח קליגר) שצריך להכיל לא יותר מ10 אלף (וגם זה קצת מוגזם) אשר האצטדיון העירוני יהיה של הפועל רמת גן וישמש גם לקבוצת הנשים בעיר ולמשחקי פוטבול אמריקאי מדי פעם וגם אם במקרה (למרות שהסיכויים קטנים מאוד) תגיע פתאום קבוצה שלישית מרמת גן ללאומית אז היא גם תארח שם. בכל מקרה, אם כן יבנו אצטדיון חדש מבלי להרוס את וינטר אז כדאי מאוד שצבע הכיסאות יהיו באדום ככה יגיע יותר קהל של הפועל רמת גן שהיא הקבוצה הבכירה בעיר עם הכי הרבה אוהדים.

    זה לא מועדון מקצועי שבאמת יגיע ללאומית אז אין טעם שיבנו אצטדיון חדש בשביל שהיא תוכל לשחק שם באופן רשמי. בתל אביב יש 4 קבוצות בלבד הזכאיות לאצטדיון בלעדי משלהן: מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, בני יהודה ומכבי יפו. לכל השאר שיתארחו בהדר יוסף אם צריך (אצטדיון עם 6000 מקומות שצריך להכשירו למשחקי כדורגל ושישומש בליגות השונות)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/6/19
  14. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,393
    לייקים שהתקבלו:
    621
    אצטדיון בלומפילד: תמונת מצב לקראת תחילת עונת 2019/20 | ספורט 1
     
  15. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    מדהים איך עיריית ת"א מתעקשת על המנטרה של הכל יהיה מוכן לתחילת עונת המשחקים כשיש כל כך הרבה עבודה
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 4, אורחים: 92)

  1. zohar
  2. katamoni
  3. yuvalu
  4. o.b.