נאפולי 2019/20 - עידן גאטוזו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י SerieA, ‏5/8/18.

  1. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    נאפולי קבוצה מאוד דינמית שמתפקדת בסינרגיה כמעט מושלמת בין כל החלקים של הקבוצה ורואים את זה ממש כשהקבוצה יוצאת ללחוץ. להוסיף לזה עכשיו שחקן כבד כמו חאמס זה מה זה לא קשור. יש סיבה למה הוא לא מוצא את עצמו ברמות הגבוהות של הכדורגל כבר כמה שנים טובות (כדורגל נבחרות זה לא רמות גבוהות, סורי). הסיבה היא שה-classic number 10, זה שהספיק לו רק להיות גאון טכני כדי להוביל קבוצה ולהפציץ אסייסטים ושערים, מת איפשהו בתחילת העשור הראשון של שנות ה-2000. אם אתה לא מחזיק בחבילה השלמה של מהירות מסחררת, דירבל, כח פריצה, כח פיזי, בעיטה וטכניקה עילאית (=קאקא בשיא), אתה טרף קל לכל הוידאלים, הסיסוקואים, הבקאקיוקואים והניאנגולאנים שמשחקים בעידן הנוכחי ואתה נטל על הקבוצה שלך.

    זה למה ריאל נהייתה קבוצה ממש מאיימת רק שאוזיל עזב. זה למה אני חושב שסוסו לא מתאים לרמות הגבוהות למרות שטכנית הוא חתיכת מפלצת. שחקן התקפה, לא רק פליימיקר ספסציפית, שקבוצה נבנית סביבו צריך להיות הכל מהכל. נאפולי עושה פה וואחד טעות וחבל. לוזאנו, איקרדי, עוד קשר ומנולאס אמורים להיות הרכש שהקבוצה הזאת צריכה לעשות הקיץ. חאמס ישנה לחלוטין את פני הקבוצה ולא לטובה.
     
    סמואל אטו ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  2. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    סוסו לא מצליח כי הוא משחק בקבוצה בינונית, מצטער שאני אומר את זה ככה אבל זאת האמת. גם מוחמד סלאח לא יעבור את ה 15 שערים בעונה עם בונבנטורה והקאן לידו. וזה לא שהוא כזה כוכב, אבל הוא כן יכול להצליח ברמות הגבוהות אם תשים לידו שחקנים טובים.

    חאמס יכול ללחוץ, אני ממש לא חושב שהוא כבד, הוא אולי היה קצת עצלן (במועדונים) אבל הוא לא כבד/גמלוני. בקולומביה הוא לוחץ כמו משוגע כמו כל הנבחרת. נאפולי אם רוצה לעשות קפיצת מדרגה חייבת להביא שחקן כמוהו עד שיש לה הזדמנות. יש לו את כל החבילה שציינת פה, למעט מהירות, אבל מהירות זה לא הכל, יכולת לקרוא את המשחק ולקבל את ההחלטות הנכונות, היצירתיות, יכולות לפצות על זה.
    כתבתי שאני לא יודע מה יהיה איתו וההצלחה לא מובטחת אבל אם היא תצליח לגרום לו להילחם (ובנאפולי יש את הקסם הזה של לגרום לשחקנים להתחבר למועדון ולשחק עם כל הנשמה) היא יכולה לעשות פה וואחד שיחוק.
    לדעתי זה נו-בריינר, 40 מיליון זה צ'יפס היום כשכל פליקס או שחקנים שעשו עונה נחמדה בגיל 19 נמכרים ב 100 מיליון. אם אתה מקבל את מה שחאמס יכול לתת (והוא הראה כבר שהוא יכול לתת תצוגות של סופרסטאר במהלך הקריירה) היא יכולה להרוויח בגדול איתו.

    איקארדי ? איך הוא קשור לכל מה שתיארת את נאפולי לא ממש הצלחתי להבין, הוא הקונטרסט המושלם לכל מה שהקבוצה הזאת עושה על המגרש.
    איזה קשר טוב יותר הם יכולים להביא ב 40 מיליון ?
     
