חדשות, שמועות והעברות :: 2023/2024 - נאפולי אלופת איטליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏16/7/16.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    פורצה סנישה!

    ---

     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/19
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הרכש החדש של אטאלנטה:

     
  3. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    בתור אחד שעוקב אחרי הכדורגל האיטלקי לא מימים ימימה, יש לא מעט דברים שאני לא מבין.

    1. אני מבין שזה כבר מאחורינו, אבל מה פשר הבעלות המשותפת? זה נחשב לכמו השאלה או כמו היום שלקבוצה יש 50% על כרטיס?
    2. למה הרבה עסקאות, והרבה מהן יקרות ביחס לאיכות השחקן, נסגרות על השאלה ורכישה עתידית? כן, אני מבין שזה בשביל מאזנים, אבל מאזנים יש בעוד ליגות. למה רק באיטליה זה קורה בכמות גדולה כזאת על כל עסקה שנייה? הרי גם ככה מגיע הקיץ הבא בו צריך למלא את כל ההתחייבויות הללו, אז למה לדחות?
    3. בהמשך לסעיף 2, אני רואה הרבה קבוצות שמשאילות שחקן, רוכשות אותו בקיץ אחרי ושולחות אותו ישר להשאלה, רק כדי למכור בקיץ שאחרי. אז למה להתחייב מראש לקנות? בספרד יש הרבה עסקאות השאלה, אבל לפחות הן הופכות לרכישה בסוף העונה אם הקבוצה רוצה, או אם הקבוצה עלתה ליגה וכו'.
    4. דבר נוסף זה כמות השחקנים בסגל, לפחות החל מ-1 ביולי כשכל מיני השאלות מכל מיני ליגות מסתיימות. לפחות פה יש לי תשובה למה בספרד זה לא ככה, וזה ברור - קבוצות המילואים מאפשרות למועדונים לתת לשחקנים צעירים ניסיון בליגות הנמוכות בשיטת משחק ספציפית וגם לייצר חיבור בינהם. באיטליה רק ליובנטוס יש קבוצת מילואים ואצלה כמות המושאלים קטנה בהרבה, ובעיקר בליגה השנייה.
    5. ובהמשך ליובנטוס, לאחרונה אני שם לב שיובנטוס מוכרת מושאלים מוצלחים מהליגה השנייה לקבוצות כמו אמפולי. אני יכול להבין שהיא מחתימה שחקנים שלא ישחקו אצלה בשביל לעשות עליהם כסף, אבל יש הרבה קבוצות עם שחקנים תחת חוזה שמעבירים שנים מהשאלה להשאלה. מה עם להגיע להסכם עם מועדון או עם השחקן על מעבר קבוע וזהו?
    6. הדבר הכי מטריד - למה יש כל כך הרבה מחליפים בסגל? אני מגלה הרבה שחקנים, במיוחד כאלה צעירים שמגיעים מליגות קטנות, כמו מולדובה, סרביה, שמבזבזים עונה שלמה בישיבה על הספסל. למה קבוצה צריכה 4 שוערים בסגל? בספרד למשל, שחקנים כאלה משחקים בקבוצת המילואים בליגה נמוכה, מוזמנים לסגל הקבוצה הבוגרת בעת הצורך, וככה הם גם מקבלים דקות משחק כדי להוכיח את מקומם בקבוצה הראשונה.

    גראציה מילה, אחד שמתעניין ועוקב מקרוב. :)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/19
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אין דבר כזה בעלות משותפת\50% כרטיס. זה היה קיים עד 2012 או 2013 (לא זוכר בדיוק) עם חוקים נלווים שאין טעם להיזכר בהם, כי זה לא קיים יותר.

    כי באיטליה (למעט מקרים חריגים) כל התשלומים נפרסים על גבי מס' שנים. בהשאלה + חובת רכישה משלמים את החלק הראשון כרגיל (תשים לב שזה תמיד בסגנון: "2מ' השאלה + 20מ' חובת רכישה"), ובמקביל מציגים ב"ספרים" השאלה בלבד ומרוויחים שנה "נקיה" מהרכישה הזו מול הפייר פליי.

    אם אתה מתכוון למקרים כמו קלדארה ומאנדרגורה, הם נרכשו כי הציגו פוטנציאל גדול בגיל מאוד צעיר, אך ברגע האמת, נאלצו להתחרות עם שחקנים בכירים מהם בשוק. ביובנטוס פשוט העדיפו את ג'אן ובונוצ'י, ועל הדרך עשו רווח מצויין על הצעירים.

    בדרך כלל, אחרי השאלה מוצלחת מגיעות הצעות לרכישה\חזרה לקבוצת האם, אחרי השאלה כושלת מגיעה השאלה נוספת.

    למעט מקרים מיוחדים, השאיפה היא תמיד ליצור סגל עם 2 שחקנים על כל עמדה. 4 שחקנים על עמדה אחת זה או תוצאה של בניית סגל לא נכונה או\וגם שחקנים שנכשלו ולא הצליחו להיפטר מהם (בדרך כלל בגלל שכר גבוה מדי) או\וגם שחקנים צעירים שהרשימו את המאמן.

