ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אני כל הזמן מבקר את קלופ? לא. ממש לא. אני כן מבקר אותו לפעמים. אני מגדולי המעריצים שלו, שנים רציתי שייאמן אותנו והוא הכי טוב בעולם ואני אומר את זה בלי למצמץ בכלל. אבל הוא כן עושה טעויות לפעמים.

    מאטיפ ממש לא אחלה בלם. גם לוברן מצליח להיראות סביר פה ושם ליד ואן-דייק. זה אומר בעיקר על ההולנדי ולא על הפרטנר שלו. מאטיפ מאבד המון כדורים, חלש מאוד באוויר, עוברים אותו בקלילות. מילא אם לא היה לנו בלם באמת טוב בספסל...

    מאוד צורם לי לראות נגרים כמו הנדרסון באנקרים מוחלטים אצלנו. עם כל הכבוד לו שהוא אחלה בחור ומקצוען לדוגמה, הוא שחקן חלש מאוד ובבירור פשוט לא ברמה של רוב ההרכב שלנו.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  2. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,888
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    לפני שאומרים על רוברטסון טיפש צריך לחשוב שאיחור כזה בתיקול, כי היה איחור בין אם היה פנדל ואם לא, הוא הגיוני בדקה כזאת ובמיוחד משחקן שמשחק כל עוד הוא כשיר.

    אני מצטרף למילים הטובות על אדריאן. בהחלט נראה מחובר הרבה יותר, נוח יותר עם הרגל, הוא היה לא רחוק בכלל מלקחת את שני השערים שלהם ובנוסף נתן הצלה פשוט מטורפת בתחילת המחצית השנייה. הוא כבר היה באוויר והצליח לשלוח שם יד חזקה לכדור.

    שיחקנו טוב, הנדרסון ובמיוחד פאביניו היו מעולים. היינו רשלנים שלא כבדר"כ בהתקפה וזה עלה לנו. חבל שלא נוכל לחשוב על קצת מנוחה לשחקנים בהמשך אבל אם זה מביא אותנו קצת יותר עצבניים לצ'לסי אז דיינו.
     
    Scouser Tommy ו-Big Virgil אוהבים את זה.
  3. Big Virgil Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/11
    הודעות:
    702
    לייקים שהתקבלו:
    497
    אני לא כל כך מוטרד מההפסד הזה האמת, שיחקנו טוב והגיע לנו הרבה יותר (שיפוט מביך), אם אנחנו צריכים להפסיד משחק העונה אני בכיף חותם על זה שזה יהיה המשחק הזה.

    פתאום הבנתי שיש לנו יותר מרווח לטעות בבית עם שישה משחקים בצמפיונס מאשר בליגה של 38 משחקים, איזה סיוט.
     
    Mellow29 אוהב/ת את זה.
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    שכחתי שרוברטסון עבר מבחן כשירות לפני המשחק. הוא היה רע כל המשחק, חבל שלא טרחנו להביא איזה מגן גיבוי בקיץ כמו שהיה כל כך מתבקש.

    אדריאן עם הצלה אדירה.

    אני חושב שהיחידים ששיחקו טוב היו טרנט ופביניו (שהיה ענק). כל השאר נעו בין חלשים מאוד לפרווה.
     
  5. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,381
    לייקים שהתקבלו:
    3,803


    מרגיז. לפחות זה עכשיו ולא במשחק מכריע.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אולי זה יכריע?
    גם בסופרקאפ שרקו נגדינו על צלילה ברורה ו-VAR לא פסל.
    גם בשבת במצב של פיגור הגיע לנו פנדל ברור שלא נשרק.

    כל עוד יש שם שופטים אמיתיים ה-VAR שווה לתחת כי הם מכורים.
     
  7. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    שמע, אני באמת לא יודע מתי אתה רואה את הדברים האלו. אני עכשיו כמובן פותח פה אבל זה לא קרה בחצי השנה האחרונה. עוברים אותו בקלילות? מתי? מאבד המון כדורים? ברצינות? מתי? איפה?

    וגם אם אתה לא מסכים זה בסדר אבל עלוב? אשכרה עלוב? אתה זוכר שלפני כמה ימים רבתם איתי על ה"מצויין" שנתתי לווינלאדום? עלוב זה לוברן בימים הרעים שלו. עלוב זה קירגיאקוס. עלוב זה אנגוג בהתקפה. לא בלם שהוא חלק מהגנה שסופגת מעט מאוד, עשתה 97 נק' ולקחה צ'מפיונס. אתה לא עושה את זה עם בלם "עלוב". מאטיפ היה רע מאוד כשהגיע. יחד עם לוברן זה היה נראה מזעזע. אז הוא היה עלוב. גם אני אמרתי אז שהוא עלוב. אבל היום? בצדק באנקר בהרכב.