    Bianconeri אוהב/ת את זה.
  3. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אני לא צריך שתצטער. אני יודע שמילאן קבוצה בינונית ועדיין אני לא מצליח להבין איך זה קשור לתקרה של שחקן שהארגז כלים שלו מסתכם בלחתוך מימין, להגביה בשמאל (לפעמין הוא מחמיר ועושה את זה גם בימין), לשחק רק כשהכדור אצלו ברגל ולהפסיד בכל מאבק פיזי שכולל קצת דחיפות וספרינטים (על לצאת מהבלטה שלו בימין ולעבור לאמצע אין מה לדבר בכלל. נראה כמו דג שהוציאו אותו מהאקווריום). אם הוא כזה טוב איך זה שמילאן הבינונית שמשוועת לשחקנים טובים מהססת להאריך לו את החוזה ולשדרג את השכר שלו כמו שהסוכן שלו רוצה? אם הוא כזה טוב למה אף קבוצה לא שמה על השולחן את סעיף השחרור שלו שהוא גרושים בהשוואה למה שאתלטיקו שילמה על פליקס? במילאן הוא מקבל תנאים של כוכב לבטא את עצמו כבר 3 שנים. כל הכדורים הולכים אליו, כל הקבוצה משחקת סביבו, כולם נעים לפי הגחמות שלו ועדיין אתה לא רואה את ארגז הכלים שלו מתפתח מעבר ללהיות רובן לעניים. אין שום סיבה שזה יהיה אחרת עם שחקנים טובים יותר. הם לא יגרמו לו להיות מהיר יותר, חזק יותר, לפרוץ טוב יותר לשטח ולהתשחרר מלחץ טוב יותר. הוא בן 25. זה התקרה שלו.

    נוו בריינר בשבילי = שחקן שאין לך ספק שיצליח. אם אתה כבר מטיל ספק ואתה לא יודע אם חאמס יצליח בנאפולי, איזה נו בריינר זה? 40 מיליון זה צ'יפס אולי לקבוצות מאנגליה (והוא לא יעלה 40. נסה 50). טכנית, נאפולי יכולה להמר עליו, יש כסף בקופה, אבל לעשות כך יהיה בעיני ההגדרה המילונית לפראריירים ולאיך להשקיע את הכסף שלך בצורה גרועה. בקבוצה שמחזיקה כבר במפלצות כמו אלאן, זיילנסקי ורואיז אין טעם לשפוך 40 מיליון יורו על קשר. דיאוורה עזב אז צריך שחקן רוטציה שייתן עומק, אחד כזה לא עולה לך 40 מיליון.

    השורה האחרונה הייתה בהקשר של מה נאפולי הייתה ועדיין צריכה לעשות במאקרו בלי קשר לחאמס כן או לא. מרטנס מזדקן, התקרה של מיליק היא לא כזאת גבוהה = יש צורך בחלוץ אימתני יותר. איקרדי הוא פוצ'ר, אבל את איכות הלחץ והדינמיות קובע כל מה שזז מאחוריו. גם היגואיין לא היה שיא הדינמיות וזה לא הפריע למשחק שלהם לשטוף באותה המידה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/19
    סמואל אטו ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתה מאוד לא הוגן עם חאמס, בריאל הוא כיכב והקבוצה הציגה את הכדורגל הכי טוב שלה איתו על המגרש. זידאן מאמן שפחות התחבר אליו, ועוד יותר מאמן שאין לו יכולת להתאים את השיטה לשחקנים, ולכן חאמס היה צריך לעזוב. בבאיירן לא צפיתי אז קשה לי להגיד האם ומה השתבש שם.
    הטעות האי שאתה מכניס את חאמס להגדרה של 10 של לפני כמה שנים. חאמס בניגוד לשחקנים כמו ריקלמה, איימאר או אפילו פוגבה לא צריך את הכדור ברגל ולא צריך שיבנו סביבו את המשחק. הוא משחק בנגיעה וממש לא מאט את המשחק. יש לו את החיסרון של היעדר מהירות וזריזות ויכולת לא מדהימה עם הכדור ברגל, אבל אם לא היה לו את זה היה מדובר בכלל באחד מה3-5 הטובים בעולם.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    זה לא מקרי שליברפול הפכה למפלצת אחרי שהיא ויתרה על שחקנים כמו סוסו והביאה שחקנים טובים יותר
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתה מתכוון לשחקן שלא שיחק שם בכלל? זה כמו להגיד שריאל זכתה בצ'מפיונס בזכות השחרור של קאייחון.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לפי ויקי יש לו 14 הופעות, כנראה שזה והיכולת שלו באימונים הספיקו לקבוצה להבין שהוא לא לרמה(אם אני לא טועה המאמן אז עדיין היה רוג'רס) מספיק לקרוא את כל ההודעות של הסקאוזרים פה בשנים האחרונות כדי להבין שהוא דווקא כן הטביע את חותמו, אבל במובן השלילי.

    לגבי היכולת במילאן, מסכים בכל מילה עם ALTA
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מסכים עם רוב מה שנאמר לגבי חאמס רודריגס ומבאס מאוד שהוא איטי, וגם העמדה מספר 10 לא ממש קיימת כבר - אבל הוא כן יכול להוסיף גיוון, השילוב שלו עם קרלו אנצ'לוטי מצוין - רשם את עונת השיא בריאל מדריד, והוא יכול 'לקום מתחייה'. חוסה קאייחון רשם עונה איומה בשנה שעברה בניגוד להצלחה המסחררת עד עכשיו והמועדון יוכל להרוויח עליו כמה לירות. אני חושב שריאל מדריד במצוקה, מאוד רוצה למכור ולכן נאפולי תוכל לצרף את חאמס במחיר נמוך יותר מה-42 מיליון יורו. מעבר לכך יש לו רגל שמאל מדהימה, הכי מדויקת אולי באירופה חוץ ממסי. הוא יכול לבשל שערים בכל מקום. הוא לא ילחץ כמו אנחל די מאריה אבל הוא לא ממש עצלן.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    עונה איומה? כמה משחקים של נאפולי ראית?

