הישראליות באירופה 2019/20 - כבר בסוף אוגוסט הישראליות מסיימות את דרכן באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏25/5/19.

  1. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,015
    לייקים שהתקבלו:
    883
    מין:
    זכר
    כל מדיניות הרכש כאן צריכה להשתנות. במקןם להביא שחקנים בני 26 עד 33 שאין להם לאן להתפתח ובאים לישראל כי או שהם לא מספיק טובים או שגמרו תסוס שלהם. קבוצות צריכות להביא שחקנים בני 18-22 לחפש תמציאות. שיפסיקו לחפש "רזומה" כל הזמן.
    שיביאו צעירים מאפריקה ,מדרום אמריקה,מסקנדינביה. לא חסר מקומות.פה ושם יפגעו ביהלום שיכול להכניס להם המון כסף.
    המון כוכבים הגדולים בעולם היום הגיעו מnowhere. מעטים מאוד השחקנים שסימנו אותם מגיל ממש צעיר וכל אירופה רצתה אותם (אודרגראד,חלילוביץ') ובאמת יוצא מהם משהו.
     
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    מה?
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,796
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    ומה רע בזרים כמו תמאש, באציריי, קויאר, אברהם פאס וראדה פריצה? דווקא הם מוסיפים לליגה יותר מאשר כל הילדים חרא מקונגו שאנשים כאן כנראה רוצים להביא כאלה במשקל. גם צריך להבין שהיום מסתובבים סקאוטים ממועדונים הרבה יותר אטרקטיבים באפריקה וצדים את כל היעקובואים. קאיודה ונוואקמה למשל כבר אותרו והיו באירופה פשוט לא ממש התאקלמו\הצליחו והתגלגלו לכאן.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    חייל שוקולד ו-oranfu אוהבים את זה.
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,663
    לייקים שהתקבלו:
    18,531
    זה לא נכון.

    קודם כל, שחקן מהאיחוד האירופאי לא צריך אישור עבודה (לפחות כרגע עד הברקזיט).

    שחקן צעיר ומוכשר ממש לא בהכרח יקבל אישור. אם יונייטד רוצים אותו אז אולי, אבל רק בשביל הדוגמה - ליברפול החתימו קשר ברזילאי צעיר בשם אלאן לפני איזה 4 שנים (היה בן 17 בערך). אף אחד לא יודע על זה כי מאז הוא מושאל כל הזמן מכיוון שלא מקבלים עליו אישור עבודה. זה שחקן בסגל של ברזיל האולימפית ועדיין הוא לא מקבל אישור עבודה.
     
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    החוכמה היא לא להיות מקובע ולגוון, האופציה למגוון כיום היא אפסית עבור מועדונים הישגיים בישראל. קבוצות כמו רעננה, נתניה, קריית שמונה וכד' מרשות לעצמן להמר עם זרים צעירים, לפעמים זה מצליח ולפעמים לא (האמת שאחוזי ההצלחה טובים יחסית בקבוצות שציינתי), בקבוצות שנלחמות על אליפות אין את הלוקסוס.
    היתרון הברור בשחקנים צעירים הוא אופק התפתחות והכנסה. על תמאש, בצ'יראי, קוויאר, פאס או פריצה אי אפשר לראות שקל הכנסה, התרומה שלהם היא מקצועית בלבד, ולמועדונים בפרופיל ישראלי זה חיסרון משמעותי, אין איך להתקדם. מועדון כדורגל בישראל צריך להיות רכבת, שחקן נכנס לקבוצה בסכום מסוים (או דרך מחלקת הנוער, בשאיפה) ואז יוצא בסכום גבוה יותר, ככה מתפתחים. צסק"א סופיה, קבוצה עם 16 זרים (שלא מפריעים להם לעלות עם 4-5 בולגרים בהרכב, יש בולגרים עם מקום מרכזי בקבוצה), מכרה שלושה שחקנים בעונה שעברה בקרוב ל-10 מיליון יורו, אחד מהם הוא כישרון שגדל אצלם (יותר נכון בליטקס לובץ', הקבוצות התאחדו והפכו לצסק"א סופיה החדשה) ונמכר לגנואה, אחד הוא ברזילאי בן 27 (נכון לרגע המכירה) ששיחק אצלם שנה וחצי ונמכר לסין, ועוד אחד ברזילאי בן 23 ששיחק שם חצי עונה וגם הוא נמכר לסין. את החור הזה הם מילאו בלי להוציא המון כסף, הכסף שנכנס משמש לפיתוח המועדון. הם מתבססים על ברזילאים צעירים, הפרוספקט הכי גדול שלהם הוא אוונדרו, 22, שהגיע בעונה שעברה מהליגה הברזילאית השנייה, לא הרבה לשחק יותר מידי (שיחק העונה, 19/20, בליגה יותר דקות מכל העונה שעברה, עם 4 שערים ב-6 משחקים), אבל היה משתלם להם להחזיק אותו, כי הוא יימכר תוך שנה-שנתיים במיליונים.
     
