יובנטוס 2019/20: מאמן חדש, מטרות ישנות.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י itzik.miro, ‏10/8/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    זה דיון מורכב. אני יכול להגיד לך בודאות ש-99.9 אחוז מהקבוצות לא היו מפטרות את אלגרי אחרי העונה האחרונה. גם כחסד להצלחות בעבר וגם כי העונה האחרונה לא היתה כזאת רעה(גם אם לא כזאת מוצלחת). סארי הגיע מתוך שינוי קונספציה אצל אניילי שרצה כדורגל יותר התקפי ושוטף, כנראה מתוך הבנה שלשם הכדורגל העולמי הולך(ראה למשל אלופת אירופה). זאת יכולה להיות הצלחה גדולה וזה יכול להיות כשלון מפואר. אמצע לא יהיה שם.
     
  2. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,257
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    עוד סקודטו בלי שום דבר אחר -זה אמצע.
    וזה התרחיש הכי סביר לדעת רבים.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    למרות מה שהרבה חושבים אליפות באיטליה גם אם זה לא הישג יוצא דופן זה לא דבר כזה פשוט, בטח אם יש לך יריבה ישירה, כמו נאפולי או רומא בשנים קודמות(לא מדבר על השנה האחרונה) ותרחיש של יריבה ישירה או אפילו שתיים בהחלט סביר השנה.
     
  4. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    החלק שהיה זקוק לחיזוק הכי משמעותי - הקישור - לא קיבל חיזוק משמעותי, עם כך הכבוד לראמזי וראביו.

    ההתקפה בוודאות נחלשה, כי היגוואין גם לפני שתי עונות לא היה את מה שנדרש כדי לשחק כשחקן מוביל ביובנטוס, אז בטח עכשיו.

    ההגנה הייתה אמורה להתחזק עם דה ליכט במקומו של בונוצ'י אבל עכשיו הפציעה של קייליני טרפה את הקלפים וגם הוויתור על קאנסלו לא מוסיפה, בטח לא בפן הטכני.

    שורב תחתונה, קשר פיזי וקיצוני שהיו בגדר מאסט לא הגיעו וההרכב היום זהה לזה של שנה שעברה עם חילופים מינוריים שלא אמורים לשנות יותר מדי (עם כל הכבוד לדה ליכט) ואם כבר לשנות אז לרעה (דה שיליו, קדירה והיגוואין). זה אותו הרכב שחירבן על המגרש שבוע אחרי שבוע בשנה שעברה.
    אני לא אופטימי בכלל לגבי העונה הזאת, גם לא לגבי הסקודטו, בטח אם לוקחים בחשבון את סארי, שלא ירבה לעשות רוטציה ושחקנים כמו פיאניץ' יפלו מהרגליים.
     
  5. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    הקישור התחזק. הן ראביו והן ראמזי שחקנים עם איכויות אחרות משאר הקשרים שלנו, זה לא אנדומבלה/סאביץ/פוגבה/אריקסן אבל זה כן חיזוק.

    לגבי ההגנה - אף אחד לא ידע שקייליני יקרע רצועות, אי אפשר להחזיק שישה בלמים בסגל בשביל דבר כזה. קאנסלו מול דנילו זו היחלשות ברמה התיאורטית אבל אנחנו לא יכולים לדעת עדיין איך זה ברמה הפרקטית, כנ"ל לגבי היגוואין.

    ווינגר? זה אולי העמדה הכמעט אחרונה שדורשת חיזוק אצלנו. יש לנו ווינגרים מספיק טובים הן להרכב והן לספסל והיה די ברור שאחרי דה ליכט לא נוכל להשקיע בצורה מאסיבית בעמדה הזו.

    הסגל לא התחזק ולא נחלש מהעונה הקודמת בצורה קיצונית וזה בין השאר "תודות" לכישלון של פארטיצ'י במכירת שחקנים ולכן העונה הזאת וההישגים בה, לטובה או לרעה, יפלו על סארי והיכולת שלו להוציא את המיטב משחקניו.




    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/8/19
  6. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    זה כן חיזוק ואתה עדיין פותח הלילה מול אחת המתמודדות הישירות מולך עם הגלמים שלא עשו כלום כל שנה שעברה ואין להם יכולת להתמודד עם הקישור של נאפולי.

    קיצוני זאת העמדה שהייתה צריכה חיזוק בצורה הכי דחופה אחרי קשר, העמדה אולי עמוסה, אבל עמוסה בבינונים ומטה ולא במישהו ששווה לדבר עליו. התרומה של קוסטה, קוואדראדו וברננדסקי היא אפסית לאורך השנתיים האחרונות.