    בכל מקרה קבוצות מילואים הן must. אין שאלה בכלל. יובה פתחה את הדלת לזה ובשנים הקרובות צפויות להצטרף אליה קבוצות נוספות.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  5. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    רב הצרכים שכתבת קיימים גם במקומות אחרים. רק שבאיטליה לא מעבירים שחקן בתשלומים, אלא עושים את זה בדמות השאלה. חייב לאמר שבהרבה מקומות שאני קורא\שומע ולא מכירים שחקן מסוים, יתייחסו אליו כ"הגיע העונה" למרות שרק העונה סיימו לשלם עליו את הכסף.
    הפיירפליי אורב בכל מקום, לא רק באיטליה, רק שבמקומות אחרים התשלומים נעשים בצורה רגילה, ולא מעבירים את כל ההתחייבויות של העונה לעונה הבאה.

    לאציו למשל רכשה שחקן מסלרניטאנה (אני יודע שהיא סוג של קבוצת בת), השאילה אותו ואז החליטה למכור אותו בלי ששיחק דקה אחת אצלה. באיטליה באופן ספציפי זה קיים אצל הרבה שחקנים עליהם אני קורא, בין אם העונה ובין אם לאורך הקריירות שלהם בעשור האחרון - לשחקנים מופיע שהיו בקבוצה מסויימת אבל העבירו שנים רבות בהשאלות עד ששוחרר בלי שישחק בקבוצה דקה.

    ולמה זה טוב 11 מחליפים? כמה טוב העומק אם יש שחקנים שבכלל לא רואים דשא? במה השחקנים האלה משתפרים אם גם ככה אם ינועו בין הספסל להשאלות? בשביל לערוך הופעת בכורה במחזור האחרון של העונה?
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
  8. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    מתי מוכרזות שעות המחזורים? מקווה שנראה כמה שפחות התנגשויות של משחקים העונה, וכמה שיותר פריסה של המחזורים.
     
  9. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לא יודע וזה לא מטריד אותי כרגע. מקווה שלא, יותר כיף להאזין לרדיו האיטלקי ולדמיין את השערים בראש.
     
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר

    3>

    https://img-prod.sportmediaset.mediaset.it/images/2019/07/31/085742323-5adeca60-d49d-41f9-bc33-7d90203576e8.Xxx
     
  11. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    זה נושא טעון ושנוי במחלוקת ולאו דווקא בגלל הומופוביה.

    אני מבין למה שחקנים ירגישו לא בנוח כאשר יש איתם בחדר הלבשה מישהו שעשוי להימשך אליהם, בדיוק כמו שאני מבין את ההפרדה בין חדרי ההלבשה של נשים וגברים. זו סיטואציה לא פשוטה אם כי לדעתי פחות מורכבת מאשר שיתוף של טרנסים למשל.
     
  12. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
  13. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    זה בדיוק מה שהרוב לא מבינים, זה שיש לידך מישהו שנמשך לגברים - לא אומר שהוא רוצה אותך ספציפית. גם אם יש לך קוביות בבטן ואתה שחקן כדורגל בכושר. הסיבה ששחקני כדורגל עלולים להרגיש לא בנוח היא בגלל שהם הומופובים ולא כי השחקן הספציפי מתכנן לקפוץ עליהם במקלחת.
     
    uri אוהב/ת את זה.
  14. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אז למה להפריד בין גברים לנשים בתאי הלבשה?
     
  15. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,324
    לייקים שהתקבלו:
    790
    תאי הלבשה במקומות כמו חנויות בקניון? זו שאלה אחרת לגמרי. אגב לא בכל מקום זה מופרד, חוץ מזה אם לא תהיה הפרדה במקומות שלכולם יש גישה אליהם אז כל המוזרים והסוטים יתקבצו שם כדרך קבע כדי לעשות 'אוי לא ידעתי שאת בפנים' 100 פעם ביום ולא יהיה אפשר לנהל עסק בצורה נורמלית. מה שקורה בדרך כלל, זה שיש מקומות שנותנים אמון ולא מפרידים, אם זה הולך טוב אז זה נשאר אבל אם זה מושך סוטים אז משנים.

    אבל חדרי הלבשה שנועדו לשחקני כדורגל זו סיטואציה אחרת לחלוטין. מדובר בקבוצת כדורגל וזו דינמיקה אחרת מסתם קבוצת אנשים, הם מתאמנים ביחד כל יום ומשחקים בספורט קבוצתי, אלה אנשים עובדים שמרוויחים יפה ויש להם המון מה להפסיד ואף אחד לא יעסיק אותם יותר אם הם ינקפו אצבע או שיחשדו בהם. אז גם אם יש שחקן שהוא גם מעדיף גברים והוא גם סוטה מספיק כדי לעשות משהו בנידון לחברו לקבוצה, סביר להניח שהוא ישמור את זה לעצמו כי הוא יגרור כזה רעש תקשורתי שיפגע כל כך חזק בכל הקהילה הזאת שהוא חלק ממנה ובנוסף לזה הוא כנראה עלול גם לשבת בכלא שאני בספק אם יש מישהו עד כדי כך שרוט כדי שנראה מקרה כזה אי פעם.