    מרטנס אולי מזדקן כרונולוגית, אבל מקצועית הוא צעיר מתמיד. עכשיו אפשר לנהל ספקולציות על האם בעתיד הקרוב הוא ירד ביכולת בגלל גילו, אבל כבר ראינו העונה חלוצים מבוגרים ממנו שנראים בשיא אונם. בכל מקרה נכון להיום הוא טוב בהרבה מאיקרדי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/19
  10. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אני מהמר על - 0 אחד עגול.

    הלוואי בכל עונה קאייחון יהיה בעונה איומה שכןללת 11 אסיסטים. איומה עאלק.


    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    על ההערות האישיות כאן אני אדלג. ראיתי את נאפולי מספיק. קאייחון שחקן שתמיד התאפיין ביכולת הכיבושים שלו, מכיר אותו מריאל מדריד מן הסתם. התנועה לעומק, הפיניש הקטלני, שתי נגיעות והוא כובש. זו עונת הכיבושים הכי גרועה שלו בעשור האחרון, ואני לא זה שהמציא שהוא בדרך החוצה - ככה אומרים באיטליה. אגדה במועדון, אין ספק, אבל יכול להיות שהוא לא ימשיך. אגב, לפי Transfermarket - הוא בישל 13 פעמים בעונה לפניכן (2017/18), 15 פעמים בעונה שקדמה לה והיו לו גם שנתיים עם 7 בישולים, בעונות בהן כבש הרבה יותר שערים. אם כבר מביאים נתונים אז להביא את כל הנתונים ולא רק מה שנוח לכם.

    ובחזרה לחאמס - הוא לא קשר כנף אמיתי גם אם עמדת המוצא לעתים היא מצד ימין, הוא יכול לבשל הרבה שערים מימין וגם משמאל והמאמן מאוד רוצה אותו, לדעתי זה מספיק. וכן, שלא ייקח את חולצה מס' 10.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    רגע שניה על איזה קאייחון אנחנו מדברים?
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא מבין מה אתה רוצה, אבל בכל זאת מכבד אותך. קאייחון בעונת הבכורה בריאל מדריד כבש 13 שערים ב-1300 דקות, אתה מבין לבד את המתמטיקה אני מניח. גם אם אתה מוריד משחקים בגביע המלך זה רקורד מרשים. הוא יכול לספק מסירה טובה כשצריך, כדור רוחב נהדר, אבל הוא לא שחקן קו קלאסי שמכדרר מול שחקנים ופורץ באגף, ולא הייתי מחשיב אותו כחלוץ שני. הסטט' שלו טובה לקשר. הלוואי וללוקאס ואסקז הייתה את הסיומת שלו, שניהם עברו באספניול, שניהם תוצרת של הקאנטרה שלנו.

    2013/14 - 20 שערים בכל המסגרות בנאפולי
    2015/16 - 13 שערים
    2016/17 - 17 שערים.
    2012 ו-2018 - כבש 12 שערים.

    תחגוג את השנה של כריסטיאנו רונאלדו ביובה, עזוב אותך.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אל תהיה חכמולוג ותביא לי מכל מסגרות, תביא את כמות השערים שלו בליגה. בדרך כלל הוא כובש בסביבות ה-10, שזה באמת אחלה, אבל מפה ועד "תמיד התאפיין ביכולת הכיבושים שלו"?
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתם החכמולוגים פה, כותבים לי 'בישל 11 שערים!!' כאילו זו עונת השיא שלו בקריירה. ולמה הנתון בכל המסגרות לא נחשב, כי זה לא מסתדר עם התזה שלך? אם הוא כבש חמישה שערים בליגה האירופית ב-2015/16 בשלב הבתים זה לא שווה כלום? לשאלתך, בעונה בריאל מדריד כבשה 5 שערי ליגה ועשה זאת ב-686 דקות - לא רע. מספר שערי הליגה שלו: 15,11,7,14,10,3. ואם הוא כובש עשרה שערי ליגה בממוצע אז עונה בה כבש 3 שערים היא לא עונה איומה? היא כן עונה איומה.

    במקום לכתוב האם לדעתך חאמס יכול לעזור בכל מקרה למרות שנאפולי צריכה לשבור קצת מהתבנית שלה, סוג של, אתה בוחר להתעסק בקקה על נקודה או פסיק, לבריאות. העיקר שיש לך במונה עוד הודעה בדרך ל-30 אלף