  6. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    אלאן חתם בליברפול ממש על התפר שבין החוקים הישנים לעדכון שלהם ודי נפגע מזה. הוא לא ממש עונה על ההגדרה של כישרון בולט, יש לציין.
    הוא לא היה בסגל של ברזיל האולימפית אז, ערך 6 הופעות בברזיל עד 20 בסה"כ, אחרי שחתם. אחת הסיבות שהוא לא מקבל רישיון עד היום ושלא סביר שיחזור לפרמיירליג מתישהו היא שהוא שחקן די כושל שלא הצליח לפרוץ.
    יש ועדה שקובעת לגבי שחקנים צעירים, אם אלן חלילוביץ', נגיד, היה חותם בקבוצה מהפרמיירליג בגיל 17 הוא סביר להניח היה מקבל אישור.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,663
    לייקים שהתקבלו:
    18,531
    הוא זומן לנבחרת האולימפית עכשיו, לא בדיוק כושל.

    הנקודה היא, שזה לא חותמת גומי ולא כל שחקן צעיר ומוכשר מקבל אישור.

    בהחלט יש ועדה, אבל הועדה היא לא של אנשי מקצוע או משהו כזה, זה לא אנשי כדורגל. הכל פוליטיקה.
     
  8. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    כי הוא יחסית התייצב עכשיו בפלומיננזה, זה לא אומר הרבה. הוא כבר זומן בעבר ולא ראה דקה, הזימון הנוכחי הוא לקראת משחקי ידידות, בגיל 22 כשזו נבחרת עד 23 (וכשלא מדובר באלימפיאדה גם אין חריגי גיל). בכלל לא בטוח שישחק. רוב הנבחרת חדשה לגמרי, הוא השני הכי מבוגר בסגל שזומן, והיחיד שמבוגר יותר (בחודש) כבר רשם הופעות (ושחקן רוטציה לא רע בטורינו), יש מצב שגם יזומן לנבחרת הבוגרת בשנים הקרובות כמחמם ספסל כי הוא על עמדה חמה.
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כנראה שפה מגיעה חוסר ההסכמה הבסיסית, אתה רוצה שליגת העל תהפוך לליגת נוער או לליגה שקיימת בשביל סוכנים, אני רוצה ליגה שקיימת עבור האוהדים הישראלים. אותי לא מעניין כמה כסף הקבוצות הישראליות יעשו, מבחינתי שהתקציב המקסימלי בליגה יהיה מיליון ש"ח. העיקר שהיא תהיה ליגה ישראלית שהקהל יכול להתחבר אליה.
     
    קשר שמאלי ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,663
    לייקים שהתקבלו:
    18,531
    בסדר, גם אם לא מדובר בכישרון יוצא דופן, עדין מדובר בשחקן שנמצא בסביבות הנבחרת האולימפית של ברזיל. הרי הנקודה היתה שלא צריך להיות איזה משהו יוצא דופן בשביל לקבל אישור עבודה ושחקן צעיר ומוכשר כמעט תמיד יקבל והנה מישהו שלא מקבל.

    הוא אולי לא התפתח בהתאם לציפיות, אבל ניתן להניח שגם הקריירה שלו, או לפחות הפרופיל שלו (ובהתאם גם הופעות בנבחרות צעירות) היה משתפר אם היה רושם איזה כמה הופעות במדי ליברפול.
    ברזילאי בן 17 חותם בליברפול (ופה ושם רושם הופעות בנבחרות צעירות של ברזיל) נשמע על פניו כמו צעיר עם כישרון. חברי הועדה במקרים כאלה בכלל לא יודעים להעריך כישרון וההחלטות הן פוליטיות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/19
  11. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    זה כאילו אין לך את היכולת לעבד תיאורים בצורה פרופורציונלית. רכבת שחקנים היא לא בהכרח מצב של ליגת נוער או ליגת סוכנים, מכירת שחקנים היא המפתח של רוב הקבוצות בעולם.
    הליגה הבלגית היא ליגת רכבת, גם ההולנדית, גם השוודית והדנית והנורווגית.