    לגבי היגוואין ודנילו - אלא אם כן יהיה נס גלוי, לא רואה שום דרך שהם יהוו חיזוק כלשהו ליובנטוס.

    בכלל, זה תעודת עניות ש3 שחקנים שניסו להיפטר מהם לאורך הקיץ פותחים בהרכב באחד המשחקים החשובים שלנו ומסתמנים כבאנקרים להמשך.
     
  7. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אתה פותח הלילה עם אותם קשרים כי ראמזי עדיין לא כשיר וראביו בכניסה לכושר משחק, הם יקבלו תפקידים חשובים השנה, במיוחד ראביו. לשפוט את כל העונה על 2 המשחקים הראשונים זה לא ריאלי.

    ברמת הקיצוניים אני יכול לחשוב על 4 קבוצות שמחזיקות בצוות יותר טוב מקוסטה ורונאלדו והן עשירות פי כמה מיובה. אני לא מבין מאיפה נובע הזלזול בשחקן עם יכולות טכניות כמו של קוסטה, במיוחד כשהחליפו מאמן ומגיע לו לפחות את הצאנס המינימאלי להראות מה הוא יודע תחתיו, זה לא שבמקומו היינו אמורים לקבל את סאנה או מאנה. הכסף שברשותנו מוגבל ודה ליכט היה החתמה חשובה מאוד, לא פחות מקשר. לצפות שנביא גם ווינגר זה להתאכזב מראש.

    לגבי החלק האחרון - מסכים אבל זה מתקשר בדיוק למה שכתבתי על הכישלון של פארטיצ'י במכירות, זה לא אומר שנחלשנו אלא שלא התחזקנו בצורה משמעותית.

    לסיכומו של עניין: לא ביצענו החתמות משמעותיות מלבד דה ליכט, לא שדרגנו את כל העמדות שאפשר לשדרג, נכשלנו במכירות השחקנים שלנו ובעצם לא ניצלנו את המארקטו כמו שצריך אבל הקבוצה גם לא נחלשה באופן משמעותי - מארקטו סולידי של 6 מתוך 10, הרוב תלוי עכשיו בסארי.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/8/19
  8. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אני שופט על פי מה שקיים ולא על פי משאלות לב. יכול להיות שראמזי, ראביו היגוואין ודנילו פתאום יתגלו כסופרסטארים ויובילו את יובנטוס לעונה חלומית, בינתיים גם על פי העבר שלהם וגם על פי ההכנה שעברו כאן - הם לא מה שיעשו את השינוי שיבנטוס משוועת לו כבר יותר מ2 עונות.

    לא יודע מי 4 הקבוצות שחשבת עליהן, אבל כבר הלילה אתה פוגש קבוצה שיש לה קיצוניים טובים יותר גם על הספסל ולא נראה לי שהיא הרבה יותר עשירה מיובנטוס.

    דאגלס קןסטה לא הוכיח יותר מדי בתקופה שלו ביובנטוס, בעונה הראשונה הוא היה יחסית טוב אבל לא סיפק מספיק מספרים ובתפקיד הזה אתה חייב שחקנים שמספקים דאבל פיגרס גם בבישולים וגם בכיבושים. הוא יכול להיות אחלה אופציה מהספסל, אבל בינתיים בהרכב יש לך שחקן אחד שהוא מוכח לרמות האלה ושחקן אחר שפעם היה מניה לא רעה עבור הליגה אבל אי אפשר לדעת מה לצפות ממנו.

    לגבי הכסף - הייתי מסכים איתך אם ההחתמות היו מסתכמות בראביו, דה ליכט וראמזי, אבל שפכת עוד עשרות מיליונים על שחקנים שלא יתרמו מיידית דבר ובספק אם בעתיד בכלל ישחקו כאן, ואם לוקחים בחשבון אץ הסכומים שהוצאו על ראמזי (שחקן מיתר במערך הנוכחי של יובה) וראביו, היה מספיק כסף כדי להתחזק בצורה נכונה יותר.