    הערב: מילנר היה חלש, רוברטסון היה חלש. הנדרסון? היה מצוין. חטף כדורים, לא הסתבך עם הכדור, שחרר אותו מהר, כמעט תמיד לאופציה הטובה ביותר שהייתה לו. חיפש את המסירות קדימה, פתח את המשחק, עשה הגנה טובה, לחץ. גם אני לא רוצה שהוא יהיה באנקר, אבל יש לך את ארבעת השנואים עליך. מאטיפ, מילנר, הנדרסון ווינאלדום ואתה פשוט מגזים איתם בכל משחק.
     
  8. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    אהבתי איך רשמת הכל אותו הדבר רק בצורה פופוליסטית. אהבתי יותר לפני.

    Sent from my SM-A750FN using Tapatalk
     
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    הנדרסון היה השחקן הכי טוב על המגרש למעט שני הקשרים האחוריים הברזילאים בשתי הקבוצות, שהיו פשוט מפלצתיים כל אחד בדרכו. אולי קוליבאלי גם יכול לטעון ל"תואר" הזה. הכניס כדורי עומק מצוינים, עשה תנועה מעולה לעומק, חטף כדורים באיזורים מסוכנים... מילנר היה מחריד לעומת זאת, נראה ממש לא קשור לרמה לצערי. מפחד מהשלב שנצטרך אותו כגיבוי לאנדי, והשלב הזה יבוא.

    קצת לא היה לי ברור למה החילופים היו כ"כ מאוחרים ולמה קלופ בחר שלא להשתמש בשלושתם. 0-0 היה תוצאה טובה לנו בגדול, היינו בשליטה מוחלטת במגרש, לדעתי היה מקום לתת מנוחה של חצי שעה למאנה או סלאח, שנראו דיי עייפים ובאופן כללי לא כ"כ חדים היום. לא היה מזיק להכניס את שאקירי/אוקס במשחק שלא -כזה- חשוב לנצח, בטח שלא ביחס לסטמפורד ברידג׳ בראשון.

    באופן כללי אגב למעט 10 הדקות האחרונות היינו עליונים לגמרי במשחק הכי קשה שיהיה לנו בבית הזה. נראינו הרבה יותר טוב מהעונה שעברה שם, וביום קצת פחות גרוע של השלישייה, היינו מנצחים פה.

    ושילכו להזדיין השופטי VAR, באמת. פשוט בדיחה.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    כן, מאטיפ עלוב. גיל כנראה הלך לישון אבל הוא חושב כמוני. הוא מאבד ה-מ-ו-ן כדורים, לא יודע איך אפשר לא לראות את זה.

    חשבתם שהנדרסון קשר אחורי מצוין עד שהגיע פביניו והראה לכם מה זה קשר אחורי מצוין באמת. מתישהו, ניפטר מהנגרים האלה ותבינו מה זה קשר מרכזי רציני ולא כזה שלא מסוגל לשחק תחת לחץ ונפטר מהכדור כאילו זה רימון רסס.

    אני לחלוטין לא מחזיק ממילנר, הנדרסון ומאטיפ כשחקני כדורגל. המצוין שלהם זה בינוני של שחקנים טובים. אני אף פעם לא אהיה בסדר איתם כשחקני הרכב במועדון הזה.
    ווינאלדום, עמוק עמוק בפנים, אני חושב שיש שם שחקן טוב מאוד. אין לי מושג למה הוא לא מראה את זה. אבל בשורה התחתונה הוא לא מראה את זה ואני אשמח לראות אותנו משתדרגים גם עליו וזה לא צריך להיות קשה.
     
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    הפ הפ, שקרים לא יהיו פה, מעניין אותי מי בדיוק כתב פה שהנדרסון קשר אחורי מצוין כי אני זוכר דווקא שהייתה תמימות דעים שהוא לא מספיק טוב בעמדה הזאת. להנדרסון היו 2 עונות מעולות אצלנו ב13/14 ו14/15, שתיהן כ50/50. באופן אישי אני גם יודע להגיד שנכנסתי בו אינסוף פעמים בתקופה שלו כקשר אחורי, וגם כמה פעמים כבר חזרתי על כך שמאז שחזר לעמדת ה50/50 הוא נראה הרבה יותר טוב.

    לא מה50/50 הטובים בעולם כנראה, אבל לצד פאביניו וקשר יצירתי, הוא מביא בדיוק את מה שצריך כדי להשלים קישור דורסני. היום היה מעולה.
     
    Rushie אוהב/ת את זה.
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    לא זכור לי שהיו יותר מדי שותפים לדעה שלי שהוא חלש. היו כאלה שהסכימו.