    הקהל מתחבר לכדורגל טוב, לא לדרכון של שחקנים. אוהד הכדורגל הממוצע בישראל לא מזהה 80% משחקני הליגה.
     
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    https://i.giphy.com/media/pUeXcg80cO8I8/giphy.Xxx

    תמשיכו.
     
    Jakur, גלצ ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  13. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתה מגיע ממקום של אידאולוגיה, אבל משום מה נראה לך שכל מי שלא מחזיק באותה אידאולוגיה יש לו איזו בעיה בתפיסה.
    לגביי הנזק שלא הולך להיגרם, זאת דעתך שמגובה פחות או יותר בכלום.
    ישראלים לא רוצים לראות ליגה בינונית עם שחקנים זרים, כי יש להם עשרות כאלו בעולם. ישראלים רוצים לראות כדורגל מקומי עם חיזוק זר שישפר את הקבוצות, גם על חשבון טיפה איכות. זה לא שבלי מגבלת זרים אתה הולך לקבל כל שבוע איכות של פרמייר ליג, זה יהיה בין ליגה צ'כית וליגה רומנית. מה הערך המוסף שיהיה לליגת העל על פני ליגות אחרות?
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    נראה לי שמה שהכי מחבר קהל לכדורגל זה כדורגל טוב. אולי אני טועה.
     
    גלצ אוהב/ת את זה.
  15. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    זה מדהים שאתם מציגים אותי, אדם שמתבסס על תהליכים בכל אירופה, כאחד שמבסס את עצמי על כלום, ואתם, הצד שמתנגד לכל יישור קו עם העולם ואין לו שום סימוכין פרט לליגה בענף אחר, וגם זה שנוי במחלוקת, אתם אלה שיש להם בסיס.
    אני לא מתיימר לומר מה הקהל הישראלי רוצה, אתה עושה את זה. אני לא מתייחס לקהל הישראלי כשונה מכל אוהדי הכדורגל בעולם, שהם, כמה מפתיע, נמשכים לכדורגל טוב. מעולם לא נתקלתי באוהד שמתחבר לשחקן כי הוא ישראלי, או לא מתחבר לשחקן כי הוא זר. מתחברים לשחקנים טובים. למען האמת אני לא חושב שתהיה השפעה לאיזושהי מגבלת זרים על דעת הקהל על הליגה, זה מעולם לא היה חלק מהטיעונים שלי, זה גזעני ולא רלוונטי. כל הטיעון הוא שזה יחבר אותנו לעולם יותר, יעלה את הרמה הכללית ויאזן את השוק.

    הנה דו"ח של CIES מאפריל. אני לא מצליח למצוא בו את המיקום של ליגת העל בכל הנוגע לשחקנים זרים, כי הוא כולל את הטופ 20 בכמות זרים והבוטום 20 בשחקנים זרים (שם נמצאת הליגה הלאומית, אחת מ-6 הליגות האירופיות שם), אבל בכל מקרה יש בליגה 70 זרים שמהווים כ-18% מכלל השחקנים בליגה (קשה לקבוע במדויק כי יש שחקנים שמתנדנדים בין נוער לבוגרים) וזה רחוק מאוד מהטופ 20 וכנראה שגם הטופ 30:
    Monthly Report 45
    למה ישראל צריכה להיות כל כך מנותקת ורחוקה? אין לנו בסיס לזה, אין בזה היגיון.
    אתה רוצה להגיד לי שבכל המדינות הללו החיבור לכדורגל המקומי הפך לפחות חזק בשל ריבוי הזרים? מאיפה היומרנות?

    אנשים צופים בליגה מקומית כי היא הליגה המקומית. אהדה לקבוצות כדורגל בישראל לא מבוססת על הרמה ולא מבוססת על השחקנים, זו תרבות מבית, אין לזה באמת תחליף.