    כאמור, אם לא מסתמכים על משאלות לב אלא מסתכלים בלבן של העיניים של המציאות, נחלשנו משנה שעברה, אולי אפילו משמעותית.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לאור הפציעה של ג'ורג'יו קייליני נראה את מתייס דה ליכט נכנס להרכב והציפיות גבוהות מהרגע הראשון. בגילו לא פשוט לחזור מפציעות ואני מקווה שזה יסתכם בפחות זמן בחוץ, חדשות נוראיות. מרכז השדה של יובנטוס התחזק כי המדד הוא מה שהיה לה. אדריאן ראביו וארון ראמזי יוסיפו הרבה איכות לאמצע. לא הקשרים הטובים ביותר אבל הם הגיעו בחינם ויובנטוס עשתה את השיקולים שלה. דוגלאס קוסטה שחקן שאני מאוד מחזיק ממנו, קטלני בעיקר בצד ימין עם רגל הפוכה לדעתי כך הוא מגוון יותר. הוא היה כל כך גרוע בעונה שעברה שאין ספק שהוא ישתפר, השאלה עד כמה. השאלה אם הוא וורלד קלאס. לדעתי ברנרדסקי לא כזה. דיבאלה הוא השחקן היוצר הכי טוב של יובה ואם הוא יישאר או לא זה מה שיקבע עד כמה המארקטו היה טוב. וגם אם קאנסלו לא בישל עשרה שערים בעונה הוא עזר המון התקפית. אבל...יש לכם את כריסטיאנו, יהיה בסדר. לגבי הערב, יובה אלופה בלהשיג 0:1ים כאלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/8/19
  10. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    אתה לא שופט על פי מה שקיים מכיוון שהיום בערב אנחנו רושמים את המשחק השני שלנו בלבד העונה כאשר הודיעו עוד בתחילת הקיץ שראמזי לא צפוי לשחק ב-2 מחזורי הפתיחה וידוע לנו שראביו לא שיחק באופן סדיר יותר משנה, במיוחד כאשר הדיון הוא לא האם התחזקנו ברמה שבה יובנטוס משוועת לה אלא האם נחלשנו. הסכמנו כבר שהמארקטו לא היה טוב ולא נוצל כהלכה בכדי להתחזק והשאלה היחידה היא האם נחלשנו או לא ושם הויכוח.

    טוב לדעת שקאייחון ואינסנייה טובים מרונאלדו ודוגלאס קוסטה, גם יפה שקבענו שלוזאנו טוב מהם למרות שעד עכשיו הוא הוכיח את עצמו רק בהןלנד, שם באןפן סיסטמתי שחקני ההתקפה מנפחים את מספריהם. וכן כשאתה שופט קבוצה אתה לא יכול לשים בצד אף אחד.

    לגבי הכסף - אשמח לדוגמאות כי מלבד רומרו ולוקה פלגריני שהעסקה שלו בכלל לא קשורה לקיץ הזה אלא לסידור הספרים של עונה קודמת לא זכור לי שרכשנו שחקנים מיותרים.
    ראמזי וראביו לא עלו שום דבר שהיה גורם לך להנחית קשר על במקומם, הם רלוונטיים לעניין השכר בלבד.

    כשמסתכלים על הסגל לא נחלשנו ולא התחזקנו, בטח לא משמעותית, זו השורה התחתונה.

    נ.ב אם אתה חושב שאני כותב כאן רק על פי משאלת הלב - הדיון עקר ומיותר כי כמו שאתה יכול לטעון שאני כותב רק על פי משאלת לב של הצלחה אני יכול לומר שאתה כותב לפי משאלת לב של כישלון כדי להגיד "צדקתי", אז או שנניח את זה בצד או שפשוט נפסיק את הדיון.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/8/19
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ראביו לבדו עולה ליובנטוס 20מ' יורו בעונה. אנדומבלה לבדו עולה לטוטנהאם 25מ' יורו לעונה. מאחר ומדובר ביובנטוס, סביר להניח שמדובר כאן בהחלטה מקצועית נטו. שחקן שנבחר על סמך מעקב ממושך.

    לא הייתי מגדיר גם את חוסר היכולת להיפטר מריג'קטים ככישלון. זו לא תוכנית כבקשתך. כשאין הצעות, אין באמת מה לעשות עם זה.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ראוי להזכיר שזה גם אותו אחד שהעדיף את אמרה ג'אן על טוריירה אז אולי יש משהו במה שאתה אומר
     
  13. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    נזכור שאנדומבלה הגיע תמורת 62 מיליון יורו ועל ראביו שילמו עמלת סוכן של 10 מיליון וזה גם משפיע על ההוצאות על רכש כי אם אני זוכר נכון בפייר פליי יש 2 כובעים: מכירות וסך משכורות, גם זה משפיע.

    לגבי החלק השני, יש הרבה במה שאתה אומר אבל אני גם חושב שיובה לא עשו מספיק כדי לדחוף את הריג'קטים האלה החוצה.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא.

    ראביו = 20מ' יורו בעונה.
    אנדומבלה = 25מ' יורו בעונה.

    גם אני הייתי בוחר בג'אן על חשבון טוריירה.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    גם אתה לא מחזיק (ממש ממש) מהאורוגוואי?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.