    כנראה שבחיים לא נסכים, אני לא רואה שם כלום, פשוט כלום. קאטרמול לעשירים. הוא עובד קשה, הוא מקצוען, מודל לחיקוי, הכל בסדר. הוא שחקן לא טוב. וכשאני אומר לא טוב זה לא אומר שחקן לנס ציונה אלא פשוט לא לרמות האלה.
    הקבוצה סוחבת את מילנר והנדרסון, לא להיפך.

    אני ממש לא מחזיק מהנדרסון, אבל הוא לפחות רץ. מילנר חלש מאוד כבר הרבה זמן. אולי הוא דמות מאוד חיובית בחדר הלבשה (לא אולי, בטוח) אבל הוא מאוד מאוד חלש על הדשא.
    וזאת בעיה גדולה כי מי יודע כמה אוקס יכול לשחק וקייטה הוא סוג של נוכח נפקד.
     
  13. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אני חושב שאתה בעיקר ממעיט בערך של הדבר שנקרא עבודה טקטית. גם מבחינת מיקום, גם מבחינת תזמון ליציאה ללחץ, גם מבחינת כיסוי שטחים נטו - אני רואה בהנדרסון כשחקן ברמות הגבוהות ביותר. עם הכדור הוא לא, לא חושב שיש בזה ספק, ועדיין הוא כן נראה טוב ברוב המשחקים שלו מאז החזרה לעמדה הקדמית יותר. גם היום, לא ראית את הכדורים שהכניס למאנה ופירמינו מעבר לקו ההגנה?

    הוא באמת באמת לא כזה גרוע כמו שאתה עושה ממנו. ואני לא חוסך במקרים שאני חושב אחרת ואתה יודע את זה... שחטתי פה גם את סקרטל כשהייתי בדעת מיעוט רצינית. הנדרסון החל מאמצע העונה שעברה הוא לא סקרטל/לוקאס/לוברן, הוא תורם, לפעמים מעט ולפעמים הרבה, אבל תורם.
     
    Rushie אוהב/ת את זה.
  14. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,888
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    כשמילנר טוב זה מרגיש שיש שניים על המגרש. כשהוא רע זה רע באופן מפואר וכבר בעונה שעברה ראו את הקיצוניות הזאת. בגלל שזה שחקן שמסתמך מאוד על כושר קלופ יצטרך לדעת לתזמן את ההופעות שלו באופן הכי חכם שאפשר. אם רוברטסון ייפצע לתקופה ממושכת זה עלול להכניס אותנו לבעיה.

    הרפש שנשפך כאן על מאטיפ הוא בעיקר בגלל מי שרוצים לראות בהרכב במקומו. רק שזה בכלל לא בטוח שאם תשים עכשיו את גומז בהרכב הוא ימשיך בדיוק מהנקודה שהפסיק. מאז דצמבר 18 הוא לא קיבל ריצה בהרכב, זה משנה דברים בביטחון וביכולת של שחקן. כבר בשתי ההזדמנויות שקיבל בפתיחת העונה זה נראה משמעותית פחות טוב.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אני לא הולך להיכנס בקבוצה בלי רחמים כשאנחנו 15/15 בליגה והפסדנו משחק אחד בבתים של אלופות.
    מה גם שאני לא רואה סיבה להיכנס בה בכלל, שיחקנו טוב אתמול במגרש קשה מאוד.

    אם אתם רוצים לדבר על מאטיפ, העונה הוא מאוד לא מדוייק במסירות שלו, זה קורה פעם אחר פעם וחבל שאין לי את הנתון המספרי של השלמת המסירות שלו. הוא באחוז נמוך מאוד עבור בלם העונה, מבטיח לכם. אם יהיה שם פילוג למסירות של יותר מ5 מטר האחוז שלו יהיה בושה וחרפה.
    שיחזור למסור קצר לבנאדם הכי קרוב, כשישלים 50-100 כאלה שיחזור לנסות משהו ארוך יותר.
    גומז בלם יותר טוב ממנו בכל אספקט, צריך לקבל ריצה בהרכב ולא לחכות למתיחה בשריר של מאטיפ או לאיזה פאשלה שתביא לנו תיקו/הפסד בליגה.
    אני זורם עם קלופ אבל אם כולנו נכתוב כן כן על כל דבר שיעשה אז אפשר לסגור את הפורום כי יש מאמן ענק אז לא צריך יותר דעות של אוהדים.

    לגבי הרוטציות בקישור אני לא חושב שיש לי מה להתלונן כי שיחקנו טוב מאוד אתמול לטעמי.
    היינו מספיק טובים בשביל התיקו הזה ואז באה צלילה שגמרה לנו את המשחק.
    אני לא יכול להתלונן על מילנר, לדעתי כולם עשו מספיק בשביל התוצאה.
    אין לי תלונות ליכולת.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.